بنام خدا


آدرس جدید پست براساس شماره ترتیبی 


https://vahidmy.blog.ir/post/16




Assembly Compilers


 کامپایلرهای اسمبلی :



بمنظور احیای زبان برنامه نویسی اسمبلی لازمست  تا جای  ممکن تمامی کامپایلرهای فعال زبان اسمبلی را  در این  وبلاگ و وبلاگهای مربوطه  معرفی نمایم.


البته الان تعداد کامپایلرهای فعال  و محبوب  ، اندک است ولی خب بهرحال نباید از سایر کامپایلرها  غافل شوم .


هرچه کامپایلرهای بیشتری را بتوانم معرفی کنم  فرایند احیای زبان اسمبلی سریعتر شده و عملا زحمت ام  کمتر می شود .


من عملا بجای تدریس زبان اسمبلی ، فقط به معرفی کامپایلرهای زبان اسمبلی و نرم افزارهای این کامپایلرها  بسنده می کنم . چون تعداد  این کامپایلرها خیلی خیلی زیاد است و هرکدام نیز سینتاکس مختص خود را دارد و عملا تدریس همزمان همه ی اینها  غیرممکن است .


بنابراین به معرفی این کامپایلرها و نرم افزارهایشان اکتفا می کنم . همین خودش  برای احیای زبان اسمبلی کاملا کفایت می کند و لازم نیست خودم را  در این مسیر  نابود کنم !!



برهمین اساس من تعدادی وبلاگ را براساس اسم هر کامپایلر زبان اسمبلی ساخته ام که آدرس  آنها را در  جعبه ی پیوندهای این وبلاگ  می توانید مشاهده کنید .  این وبلاگها دو کار انجام می دهند :


1- کامپایلر مربوطه را معرفی می نمایند و در موردش مثال  و نمونه برنامه می آورند .


2- وبلاگ وحیدمی ( وبلاگ اصلی ام ) را  دنبال می کنند و با آن تبادل لینک انجام می دهند .


شاید تعجب کنید ولی حقیقتا  تعدادی وبلاگ به اندازه ی تعداد کامپایلرهای زبان اسمبلی ساخته ام که با کمک انها  این وبلاگ را لینک می کنم و البته این وبلاگ نیز  آنها را لینک می کند .

اینطوری عملا  در این وبلاگ که وبلاگ شخصی ام هست  می توانم   توجه همه را به زبان اسمبلی  جلب کنم و در امر احیای این زبان  از قدرت این وبلاگها استفاده کنم .


توجه داشته باشید که من  خودم را  دنبال نمی کنم بلکه وبلاگهایم را دنبال می کنم و وبلاگهایم  نیز همگی تخصصی و در مورد زبان اسمبلی هستند و این وبلاگها نیز باید این وبلاگ اصلی را دنبال کنند تا  این سیکل موجب افزایش  توجهات کاربران به زبان اسمبلی شود و گرنه من اصلا نمی خواهم   خودم را  مطرح کنم .


هدف از این سیکل  یعنی دنبال کردن وبلاگهایم توسط خودم و تبادل لینک با خودم فقط  تسریع در امر احیا و ترویج زبان اسمبلی است وگرنه من برای خودم هیچی نمی خواهم و اصلا به خودم  فکر نمی کنم بلکه به زبان اسمبلی فکر می کنم .


تمامی این وبلاگها دارای محتوای  کاربردی خواهند بود و هرگز  اسپم  نیستند . 


پس لطفا مرا  اسمپر  تصور نکنید .  من دیوانه نیستم که خودم خودم را دنبال کنم . فقط برای  اینکه در وقتم صرفه جویی کنم از این روش استفاده می کنم .


این وبلاگها هرکدام به یکی از کامپایلرهای زبان اسمبلی مربوط می شوند و  درنتیجه اسمپر  محسوب نمی شوند و منابع سایت شرکت بیان را هدر نمی دهند . 


بهرحال زبان اسمبلی انقدر حرمت و قداست و عظمت دارد که 1000 تا وبلاگ هم برایش بسازم  بازهم در حق اش  کم لطفی کرده ام .


من می خواهم اسمبلی را مشهور کنم  نه خودم را .  تمامی این وبلاگها  به زبان اسمبلی تعلق دارند و من این وسط هیچ کاره هستم . 


پس لطفا به چشم یک دیوانه یا اسپمر  به من نگاه نکنید .    هیچکدام از این وبلاگها ، اسپم نیستند و جای هیچ بلاگری را تنگ نمی کنند .


اگر 1000 وبلاگ بسازم و همه ی این 1000 وبلاگ ،  این وبلاگ اصلی را دنبال کنند و با ان تبادل لینک کنند و این وبلاگ نیز آنها را دنبال کند و با انها تبادل لینک کند فقط و فقط برای  تسریع در امر احیای زبان اسمبلی است و هیچ منظور دیگری  از اینکار ندارم .



لازم بود این توضیحات را بدهم تا اگر دیدید تعداد زیادی  وبلاگ از طرف خودم درحال دنبال  کردن این وبلاگ هستند   متوجه ی این عمل   عجیب بشوید و سو تفاهم پیش نیاید .



