vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

وبسایت انزل وب و ترفندهای کامپیوتری

سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۰۳:۲۸ ب.ظ



به نام خدا 


وبسایت انزل وب و ترفندهای کامپیوتری



آدرس وبسایت انزل وب: 


https://anzalweb.ir/about-us/



من از سالها قبل ؛ با یکسری وبسایت های مفید ایرانی و خارجی در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات و ترفندهای ویندوز ؛ آشنا بودم . 


معروفترین آنها ؛ وبسایت مجید آنلاین بود که هزاران ترفند و شگرد و راه حل و ایده و راهکار مفید برای دور زدن محدودیت های فنی  و رفع مشکلات ذاتی کامپیوتر و ویندوز را به رایگان آموزش می داد . 




اما با خودم گفتم ابتدا یکی دو وبسایت جدیدتر و کمتر دیده شده را به مردم معرفی کنم و سپس اگر وبسایت های قدیمی مثل مجید آنلاین هنوز در دسترس باشند و فعالیت می کنند آنها را نیز محض یادآوری  خاطرات خوب قدیمی سالهای پیش و رفع مشکلات فراوان دنیای فناوری اطلاعات ؛ معرفی نمایم . 



بهرحال بسیاری از ویندوزهای خوب و ارزشمند  قدیمی و  وبسایت های قدیمی هنوز بخشی از نوستالژی و خاطرات شیرین  ما  می باشند  و آدم افسوس می خورد که چرا مثلا ویندوز های بسیار خوب قدیمی مثل ویندوز اکس پی ؛ دیگر قابل نصب نیستند و کامپیوترهای گران قیمت و لوکس و تشریفاتی و تجملی  امروزی،  فقط ویندوزهای سنگین و حجیم و زشت و  توخالی و بی مصرف امروزی مثل ویندوز یازده یا ویندوز سرور 2022  را اجرا می کنند و از نصب ویندوزهای خوب و اصیل قدیمی عاجز هستند  ؟؟!!



من بسیاری از خطاهای عجیب ویندوز را قبلا دیده ام و هنوز هم برخی خطاهای عجیب را در ویندوز می بینم و دارم روی آنها کار می کنم تا بلکه راه حلی پیدا شود 



بهرحال بسیاری از خطاهای عجیب ویندوز و هارد دیسک و دیسک جامد و فلش مموری و هارد اکسترنال و اینترنت و ....  را از طریق همین وبسایت های مفید ایرانی و خارجی می توانیم برطرف کنیم . 



حتی شاید بتوانیم با کمک hex editor و فرایند مهندسی معکوس ،  ویندوزهای مختلف از ویندوز 1 محصول سال 1985 میلادی تا ویندوز 11 و از ویندوز  NT  تا ویندوز  سرور 2022 و تمام نسخه های ویندوزفون و ویندوز موبایل  را در هم ادغام و ترکیب  کنیم و یک ویندوز جهانی و همه منظوره و کامل و زیبا و کاربرپسند و بدون باگ و بدون حفره امنیتی و کوچک و سریع و سبک و مستحکم و  پایدار و ضد هک و ضد بد افزار  با خاصیت لایو-اینستال بسازیم که هم لایو باشد و از درون حافظه رم اجرا شود و هم بتواند از درون محیط لایو ، مستقیما خودش را روی هارد یا فلش مموری نصب کند . چیزی شبیه به لینوکس های لایو از قبیل اوبونتو و لوبونتو . 



البته چنین ویندوزی باید بتواند تمام نرم افزارها و بازی های قدیمی و جدید  سیستم عامل های داس و ویندوز را مستقیما اجرا کند و ما را از تردید و سرگردانی بر سر انتخاب بهترین ویندوز ، نجات دهد . 




ما باید بتوانیم تمام اسرار و رموز ویندوز و علی الخصوص ترفندهای رجیستری را کشف کنیم . 



ما باید بتوانیم با کمک ویندوز لایو یا با کمک hex editor  و زبان ماشین یا زبان اسمبلی و در فرایند مهندسی معکوس ویندوز ؛  تمام اسرار و رموز و ترفندهای رجیستری و گروپ پالیسی ویندوز را کشف کنیم . 



این کشف می تواند راه را برای طراحی و اختراع یک سیستم عامل شبه ویندوزی رایگان و آزاد ؛  هموار کند . 



اینطوری می توانیم ویندوز را از بند مایکروسافت نجات دهیم و به یک سیستم عامل بومی و ایرانی و کاملا مستقل  تبدیل نماییم . 



من امیدوارم که مهندس های ایرانی بتوانند با کمک زبان ماشین و اسمبلی ؛  ویندوز را مهندسی معکوس کرده و به یک سیستم عامل شبه ویندوزی رایگان و اوپن سورس و آزاد تبدیل نمایند  و مردم را از وابستگی به مایکروسافت و سایر شرکت های آمریکایی  نجات دهند . 



ایده: 


تبدیل ویندوز به سیستم عامل ایرانی با کمک زبان ماشین و اسمبلی