به نام خدا 



از اینترنت کوپنی تا اینترنت چینی !!



به زودی برای اینترنت نیز کوپن صادر می شود . یاد دهه شصت شمسی به خیر . 



همه چیز کوپنی بود بجز اینترنت !!



طرح جیره بندی اینترنت  به زودی اجرا می شود . 


وقتیکه سیصد هزار جیره خور و افسر جنگ نرم ، در شهر تهران ، تحت عنوان ملت شریف ایران ، به نفع حکومت جنایتکار ایران ، راهپیمایی کرده و شعار می دهند عملا نوعی جنگ داخلی و تفرقه بین مردم ایجاد می شود و در این میان ، مسئولین نیز بی سرو صدا  فرار را بر قرار ترجیح داده و از ایران به سایر کشورها متواری می شوند . 



ملکه انگلستان :


تفرقه بینداز و حکومت کن ! 





رانندگان اسنپ می توانند مسافر بدحجاب را از فاصله ی دور و با کمک یک فناوری ، شناسایی کرده و سفر او را لغو نمایند !!!!!



لطفا حجاب خود را رعایت کنید تا از اسنپ محروم نشوید  !!!



قرارداد ننگین گلستان 


عهدنامه ی ننگین ترکمنچای 


قرارداد ننگین بیست و پنج ساله بین ایران و چین 


و حالا 


قرارداد ننگین بین ایران و روسیه و چین و .... 


این اغتشاش اواخر شهریور 1401 شمسی برای این بود که حواس مردم را از این قرارداد ننگین جدید چند طرفه بین ایران و اربابان جدیدش یعنی چین و روسیه ، به یک چیز عادی یعنی حجاب ، منحرف نمایند و یک شورش و آشوب مصنوعی براه بیاندازند و بار دیگر سیستم شناسایی و سرکوب وارداتی از چین کمونیست را در ایران ، آزمایش نمایند . 



در خانه بمانید . اگر مجبورید از خانه بیرون بروید حتما ماسک بزنید تا شناسایی نشوید ! 




به زودی،  آخوندها و مسوولین و فرماندهان سپاه و ارتش و ناجا  ، به اوکراین و سایر کشورهای خوش آب و هوا همراه با میلیونها تن سکه و شمش طلا و جواهرات ، فرار می کنند  و خزانه ی مملکت ایران را کاملا خالی می کنند و مردم را به خاک سیاه می نشانند . 


از سالها پیش ، آخوندها به فکر تکرار تاریخ و فرار از ایران بودند . 



تاریخ مجددا تکرار می شود . 





حالا بعد از انعقاد دو قرارداد ننگین بین ایران و  چین و روسیه و  جنگ فرمالیته و صوری بین روسیه و اوکراین (به درخواست ایران)  و ایجاد فتنه ی مصنوعی شهریور ۱۴۰۱ شمسی ؛ قرار است به درخواست دولت آمریکا تن بدهیم و منزوی شویم و از اینترنت گلخانه ای و کمونیستی چین کمونیست استفاده کنیم !



جنوب ایران را به چین فروختند و شمال ایران را به روسیه !


وسط ایران را نیز به انگلستان و فلسطین و عراق و سوریه و لبنان و  آمریکا  و عربستان و افغانستان ( طالبانستان ) و پاکستان و ترکیه  و  آلمان و فرانسه و  ....  می فروشند و متواری می شوند و ما می مانیم و .... مان  !



تجزیه ایران توسط خود ایران !



محمد رضا شاه پهلوی هنگام خروج از ایران : 


((  من از ایران می روم ولی بعد از من ؛ ایران ،  ایرانستان می شود !! ))  


+


سالهاست که ایران به ایرانستان تبدیل شده است . افسوس که دیر فهمیدیم . 


+


نگران نباشید . اینترنت بومی ایرانستان  با طعم چین کمونیسم و تحت عنوان شبکه ملی اطلاعات ، به زودی به ملت شریف ایرانستان  عرضه می شود . 


فقط یادتان باشد گوش به زنگ اخبار باشید تا بفهمید چه زمانی کوپن اینترنت را اعلام می کنند !


تکرار تاریخ و البته تکرار قرارداد ترکمنچای !


+

+



من دجال آخرالزمان هستم !


من دست پشت پرده ی تمام فتنه ها و اغتشاش ها و آشوب ها هستم . بیایید مرا دستگیر کنید !




اگه  می تونی بیا  منو بگیر !!!..


+

+

+



من بدون اینترنت دارم زندگی می کنم . من دارم ویندوز و لینوکس را با کمک  همدیگه و البته با کمک هگز ادیتور ؛  مهندسی معکوس می کنم !! 


با کمک پاپی لینوکس ؛ ویندوز ۱۰ و پاپی لینوکس را  مهندسی معکوس کردم . 


الان دارم با کمک وین هگز ؛  ویندوز ۱۰  را  رمزگشایی و هک می کنم !


من به اینترنت نیاز ندارم . 


خداحافظ ایران . 


خداحافظ  اینترنت 


خداحافظ آزادی 


زنده باد ویندوز بومی ایران 



زنده باد هگز ادیتور 


من یک همه کاره همه منظوره هستم . 


همه کاره ها آنتی بحران هستند . 





+


وحیدمی . دیکتاتور خیرخواه  و  دجال اعظم !!



Site map


نقشه وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml



نقشه وب گاه (blog.ir)