ضمنا  من اصلا  نمی خواهم شما را  به زحمت بیاندازم  و لذا  هدف دیگری که از این کار دارم اینست که  می خواهم با ساختن این وبلاگها و دنبال کردنشان  و تبادل لینک با انها  زحمت شما  بازیدکنندگان محترم را  کم  کنم . طوریکه شما  مجبور نباشید  بخاطر دنبال کردن وبلاگم  به زحمت و سختی بیفتید . 


بهرحال نیت من خیر است و امیدوارم توانسته باشم  منظورم  را رسانده باشم تا  جایی برای ابهام  باقی نماند و شما  از اینکارهایی که انجام می دهم تعجب نکنید .


من می دانم که شما بلاگرهای محترم بیان ، خیلی گرفتار هستید و درگیر درس و کنکور و انتخاب رشته بوده اید لذا  مزاحم تان نمی شوم  . 


بهرحال  به تعداد کامپایلرهای زبان اسمبلی وبلاگ می سازم و این وبلاگها   وبلاگ اصلی مرا دنبال می کنند و  وبلاگ اصلی نیز   انها را دنبال می کند و تبادل لینک بین این وبلاگ و اون وبلاگها انجام می شود .  


این وسط شما نیز می توانید استراحت کنید . 



تا بعد .....

+


بروزرسانی :


با توجه به اینکه الگوریتمهای گوگل تغییر کرده و تبادل لینک  با چندین وبلاگ خصوصا اگر تمامی این وبلاگها به یکنفر تعلق داشته باشند  بعنوان مزرعه لینک و سئوی کلاه سیاه محسوب شده و تمامی وبلاگها توسط گوگل جریمه می شوند ، لذا من در جدیدترین تصمیمگیری ، سعی کردم که از تبادل لینک با هر نوع وبلاگ حتی وبلاگهای خودم ، خودداری کنم تا مزرعه لینک ایجاد نشود و گوگل بی رحمانه وبلاگهای مرا جریمه نکند و زحمات مرا نابود ننماید . 



من فعلا درحال اصلاح و بازنویسی آرشیو وبلاگ وحیدمی هستم و بعد از فراغت از اینکار دشوار ، در رابطه با وبلاگهای تخصصی زبان اسمبلی تصمیم جدید اخذ خواهم کرد . 


شاید لازم باشد که بجای زبان اسمبلی ، زبان ماشین را تدریس نمایم و برنامه نویسی با هگز ادیتور را بعنوان تنها گزینه انتخاب کنم . 


از لحاظ امنیتی ، برنامه نویسی دستی با هگز ادیتور ، ارجحیت بیشتری نسبت به برنامه نویسی با کامپایلرهای زبان اسمبلی دارد زیرا کامپایلر عملا اختیار را از دست من خارج می کند و آزادی مرا نابود  می نماید و حتی ممکن است رفتارهای غیرقابل پیش بینی از یک کامپایلر سر بزند و امنیت سیستم را نابود کند . 


لذا مبحث کامپایلرهای زبان اسمبلی صرفا در حد یک معرفی است و من در آینده  سعی می کنم روی هگز ادیتور و برنامه نویسی با زبان ماشین ، تمرکز نمایم . 


بنابراین وبلاگهای تخصصی زبان اسمبلی را به حال خود رها می کنم . 

اینطوری هم من و هم شما مخاطبین گرامی ، از تردید و سردرگمی نجات پیدا می کنیم و روی یک زبان واحد و استاندارد و بین المللی یعنی زبان ماشین تمرکز می نماییم و امنیت و آزادی را به دست می آوریم . 


من قصد دارم فقط روی یک چیز تمرکز نمایم :


زبان ماشین . یعنی باینری 


اصلاح می کنم :


زبان بین المللی ماشین یعنی 0  و 1  


کامپایلرها دشمن آزادی می باشند و شما را وادار می کنند که به ساز افراد یا شرکتها برقصید! این یک فاجعه است . 


لذا باید از هرنوع کامپایلر اعم از کامپایلر زبان اسمبلی یا کامپایلر زبانهای سطح بالا  فورا فاصله بگیرید و به سمت زبان بین المللی و دستی ماشین حرکت کنید تا به اوج آزادی و قدرت دست یابید و کنترل کامل سیستم را به دست گیرید . 


در یکی از پستهای وبلاگ وحیدمی یک مطلب تحت عنوان " تمرکز وحیدمی روی وین هگز "  نوشته ام . 


در این پست دلایل تمرکز روی هگز ادیتورها خصوصا وین هگز را تشریح کرده ام . 


 قصد دارم باینری ویندوز را اصلاح و ایمن کرده  و ویندوز را با کمک زبان ماشین ، به امن ترین و فشرده ترین و کوچکترین و سریعترین و پایدارترین سیستم عامل دنیا تبدیل کنم . ویندوز به تمام کاربران جهان تعلق دارد و هرگز ارث پدری مایکروسافت نیست . 




تاریخ بروزرسانی :


1 مارس 2023  




+



وحید  محمدی  -  وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir





بروزرسانی

براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها  ؛ حذف شدند 


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری . 


تاریخ بروزرسانی 


یکشنبه مورخ  29 مرداد 1402 خورشیدی 


نکته : 

آدرسهای  آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید . 




در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید 

ِ

الهم  عجل  لولیک الفرج . 



امضای همیشگی اینجانب  در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم   : 


وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir





https://vahidmy.blog.ir/archive


https://vahidmy.blog.ir/post/764







 .