به نام خدا


کامپیوتر کوانتومی یا فاجعه ی قرن



همین حالا که دارم این مطالب را تایپ می کنم ، سرویس های جاسوسی مایکروسافت از جمله موتور جستجوی بینگ ، حتی می دانند که من دقیقا چه کلماتی را برای عنوان و آدرس پست وبلاگ بکار می گیرم و بدون کسب اجازه از من ، این کلمات را در یک جای نامعلوم ذخیره می نمایند !!!!


این شروع یک فاجعه ی بزرگ است :


فاجعه ای به نام کامپیوتر کوانتومی و هوش مصنوعی 


هوش مصنوعی فقط از طریق کامپیوتر کوانتومی و کیوبیت ( کوانتوم بیت ) ، و البته تولید انحصاری کامپیوترهای کوانتومی در شرکتهای وابسته به مافیای حاکم بر دنیای برنامه نویسی ، که قرار نیست در دنیای واقعی و در خانه ها و ادارات بکار گرفته شود بلکه قرار است از راه دور ، از ما جاسوسی کنند و رمزهای ما را بشکنند و  کار هکرها و مجرمان سایبری در زمینه ی حملات سایبری را آسان نمایند و تولید یک جعبه سیاه مرموز و شیطانی که اصلا معلوم نیست چطوری محاسبه می کند و زبان ماشین و زبان اسمبلی اش ، قابل درک نیست و در آن ، بین 0 و 1  هیچ تفاوتی وجود ندارد و هیچنوع فرایند برنامه نویسی دستی وجود ندارد ،  قصد دارد بزرگترین فاجعه ی قرن را رقم بزند . 



من روی زبانهای برنامه نویسی ماشین و اسمبلی به شدت تاکید دارم زیرا این دو زبان به ما آزادی و بصیرت می دهند و ما می توانیم بیت به بیت ، محاسبات و اجزای فایلها را ببینیم و کنترل کنیم و با چشم کاملا باز ، برنامه نویسی کنیم . 


اما در کامپیوتر کوانتومی که در یک لحظه ی واحد ، تریلیارد ها  0 و 1 جای خود را با هم عوض می کنند و ما را فریب می دهند و چشم بندی و جادو می کنند و  براساس فوتون و انرژی و بیوتکنولوژی ( جاسوسی از انسان با کمک فناوری )  و شبیه سازی انسان  و حالتهایی همچون برهم نهیدگی و سایر مزخرفات جدید دنیای فناوری را بر ما تحمیل می نمایند ،  دست های ما را از پشت بسته است و این کامپیوترهای لعنتی در دست ما نیستند و اصلا قرار نیست به بازار بیایند و قرار نیست در خانه ها و ادارات و سازمانها بکار گرفته شوند بلکه قرار است کامپیوترهای کلاسیک امروزی را از دست ما بگیرند تا ما را برده ی خودشان نمایند .


این اصلا تئوری توطئه یا توهم توطئه نیست . این یک واقعیت است که فقط یک برنامه نویس زبان ماشین یا اسمبلی ، این حقیقت را درک می کند . 


برنامه نویسان زبانهای سطح بالا که کورمال کورمال و با چشم بسته ، نرم افزار می سازند باید بدانند که فناوری جدید یعنی هوش مصنوعی و کیوبیت و کامپیوتر کوانتومی ، آنها را نابود می کند و حریم خصوصی دیگه هرگز معنا نخواهد داشت و هیچ نوع رمزگذاری؛  دیگر اثر ندارد زیرا در کسری از ثانیه ، تمام الگوریتمهای رمزگذاری ، توسط هکرهای کلاه سیاه و مجرمان سایبری یعنی سازندگان کامپیوترهای کوانتومی ،  درهم شکسته می شود و حتی اگر رمزی که شما برنامه نویسان زبانهای سطح بالا و شما مهندسان کامپیوتر ساخته اید بر اساس اثر انگشت باشد بازهم در هم شکسته می شود زیرا کامپیوتر کوانتومی در کسری از ثانیه ، اثر انگشت جنابعالی را شبیه سازی کرده و علیه خودت بکار می برد جناب مهندس !!!!


