به نام خدای عظیم الشان


ظهور ستاره طارق در روز جمعه  20 دی 1409 شمسی



مردم عزیز سلام !  من پس از تحقیقات و بررسی های فراوان و همچنین بر اساس داده های پست شماره 181 تحت عنوان  " امام زمان ؛ هشت سال دیگه ظهور می کند "    به این نتیجه رسیدم که : ستاره ی طارق در تاریخ جمعه  20 دی 1409 هجری شمسی مصادف با 16 رمضان سال 1452 هجری قمری  و برابر با  10  ژانویه سال 2031 میلادی ، ظهور خواهد کرد .


+

زمان ظهور ستاره ی طارق ، اندکی بعد از طلوع خورشید می باشد و باعث ایجاد خورشیدگرفتگی حلقوی می شود که کلیپ  واقعی این نوع خورشیدگرفتگی حلقوی  را در همین وبلاگ آپلود کردم که می توانید دانلود و بازنشر نمایید . ( کافیست پستهای مربوط به طارق و امام زمان   را زیر و رو کنید تا به فایل مربوطه دست پیدا کنید . لطفا این فایل را دانلود و سپس در فضای مجازی بازنشر نمایید . صحنه ی جالب و البته ترسناکی دارد . مکان  فیلمبرداری از این پدیده احتمالا در نیمکره ی جنوبی بوده است ) .


بروزرسانی :

من زحمت  شما را کم کردم و خودم مجددا این فایل را اینجا آپلود می نمایم . اگر از این فایل خوشتان آمد آنرا بازنشر نمایید :


کلیپ خورشید گرفتگی حلقوی :



https://bayanbox.ir/download/1152413958195473507/kosoof-halghavi.mp4




 

+


براساس احادیث و  روایات معتبر  در کتاب  " الفتن " و سایر کتابهای معروف از جمله " بحار الانوار "  و " الغیبت "  ، زمان دقیق ظهور ستاره ی طارق ، در سالی سرد و خشک و پر از زلزله  و قحطی و  خشکسالی و در نیمه ی ماه مبارک رمضان و در هنگام صبح روز جمعه  خواهد بود . البته به شرطی که روز جمعه ؛ اولین روز ماه رمضان باشد که در این صورت از همان شبهای اول ماه رمضان اتفاقات عجیب در آسمان رخ می دهند . 


طبق برخی روایات کتاب " الفتن " که از همین وبلاگ وحیدمی تحت عنوان Al-fatan.zip   قابل دانلود است ؛ ستاره طارق باعث خورشیدگرفتگی در هنگام ظهر ؛ می گردد . 


طبق همین روایات ، در جمعه ی هفته ی بعد که 23 ماه مبارک رمضان است ، تمام مردم دنیا صدای جبرئیل را خواهند شنید  . البته با زبان مادری شان .


بنابراین دو صیحه ( فریاد آسمانی ) را در ماه مبارک رمضان خواهیم شنید :


صیحه ی اول : صبح یا ظهر  جمعه نیمه ی ماه مبارک رمضان که ناشی از برخورد بخشی از ستاره ی طارق به کره ی زمین است . ( سقوط شهابسنگ  یا برخورد ستاره طارق با جو زمین و انفجار شدید در جو و موج انفجار )  .



طبق احادیث کتاب " الفتنچندین ستاره در طول چندین قرن دیده شده اند اما هیچکدام طارق نبودند . 

.


بنا به احادیث کتاب " الفتن " ؛  تعداد بیست و پنج ستاره ی معمولی  ؛ با کمک همدیگه؛  ستاره ی اصلی یعنی ستاره ی طارق  را به سمت زمین پرتاب می کنند که بر اثر برخورد ستاره ی نوترونی دنباله دار طارق  با جو زمین صدای انفجار شدید به گوش می رسد . این همان ستاره طارق است که از قرن اول هجری همه مسلمانان منتظر ظهورش بودند طارق یک ستاره ی نوترونی دنباله دار قرمز است که قطر ظاهری اش به اندازه ماه شب چهاردهم است و نورش همپای نور ماه می باشد و کاملا سرخ و قرمز و خطرناک  است و پیچ و تاب می خورد و به شکل یک ستون در می آید سپس مجددا به شکل دایره در می آید  و سپس  دوسرش یعنی دو دنباله اش  به هم نزدیک می شود و به شکل یک طوق و گردن آویز در می آید سپس دو زلزله ی نحس و مرگبار را در هنگام شب  ایجاد می کند . 


برای کشف ماهیت ستاره ی نوترونی طارق  و آشنایی با احادیث مربوط به حوادث آخرالزمان ؛  لطفا فایل Al-fatan.zip را دانلود فرمایید . 



آدرس پست مربوط به دانلود فایل Al-Fatan.zip  :


https://vahidmy.blog.ir/post/647



لینک مستقیم فایل Al-Fatan.zip 


محتویات این فایل عبارتند از:


1- کتاب معروف  " الفتن "  با نام کامل  " الملاحم و الفتن " نوشته ی سید بن طاووس


2- فیلم گسل بزرگ ناشی از زلزله ی سال 2023 ترکیه - سوریه 


3- فیلم زلزله هفت ریشتری تاجیکستان 


نکته ی مهم:


برای کسب اطلاعات و توضیحات کاملتر و دقیقتر لطفا به آدرس مربوطه یعنی پست شماره 647 مراجعه فرمایید . 



Size: 19 MB


https://bayanbox.ir/download/7108364839906966795/Al-Fatan.zip




فایل Al-Fatan.zip  که از لینک بالا بصورت مستقیم قابل دانلود است ، علاوه بر اینکه روایات تخصصی مربوط به ستاره ی طارق را بیان می کند ، به شرح روایات مربوط به حوادث و فتنه های آخرالزمان نیز می پردازد و در نوع خودش ، یک کتاب کامل و مرجع محسوب می شود . این کتاب ( یعنی کتاب  " الفتن " ) ، به زبان فارسی ترجمه شده است و شما نسخه ی فارسی را دانلود می نمایید  . 


البته برای کسب اطلاعات دقیقتر و کاملتر ، لازمست حتما به پست شماره ی 647 ( لینک بالای این متن )  مراجعه فرمایید . 



همچنین فایل Tarek.zip نیز حاوی اسناد معتبر علمی است که از ویکی پدیا انگلیسی  درمورد مکان دقیق و جنس و ماهیت ستاره نوترونی طارق و موقعیت دقیق ستاره طارق در کهکشان راه شیری و در صورت فلکی دوپرگار  استخراج کردم  که  فایلهای تخصصی و علمی را در اختیارتان قرار می دهد . البته فایلهای ویدیویی مربوط به ستاره ی طارق را باید بصورت آنلاین و از بخش گالری ویکی پدیا انگلیسی ؛ مشاهده کرد . 


فایل Tarek.zip اطلاعات بسیار دقیق و معتبر و علمی را در مورد ماهیت و جنس و موقعیت ستاره طارق را به شما نشان می دهد. 


 لذا درخواست می کنم که حتما  فایل  Tarek.zip را از آرشیو وبلاگ وحیدمی ؛ دانلود فرمایید . 



لینک مستقیم دانلود فایل Tarek.zip از آرشیو وبلاگ وحیدمی:


کلمه کلیدی: 


کشف اسناد ستاره طارق در ویکی پدیا انگلیسی:


پست مربوطه همراه با اطلاعات دقیق و کامل :


https://vahidmy.blog.ir/post/688


نکته ی مهم:


برخی از فایلهای ویدیویی درون این فایل آرشیو را منحصرا باید بصورت آنلاین و از طریق بخش گالری ویکی پدیا اجرا نمایید مگر اینکه یک نرم افزار تخصصی داشته باشید که این فرمت عجیب را پشتیبانی و اجرا نماید . مابقی فایلها به راحتی از روی هارد دیسک و بصورت آفلاین قابل اجرا هستند . 


نکته ی مهم

برای کسب اطلاعات کاملتر و دقیقتر ، لطفا به آدرس مربوطه  یعنی پست شماره ی 688  مراجعه فرمایید . 


Size: 5.98 MB


https://bayanbox.ir/download/0844797620985923753/Tarek.zip








بروزرسانی مهم


دانلود نسخه ی بروز شده ی  فایل  Tarek.zip 


نام فایل: 

 ZohoorAndTarek


حجم فایل : 200 مگابایت 


توضیحات کامل و ضروری  در مورد علت آپلود فایل ZohoorAndTarek  از طریق پست زیر 


عنوان پست : 


فصل دوم وبلاگ وحیدمی




لطفا روی عبارتهای  بالا کلیک نمایید تا علت آپلود این فایل 200 مگابایتی  را متوجه شوید . 


با تشکر 


وحید محمدی . 


تاریخ بروزرسانی : 


سه شنبه 11 مهر 1402 خورشیدی 

3 اکتبر 2023 میلادی 

17 ربیع الاول 1445 قمری 


+

+

+







صیحه ی دوم : صدای حضرت جبرئیل امین علیه السلام در صبح جمعه 23 ماه مبارک رمضان همان سال خواهد بود .


نکته : صیحه ی دوم یعنی ( فریاد جبرئیل ) از صیحه ی اول  یعنی  ( ستاره ی طارق )  ، مهمتر است و در  قرآن چندین جا و در چندین سوره  از صیحه ی جبرئیل  به عنوان عذاب اقوام ستمگر یاده شده است و تاکید قرآن روی فریاد جبرئیل خیلی بیشتر از ستاره ی طارق می باشد .  . لذا تاریخ 23 ماه مبارک رمضان که قرار است فریاد جبرئیل را بشنویم  باید روی روز جمعه  تنظیم شده باشد که در این مورد ، سال 1409 شمسی  گزینه ی مناسبتری نسبت به سال 1408 شمسی  خواهد بود .


گرچه در همین روایات آمده است که حساب منجمین به هم می خورد و پیش بینی شان غلط از کار در می آید ولی به احتمال زیاد ، ما مردم باید شاهد این دو معجزه ی عجیب در همین سال 1409 شمسی و البته در دی ماه باشیم که مصادف با ماه مبارک رمضان است .


در این مورد می توانید به سایت تقویم به آدرس  time.ir  نیز جهت تطبیق روزهای مربوطه ی تقویم هجری قمری و شمسی  مراجعه نمایید .


من هرچه بین سالهای 1400 تا 1429 شمسی  جستجو کردم  سالی را مناسب تر از سال 1409 شمسی برای تطبیق دقیق این دو رویداد ( این دو صدای آسمانی ) با روزهای جمعه ،  ندیدم .



بنابراین به احتمال خیلی زیاد ، ستاره ی طارق در صبح روز جمعه  20 دی ماه 1409 هجری شمسی مصادف با  16  رمضان سال  1452 هجری قمری   و  برابر با  10  ژانویه سال 2031 میلادی ، ظهور خواهد کرد  و طبق  آیات قرآن ( سوره ی قیامت آیات  7 تا 9  ) و  روایات باعث ایجاد خورشیدگرفتگی حلقوی  ( و جمع الشمس و القمر )  در همین روز و البته  ماه گرفتگی  هلال ماه آخر ماه رمضان  یا آخر ماه شعبان  ( و خسف القمر )  ،  می شود . ( احتمالا طبق آیات 7 تا 9 سوره ی قیامت ،  ستاره ی طارق  ابتدا باعث ماه گرفتگی هلال آخر ماه شعبان و سپس خورشید گرفتگی وسط ماه رمضان خواهد شد . وا...  اعلم ) .


اگر به پست قبلی به شماره ی 181 و تحت عنوان " امام زمان ؛ هشت سال دیگه ظهور می کند "  مراجعه فرمایید در اشعار شاه نعمت ا... .ولی  نیز از ماه گرفتگی و خورشیدگرفتگی در زمانی غیرقابل انتظار ، یاد شده است .

عملا طبق علم نجوم ، خورشیدگرفتگی باید در آخر ماه قمری و ماه گرفتگی باید در نیمه ی ماه قمری رخ دهد . اما  با توجه به اینکه قرار است حساب و کتاب منجمین بهم بخورد ، لذا برخلاف تصور و پیش بینی منجمین ،  این رویداد طبیعی کاملا بهم می خورد یعنی برای اولین بار  در تاریخ نجوم از زمان خلقت حضرت آدم علیه السلام تا به امروز ، ما شاهد خورشیدگرفتگی در وسط ماه قمری و  ماه گرفتگی در پایان ماه قمری - ماه گرفتگی در  پایان ماه مبارک رمضان  و قبل از عید فطر -  خواهیم بود که موجب ترس و وحشت مردم می شود و البته منجمین را متحیر و شگفت زده خواهد نمود .


