به نام خدا


اسامی چند جن معروف و قدرتمند



من پس از مطالعه ی تعدادی از کتابهای مربوط به علوم غریبه ، با اسامی تعدادی جن  قدرتمند برخورد کردم که اسمهایشان شبیه به اسامی فرشتگان بود یعنی به پسوند  " ایل "  ختم می شد . 


البته بجز این اجنه  ، سایر اجنه اسمهایی داشتند که پسوند " ایل " نداشتند و حقیقتا جن بودند . 




این اسامی را نمی نویسم زیرا ممکن است موجبات سو استفاده را فراهم کند . 


اما درعوض ، اسامی چند جن بسیار قدرتمند و بزرگ و مسن  را که دانستن اسامی شان و زندگی شان و کارهایشان واجب است اینجا قید می کنم :



نام چند جن بزرگ و قدرتمند را می آورم :



1- مارج 


مارج نخستین و مسن ترین جن دنیا می باشد که البته کاملا مومن و مسلمان و شیعه  است و مورد تایید خداوند می باشد و هم اکنون در آسمان دنیا زندگی می کند . 


مارج فرزندی به نام جان  دارد که او نیز یک جن مومن و شیعه است 



2- جان 


جان نام دومین جن مسن دنیا می باشد که همچون پدرش بسیار بزرگ و قدرتمند است و مسلمان و شیعه و مومن است و در آسمان دنیا زندگی می کند . 



3- جن 


جن نام فرزند جان می باشد!    جن نیز یک جن مومن و شیعه است و مورد تایید خداوند است و در آسمان زندگی می کند و یک جن مسن و بزرگ و قدرتمند است . 



جن یک فرزند ناخلف به نام ابلیس دارد که دو هزار سال قبل از آنکه خداوند دنیا را خلق کند توسط خداوند آفریده شد . 



4- ابلیس 


ابلیس  چهارمین جن بزرگ و قدرتمند دنیا می باشد که همچون اجدادش در آسمان زندگی می کند . ابلیس یک جن بسیار بزرگ و قدرتمند و حیله گر و مکار و شیاد و پلید و کافر و ستمگر می باشد که پس از شش هزار سال عبادت ، به دلیل اینکه بر حضرت آدم علیه السلام که نماد و سمبل انسان بود سجده نکرد و از دستور خداوند سرپیچی کرد و متکبر بود از بهشت رانده شد و تا ابد مورد لعن و نفرین خداوند و فرشتگان و جن و انس قرار گرفت . 


ابلیس ، دو هزار سال قبل از پیدایش دنیا و در عالم ذر ، از یک جن بسیار مسن و قدرتمند به نام جن که فرزند جان و نوه ی مارج بود به دنیا آمد . 


ابلیس به محض اینکه از درگاه خداوند رانده شد شروع به تکثیر نسل کرد و بصورت غیر عادی هزاران فرزند نامشروع از خودش تکثیر کرد و با یکی از همین فرزندان نامشروع اش مجددا ازدواج کرد و فرزندانی به مراتب پلیدتر و نامشروعتر را به دنیا آورد 


هم اکنون ابلیس به عنوان پلیدترین جن تاریخ ، میلیاردها فرزند نامشروع دارد که همگی پلید و خبیث هستند و انسانها و سایر اجنه را فریب می دهند . 


ابلیس چندین خواهر و برادر و هزاران همسر نامشروع دارد و برخلاف پدر و پدر بزرگ و نیای اولش ،  از راههای نامشروع و به روش نامشروع  اقدام به تولید مثل کرد . 


قبل از ابلیس ، تعداد اجنه در حد سه تا شش جن بود 


آسمان کاملا خلوت و تمیز بود 


زمین نیز هیچ موجود زنده ای نداشت .



اما ابلیس پس از عمل نامشروع با یکی از اجنه و تولید و تکثیر میلیاردها فرزند نامشروع در آسمان و زمین و سایر سیارات و ستاره ها ، دنیا را از وجود خودش و فرزندان نامشروعش پر کرد . 



فرزندان نامشروع ابلیس به حدی زیاد شدند که آسمانها را پر کردند و ناگزیر شدند به زمین بیایند و زندگی کنند و سپس به حیوان و گیاه و آب و خاک و سنگ و پری و سایر موجودات از جمله موجودات فضایی و غیره تبدیل شدند . 


مابقی فرزندان نامشروع ابلیس ، به حشرات و عنکبوتیان و خزندگان و درندگان و سایر حیوانات خطرناک تبدیل شدند . 


همچنین تعدادی از فرزندان ابلیس به  ویروس و باکتری و قارچ و آمیب و سایر تک سلولی های خطرناک تبدیل شدند . 


بسیاری از فرزندان ابلیس،  به مار و عقرب و رتیل و سایر حیوانات سمی و مرگبار تبدیل شدند . برخی نیز به سگ و خوک و گرگ تبدیل شدند . 


مابقی فرزندان ابلیس،  به دیو و پری و ریگ بیابان و سنگ و آب و خاک و آتش و باد و طوفان و  سایر چیزهای به ظاهر طبیعی تبدیل شدند . 


