به نام خدا 


ملت شریف ایران . سلام !   وبلاگ وحیدمی به کار خود پایان داد و  خاموش شد . 


شوخی نمی کنم . من دیروز برای همیشه با بلاگ بیان و بلاگ اسکای خداحافظی کردم و به فارسی بلاگ (https://www.farsiblog.com/  ) مهاجرت و اسباب کشی کردم . 


شخصا از وبلاگنویسی در اینهمه وبلاگ و سرویس وبلاگدهی جورواجور و ناقص و محدود کننده  ، کلافه و خسته شدم . 


من امروز  هم  از بلاگ بیان و بلاگ اسکای  خداحافظی کردم و هم از دنیای بازارهای مالی خصوصا بورس ایران . بله من تصمیم گرفتم برای همیشه از بورس بیرون آیم و  پول ام را منحصرا و کمافی السابق در بانک سپرده گذاری نمایم . من به بورس و سایر بازارهای مالی اعتماد ندارم . لذا تمام سهام خود را فروختم و پول ام را به حساب بانکی واریز کردم .  من از بورس خسته شدم و به بورس اعتماد ندارم  زیرا بورس یعنی قمارخانه . 

+

از دنیای وبلاگنویسی هم خسته شدم لذا به آخرین وبلاگ ام یعنی  وبلاگ  هکسر به آدرس  hexer.farsiblog.com  مهاجرت کردم . 


+


وبلاگ وحیدمی را رسما به پایان رساندم و از این لحظه بعد در وبلاگ هکسر  به وبلاگنویسی مشغول خواهم بود .  



نکته :  هرگز وبلاگ هکسر  را  دنبال نکنید چون در فارسی بلاگ اگر یک وبلاگ را  فالوو کنید دیگه نمی توانید با هیچ ترفندی  انفالو  نمایید .  لذا  توصیه می کنم   تحت  هیچ  شرایطی  وبلاگ هکسر که زیر مجموعه ی فارسی بلاگ می باشد  را  دنبال  نکنید . 


+


بین خودمان باشد :  من شخصا به فارسی بلاگ  نیز  اصلا  اعتماد  ندارم چون هویت مالک اش مشخص نیست و جا و مکان و آدرس و شماره تلفن و ... ندارد  ولی چاره ای ندارم و مجبورم در همین سرویس مجهول الهویه  به وبلاگنویسی ادامه  دهم .  بهرحال چاره ای ندارم . ز یرا بلاگ بیان هیچوقت حاضر نشد از پول پرستی و انحصارطلبی دست بردارد و نیازهای واقعی بلاگرها را نادیده گرفته است . از جمله نیاز به امکانات واقعا رایگان وبلاگنویسی و بخصوص استفاده از کلمات کلیدی فراوان برای هر پست و سایر نیازهای واقعی یک بلاگر .  لذا بدلیل دهن کجی شرکت بیان به خواسته  های بلاگرها و بدلیل محدودیتهای فنی و عمدی  و انحصاری بلاگ بیان و پولی بودن اش ، برای همیشه از بلاگ بیان بیرون رفتم و دیگه هیچوقت به بلاگ بیان برنمی گردم .


 سیستم وبلاگدهی  باید کاملا رایگان و بدون تبلیغات و کاربرپسند و مدرن و بدون محدودیت و انحصار باشد که در اینجا فارسی بلاگ این خصوصیات را یکجا دارد .

به همین دلیل برای اینکه کاملا  آزاد و راحت باشم از بلاگ بیان و محدودیتهای فنی و پولی اش بیرون رفتم تا آزادی فنی را در فارسی بلاگ بدست آورم .


شرکت بیان با این سیاست انحصارطلبی و پول پرستی و بی توجهی به خواسته های کاربران و ایجاد محدودیتهای ظالمانه بر کاربران ، عملا  اعتبار و وجهه ی خود را از دست داده است و در آینده کاربران اش را به تدریج  از دست خواهد داد و خودش ضرر می کند نه کاربران .  من بعنوان کاربر اصلا ضرر نمی کنم این شرکت بیان است که در آینده متضرر می شود .



+


مطلب بعدی :  من دیگه حال و حوصله آپلود ندارم  لذا  هیچ  فایلی را  آپلود نخواهم کرد چون واقعا  خسته کننده است و من نیز آدمی خسته و بیحال  و بی رمق هستم . ضمنا وقتیکه مخاطبین حاضر نیستند فایلها را دانلود نمایند  و بی معرفت می باشند  عملا هرنوع آپلود  کاری بیهوده می باشد و من بیشتر از این خودم را تحقیر و بی عزت  نمی کنم . لذا  حال و حوصله ی آپلود فایلها را  ندارم  اگر هم داشته باشم هرگز در بلاگ بیان هیچ فایلی را آپلود نخواهم کرد چون دیگه در بلاگ بیان حضور نخواهم داشت و بیش از این خودم را کوچک  نخواهم کرد .

 

+

به هرحال مهاجرت من به فارسی بلاگ  نوعی خداحافظی از دنیای وبلاگنویسی نیز  محسوب می شود زیرا  تصمیم دارم  صرفا  برای سرگرمی  ،  وبلاگنویسی نمایم و دیگه هیچ دغدغه ای ندارم . 



همچنین به ملت ایران و به مسوولین قول داده ام که دیگه هیچوقت مطالب سیاسی و جنجالی  ننویسم و منتشر  نکنم .  بنابراین  وبلاگ هکسر یک وبلاگ  خنثی  و بی طرف می باشد و کاری به خیر و شر  هیچکس ندارد .  