+

نکته : تقریبا هرسال ما شاهد وقوع زلزله در دی ماه هستیم . این زلزله های دی ماه هر سال را نیز در نظر بگیرید .


علت وقوع زلزله در دی ماه می تواند یکی از این دو مورد باشد:


1- بدر کامل ماه ( ماه غول پیکر . فیلم  طلوع و غروب ماه غول پیکر که موجب خورشیدگرفتگی نیز می شود در فضای مجازی موجود است . اگر پیدا کنم حتما اینجا  اپلود می کنم . خیلی ترسناک است . زیرا اولا ماه غول پیکر  از مغرب طلوع کرده و ثانیا باعث خورشیدگرفتگی شده و سپس در مشرق غروب می کند که واقعا  عجیب و غیرواقعی بنظر می رسد و البته بسیار ترسناک و دلهره آور است .  احتمالا این پدیده ی عجیب  یعنی طلوع ماه از مغرب و غروب ماه در مشرق در نیمکره ی جنوبی  فیلمبرداری شده است . شاید هم یک کلک و حقه ی  ویدیویی  باشد . معلوم نیست . باید در موردش تحقیق نمایم . )


بروزرسانی :


فیلم مربوط به طلوع و غروب عجیب ابرماه  غول پیکر مذکور را اینجا  آپلود کردم . اگر  از این کلیپ خوشتان آمد  در صورت تمایل ، بازنشر نمایید . این ابرماه غول پیکر در حین غروب باعث خورشیدگرفتگی می شود :


کلیپ ترسناک طلوع و غروب ابرماه غول پیکر:



https://bayanbox.ir/download/5066243301810670225/Supermoon.mp4







2- نزدیک شدن یک جرم آسمانی نامرئی به زمین که باعث بالا آمدن پوسته ی زمین و وقوع زلزله می شود .

این جرم نامرئی همان ستاره ی طارق می باشد .

باید توجه داشت که ستاره ی طارق یک کوتوله ی سرخ نوترونی می باشد و دارای امواج الکترومغناطیسی بوده و رفتاری غیرطبیعی دارد طوریکه در هنگام شب دیده نمی شود اما ممکن است در هنگام روز دیده شود !!!


+

مفسرین قرآن اصرار دارند که مطابق با روایات ، منظور از ستاره ی طارق همان سیاره ی زحل می باشد و به روایات امام صادق علیه السلام و سایر چهارده معصوم استناد می نمایند .


اما اگر به قرآن دقت بیشتری داشته باشیم متوجه می شویم که ستاره ی طارق نمی تواند یک سیاره باشد و احتمالا یک ستاره ی خاص و عجیب است . 


اگر هم برفرض  ستاره ی طارق همان سیاره ی زحل باشد پس چرا ما هر شب این سیاره را در کنار سیاره ی مشتری می بینیم در حالیکه طارق یک معجزه است و باید ناگهانی ظهور کند  و ما مردم را غافلگیر نماید ؟؟؟


اگر هم گفته شود که بله همان سیاره ی زحل جابجا شده و به زمین نزدیک می شود و حلقه اش خم می شود و دو سر حلقه اش به هم می رسد و سنگهای اطراف حلقه اش را به زمین پرتاب می نماید پس چرا ما سیاره ی زحل  را الان هر شب در کنار سیاره ی مشتری می بینیم و  چرا هرگز شاهد  خم شدن حلقه اش و پرتاب شهابسنگ از طرف او به سمت زمین نیستیم ؟؟؟ و  هزار تا چرای دیگر .....


+

من فرض را بر این می گیرم که  سیاره ی زحل همان ستاره ی طارق است و قرار است دو سر حلقه اش به هم نزدیک شود و پیچ و تاب بخورد و ما را بترساند و شهاب سنگ به طرف ما پرتاب کند خب آیا اگر ما این موضوع را از قبل  بدانیم آیا از ارزش ستاره ی طارق به عنوان یک معجزه ی غافلگیر کننده  کم نمی شود ؟؟؟


بهرحال معجزه باید ما را غافلگیر کند . ما که داریم هر شب سیاره ی زحل را در کنار سیاره ی مشتری می بینیم . اینکه اصلا غافلگیری ندارد  .