من بارها در این وبلاگ نوشته ام که : اسمبلی آزادی واقعی است و جریانات انحرافی مثل نهضت نرم افزار آزاد و متن باز ، هرگز به ما آزادی واقعی نمی دهند زیرا اجازه نمی دهند که شما باینری و زبان ماشین را درک کنید . 


زبان اسمبلی و البته زبان ماشین یعنی همین مبحث بیت و کیوبیت ، جزو خطوط قرمز کاربرها می باشد . 


این مافیای لعنتی یعنی گوگل و مایکروسافت و آی بی ام ، با اختراع کامپیوتر کوانتومی قصد دارند زبان ماشین و زبان اسمبلی را از ما بگیرند و کامپیوترهای دیجیتالی  ما را نابود کنند و از راه دور و با کمک هوش مصنوعی و کامپیوتر کوانتومی و کیوبیت ،  ما را تحت کنترل بگیرند و حتی به ذهن و مغز ما نفوذ کرده و ما را هک نمایند . 


هک انسان !!!


خطرناکترین و مرگبارترین شکل هک ، هک انسان است . یعنی چیزی شبیه به هیپنوتیزیم یا مانیه تیزم یا تله پاتی یا تصرف ذهن اما در شکل غیرقانونی و مدرن و ویرانگر


بله اینبار ، علوم غریبه و تصرف ذهن و تله پاتی و هیپنوتیزم در شکلی مدرن و غیرقانونی و غیرمجاز  تحت عنوان کامپیوتر کوانتومی به شکلی ویرانگر ، ذهن من و شما را تسخیر می نمایند  . 


این اوج بردگی است و باید در سرتاسر جهان ، کمپین های مبارزه با کامپیوتر کوانتومی و کیوبیت و هوش مصنوعی برگزار شود . 


با مراجعه به سایت آپارات  و دانلود فیلم های کاملا مستند و علمی که اکثرا زیر نویس فارسی دارند ، متوجه می شوید که قرار است چه بلایی بر سر ما بیاورند . 


اگر برای حریم خصوصی و آزادی تان ارزش قائل هستید ، به زبانهای سطح بالا و کامپیوترهای کوانتومی  یک نه خیلی بزرگ بگویید و فقط با زبان اسمبلی برنامه نویسی نمایید . 


من در این وبلاگ به حد کافی از زبان اسمبلی تبلیغ کرده ام . بقیه اش بر عهده ی شما می باشد . 



وقتیکه من بعنوان یک برنامه نویس ، قرار است با یک جعبه سیاه مرموز روبرو شوم یا ذهنم از راه دور توسط دشمنان کنترل شود و اینکار با کمک واکسن کرونا و کامپیوتر کوانتومی و هوش مصنوعی ، براحتی قابل انجام است پس باید فاتحه ی برنامه نویسی و حتی فاتحه ی خودم را نیز بخوانم و برای هر نوع حملات سایبری به مغزم و سیستم عصبی ام آماده باشم . 


کامپیوتر کوانتومی هرگز شبیه به کامپیوترهای معمولی نیست بلکه یک ریز تراشه ی هوشمند است که رگ خواب انسان را در دست دارد و انسان را مستقیما هک می کند 



کامپیوتر کوانتومی بجای ترانزیستور ، از کیوبیت استفاده  می کند و کیوبیت یک راز و رمز شیطانی است که هرگز آنرا به ما نمی گویند . 


برخی مهندسان کامپیوتر ، دلخوش هستند که می توانیم با کمک کامپیوتر کوانتومی ، رمز پیچیده و جدید بسازیم و امنیت مجددا برقرار می شود اما گویا یادشان رفته است که دنیای کوانتوم یعنی هرج و مرج . زیرا همان رمزی که شما مهندس کامپیوتر با کمک کامپیوتر کوانتومی  ساخته اید  توسط یک مهندس دیگر و کامپیوتر کوانتومی و از هزاران کیلومتر دورتر ، شکسته می شود و شما هک  می شوید . البته  در کسری از ثانیه !!!




قابل توجه تمام مهندسان محترم کامپیوتر و مسئولین امنیتی :



کامپیوتر کوانتومی ، فقط برای نابودسازی نسل بشر ساخته شده است و هرگز در خدمت بشر نیست بلکه در خدمت مافیای حاکم بر دنیای فناوری اطلاعات است . 


پس دلخوش نباشید که مهندس کامپیوتر هستید !


هرچقدر هم که نابغه باشی باز هم نمی توانی کامپیوتر کوانتومی را شکست بدهی زیرا او همیشه چند قدم از تو و کامپیوترت   جلوتر است و البته او یک انسان نیست بلکه یک موجود شبیه سازی شده و شبه انسان است . یک کپی ژنتیکی از جنابعالی !!!


این کپی ژنتیکی می تواند با سو استفاده از مشخصات جنابعالی ، هرنوع جرم و جنایت را مرتکب شود و تو را بدنام و بی اعتبار کند جناب مهندس !!!




جناب مهندس کامپیوتر !  شما با انسان یا کامپیوتر طرف حساب نیستید که اینقدر از اختراع کامپیوتر کوانتومی ، ذوق زده شده اید .  


شما با روباتهایی که  کپی شبیه سازی شده ی تو و میلیاردها انسان هستند طرف حساب هستی !!!



وقتیکه گلوی خودم را در دفاع از زبانهای ماشین و اسمبلی  پاره  می کردم ، فکر این روزها  را کرده بودم . 


بنابراین فقط یک راه حل باقی مانده است :


حذف تمام فناوریهای مدرن و تمام زبانهای برنامه نویسی سطح بالا و اختراع کامپیوتر کاملا دیجیتالی که بتوانی با دست در آن برنامه نویسی کنی و جلوی حملات سایبری کامپیوتر کوانتومی را بگیری!!!!


این یعنی اینکه هیچ راه حلی  وجود ندارد مگر نابودسازی کامپیوتر کوانتومی و البته ویران کردن شرکتهای فناوری اطلاعات خصوصا گوگل و مایکروسافت و اپل و آی بی ام و اینتل 


این شرکتها دشمن تمام بشریت هستند و از طریق هوش مصنوعی و کامپیوتر کوانتومی و تجسس و هک انسان ، قصد دارند دنیا را به یک جهنم واقعی تبدیل نمایند . 



اگر امروز صبح ، مورخ دوشنبه 14 خرداد سال 1403 خورشیدی ،  مقارنه  ی سیارات منظومه ی شمسی  با هلال ماه  در افق مشرق  را دیده اید پس بدانید که  به آخر دنیا رسیده ایم !!!


چه ربطی دارد ؟؟؟


ربط اش در این است که کامپیوتر کوانتومی یکی از ابزارهای دجال است . یعنی پایان جهان . یعنی رسیدن به مرحله ی حساس آخرالزمان 



اگر فکر می کنید که مبحث کاملا علمی کامپیوتر کوانتومی به مباحث خرافی و پوچ آخرالزمانی و منجی عالم بشریت ربط ندارد و من به توهم فانتزی دچار شده ام ، ایرادی ندارد . صبر کنید تا شما نیز به این مرحله از توهم فانتزی برسید و اثرات مخرب کامپیوتر کوانتومی  بر مغز انسان ( یعنی توهم )  را مستقیما درک و تجربه کنید!!!

 


انجمن نجوم آماتوری ایران » » اخبار » رخدادهای آسمان » همنشینی صبحگاهی ۶ سیاره منظومه خورشیدی با ماه در هفته جاری (iaas.ir)


در لینک بالا ،  عنوان شده که این مقارنه هیچ تاثیری روی جزر و مد ندارد و اعتقاد به این مسائل از نظر علمی ثابت نشده و جزو خرافات است !!!


در پاسخ باید بگویم که منظور از حوادث نجومی ، جنگ و خونریزی و شیوع بیماری و قحطی  و جاسوسی و کنترل ذهن و حکومت بر اذهان  است  که به مرور زمان و طی چند سال  و بصورت نامحسوس رخ می دهد نه جزر و مد دریا  که همیشه و بصورت آنی و محسوس ؛ قابل رویت است !!


بنابراین ، اعتقاد من و امثال من به تاثیرات مقارنه سیارات یا ظهور ستاره دنباله دار با حوادث آخرالزمان ، یک بحث متافیزیکی و ماورایی است که علم قادر به درک آن نیست و آن را به عنوان خرافات می شناسد و رد می کند و البته کاملا طبیعی است زیرا اینها ، علم نیستند بلکه فراعلم و علوم غریبه می باشند که تنها با شهود قابل درک هستند و نه با ابزار نجومی یا علوم کلاسیک


بگذریم . بهرحال ستاره دنباله دار یا مقارنه سیارات ، تاثیرات غیر قابل باور و خفیف مثل همین کامپیوتر کوانتومی را در پی دارد و لزوما چیزی نیست که برخی طرفداران علم و دشمنان خرافات ، در پی نابودسازی اش باشند . 


فهم این مسائل ، حقیقتا به شهود نیاز دارد .


شهود را با نیمکره ی راست مغزتان درک کنید . علم را با نیمکره ی چپ مغزتان درک کنید . اما مواظب باشید به تناقض ذهنی برخورد نکنید !!


زیرا تناقض در کلام بشر ، ناشی از تداخل عملکرد نیمکره های مغز است . 


+


ادامه ی بحث اصلی :



دنیا به زودی تغییر شکل می دهد و این تغییر شکل را گلوبالیستهای جنایتکار و خونریز و شرکتهای فناوری و کامپیوترهای کوانتومی به زور بر ما تحمیل می کنند . 



البته اختراع کامپیوتر کوانتومی هرگز به معنای مرگ زبان ماشین و کامپیوتر دیجیتال نیست !!


کامپیوترهای دیجیتال کماکان ساخته و تولید و فروخته می شوند و از این بابت اصلا جایی برای نگرانی نیست . زبان ماشین نیز تا ابد وجود دارد و بکار می رود . 


نگرانی من از این است که شما را هک کنند و ذهن شما را در دست بگیرند و شما را به برده تبدیل نمایند . 


من بعنوان مبلغ زبانهای ماشین و اسمبلی ، بالاخره یک گلی به سر خودم می زنم و یک جوری خودم را از مهلکه نجات می دهم . اما نمی دانم سایر کاربرها که با زبانهای سطح بالا و فناوریهای مدرن ، دلخوش هستند و خطر را جدی نمی گیرند چه سرنوشتی خواهند داشت ؟؟؟



اجازه ندهید کامپیوتر کوانتومی به جای شما  محاسبه کند و فکر کند و تصمیم بگیرد و هرگز به شما نگوید که نتیجه ی محاسبات را از چه راهی به دست آورده است !!


بله ! کامپیوتر کوانتومی  نتیجه ی دلخواه را به شما خواهد گفت اما هرگز نمی گوید که در پشت صحنه  ، چطوری به این نتیجه رسیده است و چه کارهای مرموزی آن پشت انجام داده است . زیرا کامپیوتر کوانتومی یک جعبه سیاه است . 


یک جعبه ی سیاه شیطانی و مرموز و خوفناک که باید یا آنرا نابود کرد  یا با آن مبارزه کرد . 


به خدا قسم  بسیاری از محاسبات بسیار سنگین و دشوار ، با همین کامپیوترهای خانگی نیز اجرا می شوند . 


نرم افزار  ParaView  را قبلا در همین وبلاگ به شما معرفی کرده ام . مخصوص محاسبات بسیار سنگین در کامپیوترهای دیجیتالی معمولی  روی ویندوز !!!


می بینید که اصلا به کامپیوتر کوانتومی نیاز نیست . این نیاز کاذب عملا به ضرر خودمان تمام می شود . زیرا تمام حریم ها در هم شکسته می شود و دنیا به یک جهنم کوانتومی تبدیل می گردد . 


لطفا به سایت آپارات مراجعه فرمایید و فیلم های مربوط به کامپیوتر کوانتومی را دانلود و مشاهده کنید. اکثر این فیلم ها دارای زیرنویس فارسی هستند



کافیست در سایت آپارات ، این کلمه را تایپ و جستجو کنید :


کامپیوتر کوانتومی 



+



ایده :

راه حل :


کمپین مبارزه با هوش مصنوعی و مکانیک کوانتوم و کامپیوتر کوانتومی را در سرتاسر جهان ، راه بیندازید و خودتان را نجات دهید .