به نام خدا


سو استفاده دشمنان از پیشگویی


فارغ از اینکه پیشگویی ، درست باشد یا غلط ، منطقی باشد یا غیرمنطقی ، براساس شواهد و علایم باشد یا بر اساس حدس و گمان ، خیرخواهانه باشد یا مغرضانه ، بهتر است که بساط پیشگویی را جمع کنیم تا بیش از این ، از طرف دشمنان و تروریسم جهانی خصوصا صهیونیسم جهانی آسیب نبینیم . 


وقتیکه عبارت  "هلاکت یکی از بزرگان در سال 1402 شمسی"  را بعنوان یکی از حوادث سال 1402 شمسی ( معادل با 1445 قمری)  بکار بردم و دیدم احد رستمی نیز  روی این عبارت تاکید دارد و وقتیکه دیدم آن پیشگوی خارجی نیز به مردم کشورش گفته بود که ابراهیم رئیسی در فروردین سال 1403 شمسی ترور خواهد شد ، و سپس  اتفاقا  ابراهیم رئیسی توسط صهیونیسم جهانی و با کمک یکی از اعضای خائن و وطن فروش بیت رهبر ایران ، ترور شد ، به این نتیجه رسیدم که پیشگوها اکثرا خواسته یا ناخواسته ، یک اشتباه بزرگ را مرتکب می شوند :


آینده سازی 


آینده سازی یعنی اینکه ابتدا دشمنان با سو استفاده از احادیث و روایات جعلی و مخرب ،  یکسری اتفاقات را برای آینده در نظر می گیرند و آنرا بین مسلمانان رواج می دهند و سپس وقتیکه می بینند یک انسان ساده لوح تحت عنوان پیشگو ، دست روی همین احادیث می گذارد و همین اتفاقات را رسما پیشگویی می کند از ساده لوحی آن پیشگو سو استفاده می کنند و در زمان مقرر یا کمی قبل یا بعد از آن ،  عملیات تروریستی و خرابکاری مورد نظرشان را انجام می دهند . 


عملا دشمنان ، با سو استفاده از احادیث جعلی و خرافی و  جریانات مبهم و مشکوک و رمزی آخر الزمان ،  سعی می کنند آینده را بسازند و نام اینکار را پیشگویی می گذارند . 


حالا این وسط ممکن است شخصی واقعا خیرخواه باشد و نیت بدی نداشته باشد و پیشگویی کند تا به خیال خودش جلوی یک واقعه ی خطرناک را بگیرد


مثلا من خودم بارها پیشگویی کردم و هشدار امنیتی دادم تا جلوی برخی اتفاقات را بگیرم  ولی حالا پشیمان هستم و احساس می کنم که مرتکب اشتباه شده ام . 


زیرا حدس می زنم که دشمنان با سو استفاده از همین پیشگویی ها و حتی هشدارهای امنیتی ،  اقدامات خطرناکی را انجام داده اند . 


گرچه من شرعا و قانونا و عرفا هرگز هیچ مسئولیتی در قبال این اقدامات خطرناک دشمنان  ندارم و از خودم رسما سلب مسئولیت می کنم و هدفی بجز خیرخواهی و تامین امنیت نداشتم ولی حالا که فکرش را می کنم می بینم اگر سکوت کنم و چیزی نگویم بهتر است . 



خیلی وقتها سکوت بهترین کار است .  



بنابراین از این لحظه به بعد ، هیچ نوع پیشگویی و حتی هشدار امنیتی را اعلام نمی کنم تا خدای ناکرده مورد سو استفاده ی دشمنان قرار نگیرم و بدنام و بی اعتبار نشوم و به اشخاص حقیقی یا حقوقی  ضربه نزده باشم . 


حوادث آخرالزمان گرچه مبهم و گیج کننده و مرموز هستند ولی تا حدودی نیز روشن و واضح می باشند و نیازی به تفسیر ندارند . همین ترورها و خشونت ها و جنگ ها و نسل کشی ها  خودش گویای همه چیز است . 


بنابراین نیازی نیست بیش از این ، به آخرالزمان بپردازیم . دیگر بس است . 


دشمنان مدام سعی می کنند از ساده لوحی پیشگوها سو استفاده نمایند و به مردم و دولت  ضربه بزنند . 


لذا از این پست به بعد رسما از هرگونه پیشگویی و حتی هشدار امنیتی خودداری می کنم . 


خود مردم و البته دولت ایران ، باید حواس شان جمع باشد و مراقب باشند که دشمن به آنها صدمه نزند . 


خیلی از اسرار و رموز را نباید به زبان آورد زیرا زیان اش بیش از نفع اش می باشد . 


به قول معروف :


آنکه را اسرار حق آموختند 


مهر کردند و دهانش دوختند 



من نیز سعی می کنم از این به بعد؛   از افشای اسرار و رموز خودداری کنم و البته پیشگویی و هشدار را نیز رها کنم و به زندگی ام برسم . 


زیرا متوجه شدم که ضرر این کارها بسیار بیش از نفع بوده است و من ناخواسته  موجبات سو استفاده ی دشمن را فراهم کرده ام . 


گرچه شرعا و قانونا و عرفا  ، بی تقصیر و بی گناه هستم ولی عقل حکم می کند که سکوت نمایم و چیزی به زبان نیاورم تا دشمن در بی خبری بماند و نتواند یک حادثه ی جدید ایجاد کند  . 


خیلی وقتها  می خواهم به این کار مسخره ی وبلاگنویسی پایان دهم و مدام دوست دارم از دنیای وبلاگنویسی بیرون بروم و خودم را بازنشسته کنم اما نمی دانم چرا شیطان مدام مرا فریب می دهد و هربار به بهانه ای باعث می شود که من یک مطلب جدید را بنویسم و منتشر کنم !


لعنت خدا بر شیطان 


نمی دانم ولی شاید این پست آخرین پست باشد شاید هم نباشد . خدا بهتر می داند


شاید پست بعدی را منتشر بکنم   و شاید منتشر نکنم . بازهم نمی دانم . هرچه خدا بخواهد همان می شود . امیدوارم شیطان در این میان سو استفاده نکند و مرا گول نزند. انشاا.... 



من دوست ندارم بازیچه ی شیطانهای جنی و انسی باشم . 


لذا ترجیح می دهم در گوشه ای نشسته و فکر کنم و یا حتی بخوابم و  استراحت کنم و چیزی منتشر ننمایم . 


از شهرت و محبوبیت بیزارم و سعی می کنم از سیاست نیز فاصله بگیرم . 



شخصا از جنگ و خشونت و ترور و هرنوع عملیات منتسب به  مافیا  بیزارم 


برای من اصلا مهم نیست چه کسی رییس جمهور می شود 


برای من اصلا مهم نیست چه کسی رهبر می شود 



من به دنبال تنهایی و خلوتگزینی هستم و ترجیح می دهم کمتر آفتابی شوم تا آرامش داشته باشم . 



علی الحساب و موقتا  از وبلاگنویسی دست می کشم و قدری استراحت می کنم . 


فقط اگر صلاح بدانم و مصلحت باشد به وبلاگنویسی ادامه می دهم . 


من یک انسان عادی و معمولی هستم و باید تا آخر عمر  ، عادی و معمولی و ساکت و کم حرف و بی حاشیه باشم و کاری به خیر و شر کسی نداشته باشم و سرم توی لاک خودم باشد


بهتر است تمرین کنم و روی خودم کار کنم . 


خب دیگه !   حرف بس است . فعلا خدا نگهدار 



تا بعد