حتی اگر زحل به  حدی به زمین نزدیک شود که اندازه اش با اندازه ی یک ابرماه غول پیکر یکی شود بازهم چون از قبل می دانستیم که این همان زحل خودمان است فقط می ترسیم اما غافلگیر نمی شویم و عملا این رویداد نمی تواند یک معجزه باشد .


+

نمی دانم شاید باید تسلیم شوم و بپذیرم که منظور از ستاره ی طارق همان سیاره ی زحل می باشد . خدا بهتر می داند . 


+.


بروزرسانی


پس از مدتها تحقیق و پژوهش؛  توانستم ثابت کنم که طارق ؛  یک ستاره ی نوترونی است و در سحابی کف دست کیهانی واقع در صورت فلکی دو پرگار و زیر پای صورت فلکی قنطورس ؛ قرار دارد . 


بنابراین  ماهیت طارق که در سوره ی طارق تحت عنوان ستاره ی سوراخ کننده معرفی شده است کاملا مشخص شد .


حالا با اطمینان می گویم : 


طارق یک ستاره ی نوترونی است که در سحابی اشعه ایکس واقع در صورت فلکی دو پرگار قرار دارد و می تواند ستارگان اطراف خود را به سمت زمین  بفرستد و این ستاره های کوچک ؛ باعث  وقوع خورشیدگرفتگی در وسط ماه رمضان و ماه گرفتگی در پایان ماه رمضان و قبل از عید فطر ؛  می شوند . 



طارق به عنوان یک ستاره ی نوترونی ؛  شخصا در مرکز یک سیاهچاله قرار دارد . لذا فقط با تلسکوپ اشعه ی ایکس چاندرا ، قابل مشاهده است زیرا بجای نور مرئی  ، اشعه ی ایکس تولید می کند . بنابراین مشاهده ی طارق در سایت یا نرم افزار استلاریوم ؛ بسیار دشوار است . زیرا سیاهچاله ها همه چیز از جمله نور را می بلعند . طارق موتور محرکه ی یک سیاهچاله و عامل اصلی شکل گیری سحابی کف دست انسان  است و از خودش نور ندارد . 

طارق فقط از طریق یک کرم چاله می تواند از این سیاهچاله فرار کند و با کمک یک سفید چاله - ماشین زمان -  به زمین نزدیک شود و خورشیدگرفتگی و ماه گرفتگی را ایجاد نماید . 


تاریخ بروزرسانی : 


چهارشنبه 11 مرداد 1402خورشیدی 


+

+


+

بهرحال طبق پیش بینی اینجانب و براساس داده های سایت ساعت و تقویم ایران  به نشانی  https://www.time.ir/       ،  و سایر داده هایی که  در پست قبلی به شماره 181  بیان کردم ،  به احتمال خیلی زیاد ما در تاریخ جمعه  20 دی 1409 شمسی که نیمه ی ماه مبارک رمضان  خواهد بود  شاهد ظهور ستاره ی طارق  و در تاریخ  جمعه  27 دی ماه 1409 هجری شمسی  هنگام سحرگاه شاهد صدای جبرئیل خواهیم بود  که این جمله را به زبان می اورد و تمام مردم دنیا این جمله را به زبان مادری شان می  فهمند :


(( حق با محمد و آل محمد (ص) است . )) 


یا به روایتی می گوید : 


حق با علی و شیعیان علی می باشد 

.


 و در هنگام غروب همین روز ( جمعه 27 دی 1409 شمسی مصادف با 23 رمضان سال 1452 هجری قمری )  ،  صدای ابلیس را می شنویم که می گوید :


(( حق با سفیانی است ))


یا طبق احادیث کتاب " الفتن "   ؛  ابلیس  از روی زمین فریاد می زند : 


" حق با عیسی بن مریم است " 


لذا یهودیان و مسیحیان به سمت حضرت عیسی مسیح می روند تا با او بیعت کنند 



  که البته شیطان با این کار ؛  باعث گمراهی بسیاری از مردم در این تاریخ می شود .


