vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

وبلاگ رسمی وحید محمدی

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۰ ب.ظ






به نام خدای عظیم الشان




آدرس جدید مطلب براساس شماره ترتیبی :


https://vahidmy.blog.ir/post/1




عنوان مطلب:


وبلاگ رسمی وحید محمدی 

 



vahidmy  = vahid mohammady

وبلاگ وحیدمی


وبلاگ  وحیدمی  وبلاگ اصلی و رسمی  وحید محمدی می باشد. من وحید محمدی ؛  بلاگر  و تایپیست و احیاگر زبان برنامه نویسی اسمبلی در ایران ، می باشم . 

هدف ام از وبلاگنویسی ، احیای زبان برنامه نویسی اسمبلی در ایران ؛

است  .


قصد دارم در این وبلاگ ، در کنار بیان عقاید شخصی ام  و تجربیات ام  ،  زبان برنامه نویسی اسمبلی (Assembly ) را  نیز ترویج دهم  و  انرا  به زبان برنامه نویسی رایج در میان جامعه ی برنامه نویسان ایرانی تبدیل کنم . طوریکه برنامه نویسان ایرانی علاوه بر زبانهای سطح بالا از زبان اسمبلی  Assembly نیز برای تولید نرم افزار استفاده نمایند . 


البته مباحثی دررابطه با  باینری (Binary) یعنی زبان برنامه نویسی ماشین  نیز مطرح می کنم. 


اما موضوعات اصلی این وبلاگ ،  شامل عقاید شخصی و تجربیات خودم ، می باشند .


درواقع، من در این وبلاگ که وبلاگ شخصی ام می باشد تجربیات و نتایج آزمایشات و  همچنین افکار و عقاید و نظرات شخصی خودم را در زمینه های مختلف  و موضوعات مختلف ، بیان می کنم .


این نظرات و عقاید صرفا جنبه ی شخصی داشته و ممکن است درست یا غلط باشند . زیرا فقط نظر شخصی و حاصله از تفکر و تجربه و مقایسه می باشند و  نظر کارشناسی محسوب نمی شوند . زیرا من کارشناس نیستم . من فقط یک تایپیست ساده هستم . بنابراین هرگز اصرار ندارم که حرفها و نوشته هایم صحیح و درست هستند. خیر ! ممکن است تمام یا برخی از نوشته هایم غلط و اشتباه باشند . زیرا انسان ، موجودی ممکن الخطا می باشد و ممکن است سهوا یا عمدا  دچار اشتباه شود . هیچکس کامل نیست . 


بهرحال علاوه بر آموزش جسته  گریخته و نامنظم زبان برنامه نویسی اسمبلی ، سعی می کنم نظرات و عقاید شخصی و نتایج افکار و آزمایشاتم را نیز در این وبلاگ ، بنویسم  و بیان کنم . 



یعنی علاوه بر اسمبلی ، در رابطه با سایر موضوعات نیز مطلب می نویسم . 



نکته :

دلیل اینهمه تاکید و تکرار مبنی بر اینکه  "  تمام مطالب وبلاگ وحیدمی صرفا عقیده و نظر شخصی می باشند "  اینست که متاسفانه برخی کاربرها به محض اینکه نوشته های مرا  مشاهده کردند سریعا  خشمگین شدند و با ارسال کامنتهای تهدید آمیز یا با لحنی تند و خشن  و سرشار از نفرت و ابراز تنفر از من و حتی توهین و اهانت و تهمت ،  موجب  شدند  که من نیز در پاسخ به این حرکت ، امکان ارسال نظر را غیرفعال کنم و حتی دکمه های لایک و دیسلاک را نیز از چشم کاربرها مخفی کردم تا اعصابم بیشتر از این ، خراب نشود و بتوانم با آرامش و با اعصاب راحت و با خوشحالی ، به وبلاگنویسی ادامه دهم و خدمتی هرچند ناچیز به مردم ارائه کرده باشم . 


من معتقدم که باید دکمه های لایک و دیسلایک را از بین برد تا وبلاگنویس بتواند روی کار اصلی اش یعنی تولید محتوا ، تمرکز نماید . شما لابد می دانید که دیسلایک چه اثر مخربی روی اعصاب و روان وبلاگنویسها می گذارد و شاید خودتان نیز همین تجربه ی تلخ را داشته باشید که باعث می شود تا پایان عمر نتوانید از شر این خاطرات تلخ خلاص شوید

 

کاربر موظف است اصول شرعی و قانونی و اخلاقی را در هنگام ارسال کامنت رعایت نماید و از ارسال اسپم و هرزنامه  یا تبلیغ کردن از کالاها و خدمات سایتهای فروشگاهی یا نوشتن مطالب غیرقانونی و تحریک آمیز  و تهدید آمیز یا توهین یا اهانت یا  تهمت و نسبت ناروا و افترا و بهتان  و  سایر موارد خلاف قانون و خلاف شرع و  نوشتن کلمات حاوی الفاظ زشت و رکیک  خودداری نماید و حق ندارد در کار مدیر وبلاگ یا مدیر وبسایت دخالت نماید یا برای مدیر وبلاگ یا مدیر وبسایت ،  تکلیف تعیین نماید  وگرنه  طبق قانون با کاربر خاطی و متخلف  برخورد خواهد شد . 



بهرحال اگر شما کاربرهای محترم ، به دنبال یادگیری علم هستید باید تحمل شنیدن حرف مخالف  و نوشته های تازه و بدیع را نیز داشته باشید نه اینکه سریع گارد بگیرید یا حتی تهدید نمایید . 


من خیلی محترمانه و مودبانه سعی می کنم عقیده شخصی خودم را در مورد مسائل مختلف بیان کنم .  شما  کاربر گرامی باید به این سطح از تفکر رسیده باشید که بدانید نظر شخصی هر انسانی برای خودش محترم است حتی اگر برای دیگران محترم نباشد . 



بهرحال من بعنوان یک انسان دارای شخصیت هستم و اگر حرفی می زنم که به مذاق شما خوش نمی آید باید بدانید که آن حرف فقط یک نظر شخصی است نه نظر کارشناسی و نه وحی منزل . پس لازم نیست گارد بگیرید و به من حمله کنید . 


شما می توانید یک وبلاگ بسازید و حرفها و نوشته های مرا مورد نقد قرار دهید ولی البته با رعایت قوانین شرع و مملکت  و پرهیز از خشونت و خشم و توهین و تهمت و نسبت  ناروا و قضاوت یکطرفه . 


هروقت که از نوشتار یک انسان ، خشمگین شدید کافیست یک وبلاگ بسازید و علیه او مطلب بنویسید و یک نقد منصفانه را منتشر نمایید و سعی کنید انصاف و مروت و جوانمردی و ادب را رعایت کنید . این یک ایده است که من به شما پیشنهاد می کنم . اینکار خیلی بهتر از ارسال کامنت و درگیری با مدیر وبلاگ یا مدیر وبسایت ، می باشد . اینطوری به قول معروف نه سیخ می سوزد و نه کباب !! 


من همانند سایر مدیران وبلاگها ،  هیچ تعهدی نسبت به تدریس یا آموزش متون علمی  یا ارائه خدمات یا ادامه ی خدمات ، ندارم و فقط یک وبلاگنویس ساده هستم و وبلاگنویس با مدیر یک سایت تجاری یا آموزشی که از شما پول می گیرد و با نمایش دادن میلیونها پاپ آپ و تبلیغات کور کننده ، چشمان شما را کور می کند و حجم نت شما را نابود می کند و شما را فریب می دهد و اذیت می کند و شما را به سایتهای غیرمرتبط و ناامن و خطرناک ، هدایت می کند و شما را هک می کند و از شما جاسوسی می نماید ،  تفاوت دارد و هیچ تعهدی نسبت به مخاطب ندارد . 


بین یک وبلاگنویس با مدیر یک سایت ، از زمین تا آسمان هفتم از نظر اخلاقی و رفتاری تفاوت وجود دارد . 

حتی سایتهای غیرتجاری و کاملا علمی و آموزشی نیز مدام تبلیغات نمایش می دهند و شما هرگز نمی توانید از شر این تبلیغات اجباری ، خلاص شوید . 


اما یک وبلاگ نویس ، هرگز تبلیغات و پاپ آپ نمایش نمی دهد و چشمهای شما را کور نمی کند و حجم نت شما را نابود نمی کند و شما را فریب نمی دهد  و هرگز از شما هیچ پولی نمی گیرد و فقط  بخاطر دغدغه های شخصی خودش یا نگرانی هایی که از اوضاع کشور یا دنیا دارد و برای اینکه  از اشتراک گذاری دانش و تجربه اش با شما ، و خدمت به شما لذت می برد ، دشواریها را به تن می خرد و بصورت رایگان ، تجربه و علم خودش  را در اختیار شما قرار می دهد . 



من بابت نوشته هایم از هیچکس پول نمی گیرم و صرفا برای اینکه زکات علمم را پرداخته باشم به وبلاگنویسی روی آورده ام . بنابراین هیچ تعهدی در قبال کاربران ندارم  و حتی می توانم از ادامه وبلاگنویسی خودداری کنم . 


بهرحال زندگی خرج دارد و مخارج زندگی روز به روز بیشتر و بیشتر می شود و همین وبلاگنویسی ساده و معمولی نیز ، میلیونها تومان هزینه بر دوش وبلاگنویس تحمیل می کند و اصلا مقرون به صرفه نیست .  لذا وبلاگنویس می تواند هر زمان که صلاح بداند وبلاگ را از دسترس کاربر خارج کرده یا اینکه از ادامه ی وبلاگنویسی خودداری کند تا به ورشکستگی دچار نشود و بتواند با باقیمانده ی پول اش یک قرص نان بخرد و بخورد تا از گرسنگی نمیرد . 


اکثر وبلاگنویس ها  زیر خط فقر به سر می برند و شب با شکم گرسنه  ، سر بر بالین می گذارند و با سیلی ، صورت شان را سرخ می کنند و البته هرگز از مردم گدایی نمی کنند چون عزت نفس دارند . 



وبلاگ یک رسانه ی کاملا شخصی و خصوصی است و وبلاگنویس حق دارد حتی وبلاگ اش را برای همیشه حذف کرده و خیال خودش و شما  را راحت کند . 


وبلاگنویس هیچ تعهدی در قبال  کاربران ندارد زیرا فقط عقاید شخصی اش را می نویسد و هیچ پولی از کاربر مطالبه  نمی کند  و هیچ اطلاعاتی از کاربر دریافت نمی کند و به حریم خصوصی کاربر احترام می گذارد و هرگز تبلیغات به نمایش نمی گذارد و چشمهای کاربر را کور نمی کند و کاربر را به سایتهای خطرناک ، هدایت نمی کند .   لذا در قبال کاربران  هیچ مسئولیتی ندارد و حتی می تواند در هر زمانی که اراده کند بدون اطلاع قبلی ، به وبلاگنویسی خاتمه دهد  و وبلاگ را از دسترس کاربر خارج کند . 


زیرا وبلاگ فقط مکانی برای نوشتن عقاید شخصی است . 


 امیدوارم تفاوت بین وبلاگ و وبسایت را متوجه شده باشید و از ارسال کامنتهای تحریک آمیز و درخواستهای غیرمعقول و درگیر شدن با وبلاگنویسان  خودداری نمایید .  


با تشکر . 



نکته مهم :


من فقط در بلاگ بیان ، وبلاگنویسی می کنم و عملا تمام وبلاگهایی که در بلاگ اسکای و سایر سیستمهای وبلاگدهی ساخته ام را به امان خدا رها کرده ام . زیرا تمرکزم را روی بلاگ گذاشته و قصد دارم  فقط در بلاگ یعنی blog.ir - بلاگ دات آی آر-، به تولید محتوا بپردازم . 


دامنه ی تمام وبلاگهای رسمی ام از امروز  دوشنبه  مورخ  6 مارس 2023 میلادی به بعد ؛  فقط ، blog.ir - بلاگ دات آی آر - می باشد و سایر دامنه ها از نظر من ، فیک و جعلی و خطرناک  هستند .  البته من هیچگونه  وبلاگ غیررسمی ندارم ! 



بنابراین شما  کاربران گرامی  باید فقط به وبلاگهایی که دامنه  blog.ir - بلاگ دات آی آر -  دارند مراجعه فرمایید . 


بجز  سایت  blog.ir - بلاگ دات آی آر- ،  سایر سرویسهای وبلاگدهی حتی بلاگ اسکای  ، ناامن و سست و غیرقابل اعتماد  هستند و اعتبار ندارند و دشمن آزادی بیان می باشند و به وبلاگنویس ها خیانت می کنند  به همین دلیل من هرگز به بلاگفا و بلاگ اسکای و فارسی بلاگ برنمی گردم و تا ابد در همین بلاگ یعنی blog.ir مستقر می شوم و به وبلاگنویسی ادامه می  دهم تا از نعمت آزادی بیان و امنیت و آرامش ، بهره مند شوم و بابت نظرات شخصی ام  نگرانی و دلواپسی و اضطراب نداشته باشم . 



وبلاگ وحیدمی فقط از دامنه بلاگ دات آی آر استفاده می کند . 


سایر دامنه های احتمالی که ممکن است برای وبلاگ وحیدمی ساخته شوند ؛ فیک و جعلی و خطرناک هستند  و توسط هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری ساخته می شوند . 


من  بلاگفا و بلاگ اسکای و فارسی بلاگ را رها کردم .چون امنیت نداشتند  و وبلاگ به راحتی هک می شد . 


لذا من مدتی است که  کامنتهای شما کاربران گرامی را که قبلا در بلاگ اسکای ارسال می کردید نمی خوانم  زیرا در بلاگ اسکای هیچ کاری ندارم و مشکلات فنی بلاگ اسکای و عدم وجود واحد حقوقی در بلاگ اسکای و نیز حجم انبوه هرزنامه و اسپم و پیامهای حاوی تهدید و توهین و تمسخر ،  مانع از ادامه وبلاگنویسی شده اند . 


بلاگ اسکای به درد وبلاگنویسی نمی خورد و کهنه و منسوخ شده است  و نمی توان از شر کامنتهای اسپم و توهین آمیز و تهدید آمیز خلاص شد . 


البته در بلاگ بیان نیز برای ایجاد  تمرکز روی افکار و نوشته هایم و در جهت عدم جدال و جر و بحث با مردم  و به دلیل اینکه ذاتا یک انسان درونگرا هستم و اهل صحبت با مردم نیستم و ترجیح می دهم که فقط با کامپیوتر کار کنم و به دنبال جای خلوت و آرام و سکوت مطلق می گردم و عاشق انزوا و گوشه نشینی و تفکر هستم  ،  از باز کردن کامنتها خودداری می نمایم و لذا ارسال نظر بر روی تمام وبلاگهای من ، تا ابد غیرفعال است . 


امیدوارم این توضیحات ، باعث شده باشد که هرگونه ابهام و سو تفاهم و کینه توزی و انتقام برطرف شود!!


+

+



بروزرسانی


نکته مهم در مورد روش آدرسدهی مطالب وبلاگ


من قصد دارم آدرسدهی مطالب وبلاگهایم را بر اساس شماره ترتیبی ، بازسازی و  فعال نمایم تا ارجاع دادن و لینکدهی به آدرس مطالب ؛ آسانتر و سریعتر انجام شود و از ایجاد آدرسهای طولانی و  ناخوانا و مبهم و فیک و غیرمعتبر و خطرناک و ریدایرکت شدن کاربرها به صفحات و  آدرسهای خطرناک  و حملات سایبری  که به امنیت و سئوی وبلاگ و البته امنیت کاربرها  صدمه می زنند  جلوگیری شود . 


برهمین اساس از همین پست که پست شماره 1  می باشد شروع به اصلاح روش آدرسدهی می نمایم و آدرس تمام مطالب وبلاگهایم را منحصرا براساس  شماره ترتیبی   بازنویسی و اصلاح می کنم تا امنیت وبلاگ و کاربرها تامین شود. 


این ترفند عملا امنیت شما کاربران محترم را نیز  تامین می کند و هکرها نمی توانند شما را فریب دهند  و شما هرگز به صفحات و آدرسهای جعلی و خطرناک وارد نمی شوید  و امنیت شما در وبلاگهای من تامین می شود. 


من معتقدم که وبلاگ باید از امنیت بالایی برخوردار باشد و هرگز  نباید به این نوشته هکرها  که در ذیل می آید اهمیت دهید وگرنه به دام می افتید و هک می شوید



نوشته ی مسموم و گمراه کننده هکرها در قالب کامنت


 " وبلاگ امنیت می خواد چکار ؟؟" 


" من امنیت می خوام چه کار ؟؟؟ من می خوام راحت باشم . پس به ویندوز هفت برمی گردم . ویندوز 10 و 11 ، سنگین و آشغال هستند


" وبلاگ زیر مجموعه ی سایت است و  چون سایت،  امن است پس وبلاگها هم امن هستند

+

+

+

من ( مدیر وبلاگ وحیدمی ) از دیدن این نوشته های گمراه کننده ی هکرها ،  تعجب کردم و البته نگران و دلواپس شدم . 



مراقب باشید که این نوع کامنتها و نوشته ها که  معمولا توسط هکرها  نوشته می شوند شما را فریب ندهند . 


اتفاقا برعکس ؛ وبلاگ به امنیت بیشتری نسبت به وبسایت  نیاز دارد  و سایت اصلی هرگز نمی تواند امنیت وبلاگها را تامین کند . در این مورد تجربه دارم. هنوز هم وبلاگ وحیدمی مورد حملات سایبری قرار می گیرد و این ثابت می کند که وبسایت اصلی هرگز نمی تواند امنیت وبلاگ را تامین نماید .  


ضمنا هرگونه تبادل لینک و فالوو و کامنت نویسی زیر مطالب وبلاگها  ،  امنیت شما کاربران و بازدیدکنندگان را نابود می کند . مراقب باشید . 



برهمین اساس؛  من تمام فالوورها را  انفالو کردم و با هیچکس (بجز خودم)  تبادل لینک نمی کنم و زیر مطالب هیچ سایت یا وبلاگ،   کامنت و نظر ارسال نمی کنم  تا امنیت خودم  و وبلاگهایم و کاربرها و بازدیدکنندگان  به خطر نیفتد .  



+

+

+

آدرس بایگانی تمام پستها و مطالب وبلاگ وحیدمی :


برای پیدا کردن مطالب و نکات مفقود شده یا سانسور شده ، فقط به آدرس زیر که شامل بایگانی کل وبلاگ است مراجعه نمایید . زیرا سایر آدرسها از جمله  نقشه ی سایت ، کامل و دقیق نیستند و بسیاری از پستهای وبلاگ را از دید شما مخفی می نمایند . 


بنابراین فقط به بایگانی مطالب وبلاگ  به آدرس زیر مراجعه نموده  و از تمام مطالب درون پست های وبلاگ وحیدمی ، کپی برداری نموده و مطالب این وبلاگ و سایر وبلاگهای مرا در سرتاسر فضای مجازی و دنیای واقعی بازنشر نمایید . هیچ نیازی به کسب اجازه نیست ! 


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی و سایر وبلاگهای من ، کاملا آزاد و بلامانع است . هیچ نوع  کپی رایت و انحصار و حق تکثیر و  مالکیت فکری و معنوی و ...  در وبلاگهای من دیده نمی شود . زیرا تمام این کلمات دقیقا دشمن زکات علم محسوب می شوند و علم و دانش را به غل و زنجیر می کشانند و شما را از هستی ساقط می کنند 


من از کپی رایت بیزارم و طرفدار کپی لفت و زکات علم و به اشتراک گذاری دانش و تجربه ، می باشم . 


