به نام خدا


وحیدمی در برابر خامنه ای



من یک یوگی هستم ! یوگی یعنی کسی که ورزش یوگا انجام می دهد و اهل ریاضت و تهذیب نفس است و باطن افراد و اشیا را می بیند و می داند حق با چه  کسی است و چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ می گوید .



اگر بین  وحیدمی  و خامنه ای  مردد و سرگردان هستید کافیست یک مدت مثلا چهل روز ریاضت بکشید یا اینکه به  ورزش یوگا روی بیاورید و رژیم غذایی خام گیاهخواهی را بکار گیرید و از خوردن گوشت پرهیز کنید .


فقط چهل روز نه بیشتر . چهل روز کافیست . بعد می توانید گوشت بخورید !


اما همین چهل روز باعث می شود که باطن افراد و حتی باطن اشیا را ببینید و بدانید که حق با چه کسی است و چه کسی درستکار و چه کسی بدکار است .



در تردید بین وحیدمی و خامنه ای تنها راه چاره اینست که ریاضت بکشید . باور  کنید تا وقتیکه نتوانید مدت چهل شبانه روز رژیم غذایی خام گیاه خواری را تحمل کنید نمی توانید بفهمید که میان وحیدمی و خامنه ای کدامیک اهل حق می باشد و کدامیک اهل باطل .


می دانم که بین وحیدمی و خامنه ای مردد و سرگردان هستید  . حق دارید . از بس تلویزیون ایران ( صدا و سیمای میلی ایران ) را تماشا کرده اید که شستشوی مغزی شده اید .


از بس گوشت و تخم مرغ و مرغ خورده اید که حس ششم و تله پاتی و حس روشن بینی و باطن بینی تان  ضعیف شده است .


یک مدت ، باور کنید فقط چهل روز ریاضت بکشید بعد از چهل روز می فهمید که در دعوای بین من و سید علی خامنه ای ، حق با  چه کسی است ؟؟؟


لطفا به جای اینکه مرا نصیحت کنید به خودتان زحمت بدهید و مدت چهل شبانه روز ریاضت بکشید ( فقط گیاه ومیوه بخورید )


بهرحال در جنگ وحشتناک بین وحیدمی و خامنه ای  ، این وحیدمی است که برنده و فاتح می شود و خامنه ای شکست می خورد .


وحیدمی یک مرتاض است و می تواند باطن افراد خصوصا افراد سیاسی و علی الخصوص سید علی خامنه ای را بوضوح ببیند . 


وحیدمی در مقابل خامنه ای  گزینه های فراوانی روی میز و زیر میز و وسط میز دارد که فعلا رو نکرده است !!!



اگر هنوز هم به سید علی خامنه ای  اعتماد دارید و ایشان را قبول دارید کافیست همانطور که گفتم مدت چهل شبانه روز به رسم مرتاضهای هندی ،  ریاضت بکشید و بجز  میوه  چیز دیگری نخورید .  بعد از چهل روز میوه خواری و پرهیز از خوردن گوشت ، پرده های غفلت از جلوی چشمان تان کنار گذاشته می شود و می توانید باطن حقیقی تمام انسانها خصوصا اربابان و دیکتاتورها و رهبران کشورهای مختلف جهان را ببینید 


بازهم به این عبارت خیره شوید و به فکر فرو روید :


وحیدمی در برابر خامنه ای


+


پا نوشت :


هکرها وبلاگ وحیدمی را دستکاری کردند و امکان اینکه کامنت بگذارید وجود ندارد . شرمنده . می دانم که هدف شان بدنام کردن ام بود . ولی اشکالی ندارد .


شما می توانید پاسخ به مرا در وبلاگهای خود بنویسید . من به وبلاگهای تک تک طرفداران سید علی خامنه ای سر می زنم و مطالبشان را می خوانم و اگر صلاح ببینم در وبلاگ خودم پاسخ می دهم .


شما نیز اگر می خواهید یک پاسخ دندان شکن و قوی به من بدهید کافیست در وبلاگهایتان یک پست علیه وبلاگ وحیدمی بنویسید و منتشر کنید تا من بتوانم انرا بخوانم و یک پاسخ محترمانه و مودبانه به شما بدهم .


من بچه ی خوبی هستم قول می دهم از دایره ی ادب خارج نشوم !


خب دوستان عزیز  و سربازان خمینی  و خامنه ای و سربازان امام زمان ، اگر با من کاری ندارید من بروم به کارهای واجب برسم . سرم خیلی شلوغ است .


منتظر پستهای کوبنده و دهان خرد کن تان هستم . یک پاسخ دندان شکن به وحیدمی بدهید تا جرات نکند علیه سید علی خامنه ای مطلب بنویسد .


راستی یادم رفت :


به آخرین و جدیدترین کامنت نگاه کنید . ببینید من چقدر واضح و ساده و کامل و مفصل  پاسخ دادم بدون اینکه از دایره ی ادب خارج شوم .


در پاسخ به این سوال که : شما کی باشید که شخص اول مملکت را قبول ندارید ؟؟؟  جوابهایی منطقی و عقلانی دادم که امیدوارم شخص سوال کننده نیز قانع شده باشد .


روزی می رسد که مخاطبین این وبلاگ متوجه می شوند که وحیدمی راست می گفته و حق با وحیدمی بوده است و آن روز شما مخاطبین محترم بر سر مزارم می آیید و اشک می ریزید و برای آمرزش روح ام دعا می کنید .


خوشحال می شوم بعد از مرگ ام شما را بر سر مزارم ببینم . حتما بیایید و برای امرزش روح ام دعا  کنید  تا من شما را در آخرت ، شفاعت کنم !!



من همه ی شما نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را دوست دارم و دلم نمی خواهد شما به دست اشرار و دشمنان شهید شوید . شما باید زنده بمانید و این مملکت را آباد کنید .



مملکت به انسانهای زنده نیز نیاز دارد . به حد کافی شهید داده ایم . باید قدری به این مملکت استراحت و مرخصی بدهیم و از راههای بهتر و عاقلانه تری مثل حملات سایبری ، دشمن را هلاک کنیم . اینطوری بی جهت مملکت ایران از وجود پسرها و جوانها  خالی نمی شود .


الان در خیابان که قدم می زنم به ازای هر یک پسر  صدها دختر مجرد می بینم . زیرا تمام جوانها و پسرها شهید شدند و مملکت از وجود پسرها  خالی شده است .


استراتژی سردار قاسم سلیمانی اشتباه بود . اگر اشتباه نبود  نه در دوران دفاع مقدس و در نه جنگ با داعش  ، مرزهای شرقی کشور را به امان خدا رها نمی کرد و اشرار و تروریستها از طریق مرز پاکستان به استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان  وارد نمی شدند و  در تهران مرتکب جرم و جنایت نمی شدند .


سردار سلیمانی می بایست سرتاسر مرزهای ایران را حصار کشی کند و مرزهای شرقی را فدای سوریه نکند .


متاسفانه داعش که خیلی مکار بود از این نقطه ضعف سردار سلیمانی سو استفاده کرد و ایران را دور زد و از مرز پاکستان به استان سیستان و بلوچستان و سپس به استان کرمان وارد شد و بعد بی سرو صدا به شهر تهران آمد و عملیات تروریستی را علیه مجلس شورای اسلامی  مرتکب شد.


من اگر بجای سردار سلیمانی بودم تمام چهار گوشه ی مملکت را می بستم نه اینکه به قلب سوریه بروم ولی از مرزهای شرقی و اشرار پاکستانی غافل شوم .


استراتژی سردار سلیمانی در جنگ با  داعش ، اشتباه و غلط بود اگر درست بود  اشرار و داعش نمی توانستند از مرز پاکستان به کرمان و تهران نفوذ کنند  و مجلس شورای اسلامی را مورد حمله قرار دهند .



سردار قاسم سلیمانی  مرتکب چند اشتباه بزرگ استراتژیک شد :


1- رها کردن پست حساس فرماندهی ارشد سپاه جنوب شرق کشور


2- پذیرش پست توهمی و غیررسمی فرماندهی سپاه قدس ( نیروی قدس سپاه  . یک نیروی کاملا غیررسمی و غیر استاندارد و آتش به اختیار !!)


3- اطاعت محض از خامنه ای از ترس اینکه مبادا به سرنوشت هاشمی رفسنجانی دچار شود و بدنام شود .


او ترجیح داد شهید شود اما به سرنوشت وحشتناک هاشمی رفسنجانی دچار نشود .


4- افزایش قدرت برای خامنه ای .  حالا خامنه ای تمامی دشمنان داخلی  و خارجی اش را از بین برده و با خیال راحت و سرمست از قدرت و پیروزی  جام باده می نوشد و به ریش تمام انسانهای قدرتمند تاریخ می خندد .



اما هشت سال دیگه ، امام زمان (عج ) ظهور می کند و انوقت سید علی خامنه ای  توسط امام زمان به جهنم واصل می شود  . انشاا...



اگر دین ندارید  ، آزاده باشید .


+

+

وحیدمی ( آنتی خامنه ای ) .


https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml