vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

سرنوشت مبهم فارسی بلاگ

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۰۶ ب.ظ




به نام خدا


سرنوشت مبهم فارسی بلاگ



سرویس وبلاگدهی فارسی بلاگ به آدرس زیر،  در شرف تعطیلی است و سرنوشتی مشابه میهن بلاگ و پرشین بلاگ را خواهد داشت :



https://www.farsiblog.com/



توجه داشته باشید که فارسی بلاگ با دامنه ی com ساخته شده بود لذا یک  سایت مشابه  و مشکوک ایرانی که دامنه ی ir یا net دارد و خودش را نسخه ی اصلی سرویسهای وبلاگدهی معرفی می کند ، عملا  یک وبسایت فیک و جعلی و خطرناک  است که نباید به آن وارد شوید .  


این سایت جعلی ، به دروغ ، خودش را میهن بلاگ اصلی و بلاگ اسکای اصلی و پرشین بلاگ اصلی معرفی کرده است . 


به زودی شاهد خواهید بود که این سایت جعلی و خطرناک ، خودش را فارسی بلاگ اصلی معرفی کند !  مراقب باشید . 



فارسی بلاگ واقعی که از  دامنه  com استفاده می کند ،  از همان ابتدا مشکوک و مظنون بود زیرا :


1- فارسی بلاگ توسط یک هکر مدیریت می شود



2- مدیر فارسی بلاگ یک هکر و جاسوس است که هدفی بجز دستیابی به شماره تلفن و اطلاعات شما ندارد . او هرگز خودش را به وبلاگنویس ها معرفی نکرد و هویت خودش را مخفی کرد این کاملا ثابت می کند که او یک هکر  و جاسوس است که برای یک سازمان اطلاعاتی امنیتی کار می کند . 



3- فعالیت هکرها و جاسوس ها همیشه موقتی و غیر قابل پیش بینی بوده است . مدیر فارسی بلاگ نیز به مرور زمان بساط خود  را جمع کرده و در حال فرار است . زیرا کارش یعنی جاسوسی از وبلاگنویس ها ، به پایان رسیده است . 



4- در فارسی بلاگ اگر یک پست را نوشتید و منتشر کردید دیگه نمی توانید آنرا ویرایش کنید و با خطای سرور مواجه می شوید که مایه ی تعجب است و شک انسان را بر می انگیزد . 


5- بخش قوانین و مقررات فارسی بلاگ بکلی خالی از مطلب است . هیچ قانونی در فارسی بلاگ وجود ندارد


https://www.farsiblog.com/terms



لغت terms به معنای شرایط و قوانین می باشد . کافیست روی لینک بالا کلیک کنید تا با یک صفحه ی کاملا خالی و سفید مواجه شوید !!

خطای 404 


6- بخش حریم خصوصی کاربران نیز فقط یک صفحه ی سفید و خالی است :



https://www.farsiblog.com/privacy


روی لینک بالا کلیک کنید تا با خطای 404  مواجه شوید 

privacy یعنی خصوصی - محرمانگی . 



7- فارسی بلاگ یک سیستم آمار مدرن داشت که بسیار شبیه به سیستم آمار بلاگ شرکت بیان ، بود . اما الان نیمی از این سیستم بکلی از کار افتاده است . هرچند که از همان ابتدا نیز ، فارسی بلاگ هرگز وبلاگ را به موتورهای جستجو معرفی نمی کرد و بخش خزنده ها و روباتها و ارجاع دهندگان کاملا خالی بود . 



8- فارسی بلاگ،  معجونی کثیف از بلاگ بیان و بلاگفا بود .



9- فارسی بلاگ هیچگونه آپلود سنتر نداشت . یا اینکه مدام با سایتهای آپلود قرارداد می بست و بعد خیلی زود آن سایت را از دسترس خارج می کرد . 




10- بخشهایی از فارسی بلاگ ، با کمک فناوری قدیمی و خطرناک ادوبی فلش پلیر ساخته شده بودند . از جمله بخش ساعت ها .  