قانون بین المللی کپی رایت دقیقا بر خلاف شرع مقدس اسلام و آیات قرآن ، می باشد و باید نابود شود . 



آدرس بایگانی کل وبلاگ وحیدمی :


https://vahidmy.blog.ir/archive/






تاریخ بروزرسانی : 


دوشنبه مورخ 7 اوت (آگوست) سال 2023  میلادی . برابر با 16 مرداد سال 1402  خورشیدی . 


+

+



وحید محمدی - وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir




site map:


https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml




بروزرسانی

براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها  ؛ حذف شدند 


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری . 


تاریخ بروزرسانی 


یکشنبه مورخ  29 مرداد 1402 خورشیدی 


نکته : 

آدرسهای  آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید . 




در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید 

ِ

الهم  عجل  لولیک الفرج . 



امضای همیشگی اینجانب  در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم   : 


وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir





https://vahidmy.blog.ir/archive


https://vahidmy.blog.ir/post/764










  • ۹۸/۰۴/۱۷
  • vahidmy

Assembly

Binary

Idea

SEO

The Assembly programming language

The Assembly rebirth

The rebirth of Assembly

Typist

Vahid Mohammady

Vahidmy

blog.ir

blogger

blogging

blogging service

hacker

idea

security

vahid mohammady

vahidmy

vahidmy.blog.ir

آدرس

آدرس جعلی و خطرناک

آدرسدهی مطالب براساس شماره ترتیبی

آزادی بیان

آزمایشات

احیاگر زبان برنامه نویسی اسمبلی

احیای زبان برنامه نویسی اسمبلی در ایران

افکار

اقدامات امنیتی وبلاگ وحیدمی

امنیت فضای مجازی

ایده

ایده پرداز

باینری

باینری=سورس

برخلاف ادعای هکرها وبلاگ به امنیت نیاز دارد

بلاگ

بلاگ بیان

بلاگ دات آی آر

بلاگر

تامین امنیت وبلاگ و بازدیدکنندگان

تایپیست

تجربیات

ترفند کثیف هکرها در قالب کامنت

تفاوت بین وبلاگ و وبسایت

جلوگیری از ایجاد آدرس جعلی و خطرناک

جلوگیری از ایجاد صفحات فیک و خطرناک

جلوگیری از ریدایرکت شدن کاربر به صفحات خطرناک

حریم خصوصی

زبان اسمبلی

زبان برنامه نویسی اسمبلی

زبان برنامه نویسی ماشین

سئو

سایت وبلاگدهی نمی تواند امنیت وبلاگ را تامین کند

سیستم وبلاگدهی نمی تواند امنیت وبلاگ ها را تامین کند

شماره ترتیبی

عدم حذف وبلاگ خالی و آزمایشی در بلاگ

عقاید

عقاید شخصی

مزایای آدرسدهی براساس شماره ترتیبی

من فقط در بلاگ بیان وبلاگنویسی می کنم

نظر شخصی

نظرات شخصی

نظرات شخصی در مورد همه چیز

نوشته مسموم و گمراه کننده هکرها در قالب کامنت

نوشته های گمراه کننده هکرها

هدف از وبلاگنویسی

هکر

واحد حقوقی

وبلاگ اصلی و رسمی وحید محمدی

وبلاگ رسمی وحید محمدی

وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وبلاگ نسبت به وبسایت به امنیت بیشتری نیاز دارد

وبلاگ همیشه در معرض خطر هک شدن قرار دارد

وبلاگ وحیدمی

وبلاگ وحیدمی فقط از دامنه بلاگ دات آی آر استفاده می کند

وبلاگنویسی

وبلاگنویسی یعنی نظر شخصی

وحید محمدی

وحیدمی

چرا تبادل لینک و فالوور امنیت وبلاگ را نابود می کند