بنام خدا


سیستم آمار بیان اصلاح شد 


راست گفتند: تا بچه گریه نکنه مادر بهش شیر نمی ده . تا من تو پست قبلی از پوکیدن سیستم آمار بیان حرف نزدم این سیستم کار نمی کرد ولی الان مثل ساعت کار می کند. این ثابت می کند که حق گرفتنی است . پس انتقاد کنید . اعتراض کنید . شما بنده ی خدا هستید پس نباید از هیچ شخص حقیقی یا حقوقی بترسید . شجاع باشید و عملکرد غلط مسوولین فاسد و بیسواد و متحجر و خشکه مقدس و نادان را زیر سوال ببرید . 

انسان مخلوق خداست پس فقط باید از خدا بترسد . 


به  نظر من  تمام بدبختی های ما مردم ایران بخاطر اینست که محافظه کار و ترسو و محتاط هستیم و همین موجب سو استفاده ی مسئولین شده است  .



اخیرا حجت الاسلام مسیح مهاجری مدیر روزنامه ی جمهوری اسلامی طی یک نقد بچگانه که آثار بیسوادی و تحجر و عدم دانش و تخصص در آن دیده می شود سریال پایتخت را درهم کوبیده است و آنرا سریالی ضددین و نامشروع نامیده است !!! 

هر زمان قرار است در این مملکت ویران شده و پرآشوب یک اختلاس یا رانت یا دزدی چندمیلیاردی رخ دهد فورا این خشکه مقدسهای احمق که اکثرا آخوند و متحجر و بیسواد هستند و دشمنان شادی  مردم ایران   و ذاتا حسود می باشند به بهانه ی دفاع از دین اسلام شروع می کنند به نقد کردن و کوبیدن سریالهای شاد تلویزیون ایران تا اذهان عمومی را از اختلاس و رانت به چیزهای سطحی و پیش پاافتاده منحرف کنند . گول نخورید . 


یک سوال : اینهمه ماسک که در ایران ساخته می شود کجاست ؟؟ 


جواب : در اختیار برادران عراقی و فلسطینی و چینی و سوری و لبنانی و یمنی و افغانی و پاکستانی و .....



بله ! این جماعت خشکه مقدس و نادان و بیسواد که در سخنرانی ها علنا به مردم فقیر و داغ دیده و رنج کشیده ی ایران اهانت و فحاشی می کنند درحال تشویش اذهان عمومی و ماله کشی روی اختلاسهای چندمیلیاردی آخوندهای فاسد درباری و مسوولین فاسد می باشند . 


نمونه ی آخوندهای فاسد و هتاک و بی شرم که بر روی منبر رسول ا... بارها و بارها به مردم بدبخت ایران توهین و فحاشی کرده و می کنند و تلویزیون احمق ایران این فحاشیها را پخش می کند عبارتند از : 

1. حجت الاسلام پناهیان . بارها شاهد فحاشی و توهین از طرف این آخوند احمق و افراطی بودم . کافیست یک سری به آپارات بزنید تا شاهد فحاشیهای بی شرمانه ی جناب حجت الاسلام  پناهیان باشید . ایشان روانپریش و دیوانه است و لحنی طلبکارانه دارد . به چرندیات اش گوش نکنید. بجز فحش و توهین چیز دیگری در ادبیات این آخوند احمق دیده و شنیده نمی شود. مستقیم به مردم ایران فحش می دهد و حتی از قول خدا هم خطاب به مردم فحش می دهد . یعنی حتی به ساحت مقدس خداوند نیز اهانت می کند.  خاک بر سرش . لعنت به این ادم پلید که حتی به خدا هم توهین می کند .




2. حجت الاسلام شیخ مهدی تهرانی : ایشان دشمن درجه ی یک خواجه حافظ شیرازی و مولوی می باشد و بجز پرت و پلا و جفنگ و نشر اکاذیب و تهمت و فحاشی و توهین کار دیگری انجام نمی دهد . این یکی هم روانپریش و احمق است . 