حضرت عیسی مسیح در کنار دروازه ی شهر دمشق سوریه در معیت دو فرشته که زیر یک ابر را گرفته اند   نازل می شود و سپس  دجال را به قتل می رساند و سپس به بیت المقدس رفته و  پشت سر امام زمان  نماز می خواند . 


برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر  کافیست فایل  Al-fatan.zip را از آرشیو  وبلاگ وحیدمی دانلود فرمایید . 




طبق روایات ، از اول شوال همان سال قمری ، جنگ و کشتار شروع می شود  و سپس امام زمان (عج)  ، در روز عاشورا ( یعنی اوایل سال جدید قمری و شمسی  ) ، رسما قیام می کند و سفیانی را به هلاکت می رساند .



 و ا... اعلم .


نکته : این فقط یک پیش بینی است و من خدا نیستم و علم غیب ندارم .  لذا اگر در این تاریخ ( 20 دی 1409 شمسی )  هیچ اتفاقی رخ نداد و همه چیز طبیعی بود مرا سرزنش نکنید . من فقط پیش بینی کردم که حالا یا درست از آب در می آید یا غلط .


سلب مسئولیت :

از همین الان ، هرگونه مسئولیت مربوط به این پیش بینی را از گردن خود ساقط می کنم و هیچ مسئولیتی به عهده ی اینجانب نیست .


چون خدا عادت دارد مدام  بدا ایجاد کند و پیش بینی ها را خراب و پیشگوها را ضایع کند لذا ممکن است مرا نیز ضایع نماید . از همین حالا گفته باشم فردا مرا سرزنش نکنید .


بدا را فراموش نکنید .

بدا یعنی ایجاد تغییر در قضا  و قدر . خدا همچون گذشته ، تمام پیش بینی ها را از بین می برد و پیشگوها همگی ضایع می شوند من نیز احتمالا توسط خدا ضایع خواهم شد .

پس این موضوع را نیز در نظر بگیرید .


مسئولیت هرگونه عدم تحقق این پیش بینی بر گردن خدا می باشد و من  هیچ مسئولیتی بر گردن نمی گیرم چون من علم غیب و توانایی بدا  ندارم  من فقط یک مخلوق هستم و هیچ قدرتی ندارم .



+

+

من اگر  کلیپهای واقعی مربوط به پدیده ی ابر ماه و خورشیدگرفتگی حلقوی را به دست آورم در همین پست آنها را آپلود خواهم کرد . انشاءا...

+

+

شاید به زودی   پاسخ این سوال را پیدا کنیم که   : امام زمان کی ظهور می کند ؟؟


+

ایده : به دنیا دل نبندید اما از دنیا استفاده کنید . بجز به خدا به هیچکس دل نبندید و بجز از خدا از هیچکس توقع و انتظار نداشته باشید .


در پاسخ به سوال خبرنگار که می پرسد : توقع و انتظار شما از رئیس جمهور آینده چیست ، خیلی راحت بگویید :  هیچ توقعی نداریم ما هرچه بخواهیم از خدا می خواهیم نه از بنده ی خدا .


رئیس جمهور هیچکاره است . رهبر نیز هیچکاره است زیرا هردو مخلوق هستند  .

شما باید فقط از خدا توقع و انتظار داشته باشید  و هرگز دست تان را جلوی غیرخدا دراز نکنید .


از مخلوقات هیچوقت هیچ تقاضایی نکنید . فقط از خدا تقاضا کنید و عزت نفس خود را حفظ  کنید .


+

+

بروزرسانی جدید :


کشف بزرگ :


با تطبیق متون احادیث و روایات و آیات قرآن و علم نجوم به یک کشف بزرگ دست یافتم !


تاثیر ستاره ی طارق در شکافته شدن رود نیل در زمان حضرت موسی علیه السلام و البته در شکافته شدن زمین و بیابان بین مکه و مدینه یعنی خسف بیدا 


بیدا به بیابانی گفته می شود که تا آخرش پیداست یعنی یک بیابان صاف و بی انتها 


بیدا دقیقا بین مکه و مدینه قرار دارد . 