همه می دانیم که فناوری قدیمی و منسوخ شده ی adobe flash player همانند سایر محصولات شرکت ادوبی از قبیل فوتوشاپ ، فقط بلد بود مثل یک زامبی ، گوشت و خون پردازنده ی کامپیوتر را بمکد

این فناوری فلش مدتهاست که کنار گذاشته شده است و شرکت مایکروسافت نیز یا از آن پشتیبانی نمی کند یا برخی اوقات برای این فناوری قدیمی و پر از باگ و حفره ی امنیتی ، وصله و پینه می سازد! 



11- دیروز با هزار بدبختی یک وبلاگ در فارسی بلاگ ساختم . بعد دیدم که بیش از نیمی از سرویسها و امکانات فارسی بلاگ اصلا کار نمی کنند و حتی بلاگرهای این سرویس نیز قصد دارند به سایر سرویسهای وبلاگدهی  مهاجرت نمایند


12- هیچگونه شماره تلفن و آدرس و گوگل مپ و ایمیل نداشت زیرا جاسوس و هکر بود . آیا یک هکر و جاسوس ، شماره تلفن و آدرس خود را به من و شما می دهد ؟؟؟!!!  مسلما خیر . زیرا جاسوس باید همیشه در سایه باشد و دیگران را زیر نظر بگیرد و نباید موقعیت خودش را لو دهد . 


نتیجه :


اگر فارسی بلاگ تعطیل شد یا از دسترس خارج شد اصلا تعجب نکنید زیرا کار خود یعنی جاسوسی را به پایان رسانده است . اگر هم کماکان فعال بود گول نخورید زیرا دلایل کافی آوردم که ثابت کنم فارسی بلاگ یک سرویس وبلاگدهی جعلی و جاسوس است و نباید به او اعتماد کرد . 


+


سوال:


آیا بلاگ شرکت بیان یعنی سایت blog.ir  نیز جاسوس است ؟؟ 

 بلاگ نیز تمام راههای ارتباطی را بسته است و به سوالات ما جواب نمی دهد و هیچ شماره تلفن و آدرس و گوگل مپ و ایمیل ندارد و مدت سه سال است که مدیران این شرکت پاسخگو نیستند و سرویس ایمیل هد را نیز سالهاست که افتتاح نکرده است .  


جواب :


بلاگ شرکت بیان یعنی سایت blog.ir نه فقط جاسوس و هکر است بلکه یک آقازاده است که مدتها در حال استخراج رمز ارز و نوسانگیری از سهامداران عمده ی بورس ایران ، بود و مدت سه سال در کانادا زندگی می کرد و به ریش وبلاگنویس ها می خندید ،  الان مدتی است  که خودش را با سخت افزارهای کامپیوترهای سرور  سرگرم کرده و هرچند وقت یکبار در برنامه ی تلویزیونی ثریا ، خودنمایی و فخرفروشی  و مظلوم نمایی می کند و از دستاوردهای نداشته اش تعریف می کند و مدعی است که شرکت دانش بنیان بیان از سایر شرکتهای ایرانی بهتر و کارآمدتر است و جالب اینکه برنامه ی ثریا نیز چندان او را تحویل نمی گیرد زیرا از ذات خبیث مهندس علی قدیری کاملا آگاه است . 



سوال :


تکلیف ما بلاگرها چیست ؟؟ به کدام سرویس وبلاگدهی می توانیم اعتماد کنیم ؟؟؟


جواب :


تکلیف روشن است :


به هیچ سرویس وبلاگدهی اعتماد نکنید . 



شما باید از یک هاستینگ معتبر و قدیمی و کارآمد ، یک هاست و یک دامنه بخرید و یک وبسایت رسمی و مستقل بسازید و خودتان همه کاره ی سیستم باشید و از  استقلال و قدرت ، لذت ببرید . 


