به نام خدا


AL-Baqara-25-29-vahidmy



تلاوت آیات 25 تا 29 با صدای وحیدمی (وحید محمدی )




چند نکته :


1- هدف ام از وبلاگنویسی ؛  صرفا ، سرگرمی و تولید محتوا می باشد  . درواقع دوست دارم سرگرم شوم تا حوصله ام سر نرود.



2- هدف ام از انتشار صدای خودم ، اصلا و ابدا ارضای حس خودشیفتگی نیست . اصلا اهل خودشیفتگی و خودنمایی نیستم . فقط می خواهم بگویم که : خواستن ، توانستن است .  یعنی شما مخاطبین گرامی نیز می توانید محدودیتها را در هم بشکنید و کارهای جالب انجام دهید .


3- من در همه چیز سعی می کنم صاحب سبک باشم : در وبلاگنویسی ، در ترجمه ، در برنامه نویسی ، در آواز خواندن یا تلاوت قرآن ، در انتقاد و اعتراض و افشاگری و ....

در یک کلام من حتی برای زندگی نیز سعی می کنم صاحب سبک باشم  .


وبلاگ وحیدمی یک وبلاگ خاص یا مهم نیست . بلکه یک وبلاگ متفاوت است . یک وصله ی ناجور !!


من یک آدم معمولی و عادی هستم که سعی دارم متفاوت باشم و البته سعی می کنم صاحب سبک باشم و بطور غیرمستقیم ، برخی مفاهیم را به مخاطب انتقال دهم .


این تلاوت قرآن یا آواز خواندن یکی از روشهای انتقال مفاهیم به مخاطب است . درواقع اینها پیام و رمز هستند که باید سعی کنید رمزگشایی نمایید .


گرچه انتشار فایلهای صوتی متعلق به خودم ، به ضررم تمام شد و هکرها با سو استفاده از صداهایم ، وبلاگ وحیدمی را هک کردند اما دیگه مهم نیست . چون پوستم کلفت شده و اعتنا نمی کنم .


سو استفاده ی هکرها از صدا  ، یکی از شیوه های قدیمی و مرسوم هک و تخلیه ی اطلاعاتی و حملات جنگ الکترونیک و ... می باشد .


ولی مهم نیست . اصلا اهمیت نمی دهم .  اینقدر مرا هک کنند تا جانشان در آید !!!



بگذریم 

این شما و این نیز یکی از جدیدترین آثار اینجانب که قصد دارم بعنوان یادگاری به شما تقدیم نمایم .


تلاوت آیات 25 تا 29 سوره ی بقره با صدای فالستو ( یا شاید هم صدای سر . خودم دقیق نمی دانم کدامیک درست است !! ) :


البته کمی صدای سینه نیز بکار بردم . من بلد نیستم از صدای میکس استفاده نمایم  . خب بالاخره هر انسانی یکسری نقاط ضعف دارد و من که میلیاردها نقطه ضعف  دارم که  البته حال و حوصله  ندارم اینهمه نقطه ضعف را پوشش دهم !



تلاوت آیات 25 تا 29 سوره بقره  با صدای خودم (وحیدمی):




https://bayanbox.ir/download/1280910961756872009/AL-Baqara-25-29-vahidmy.3gp




اگر این صدا را پسندیدید  ، آنرا دانلود و بازنشر نمایید .  اگر هم نپسندیدید  که هیچ !!


ناگفته پیداست که من در تلاوت قرآن ، مقلد استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد ، می باشم . چون ایجاد سبک جدید خصوصا  در تلاوت قرآن ، کاری بسیار بسیار دشوار و وقتگیر و خسته کننده است  . هرکسی نمی تواند قاری صاحب سبک شود . واقعا دشوار است .


امیدوارم بتوانید زشت ترین صدای جهان را  تحمل نمایید .




بروزرسانی :


پستهایی که در آنها صدای خودم را آپلود کردم :


این صداهایی که می شنوید همگی صدای من هستند . یعنی صدای مدیر وبلاگ وحیدمی ( وحید محمدی ) .


چه باور کنید و چه باور نکنید تمام این صداهای عجیب و غریب به من تعلق دارند :


https://vahidmy.blog.ir/post/TheMostCompleteVoice




https://vahidmy.blog.ir/post/%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AA%D8%B9%D9%84%D9%82-%D8%A8%D9%87-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA






وحید محمدی - وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir



نقشه وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml