vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

ویروس توتال یک آنتی اسمبلی است

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۱۹ ب.ظ




به نام خدا


virustotal is an antiassembly



ویروس توتال یک آنتی اسمبلی است :


مدتهاست که متوجه شدم سایت ویروس توتال  یک سایت زامبی و ضد اسمبلی می باشد و تمام کامپایلرهای زبان اسمبلی را بعنوان بدافزار و مخرب افزار و تروجان ، شناسایی و معرفی می کند که کاملا اشتباه و دروغ است .


از انجاییکه زبان برنامه نویسی اسمبلی دشمن انحصارطلبی و ثروت اندوزی طراحان نرم افزارهای انحصاری و آنتی ویروسها می باشد و عملا نان این نرم افزارهای منحوس را آجر می کند لذا همیشه  این آنتی ویروسهای سنگین و کند و حجیم و کودن بجای اینکه ویروسهای واقعی و حقیقی را کشف و نابود کنند همیشه به دنبال  این بودند که کامپایلرهای زبان اسمبلی و نرم افزارهای کاملا سالم زبان اسمبلی را بعنوان ویروس و تروجان و مخرب افزار  معرفی نمایند تا کاربران از زبان اسمبلی بترسند و فرار کنند و به دام زبانهای سطح  بالا بیفتند .


این تجارت کثیف که شرکت مایکروسافت در راس آن قرار دارد عملا توسط زبان اسمبلی خدشه دار شده است لذا انتی ویروسها خصوصا ویروس توتال از قبل در مقابل زبان اسمبلی  شمشیر را از رو بسته و به دروغ ، کامپایلرهای زبان اسمبلی و نرم افزارهای کاملا سالم زبان اسمبلی را مخرب افزار و ویروس  معرفی می کنند  .


بیشترین دشمنی ویروس توتال و انتی ویروسهایش با اسمبلر RosAsm  می باشد . این سایت کثیف و دروغگو دشمنی عجیبی با RosAsm دارد و حتی برنامه های کاملا خالی که توسط این اسمبلر ساخته شده اند را بعنوان بدافزار معرفی می نماید .


مثلا من برای تک تک دستورات زبان اسمبلی  ، نرم افزارهای کوچک و ساده  را با کمک  RosAsm  ساختم . این نرم افزارها همان کدهایی را داشتند که در این وبلاگ مشاهده نمودید .


مثلا نرم افزاری با نام  AAA.exe  ساختم که کدهایش همان کدهای پست  AAA  می باشد  و  هیچ  کد اضافی در آن نیست ولی از نظر سایت  ویروس توتال ، این نرم افزار کوچک ساده ی بی آزار ، یک بدافزار معرفی می شود !!!


بروید به پست  AAA نگاه کنید. ببینید من از کدام دستورات زبان اسمبلی استفاده کردم که بتواند کامپیوتر را ویروسی نماید ؟؟؟!!!


واقعا خنده دار است . زیرا حتی به نرم افزارهای  کاملا خالی از کد نیز گیر می دهد .


مثلا من با کمک  یک هگز ادیتور  یک نرم افزار با پسوند exe ساختم که درونش فقط  کد معروف  4D5A می باشد یعنی همان کاراکتر معروف MZ .


باور کنید بجز این هیچ چیز دیگری داخل اش ننوشتم  بعد انرا برای ویروس توتال فرستادم و دیدم مثل زامبی ها ریختند روی سرش و او را که فاقد هرنوع کد بود و فقط  امضای رسمی  نرم افزارهای داس و ویندوز را داشت ؛  بعنوان بدافزار شناسایی کردند !!!!!!


من هرچی کامپایلر زبان اسمبلی اعم از Nasm  و  Fasm و  RosAsm و نرم افزارهایشان و هرچی هگز ادیتور و حتی نرم افزارهای کاملا خالی را به ویروس توتال ارسال کردم دیدم بازهم گیر می دهند و اینها را مخرب افزار و ویروس و تروجان معرفی می کنند !!!!


این انتی ویروسهای سایت ویروس توتال به حدی احمق  و کودن و بدذات و بدجنس و بد بین  وبدخواه  ،  هستند که به دنبال امضای شرکت مایکروسافت می باشند و اگر این امضا نباشد حتی به فایلهای کاملا  خالی نیز گیر داده و  آنها را  بعنوان بدافزار معرفی می نمایند .


شاید باور نکنید ولی اگر شما حتی فایل کاملا خالی را با دست بسازید و به ان پسوند exe بدهید  و به سایت ویروس توتال ارسال کنید انرا بعنوان بدافزار و نرم افزار بدذات و مشکوک معرفی می نمایند !!!!


این انتی ویروسهای احمق و کودن فقط به نرم افزارهای تجاری و انحصاری  که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده اند و امضای مایکروسافت را دارند  اعتماد می نمایند .  سایر نرم افزارها اگر امضا نداشته باشند از نظر این انتی ویروسهای کودن و بدذات و بدبین ، بعنوان بدافزار معرفی می شوند .


حقیقتا دیگه هرگز به سایت ویروس توتال و اون انتی ویروسهای بدذات و بدجنس اش که دشمن زبان اسمبلی می باشند اعتماد ندارم و معتقدم که تنها انتی ویروس که به درستی تشخیص می دهد و بی جهت  به همه ی فایلها حتی فایلهای خالی  گیر نمی دهد  ، ویندوز دفندر می باشد .


لذا همینجا رسما اعلام  می کنم که سایت ویروس توتال یک سایت زامبی و آشغال است و در 99 درصد موارد  به تمام فایلها برچسب بدافزار می زند و جالب اینکه حتی به انتی ویروسهایی مثل  کلم  (Clam) نیز برچسب بدافزار می زند یعنی حتی به خودشان هم رحم نمی کنند چه رسد به نرم افزارهای شخص ثالث .


من بارها و بارها تمام فایلهای کامپیوترم را که از منابع معتبر و رسمی و سایتهای اصلی  دانلود کرده بودم  را به سایت ویروس توتال فرستادم و هربار دیدم که این انتی ویروسهای سایت ویروس توتال به  دروغ تمام فایلهای مرا بعنوان بدافزار معرفی می کنند درحالیکه تمام این فایلها کاملا اوپن سورس هستند و اگر بدافزار بودند که خیلی زود  لو می رفتند .


خیلی احمقانه است که به اسمبلر معتبر و معروفی همچون  Fasm  و حتی به سیستم عاملهایش مثل دکس او اس (DexOS) برچسب می زنند و انها را بدافزار می دانند .


سیستم عامل دکس او اس ( DexOS )  از زمین تا آسمان هفتم با داس و ویندوز فرق دارد و یک سیستم عامل کاملا جدید وبا معماری و سیستم فایل کاملا   متفاوت است و هیچ شباهتی به داس و ویندوز ندارد و هرگز روی داس یا ویندوز نصب و اجرا نمی شود و طبعا نباید بعنوان بدافزار معرفی شود .


لذا می خواهم بگویم که هرگز به سایت ویروس توتال اعتماد نکنید زیرا حتی به فایلهای کاملا خالی و بدون کد نیز برچسب بدافزار می زند . کافیست خودتان ازمایش کنید تا به صحت گفته هایم پی ببرید .


من رسما سایت ویروس توتال را تحریم کرده و این سایت  را بعنوان یک سایت دروغگو و زامبی  و شارلاطان  ،  به شرکت مایکروسافت معرفی خواهم کرد .



باید بساط این انتی ویروسهای کودن و بدذات که دشمن زبان اسمبلی  و دشمن آزادی کاربران  می باشند برچیده شود  .


شخصا بجز ویندوز دفندر نباید هیچ انتی ویروس دیگری را روی ویندوز نصب کنید چون همه ی انها دروغگو و منافق و مکار هستند و شما را بی جهت می ترسانند  و به خودشان وابسته می کنند  .


گول گزارشات انتی ویروسهای سایت ویروس توتال را نخورید . این سایت یک زامبی است و اعتبار ندارد .


سایت ویروس توتال با اون انتی ویروسهای احمقانه و روانی اش  عملا یک زامبی و یک سایت ضد اسمبلی و ضد آزادی کاربر می باشد .


اگر حرفهای مرا باور نمی کنید یکی دو فایل کاملا خالی و بدون کد را با پسوند exe بسازید و به این سایت ارسال کنید . ببینید چطوری گزارشات دروغ مبنی بر وجود بدافزار را نمایش می دهند .


به سایت ویروس توتال و  آنتی ویروسهای شخص ثالث هرگز اعتماد نکنید . اینها همگی دشمن زبان اسمبلی و دشمن آزادی کاربر می باشند  و تمام گزارشات شان دروغ محض است .


تقریبا تمام کامپایلرهای زبان اسمبلی  ، نرم افزارهایی کاملا اوپن سورس هستند و معتبر می باشند و هزاران کاربر حرفه ای در حال توسعه ی این کامپایلرها هستند پس هرگز امکان ندارد که این کامپایلرها حاوی کد مخرب باشند .