زمانیکه سپاه سفیانی از مدینه به سمت مکه می روند در بیابان بیدا ، به خواست خداوند و با کمک ستاره ی طارق و البته با حضور حضرت جبرئیل علیه السلام ، زلزله ای شدید رخ می دهد و زمین شکافته می شود و تمام لشکریان سفیانی به درون زمین سقوط می کنند و سپس زمین مجددا بسته می شود و این افراد ، زنده به گور می شوند البته بجز دو نفر که قرار است خبر این حادثه را به سفیانی و امام زمان برسانند . 


شبیه به همین اتفاق ، در هنگام مهاجرت قوم بنی اسرائیل از مصر به فلسطین و در زمان حضرت موسی و برای نجات از دست فرعون ، رخ داد . آن زمان نیز به خواست خداوند ، ستاره ی طارق ظهور کرد و البته جبرئیل نیز روی زمین و سوار بر اسب حضور داشت  و رود نیل شکافته شد و پس از خروج آخرین نفر از بنی اسرائیل از دهانه ی رود  و ورود آخرین نفر از سپاه فرعون به دهانه ی ورودی رود نیل ، ناگهان براثر تاثیرات ستاره ی طارق و با همکاری حضرت جبرئیل ، رود نیل مجددا به حالت عادی برگشت و تمام لشکریان فرعون همراه با خود فرعون غرق شدند  و بنی اسرائیل ( قوم یهود )  توانستند با خیال راحت به کشور فلسطین وارد شوند . 


خب حالا با داشتن این اطلاعات از تاثیرات عجیب ستاره ی طارق و همزمانی ظهور این ستاره با ظهور حضرت جبرئیل در ایجاد این رخدادهای عجیب و مشابه ، و تطبیق دادن این دو رویداد عجیب ، می توان نتیجه گرفت که خسف بیدا که جزو نشانه های حتمی ظهور امام زمان می باشد بر اثر نیروی عجیب ستاره ی نوترونی طارق و اراده ی جبرئیل ، ایجاد می شود . یعنی زمین این منطقه براثر تاثیرات ستاره ی طارق و اراده ی جبرئیل شکافته شده و مجددا به هم وصل می شود ! 


اینجا نیز ستاره ی طارق و البته حضرت جبرئیل ، نقش پررنگی در ایجاد حوادث عجیب و شگفت انگیز  ایفا می نمایند . 


شاید بگویید :  لابد ، ستاره ی طارق و حضرت جبرئیل هردو یکی هستند !


اما من می گویم : نه ! اینطور نیست . حقیقتا ستاره ی طارق یک ستاره ی نوترونی و یک جرم آسمانی است و فرشته یا انسان یا جن نیست . 


فقط مسئله ی عجیب اینجاست که چرا این دو موجود شگفت انگیز ( ستاره ی نوترونی طارق و حضرت جبرئیل که رئیس الملائکه می باشد )  در تمام رخدادهای عجیب تاریخ از جمله هبوط حضرت آدم و  طوفان نوح و خاموش شدن آتش بر حضرت ابراهیم  و هلاکت قوم لوط ، و هلاکت اقوام عاد و ثمود ، و  شکافته شدن رود نیل و هلاکت فرعون  و شهادت حضرت یحیی علیه السلام و  ظهور امام زمان و شکافته شدن زمین بیابان بیدا ( بیابان صاف و مسطح ما بین شهرهای مکه و مدینه ) که به این رویداد ، اصطلاحا  خسف بیدا گفته می شود ،  همیشه و در همه حال ،  همراه با هم هستند ؟؟


این است که ذهن مرا به خود مشغول کرده است . 


ضمنا طبق گفتار یکی از روحانیون ، منظور از رکن ، که قرار است بین رکن و مقام  ، نفس زکیه به شهادت برسد ، همان سنگ حجر الاسود می باشد . 


رکن = حجر الاسود


+


تاریخ بروزرسانی :


جمعه 13 مرداد 1402 خورشیدی 










+

+

وحید محمدی - وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir







دانلود فایل ظهور و طارق با حجم کمتر از 200  مگابایت :


Size of file is 200MB



https://bayanbox.ir/download/9203858077875394552/ZohoorAndTarek.zip



لینک کوتاه به آدرس بالا برای دستگاههای کوچک که نمایشگر کوچکی دارند از قبیل گوشی هوشمند و ساعت مچی هوشمند :  

لطفا کلیک کنید: 



ZohoorAndTarek