به نام خدا



قمر در عقرب و روزهای نحس فقط خرافات است




1- صورت فلکی عقرب ، دستکم 500 سال نوری یعنی تریلیونها کیلومتر از زمین فاصله دارد و مقارنه ی کره ی ماه با صورت فلکی عقرب هیچ تاثیری بر روی کره ی زمین و کره ی ماه و  بدن انسان ندارد . لذا پدیده ی نجومی قمر در عقرب،  اصلا و ابدا نحس و خطرناک نیست . قمر در عقرب یک پدیده ی نجومی کاملا طبیعی و عادی و بی خطر است . هیچ خطری ندارد . هیچ نحس ای در کار نیست . 


لذا تقویم قمر در عقرب فقط خرافات است .  آداب قمر در عقرب نیز براساس احادیث خرافی و سخیف و جعلی ، به نسل امروزی رسیده است و اصلا اعتبار ندارند و باید به این آداب دروغین بی اعتنا باشید . 

 

2- هیچکدام از روزهای سال قمری نحس نیستند و با خیال راحت می توانید کارهای اساسی انجام دهید : از جمله عقد و ازدواج و مسافرت و استخدام در ادارات دولتی و خرید و فروش خانه و خودرو و یا هر کار اساسی دیگری . تمام این حرفها یک مشت خرافات و چرت و پرت هستند که با هیچ عقل سلیم و علوم اصیل از جمله علم کیهان شناسی مطابقت ندارند . 

بنابراین از شما مخاطب محترم درخواست می کنم به خرافات  برخی دوستان توجه نکنید . ایرادی ندارد بگذارید این افراد مرا دشمن اهل بیت و دشمن دین بنامند . من ناراحت نمی شوم . اما این دوستان نیز باید مثل من جنبه داشته باشند و از این حرفهایی که می زنم  ناراحت نشوند و قطع رابطه نکنند . 


حرف حق تلخ است  دوستان  . خودتان  در وبلاگهایتان  اعتراف می کنید  که انجام کارهای اساسی در این روزهای به اصطلاح  نحس در تقویم قمری ، حرام نیست بلکه کراهت دارد  و بهتر است اجتناب شود . پس حرام نیست . یعنی خودتان هم قبول دارید که بی جهت مردم را می ترسانید . 


خب چیزی که کراهت دارد را نباید اینقدر با اعتماد به نفس به یک چیز حرام تشبیه نمایید  و مردم را بی جهت بترسانید . 


حتی اگر  واقعا حرام نیز باشد نباید مردم را  بترسانید . حق ندارید ترس و وحشت را در دل مردم  ایجاد کنید . اینکارتان ظلم و حق الناس و عوامفریبی می باشد . 


محض اطلاع  دوستان بلاگر عرض می کنم که ما هیچ روز نحس در طول سال قمری نداریم و تمام روزهای سال قمری و شمسی و میلادی ، ایام ا... هستند و همگی مبارک می باشند . 


حتی مسافرت در ماه صفر  نیز اصلا نحس و خطرناک نیست و شما می توانید با خیال راحت در ماه صفر مسافرت کنید . اصلا نترسید . من تضمین می کنم که مسافرت در ماه صفر  کاملا بی خطر باشد . خرافات را از ذهن و مغز و دین  ، بیرون بریزید . 


دوست عزیز که مدام از تقویم قمر در عقرب و روزهای نحس سال قمری صحبت می کنید ،  اینکه شما مخالفین تقویم قمر در عقرب را دشمن اهل بیت می دانید دور از انصاف است . لطفا قدری منصف باشید عزیزم . 



من شیعه ی دوازده امامی هستم و از کودکی تا الان مهر و محبت امام علی و سایر ائمه ی اطهار در وجودم بوده و هست  و خواهد بود و من  در خانواده ای کاملا مذهبی به دنیا آمدم و برخلاف بسیاری از مسلمانان و ایرانیان و مذهبیون  ،  من عاشق تلاوت قرآن هستم و تقریبا هر روز و هر شب قرآن می خوانم و به  تلاوت  قاریان مصری و ایرانی و ....  گوش می دهم و به ترجمه و تفاسیر قرآن نگاه می کنم و مطالعه می کنم و تفاسیر قرآن را  بررسی می کنم  و در مورد تفاسیر قرآن و کتب علمای دین تحقیق می کنم  و البته  می دانم که قرآن هرگز برای اموات  نازل نشده بلکه برای ما زندگان نازل شده و برنامه ی زندگی است . 


من  از کودکی عاشق امام علی علیه السلام  هستم و حب علی هنوز در دلم می باشد و همچون شما  ، من نیز منتظر ظهور امام زمان هستم . 


پس لطفا مرا  دشمن اهل بیت ندانید و معرفی نکنید دوست عزیز و گرامی . 


  دوستان مهدوی  که منتظر ظهور حضرت آقا امام زمان هستید بدانید که من نیز منتظر ظهور هستم و حتی یکی از مهمترین علائم ظهور امام زمان یعنی ستاره ی طارق را در همین وبلاگ کالبدشکافی کرده ام  درحالیکه شما هرگز روی ستاره ی طارق هیچ بحثی نکردید و مطلبی ننوشتید !  گویا به ستاره ی طارق و سوره ی طارق اعتقاد ندارید !!


فقط چسبیده اید به یمانی و سفیانی و دجال و سید خراسانی و ....



اما حتی یک پست در مورد ستاره ی طارق ننوشته اید !!!!


می بینید که من بیشتر از شما اهل مهدویت و مهدوی پژوهی هستم 


پس من  نمی توانم دشمن اهل بیت باشم عزیزم . 


تمام حرف من اینست که از عقل و علم نجوم و سایر علوم استفاده کنید و هرگز به چند روایت ضعیف از چند راوی مغرض بسنده نکنید .  شما باید قرآن و علم نجوم و عقل را ملاک قرار دهید نه چند روایت و حدیث . 


قمر در عقرب یک پدیده ی کاملا بی خطر و طبیعی است که میلیاردها سال است که رخ داده و رخ می دهد و هیچ اثر مخرب نه روی ماه گذاشته نه روی زمین و نه روی بدن موجودات زنده از جمله انسان . 

بنابراین تقویم قمر در عقرب ، سرتاسر خرافات است  و بار علمی و عقلی ندارد . 


هیچکدام از روزهای ماه قمری  یا سال قمری ،  نحس نیستند . 


تقویم قمر در عقرب یک تقویم خرافاتی و پوچ و غیرعلمی و سخیف و دروغین است 


تقویم همسران نیز کاملا جعلی و دروغ و خرافات است . 


من تقریبا  در تمام روزهای هفته  ناخن هایم را  کوتاه می کنم و سرم را اصلاح می کنم اما تا حالا نه از دنیا رفته ام و نه به فاجعه ی بزرگی دچار شده ام . اینها همه خرافات است دوست عزیز .  اندکی تفکر لازمست . سالهاست که تقریبا هر روز هفته ناخن هایم را کوتاه می کنم و بهداشت را رعایت می کنم و به مسافرت می روم و خانه می خرم و می فروشم اما در طول این چند سال نه از دنیا رفته ام و نه هیچ فاجعه ای برایم رخ داده است بنابراین تقویم همسران را از اساس ، یک تقویم باطل و جعلی و دروغین می دانم . تقویم قمر در عقرب نیز یک تقویم جعلی و خرافاتی  و دروغین است . ماه صفر  نیز هرگز نحس نیست . بروید مسافرت کنید . من تضمین می کنم که هیچ اتفاق بد  برایتان نمی افتد و سفری خوش و بی خطر برایتان آرزو می کنم   . بدانید که تقویم قمر در عقرب یا تقویم همسران  اینها همه تلقین و ترس می باشد  . 


اگر کمی اهل تفکر و اندیشه و مطالعه و تحقیق باشید متوجه می شوید که بسیاری از روایات و احادیث دین اسلام ، توسط دشمنان واقعی اهل بیت ، تحریف شده و به دست من و شما رسیده اند .  پس باید با کمک قرآن و عقل سلیم و علم نجوم و سایر علوم به جنگ با این احادیث خرافاتی و جعلی برویم و بی جهت مردم را از روزهای به اصطلاح نحس نترسانیم و روحیه ی مردم را خراب نکنیم . کدام روزهای نحس ؟؟؟!!!


هیچکدام از روزهای سال قمری نحس نیستند دوست عزیز  . مردم را بی جهت نترسانید و روحیه ی مردم را خراب نکنید . این مردم به حد کافی اعصاب شان خرد و خاکشیر است . شما بالاغیرتا  با احادیث خرافی و سخیف و تقویمهای دروغین و سخیف (تقویم قمر در عقرب و تقویم همسران و .... )  روحیه ی مردم ایران را از اینکه هست خرابتر نکنید و مردم را نترسانید  .  اینکاری که شما در وبلاگهایتان انجام می دهید ظلم و ستم و عوامفریبی و حق الناس است دوست گرامی .



من همینجا از تمام بلاگرهای مذهبی و قرآنی و انقلابی و مهدوی و جهادی ،  درخواست می کنم کمی تعقل کنند و مقایسه  و اندیشه نمایند و به قرآن رجوع کنند . بسیاری از احادیث دین اسلام با خرافات آمیخته شده است که این فاجعه ،  نتیجه ی جنایات خلفای غاصب  خصوصا عمر بن خطاب و البته سایر دشمنان و بخصوص  محمد بن عبدالوهاب (موسس فرقه ی وهابیت )  بوده است . 


ما از زمان رحلت پیامبر تا مدت صد سال به دستور عمر بن خطاب  ، منع حدیث داشتیم و عمر بن خطاب  دستور داد احادیث پیامبر را جمع کرده و بسوزانند و احادیث جعلی و خرافی بنویسند . 


لعنت خدا بر عمر بن خطاب . 



چرا دارید اندیشه های فرقه ی وهابیت  و خلفای غاصب  را ترویج می دهید ؟؟؟


چرا نمی گذارید مردم به کار و زندگی شان برسند و مدام آنها را به بهشت زورکی هول می دهید ؟؟؟


این مردم ، خسته و کلافه هستند . دست بردارید از اینهمه  تحجر و جمود فکری و خرافه پرستی .  خدا را در نظر بگیرید و اینقدر به اسم اسلام  ، خرافات را به خورد این ملت ندهید .  


از تمام بلاگرهای خشکه مقدس و متحجر و بیسواد و البته محترم و عزیز و زحمتکش و دلسوز ،  درخواست می کنم که قدری بر معلومات خود بیافزایند و عوامفریبی نفرمایند  و در تردیدهای آخرالزمان به قرآن مراجعه نمایند . 

تکرار می کنم : ماه صفر , هرگز منحوس  و  نحس  نیست  .  با خیال راحت در ماه صفر  مسافرت نمایید و با توکل بر خدا و پرداخت صدقه و رعایت اصول ایمنی سفری خوش داشته باشید . 


با تقدیم احترام .


وحید محمدی . وبلاگ وحیدمی .