اگر کد مخرب داشتند که خیلی وقت پیش می بایست شناسایی و حذف می شدند  .


این گزارشات ، کاملا غلط و مغرضانه است .  با حذف کامل تمام  آنتی ویروسهای شخص ثالث و استفاده ی محض از ویندوز دفندر و آپدیت کردن مستمر  ویندوز دفندر  و اسکن کامل سیستم تان ، با  خیال راحت  با زبان اسمبلی  برنامه نویسی کنید و گول چرندیات این انتی ویروسهای شخص ثالث را نخورید  .


من هرگز نرم افزارهای مخرب را در وبلاگهایم آپلود نکرده و نمی کنم .  چون من باینری را می فهمم و  خودم با دستهایم با زبان ماشین  و باینری ،  با کمک هگز ادیتور نرم افزار ویندوزی نوشته ام  و روی  ویندوز اجرا کرده ام .   


بنابراین از معماری ویندوز و نرم افزارهای ویندوزی کاملا آگاه هستم و می فهمم که کدام فایل سالم است و کدام فایل مخرب .


به همین جهت تصمیم گرفتم که از پست بعدی بجای زبان اسمبلی مستقیما زبان ماشین و معماری نرم افزارهای ویندوزی را اموزش دهم تا خیال تان را راحت کنم و مطمئن شوید که نرم افزارهای تولید شده با زبانهای ماشین و اسمبلی کاملا سالم وبی خطر می باشند .


بدون زبان ماشین هرگز نمی توان به سالم یا مخرب بودن یک فایل پی برد . لذا لازم است منحصرا با زبان ماشین و هگز ادیتور برنامه نویسی کرد .


من سعی می کنم به تدریج روش برنامه نویسی با هگز ادیتور را در همین وبلاگ  آموزش دهم تا شما نیز همانند من با یک نگاه به باینری نرم افزارها بتوانید از سالم بودن شان مطمئن شوید .


به نظرم باید منحصرا با زبان ماشین (هگز ادیتور ) برنامه نویسی نمود تا  این انتی ویروسهای کودن و بدبین متوجه شوند که زبانهای سطح پایین کاملا بی خطر هستند و هرگز بدافزار تولید نمی کنند .


به هرحال من فقط نرم افزار سالم و بی خطر می سازم و هرگز بدافزار نساخته ام چون وجدان و شرف دارم و به حق الناس اعتقاد دارم .



تمام نرم افزارهایی که من آپلود کرده ام از سایتهای معتبر و رسمی می باشند و هزاران کاربر حرفه ای سالهاست که از این فایلها استفاده می کنند .


بنابراین می توانید به من و فایلهایم اعتماد نمایید . من هرگز با ابروی خودم و ابروی زبان اسمبلی بازی نمی کنم و هرگز فایل مخرب را به شما تحویل نمی دهم .


سایت ویروس توتال یک سایت زامبی و خشن و بی رحم است که به هیچ فایلی حتی  فایلهای خالی  رحم نمی کند . لذا این سایت مزخرف و چرت را باید دور بریزید و صرفا از ویندوز دفندر استفاده نمایید .


تحت هیچ شرایطی هیچ نوع انتی ویروس شخص ثالث روی کامپیوترتان نصب نکنید و منحصرا از ویندوز دفندر که دقیقه به دقیقه بروز می شود و هوشمندتر و قویتر می گردد  استفاده نمایید .


برای من همین ویندوز دفندر کاملا  کفایت می کند . من با خیال راحت با زبان های ماشین و اسمبلی برنامه می نویسم و به تمامی کامپایلرهای زبان اسمبلی  خصوصا  Fasm و  RosAsm  اعتماد دارم .  شما نیز اعتماد کنید . چون اینها واقعا بی خطر و سالم هستند .


تنها آنتی ویروس که صداقت دارد و هرگز بی جهت  شما را نمی ترساند و نگران نمی کند و البته بسیار هوشمند و بروز و قدرتمند است  همین ویندوز دفندر است . 


به زبان اسمبلی و البته به ویندوز دفندر  اعتماد کنید .


فراموش نکنید که  از نظر شرکت مایکروسافت و ویندوز دفندر  ،  هیچکدام از کامپایلرهای زبان اسمبلی ،  مخرب نیستند . زیرا من مدتی است که  تمامی کامپایلرهای زبان اسمبلی را بارها و بارها به سایت مایکروسافت ارسال کرده ام و در تمام موارد ، سایت مایکروسافت اعلام کرد که  کامپایلرهای زبان اسمبلی کاملا سالم هستند و هیچ نوع بدافزار  ندارند .


دشمنی قدیمی شرکت مایکروسافت با زبان اسمبلی ، رو به اتمام است زیرا من تمام کامپایلرهای زبان اسمبلی را به شرکت مایکروسافت تسلیم و ارسال کردم و او انها را اسکن و ارزیابی و ازمایش کرد و فهمید که تمامی کامپایلرهای زبان اسمبلی کاملا تمیز  و سالم و بی خطر هستند .


لذا مایکروسافت مدتی است که دیگه با زبان اسمبلی مشکل و دشمنی ندارد و به این زبان اعتماد دارد . برهمین اساس ، ویندوز دفندر هرگز با کامپایلرهای زبان اسمبلی مشکل ندارد زیرا از سلامت و صحت این کامپایلرها اطمینان کامل دارد .


مدتی است که مایکروسافت به دشمنی اش با زبان اسمبلی پایان  داده است زیرا بخوبی بر تمام اجزای این زبان مسلط شده و از بی خطر بودنش اطمینان کامل دارد .


مایکروسافت  دیگه دشمن زبان اسمبلی نیست و فقط به برنامه های فعال ساز ویندوز مثل AutoKMS  بدبین است و انها را حذف می کند . بجز این فایل سایر فایلهایی که برای مایکروسافت ارسال کردم تماما بعنوان فایل سالم وبی خطر اعلام شدند .


عملا ارسال پی در پی فایلهایم برای مایکروسافت  باعث شد که شرکت مایکروسافت دشمنی با زبان اسمبلی را کنار بگذارد و دست از سر این زبان بردارد .


الان ویندوز دفندر هرگز به زبان اسمبلی بدبین نیست زیرا بارها و بارها تمامی کامپایلرهای زبان اسمبلی را به سایت مایکروسافت ارسال کرده ام و این شرکت نسبت به این زبان دیگه بدبین نیست  و ویندوز دفندر نیز کاری به کار زبان اسمبلی ندارد .



من هر روز  روزی چند بار ویندوز دفندر را آپدیت می کنم و کل هارد کامپیوترم را  اسکن می کنم  و عملا هیچ نوع بدافزار کشف نمی شود زیرا من هرگز فایلهای متفرقه و بی هویت را روی سیستم ام نگه نمی دارم و به امنیت کاملا اهمیت می دهم .


من فایلهایم را منحصرا از سایتهای رسمی و معتبر دانلود می کنم و همه ی انها را برای شرکت مایکروسافت ارسال کرده ام و از سلامت  آنها اطمینان کامل دارم .


شرکت مایکروسافت مرا می شناسد و سیستم مرا شبانه روز زیر نظر دارد و اسکن می کند لذا هیچگونه بدافزار را روی سیستم ام نگه نمی دارد و حذف می کند   . بنابراین تمامی فایلهایی که من در وبلاگ ام آپلود می کنم  قبلا از فیلترهای سختگیرانه ی شرکت مایکروسافت رد شده اند  چون واقعا سالم و بی خطر بوده اند .


+

مخلص کلام : به سایت ویروس توتال و هرگونه انتی ویروس شخص ثالث اصلا و ابدا اعتماد نکنید و منحصرا به ویندوز دفندر اعتماد نمایید . 

شما می توانید کماکان به زبان اسمبلی اعتماد کنید زیرا اسمبلی چیزی برای مخفی کردن ندارد و یک زبان کاملا روباز و واضح است .


زبانهای ماشین و اسمبلی با شما روراست هستند و صداقت دارند لذا شما نیز می توانید به اینها اعتماد کنید .  

ویروس توتال را فراموش کنید چون ویروس توتال  یک زامبی ضد اسمبلی و مغرض و دروغگو  است نه یک سایت امنیتی .

+

عنوان پست بعدی وبلاگ وحیدمی ،  برنامه نویسی با هگز ادیتور می باشد . با کمک هگز ادیتور ، خودتان شخصا می توانید از سالم بودن یا مخرب بودن فایلها مطمئن شوید و از انتی ویروس بی نیاز می شوید .حس می کنم دروغهای ویروس توتال ، به من انرژی و حوصله و انگیزه ی کافی برای تدریس زبان ماشین را داد . عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد . برنامه نویسی با هگز ادیتور یعنی بی نیاز شدن از آنتی ویروس .


+

+

+

وحید محمدی - وبلاگ وحیدمی .