برخی فرزندان ابلیس نیز که همگی جن بودند به ملخ و سایر حشرات مضر تبدیل شدند . 



برخی نیز به آفت های کشاورزی تبدیل شدند . 



در اینجا زمین از وجود میلیاردها جن پر شد و مابقی اجنه به سایر کرات از قبیل سیاره و ستاره و ... مهاجرت کردند و به موجودات فضایی و فرا زمینی تبدیل شدند . 




5- زعفر :


زعفر نام یک جن قدیمی و مومن بود که چندین هزار سال عمر کرد 


زعفر مسلمان و شیعه بود و قصد داشت که روز عاشورا به امام حسین کمک کند اما امام حسین نپذیرفت و به او گفت : بجای جنگ ، در عزای من گریه کن و عزاداری کن 


زعفر نیز پذیرفت و تا همین چند سال پیش که زنده بود مدام برای امام حسین علیه السلام ، گریه و عزاداری می کرد 


زعفر نیز یک جن بسیار بزرگ و قدرتمند بود و هزاران جن قدرتمند و شیعه و مومن را رهبری می کرد . 


معلوم نیست که پس از وفات زعفر جنی ، کدام جن سرپرستی اجنه ی مومن و شیعه را برعهده دارد . 


+


ارتباط روح انسان با جن :



هنگامیکه خداوند،  انسان را آفرید از روح خود در او دمید . 



روح انسان از اجزای زیر تشکیل شده است :


1- فرشته 


2- جن 


3- حیوان


4- گیاه


بنابراین آخرین نسل از جن ها ، در روح انسان  تشکیل شدند و به بخشی از روح انسان تبدیل شدند . 



و اما می رسیم به دومین جن بسیار بسیار بزرگ و قدرتمند و بسیار باهوش و زیرک و رقیب بسیار سرسخت ابلیس :


دجال 


یا بهتر است بگویم :


دجال آخرالزمان 




برخلاف تصور عامه ی مردم ، دجال نه انسان است و نه ایدئولوژی و طرز فکر و فرهنگ و جهان بینی و نه فضای مجازی و کامپیوتر و ماهواره و گوشی هوشمند و تلویزیون و اینترنت و مانیتور و نه هیچ چیز تک چشم دیگری . 


دجال اصلا و ابدا تک چشم نیست زیرا دجال بزرگترین و خطرناکترین و قدرتمندترین دشمن خداوند می باشد و در شان خداوند و امام زمان نیست که یک موجود ناقص الخلقه و ضعیف را دشمن خود بدانند . 


این نوعی توهین به خداوند و امام زمان محسوب می شود که بگوییم دجال به دلیل نقص مادرزادی ، فقط یک چشم دارد . 


بزرگترین و خطرناکترین و قدرتمندترین دشمن خداوند باید از نظر جسمی و روحی کاملا سالم و قوی وبی نقص و دارای قوای ماورایی و عجیب باشد تا بتواند خودش را همسنگ با خدا بداند . 



خصوصیات دجال به عنوان قدرتمندترین و خطرناکترین دشمن خداوند :


1- دجال ، بزرگترین و قدرتمندترین و خطرناکترین و مرموزترین و زیرکترین و باهوشترین و مکارترین جن است که تاکنون خداوند آفریده است . 



2- دجال به حدی قدرتمند و خطرناک و زیرک و مکار است که خطر او از زمان حضرت آدم تا پیامبر اسلام و تا آخرالزمان  به همه انسانها گوشزد شده است . 


یعنی هیچ پیامبری نبوده که خطر دجال را به امت خود گوشزد نکرده باشد . 


خروج دجال ، بزرگترین و خطرناکترین و مرگبارترین و سنگین ترین فتنه ی تمام تاریخ است و البته بزرگترین و دشوارترین امتحان الهی نیز محسوب می شود . 



دجال بعنوان خطرناکترین و قدرتمندترین جن تاریخ که حتی از ابلیس نیز قویتر و خطرناکتر و مکارتر است بزرگترین فتنه ی تاریخ را ایجاد خواهد کرد 




3- دجال از زمانی که توسط خداوند آفریده شد تا الان در یک چاه بسیار عمیق در اطراف اصفهان زندگی کرده است . 


دجال به حدی باهوش و زیرک است که می داند اگر بخواهد به روش ابلیس کارش را شروع کند حتما شکست می خورد و از انجاییکه دجال رقیب سرسخت ابلیس است و دوست دارد که ابلیس کشته شود ، لذا تا قبل از مرگ ابلیس و پیروزی امام زمان و حضرت عیسی و پاکسازی زمین از وجود کفار و مشرکین و منافقین و ستمگران و تشکیل حکومت جهانی امام زمان ، صبر می کند و هرگز خودش را نشان نمی دهد . 



تا زمانیکه ابلیس زنده است دجال هرگز خروج نمی کند و خودش را لو نمی دهد . 


دجال منتظر می ماند تا ابلیس و تمام اجنه کشته شوند و میدان از وجود رقیب خالی شود . 


