به نام خدا


آدرس وبلاگهایم مدرک جرم نیست : 


یک چیز جالب  که در بلاگ بیان در بخش نظرات با آن زیاد مواجه شده ا م این است که کاربران سعی می کنند از آدرس وبلاگهایم بعنوان مدرک جرم علیه من و  منبعی برای اثبات ادعاهای خودشان  در   محاکم  قضایی  استفاده کنند !! 


خیلی جالبه . این دوستان هنوز نمی دانند که من عمدا  نام و نام خانوادگی و آدرس وبلاگهایم  را همیشه در پایین پستهای وبلاگهایم می نویسم تا هم پای نوشته هایم امضا کرده باشم  و درستی و صحت نوشته هایم را تایید  کنم  و هم اینکه ثابت کنم که منبع اصلی خودم هستم تا در صورت کپی برداری  ,   شخص کپی کننده توسط  گوگل  جریمه شود و وبلاگش در لیست سیاه گوگل قرار گیرد . 


الان هم یک کاربر نوجوان که گویا  تازه  وارد  بلاگ بیان شده و با قوانین  بلاگ بیان آشنا نیست و  حزب الهی دو آتشه است  به خیال اینکه در بلاگ هم مثل سایر سرویسهای وبلاگدهی   جو خفقان و ظلم و ستم و قوانین احمقانه و یکطرفه ، حاکم است و وبلاگهای حقگو و سیاسی  حذف می شوند  ضمن اعلام اینکه مسئولین حق دارند وبلاگ ات را حذف کنند !!!!  دقیقا همینکار را در بخش نظرات  انجام داد یعنی از ادرس وبلاگ بعنوان مدرک جرم استفاده کرد  تا به خیال خودش  مرا  بترساند  که مرا  به خنده انداخت  و یک دل سیر  خندیدم . 

ایشان هنوز نمی داند که اینجا  سرویس وبلاگدهی بلاگ شرکت بیان است و قوانین  اش از زمین تا آسمان هفتم با سایر سیستمهای وبلاگدهی فرق دارد و واحد حقوقی دارد و آزادی بیان بطور کامل به بلاگرها عرضه می شود و هیچ وبلاگی تحت هیچ شرایطی  حذف نمی شود  و از حقوق بلاگرها دفاع می شود . گویا ایشان بلاگ را با سرویسهای ادمفروش و خائن و ظالم مثل رزبلاگ و بلاگ اسکای و پرشین بلاگ  و تبلاگ اشتباه گرفته است .


این دوست عزیز تازه وارد که یک نوجوان اهل تربت جام می باشد و وبلاگش را فقط برای تبلیغ از کانالش ساخته  از خیلی چیزها خبر ندارد .  وبلاگ نوجوان جام  . مخصوص بچه های تربت جام . 


من خیلی محترمانه  و پدرانه  با لحنی  پر  از  عطوفت  و مهربانی  به  کامنتهایش جواب دادم . 


خب تقصیری ندارد . سن و سالش کم است . یعنی زیر 18 سال ( چون 18 سال دیگه نوجوان محسوب نمی شود زیرا 18 سالگی سن قانونی است) . از خیلی حقایق دردناک  42  سال اخیر ایران  خبر ندارد و از روی احساسات پاک  نوجوانی اش حرف زد و مرا  به یاد نوجوانی خودم ( دهه ی 60 شمسی )   انداخت ! 


همینجا رسما  اعلام می کنم که من هیچ دشمنی  با  آقای سید علی خامنه ای رهبر ایران ندارم .  اتفاقا  همیشه سخنرانیهای آقای خامنه ای را از اول تا آخر  گوش می کنم زیرا  صدای زیبا و جذاب  و رسایی  دارد . بله صدا یک فاکتور جذب کننده و مفید است. 


من فقط کمی از آقای خامنه ای گله کردم تا شاید ایشان در سیاستهای خود تجدید نظر کند . 



من فقط نظر شخصی ام را براساس تجربیات و مشاهدات این  42 سال اخیر  می نویسم. 


من هیچوقت نگران حرف مردم نیستم و از مردم نمی ترسم . من هرگز با خودم نمی گویم : پس مردم چی میگن . زیرا حرف و قضاوت مردم اصلا برایم مهم نیست  .  مردم هرچی دلشان خواست پشت سرم بگویند . اصلا برایم مهم نیست . اهمیت نمی دهم .


من شاید کمی  از  خدا  بترسم  اما  از مردم  اصلا نمی ترسم . هیچوقت به اشتهای مردم غذا نخورده ام . از هیچکس نمی ترسم . نگران حرف مردم نیستم . من به حرف مردم کاری ندارم و کار خودم را انجام می دهم . 


 بابت مخالفتهای مردم  و تمسخر کردنهایشان نگران و دلخور  نمی شوم . فقط  از برخی رفتارها  تعجب می کنم و بعضا  می خندم .   


با وجود اینکه نگران حرف مردم نیستم و از مردم نمی ترسم  ولی  قلبا  همه ی مردم جهان را  دوست  دارم  . من هیچوقت  آرزوی مرگ نژاد چشم آبی ( سفید پوستان اروپایی و آمریکایی )  را در دل نداشته و ندارم  . هرگز برای کسی طلب مرگ نکرده ام چون انسان هستم و شعور و انسانیت دارم و  کاری به دین و مذهب و نژاد و رنگ و خون و ژنتیک و  زبان و لهجه  و عقاید و اعتقادات  مردم جهان ندارم . من نژاد پرست نیستم  .  من فضول و جاسوس و خشکه مقدس و دیکتاتور  و مستبد  و آدمفروش و متعصب نیستم .  چون من انسانی  صلح دوست و خوش قلب  و   دل نازک  هستم و همه ی نژادها  و رنگها  و زبانها  و  اقوام  و  ملتها  و مردم  جهان  را  دوست  دارم . نگاه من یک نگاه جهان شمولی می باشد . بی جهت روی نژاد ایرانی ام تعصب ندارم و هرگز علیه هیچ کشوری شعار مرگ نمی دهم.  هرگز نمی گویم مرگ بر .......

این رفتار و این شعارها غیر انسانی  و غیر عقلانی   و غیرشرعی  است . هیچوقت نباید برعلیه مردم هیچ کشوری شعار دهید یا آرزوی مرگ انها را در دل داشته باشید یا به زبان بیاورید  . نگاه همه ی ما باید یک نگاه جهان شمولی باشد و فقط نوک بینی خودمان را نبینیم  .



یک چیز دیگه  :  دقت  کردید چقدر رنگ صدای  شهید سپهبد پاسدار  سردار قاسم سلیمانی  شبیه به رنگ صدای جناب آقای سید علی خامنه ای می باشد ؟؟   خیلی شگفت انگیز است که رنگ صدای این دو بزرگوار چقدر شبیه به هم می باشد . 


من همیشه  سخنرانیهای رهبر محترم  ایران جناب آقای سید علی خامنه ای  و سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی  را  گوش می دادم و گوش می دهم . صدای هردو بزرگوار بسیار زیبا  و شفاف  و صاف  و زلال  و جذاب است  و رنگ صدای هردو یکسان است . جل الخالق . 


بگذریم ...



بهرحال  آدرس وبلاگهای من  هیچ خطری برای من ایجاد نمی کنند  بلکه فقط منبع  می باشند . البته منبع برای اثبات مالکیت محتوای وبلاگ نه منبع جرم !! . همین . 


چنین رفتارهایی ( سو استفاده از ادرس وبلاگ )  واقعا مرا به خنده می اندازد .



خب .  دوستان  عزیز  به بخش کامنتها  بروید و پاسخهای من به این نوجوان  عزیز  و دوست  داشتنی  را  مطالعه  فرمایید . 

+

+

+


بروزرسانی

براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها  ؛ حذف شدند


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری . 


تاریخ بروزرسانی 


یکشنبه مورخ  29 مرداد 1402 خورشیدی 


نکته : 

آدرسهای  آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید . 




در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید 

ِ

الهم  عجل  لولیک الفرج . 



امضای همیشگی اینجانب  در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم   : 


وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir





https://vahidmy.blog.ir/archive


https://vahidmy.blog.ir/post/764