به نام خدا


دنیای شگفت انگیز تبلاگ


1. در تبلاگ شما هرگز شاهد دیسلایک نخواهید بود ! . همه ی کاربرها به همدیگه لایک می دهند حتی اگر نظر مخالف داشته باشند !! 

دکمه ی دیسلایک که به شکل علامت -  می باشد  در تبلاگ  کارایی ندارد یعنی اصلا استفاده نمی شود  و همه ی کاربرها  خواسته یا ناخواسته  فقط از دکمه ی +   (لایک )  استفاده می کنند !! 


2. کاربرهای تبلاگ  به شدت  مودب و با شخصیت می باشند و تحت هیچ شرایطی به همدیگه توهین نمی کنند و خیلی مودبانه  و پاستوریزه  با همدیگه  بحث و جدل می کنند چون همشون  بچه مثبت هستند !! 

(از قبل غربال شده اند و از فیلترهای متعدد جمهوری اسلامی رد شده اند . طبیعیه که پاچه خواری کنند و به نفع جمهوری اسلامی حرف بزنند  . حتی اگر  واقعیتها را  ببینند نمی توانند  به زبان بیاورند چون شستشوی مغزی داده شده اند !  ) 

این خاصیت محیط گلخانه ای و دیکتاتوری مذهبی  تبلاگ  و دریک کلام ،  سیستم اینترنت  ملی   تبیان  می باشد. 


( نکته : سایت تبیان در اینترنت اکسپلورر بصورت یک صفحه ی خالی و بدون محتوا  باز می شود . بهتر است از سایر مروگرها  استفاد ه کنید . هرچند تبیان  ذاتا هر روز سنگین تر می شود  چون احتمالا تبیان در آینده جایگزین اینترنت جهانی می شود . قرار است همه ی ما ایرانیها به بهشت تبیان وارد شویم و از جهنم اینترنت جهانی خلاص شویم . انشاا... ) . 



3.  بلاگرهای تبلاگ  همیشه مطابق با میل  سازمان تبلیغات و اصولگراها  و حاکمیت ایران  مطلب می نویسند (سایه ی سنگین دیکتاتوری مذهبی بر سر بلاگرها همیشه وجود دارد . خفقان واقعی و عدم  آزادی بیان در تبیان و البته  تبلاگ . آدم به یاد اردوگاههای کار اجباری  آلمان  نازی  می افتد . ) 


مثلا   در یک پست تحت عنوان "  همیشه پای یک آقازاده در میان است "  نویسنده ی محترم  بعد از  یک ساعت  صغری کبری چیدن  و گیج کردن مخاطب  و وراجی کردن و تکرار مکررات  و پیچاندن  مخاطب  ,   فقط یک جمله را  با زبانی  الکن و گنگ  به مخاطب می فهماند که بله  همه ی آقازاده ها  بد  نیستند و میان شان  آدم ایثارگر  هم  دیده می شود که حاضر شود واکسن ایرانی  کرونا  را  بزند و فداکاری کند ! 


یکساعت زر مفت می زند که فقط یک جمله بگوید !  

" همه ی آقا زاده ها بد نیستند " 


سوالی که در ذهن مخاطب شکل می گیرد اینست که اصلا چه لزومی داشت نام و هویت آن خانم و اینکه آقا زاده هست یا نه افشا شود ؟؟؟

اصلا  آقا زاده بودن یا نبودن اش چه ربطی به ماجرای واکسن کرونا دارد ؟؟؟


لابد صدا و سیما صلاح ندانسته  آقا زاده بودن این خانم محترم را فاش کند . شما چرا این وسط کاسه ی داغتر از آش می شوی ؟؟؟؟؟



پاسخ من به این بلاگر بدبخت شل مغز: 


ببین همکار تبلاگی ام ! 

در همه جای دنیا  واکسن یا  دارو  را  ابتدا  روی  حیوانات مختلف آزمایش می کنند  تا ببینند خطر و عوارض دارد یا نه  بعد که خیالشان راحت شد انرا  روی  پیرمردها  و  پیرزنهای بالای 80  یا 90  سال   آزمایش می کنند . بعد اگر  دیدند  هیچ  خطری  برای پیرمردها و پیرزنهای بالای  80  یا 90  سال  ندارد  چندسال بعد با احتیاط  فراوان  واکسن را  روی  افراد  سالم  و جوان  آزمایش می کنند چون عقل دارند و شعار نمی دهند و جان انسانها برایشان ارزش دارد . 


این خانم محترم که بقول شما  آقازاده است عقل دارد و هرگز  اون  واکسن  درپیتی شما را که هنوز در مراحل اولیه است آزمایش نمی کند و مسلما یک مایع بی خطر ( هرچیزی غیر از واکسن کرونا  مثلا  آب مقطر  یا سرم نمکی یا  .... )   را به او تزریق کردند که  سلامتی اش را تهدید نکند   و این کار  شماها  فقط  یک شوی مسخره  و جنگ  رسانه ای است نه فداکاری  یک آقازاده ! 


هر واکسن هر چقدر هم که بی خطر باشد  عوارض دارد چه رسد به واکسن خطرناک  کرونا که هنوز نتایج اش قطعی نشده . 


پس لطفا  جو  ندهید  حضرات  بی مغز  تبلاگی !  




4. حجم وسیع تبلیغات کور کننده و تشنج آور  و  تهوع آور  و سخیف  در سایت  تبیان  و  وبلاگهای  تبلاگ : 


تبلاگ از نظر میزان نمایش  تبلیغات  دست  سایتهای مریض و دیوانه   مثل  تجارت نیوز  و زومیت  را از پشت  بسته و آنها را روسفید کرده است .  حال  آدم  بهم  می خورد از بس که در  تبلاگ  راست و چپ و بالا و  پایین و وسط  مطالب  بلاگرها  تبلیغات  می بیند . به معنای واقعی  سردرد و سرگیجه گرفتم و داشتم  بالا  می آوردم . جدی می گم  الان  حالت سردرد و سرگیجه و   تهوع  دارم .  ببخشید . تقصیر من نیست . بروید یقه ی  تبلاگ  را  بچسبید که  اینهمه  تبلیغات را توی چشم  بازدید کننده  وارد می کند .  یک درصد احتمال نمی دهد که بازدید کننده  ممکن است با دیدن اینهمه فلش  و تبلیغات حالش بد شود و سردرد و چشم درد بگیرد . 


5.  تبلاگ  یک  سیستم  وبلاگدهی  کاملا  دولتی  و  حکومتی  و  البته  دیکتاتور  و جاسوس  می باشد و مستقیما  از  سازمان  تبلیغات اسلامی   حقوق  می گیرد و مخارجش  کاملا  تامین  می شود  پس  نیازی  به  نمایش دادن  اینهمه  تبلیغات  ندارد  ولی  باز  هم  در همه جای  تبلاگ  و تبیان   تبلیغات  می بینیم و چشم مان  کور  می شود و نمی  توانیم  مابقی  شگفتیهای  دنیای  شگفت  انگیز  تبلاگ  را  کشف کنیم ! 


اینقدر که توی تبلاگ  تبلیغات  دیدم   و چشم درد  و سردرد شدم  تا حالا توی هیچ سایتی  ندیده بودم . 


6. تبلاگ  و البته  تبیان  بیش از حد نرمال  ,  قانونی  و معتبر  و موثق  می باشد . صدها  شماره ی  تلفن  و صدها  ایمیل  و آدرس دقیق  و حتی گوگل مپ  دارد . حتی پشتیبانی  بسیار  قوی  دارد اما  من باز  هم  به  این  سیستم  مشکوک  هستم . 


وقتی یک  چیزی  زیاده از حد  خوب  و ایده آل و پر از امکانات مدرن و رایگان  باشد  ( حالا چه تبلاگ کاملا دولتی باشد چه فارسی بلاگ مجهول الهویه ی مشکوک )  یک  جای  کار  می لنگد  و باید  احتیاط  کرد .  تبلاگ  و البته  تبیان  قصد  دارد  خودش  را  مدینه ی  فاضله  نشان  دهد ولی  به نظر من  تبیان  و زیرمجموعه هایش خصوصا  تبلاگ  فقط  یک  دام  هستند که برای گیر انداختن مردم ایران  پهن  شده اند .  اگر  صابون  تبیان  به  تن ما  بخورد  باید با  آزادی  بیان  خداحافظی  کنیم  و آماده ی  هرنوع  دردسری  باشیم. 


لعنت خدا  بر  نفس  اماره  که  نمی گذارد  من به تبیان  فکر  نکنم .   هرچقدر سعی می کنم  این  تبیان خوش خط و خال  را  از  مغزم  بیرون  بریزم  بازهم  وسوسه  می شوم که به این مدینه ی فاضله  سرک  بکشم ! 


بهرحال  آدمی مثل من  به  درد  تبلاگ  نمی  خورد .  


من  در  بلاگ  بیان  احساس  امنیت  می کنم و آزادی  بیان  دارم  هرچند  بلاگ بیان  نیز  یک  دام است  و نباید  ساده دل باشم .  به هیچکس  اعتماد  نکنید . خصوصا  در  فضای مجازی . 


تا دیداری  دیگر  .  بدرود !  


وحید محمدی . وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir




بروزرسانی

براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها  ؛ حذف شدند 


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری . 


تاریخ بروزرسانی 


یکشنبه مورخ 29 مرداد 1402 خورشیدی 


نکته : 

آدرسهای  آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید . 




در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید 

ِ

الهم  عجل  لولیک الفرج . 



امضای همیشگی اینجانب  در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم   : 


وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir



https://vahidmy.blog.ir/archive


https://vahidmy.blog.ir/post/764