3. حجت الاسلام شهاب مرادی: خودتان بهتر می دانید که این شخص چقدر بیسواد و احمق  است و عملا در کار جعل حدیث و وارونه کردن حقایق  و تهمت زدن به خدا  استاد است . به فتوای پروفسور حجت الاسلام شهاب مرادی در روز قیامت خدا ظالمان را عفو می کند و مظلومین را بی آبرو می کند و جای ظالم و مظلوم را عوض می کند. 

شهاب مرادی تا دیروز علم روانشناسی را اصلا علم نمی دانست و قبول نداشت ولی حالا برای اثبات چرندیات اش به گفته های همین روانشناسان غربی استناد می کند !!!! 


این آخوندهای احمق و حسود و خشن و بیسواد که به اسم اسلام تیشه به ریشه ی اسلام می زنند از نسل حجت الاسلام خلخالی لعنت ا... علیه می باشند. 


لابد می دانید که در دهه ی 60 شمسی  حجت الاسلام خلخالی رئیس دادگاه انقلاب بود و دهها هزار ایرانی بی گناه را قتل عام کرد تا اینکه برکنار شد ولی هرگز محاکمه نشد چون آخوند بود ! 


چه کسی مرحوم استاد ذبیحی قاری قرآن را به طرز دلخراشی به شهادت رساند ؟؟ 

پاسخ : حجت الاسلام خلخالی . 


چه کسی حکم اعدام 30 هزار نوجوان زیر 17 سال را  در دهه ی 60 شمسی به جرم حمل تنها یک گرم تریاک صادر کرد ؟؟  

جواب : حجت الاسلام خلخالی .لعنت ا... علیه . 



نتیجه : همه چیز اصلاح می شود اما این مملکت هیچوقت اصلاح نمی شود چون این آخوندهای خشن و بیسواد و متحجر و نادان و فاسد و خونریز و بی شرف  سالهاست که جنایت کرده و می کنند و البته عوامفریبی و مظلوم نمایی نیز جزو تخصصهایشان است . 



سید مهدی هاشمی رئیس دفتر مرحوم آیت ا...  منتظری (ره)  نیز به جرم قتل نفس در دهه ی 60  اعدام شد . این اولین و آخرین اعدام یک آخوند بود .  بقیه را با سلام و صلوات به سمت بیت معظم شان بدرقه کردند ! 


این مملکت هیچوقت درست نمی شود زیرا برخیها از جمله خودم (وحید محمدی) صدای دشمن هستند و آب به آسیاب دشمن می ریزند و فتنه گر و اغتشاشگر هستند و برخی نیز به اسم اسلام تیشه به ریشه ی اسلام می زنند (آخوندها و البته دکتر رائفی پور


رابطه ی دکتر رائفی پور ضد آمریکایی و سرفیس و ویندوز 10 شرکت مایکروسافت را متوجه نشدم !!! 


مسوووولین محترم جمهوری اسلامی اکثرا یا آیفون دارند یا سرفیس ولی همیشه می گویند : مرگ بر آمریکا 


خیلی مضحک است رفتار این مسوولین . 


و اما خودم بعنوان یک ضدانقلاب و پس مانده ی متعفن  ساواک (سازمان امنیت و اطلاعات کشور ) و عضو افتخاری پلیس فتا و کارگروه تعیین محتوای مجرمانه ی دادستان کل کشور و بعنوان بازنشسته ی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از گوشی اندروید (محصول مشترک آمریکا و کره ی جنوبی) و سیستم عامل دبیان گنولینوکس (محصول مشترک تمام کشورهای جهان از جمله ایران ) استفاده می کنم و هرگز آیفون و سرفیس نخریدم و نخواهم خرید ولی بازهم علیه آمریکا شعار نمی دهم زیرا آمریکا توانست با کمک سوپرکامپیوتر معروف سامیت واکسن ویروس کرونا را شبیه سازی و تولید کند!! منبع : زومیت 


+

یادتان باشد با ما اطلاعاتی ها  درگیر نشوید چون ما اطلاعاتی ها به هیچکس حتی آخوندها  و ....  رحم نمی کنیم. ما اطلاعاتی ها سربازان گمنام خداوند متعال هستیم و مستقیم از خدا دستور می گیریم . با سربازان گمنام خدا درگیرنشوید وگرنه طومار زندگی تان در هم پیچیده می شود و شهید می شوید !! 