سوال :


کدام هاستینگ در ایران ، اعتبار دارد و می توان به او اعتماد کرد؟؟؟


جواب :


من نباید نام هیچگونه سرویس هاست و سرور را به شما بگویم زیرا دردسرهای فنی و قانونی و حقوقی  بسیار زیادی در دنیای هاست و سرور و  وبسایت مستقل  وجود دارد که باعث می شود شما به همان محیط خلوت و آرام وبلاگ راضی شوید!  ولی محض  احتیاط می گویم که به میهن وب هاست اصلا اعتماد نکنید زیرا خودم تجربه ی بسیار تلخ و دردناکی  از این هاست متقلب  و شیاد داشته ام . وبسایتی که ساختم حتی پس از چند ماه ، هرگز در نتایج گوگل دیده نشد و تمام پولی که بابت خرید دامنه و هاست داده بودم از بین رفت

ضمنا  میهن وب هاست  اصرار داشت که مدام روی لینکهای درون ایمیل کلیک کنم تا به هاست وارد شوم و هرگز به ورود از درون خود سایت اصلی هاست ، جواب نمی داد . طبیعی است که کلیک کردن روی لینک درون ایمیل ، خطرات امنیتی فراوانی در پی دارد و باید از اینکار پرهیز شود .


اما طبق ادعای وبسایت علم فردا ، شما می توانید به این سرویس هاستینگ زیر اعتماد کنید و یک وبسایت رسمی با دامنه ی کاملا مستقل و هاست تهیه کنید :


هاست ایران


البته اخیرا ، سایت علم فردا از سرویس پارس پک بعنوان هاستینگ تبلیغ می کند . 


قبلا  این سایت علم فردا  خیلی روی هاست ایران و البته ایرنیک مانور می داد اما چه شده که حالا به پارس پک که یک سرویس هاست ابری است روی آورده است خدا می داند!!


ابر= دستکاری داده دور از چشم کاربر و البته تجسس از کاربر 


سرویس ابری = سرویس دستکاری داده های کاربر توسط شرکتها 


ابر را در نظر بگیرید !  آیا می توانید داخل یا  آنطرف ابر را ببینید ؟؟؟


مسلما خیر .  بنابراین هر اتفاقی که بر سر داده ها و فایلهایتان بیاید نمی توانید چیزی ببینید  و این است دستاورد جدید شرکتهای بزرگ فناوری که با سو استفاده از این خاصیت ابر ، سرویسهای هک و جاسوسی مدرن را طراحی کرده اند . 







هشدار:


سلب مسئولیت :


مسولیت محتوای سایر وبلاگها و وبسایتها بر عهده ی مالکان آنهاست و من هرگز بابت معرفی این وبسایتها یا وبلاگها پاسخگو نیستم . با عقل خودتان و با تحقیقات بسیار زیاد و دقیق ، هاستینگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. 




 آدرس سایت علم فردا:


https://www.elmefarda.com/



 علم فردا - تکنولوژی به زبان ساده (elmefarda.com)



انتخاب هاست مناسب، گامی مهم در دنیای آنلاین - علم فردا (elmefarda.com)








سوال:


اگر بلاگ شرکت بیان تا این حد خبیث و دروغگو و بد ذات و شارلاتان و شیاد است پس چرا خودت فقط از همین سرویس وبلاگدهی استفاده می کنی و مثلا به تبلاگ که همه چیزش اعم از آدرس و شماره تلفن و ایمیل و گوگل مپ کاملا درست و دقیق است و حتی عکسهایی از محیط درون و افراد و کارکنان موسسه تبیان را در اختیار عموم مردم قرار داده است اعتماد نداری ؟؟؟



جواب:


اولا اگر روی بلاگ بیان هستم بخاطر امکانات فنی است که البته با پرداخت پول می توانم این امکانات را بیشتر کنم و قدرت وبلاگم را افزایش دهم . 


ثانیا خلاف ها و اعمال ضد قانونی بنیانگذار بلاگ بیان ، ربطی به شرکت بیان و سایت بلاگ ندارد زیرا ایشان دیگه هیچ کاری به این سرویس ندارد و درکشورهای خارجی مدام در حال پز دادن با کامپیوترهای سرور و سخت افزارهای خودش هست و شر خودش را  از سر وبلاگنویس ها کم کرده است 


هم اکنون افراد دیگه ای یا شاید بهتر است بگویم روباتهای دیگری بجای ایشان ، شرکت را مدیریت می کنند!!


ثالثا  چاره ای ندارم زیرا همان تبیان و البته تبلاگ ، فقط در جهت اعتماد سازی و جلب نظر کاربر ،  این کارها را کرده است و این عکس ها نیز اخیرا به معرض نمایش داده شده اند و تا همین چند سال پیش فقط یک عکس مبهم از یک درب ورودی را به مردم نشان می داد!


رابعا همین تبیان و البته تبلاگ نیز دیگه به ایمیل ها و تلفن ها پاسخ نمی دهد زیرا به قول خودش در حال خانه تکانی است . حالا این خانه تکانی کی تمام می شود خدا می داند !!!


خامسا  تبیان و البته تبلاگ ، تا زمانیکه شما را احراز هویت نکرده و از شما جاسوسی و تجسس کامل ننموده و حریم خصوصی شما را نابود نکرده است اجازه نمی دهد از امکاناتش استفاده بکنی و نهایتا می توانی یک وبلاگ با محدودیتهای فنی ،  بسازی که البته وبلاگت حتما و یقینا در انبوهی از تبلیغات کور کننده ی سایت تبیان ، گم می شود و مخاطب هرگز وبلاگ تو را نخواهد دید



سادسا : تبیان یعنی سازمان تبلیغات اسلامی یعنی بیت رهبر ایران یعنی دهان شیر . آیا انتظار دارید من سرم را در دهان شیر بگذارم ؟؟؟


مگه از جانم سیر شده ام که خودم و زندگی ام را تباه کنم و سر از سینه ی قبرستان در بیاورم ؟؟؟


اینجا توی بلاگ بیان در بدترین حالت ، هک می شوم . اما دیگه سر از گونی و زندان و طناب دار  در نمی آورم !!!


تبیان بزرگترین سایت جاسوسی ایران است و هرگز نباید به این جاسوس افزار حکومتی و خشن و خشکه مقدس  اعتماد کرد . 


ضمنا امکاناتش افتضاح است :


فقط یک گیگ هاست رایگان دارد !!!!!!


در ضمن ، ادیتور تبلاگ واقعا افتضاح است و نمی توانیم مثل بچه ی آدم در آن همزمان فارسی و انگلیسی بنویسیم و لینک ها در لابلای متون فارسی  گم می شوند . 


هزار و یک ایراد فنی در تبلاگ وجود دارد و فقط تبلیغات کور کننده همراه با جو بسیار خشکه مقدس و گلخانه ای و دیکتاتوری مذهبی و دیگر هیچ . 


بنابراین هرگز به تبیان نمی روم . 


تبیان از شما احراز هویت می کند . احراز هویت یعنی تجسس و جاسوسی از مردم . 


سجام = سامانه جاسوسی از مردم 


تبیان = نسخه ی مذهبی سجام 




+


مخلص کلام :


اگر می خواهید تا پایان عمر با خیال آسوده به وبلاگنویسی ادامه دهید ، همین بلاگ بیان فکستنی و درب و داغون و ناامن  ، جای نسبتا خوبی است البته اگر هکرهای محترم اجازه ی نفس کشیدن به ما بدهند!!!




نکته پایانی و البته پیشگویی :


طبق برآورد من ،  بلاگ یعنی blog.ir  تنها سرویس وبلاگدهی است که هرگز تعطیل نمی شود زیرا از من و شما پول می گیرد و البته منابع درآمد دیگری نیز دارد لذا انگیزه ی کافی برای ادامه ی خدمات دهی را دارد و دلیلی نمی بیند که مشتریان خوب و ساده لوح همچون ما را از دست بدهد!!!!


شما بابت امکانات اختیاری به بلاگ بیان پول بده دیگه خیالت راحت باشد . زیرا پول ، انگیزه می آورد و انسان را امیدوار و سرزنده و شاداب می کند!!!


بابت آدرس و ایمیل و شماره تلفن و گوگل مپ شرکت بیان نیز نباید خودمان را نگران کنیم . بالاخره یک جایی روی این کره ی خاکی ، آثاری از ویرانه های تمدن باستانی بیان پیدا می شود . نگران نباشید!!!


خب دیگه ! برای آمرزش روح خبیث  فارسی بلاگ و تبیان ، یک فاتحه بخوانید . الفاتحه