پس از آنکه ابلیس و سایر اجنه  و شیاطین هلاک و کشته شدند و شرشان از سر مردم کم شد ،  به دلیل اینکه این جنگها موجب قحطی و گرسنگی شدید شده است و به دلیل اینکه مردم به شدت گرسنه و تشنه و خسته و درمانده و مجروح شده اند و هیچ دلخوشی ندارند ، دلشان برای روزگار قبل از ظهور تنگ می شود . 


تعداد اندکی از اجنه که فرار کرده بودند و به ستارگان و سیارات پناه برده بودند به محض اینکه متوجه می شوند که ابلیس و سایر شیاطین نابود شده اند  از وضع موجود سو استفاده کرده و به درون چاه می روند و از دجال درخواست کمک می نمایند . 


دجال نیز طی یک نقشه ی دقیق و حساب شده با کمک آخرین بازمانده ی اجنه  ، خروج می کند . 


دجال در ابتدای خروج با استفاده از نیروهای عجیب و غریب،  یک حیوان بسیار بزرگ و غول پیکر را خلق می کند و بر آن سوار می شود 


سپس در دست راستش بهشت و در دست چپش کوهی از نان پدیدار می شود . 


سپس دجال با صدای بلند خطاب به مردم دنیا می گوید :


ای مردم دنیا این شخص که خودش را مهدی می نامد و آن پیامبر دروغگو که خودش را عیسی نامیده است هردو دشمن خدا هستند و می خواهند که شما از گرسنگی و تشنگی هلاک شوید و خودشان بر زمین حکومت نمایند . 


ای مردم دنیا ، من پروردگارتان هستم و بهشت و نان و موسیقی شاد برای شما آورده ام . 



ای مردم دنیا نگاه کنید و ببینید که من چگونه پدر و مادر و همسر و عزیزانتان که فوت کرده اند را زنده می کنم . 


سپس تعدادی از اجنه خودشان را به پدر و مادر و عزیزان تک تک انسانها شبیه می کنند و مردم را فریب می دهند و 

سپس به مردم گرسنه نان می دهند و موسیقی  شاد پخش می کنند و مردم اکثرا از راه بدر می شوند و به سمت دجال کشیده می شوند 


مردم خودشان را به بغل پدر و مادرشان می اندازند در حالیکه این ها پدر و مادرشان نیستند بلکه جن هستند .


موسیقی شاد و دیدن چهره ی پدر و مادر و نان و نیز زنا کردن اجنه در روز روشن و در ملا عام که موجب تحریک جنسی مردم می شود همگی ابزارهای فریب هستند که توسط دجال طراحی و اجرا می شوند 


سپس دجال از تمام شهرها و روستاهای زمین عبور می کند البته بجز شهرهای مکه و مدینه 


این نیز از زیرکی دجال است که هرگز به سمت عربستان نمی رود زیرا می داند اگر به عربستان برود همان بلایی بر سرش می آید که بر سر سفیانی آمد . 


لذا ریسک نمی کند و خودش را گرفتار نمی کند . 


بجز تعداد اندکی مومن واقعی و باهوش که می دانند دجال  یک جن مکار و حیله گر  و دروغگو و شیاد است ، سایر مردم جهان فریب می خورند و دین و ایمانشان را از دست می دهند . 


در این لحظه دجال توسط امام زمان یا حضرت عیسی ، به هلاکت می رسد و جانوری هم که خلق کرده نابود می شود . 


به محض اینکه دجال نابود شد و تمام آن سراب ها  ناپدید شدند سایر اجنه نیز به هلاکت می رسند و فقط تعداد اندکی اجنه ی مومن باقی می مانند . 


اینجاست که آخرین امتحان الهی نیز به پایان می رسد و باران می بارد و قحطی و گرسنگی برطرف می شود و مردم جهان همگی ثروتمند شده و اجنه را به بردگی می گیرند و خداوند تمام علم و قدرت و رحمت خود را به مردم می دهد و مردم به وارثان زمین تبدیل می شوند . 



باید توجه داشت که دانستن اسامی اجنه  اصلا مهم نیست مگر همین دو جن بزرگ و مخوف و قدرتمند و حیله گر یعنی ابلیس و دجال 


اگرچه ابلیس میلیاردها فرزند نامشروع دارد که انسان را حتی در حین خواب نیز فریب می دهند اما نه ابلیس و نه فرزندانش به اندازه ی دجال،  خطرناک و قوی نیستند . 



فتنه ی دجال ، بعنوان خطرناکترین و قدرتمندترین جن تاریخ و بزرگترین دشمن خداوند ،  زمانی شروع می شود که ابلیس به هلاکت برسد . 


تا قبل از مرگ ابلیس ، هرگز نباید انتظار خروج دجال را داشته باشیم . 



این جن قدرتمند و خبیث و مکار یعنی دجال را هرگز دستکم نگیرید . 


+


+


افشای اسامی سایر اجنه که اکثرا ضعیف هستند و به درد دعانویس ها می خورند کار عاقلانه ای نیست . 


به منظور جلوگیری از نشر کارهای غیرقانونی از جمله دعانویسی و احضار جن ،  از افشای اسامی سایر اجنه خودداری می کنم .