در ضمن هیچوقت آرزوی شهادت نکنید چون اینطوری زحمت ما اطلاعاتی ها را زیاد می کنید . بالاخره ما هم خسته می شویم و نیاز به استراحت داریم . 


تا کی باید مردم و مسوولین را شهید کنیم؟؟؟ خسته شدیم به خدا . 


از این به بعد ویروسهای جنگ بیولوژی (کرونا و هانتا و ... )  شما را شهید می کنند و ما می توانیم قدری استراحت کنیم و رفع خستگی کنیم. 


+

خب من بروم بخوابم . عصر بخیر !! 


من بزودی این چند آخوند بی ادب و متحجر را با تزریق ویروس کرونا کووید 19 و ویروس هانتا و باکتری عامل بیماری طاعون  به شهادت می رسانم. خب دیگه وقت خوابه . بروم بخوابم.  عصر بخیر . 


+

موضوعات وبلاگ وحیدمی :

من  در تمامی پستهای وبلاگ وحیدمی ، سعی می کنم لااقل یک اشاره ای به موضوعات این وبلاگ داشته باشم . به همین دلیل برای تمامی پستهای این وبلاگ ،  تمام جعبه های موضوعات  وبلاگ  شامل  Idea ،  Assembly  ،  vahidmy  ، Music  ، Binary ، OS ، Weblog ، IT   ؛  را تیک می زنم که البته در دنیای وبلاگنویسی،  این رفتار ؛   کاری مضحک  و بی معنا و غیرحرفه ای محسوب می شود  ولی من به این قواعد و استانداردهای وبلاگنویسی اهمیت نمی دهم و دوست دارم هرطور که دلم می خواهد وبلاگنویسی نمایم و آزاد باشم . لذا  همینقدر که یک اشاره ی کوچک به این موضوعات در همین پاراگراف شد ،  از نظر خودم ، کافی است !!

من تافته ی جدابافته هستم و به سبک خودم وبلاگنویسی می نمایم  و به استانداردهای دنیای وبلاگنویسی اهمیت نمی دهم و برایم مهم نیست که مخاطبان پشت سرم چه می گویند . من به اشتهای مردم غذا نمی خورم و نگران حرف و حدیثهایی که مردم پشت سرم در می آورند نیستم و بی خیال و خونسرد هستم .

من رسومات  کهنه ی دنیای  وبلاگنویسی و مرزهای علم را جابجا می کنم !!

از نظر من ضرورتی ندارد که محتویات یک پست با موضوع مربوطه همخوانی داشته باشد لذا مجبور نیستم در تمام پستها در رابطه با  موضوعات وبلاگ ام  ، مطلب بنویسم . همینقدر که در همین پاراگراف که در تمام پستها انرا کپی  و الصاق می نمایم ، به این موضوع اشاره کردم از نظر خودم کفایت می کند !!


از نظر شما اینکار نوعی ترول گری و اسپم سازی است ولی من اهمیت نمی دهم که اینکار اسپم می باشد یا نه . می توانید پشت سرم هرچه قدر خواستید حرف بزنید و مرا مسخره کنید و به من بخندید ولی من اصلا اهمیت نمی دهم  .


این پاراگراف در تمامی پستهای وبلاگ وحیدمی  توسط خودم ، عینا الصاق و تکرار می شود .



+


وحید محمدی . وبلاگ وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir 





بروزرسانی

براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها  ؛ حذف شدند 


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری . 


تاریخ بروزرسانی 


یکشنبه مورخ 29 مرداد 1402 خورشیدی 


نکته : 

آدرسهای  آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید . 




در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید 

ِ

الهم  عجل  لولیک الفرج . 



امضای همیشگی اینجانب  در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم   : 


وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir





https://vahidmy.blog.ir/archive


https://vahidmy.blog.ir/post/764