من توبه کردم و دیگه هیچوقت پستهای  جنجالی  منتشر  نخواهم کرد . زیرا نوشتن مطالب سیاسی و افشاگری و بیان حقایق جامعه  و عدم شرکت در انتصابات ( انتخابات صوری و فرمایشی و مصوب و مهندسی  شده ) ،  در مملکت ایران ( بخوانید: ویران)  ،   یک گناه کبیره محسوب می شود !!


غافل از اینکه رای دادن  یک عمل اختیاری  و مباح  است و هرگز هیچ ربطی به دین و مذهب ندارد و عدم رای نیز هرگز گناه محسوب نمی شود و نباید پای دین و شرع را به بازیهای کثیف سیاسی کشاند .

هرکس رای دادن را به نماز خواندن و عدم رای را به گناهان کبیره تشبیه کرده است یک دروغگو و شیاد و دجال و  عوامفریب و دیکتاتور و دشمن خدا و بدعتگذار  است و خدا از او  بیزار است زیرا یک عمل مباح را قاطی دین کرده و بدعتگذاری نموده است .


رای دادن یا رای ندادن  هردو  یک عمل کاملا اختیاری و مباح  است و هیچ ربطی به دین و مذهب و روز قیامت و پل صراط و شهدا  و ... ندارد .


اگر رای می دهید بخاطر کشورتان ایران و مسائل ملی  رای بدهید و پای دین و مذهب و شهدا را وسط نکشید و همه چیز را با هم قاطی نکنید .


اگر هم رای ندهید هیچ اتفاقی نمی افتد نه در دنیا و نه در آخرت . گول چرندیات خشکه مقدسهای قلدر خشن دروغگوی شیاد را نخورید . اینها 42 سال تمام از طریق رسانه ها خصوصا صدا و سیما این چرندیات را توی مغزتان فرو کرده اند و به اهداف کثیف سیاسی شان رسیده اند .

رای دادن یا رای ندادن  یک عمل مباح و اختیاری است و هیچ ربطی به دین و مذهب ندارد . فریب نخورید .


سرنوشت مملکت ایران هیچوقت به رای من و شما ربط نداشته بلکه به خواسته های دیکتاتور اعظم  ( رهبر ایران ) ربط داشته است . این رهبر است که نامزدهای ریاست جمهوری را به شورای نگهبان معرفی می کند و شورای نگهبان نیز همان افرادی را تایید می کند که مورد تایید رهبر و دیکتاتور اعظم باشند .


رای ملت هیچوقت ارزش و اعتبار و کاربرد نداشته است و فقط یک نمایش احمقانه در طول این 42 سال بوده است . 

از این به بعد نیز رای دادن یا رای ندادن ملت هیچ تاثیری نخواهد گذاشت زیرا به گفته ی دبیر شورای نگهبان ، شرکت حداقلی ( کمترین تعداد رای ) ، مشروعیت انتخابات را خدشه دار نمی کند و انتخابات حتی با کمترین تعداد رای نیز معتبر و مشروع است .


این را خود کدخدایی دبیر شورای نگهبان ، چند روز پیش رسما اعلام کرد .

پس چه رای بدهید و چه رای ندهید ، رئیس جمهور مورد علاقه ی رهبر ( دیکتاتور ) ،   انتخاب خواهد شد .


اخیرا دکتر محمود احمدی نژاد  نامه ی محرمانه ی وزارت کشور خطاب به رهبر ایران را در فضای مجازی منتشر کرده است .


براساس این نامه  ، دکتر احمدی نژاد در هر دو دوره ی اول و دوم انتخابات  ریاست جمهوری  ، نفر سوم بوده و رای اندکی داشته ولی با نفوذ و خواسته ی غیرقانونی سید مجتبی خامنه ای ( پسر دوم رهبر ایران  و رهبر اصلی و واقعی ایران  و وارث سلطنت خامنه ای و دشمن جمهوری اسلامی و انتخابات  )  ،  دکتر احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور به مردم معرفی می شود و عملا تقلب بسیار بزرگی در هر دو دوره صورت می گیرد .


این نامه ی محرمانه را می توانید در واتساپ پیدا  کنید .


ضمنا انتخاب رئیس صدا و سیما  و عزل و نصب فرماندهان قوای مسلح (ارتش - سپاه - ناجا و ...)   ، نیز با دستور سید مجتبی خامنه ای انجام می شود . سید مجتبی خامنه ای مغز متفکر سید علی خامنه ای و رهبر آینده ی ایران ( بعد از رئیسی )  می باشد .


ایشان (سید مجتبی خامنه ای )  بالغ بر یکصد و پنجاه هزار محافظ و بادیگارد دارد که این محافظین  اکثرا بسیجی و رزمی کار و آموزش دیده و هکر کلاه سیاه و ناظر بر فضای مجازی و البته با لباس شخصی می باشند و لشکر سایبری نامیده می شوند زیرا در فضای مجازی نیز حضور فعال دارند و بعضا  مدیر سایت  یا   مدیر وبلاگ  (بلاگر )  می باشند . مراقب باشید !



ایشان (سید مجتبی خامنه ای ) ،  فرمانده ی گردان عمار و قرارگاه ثارا... و واحد اطلاعات سپاه پاسداران و عامل کشتار مردم بیگناه ایران از سال 1388 تا 1398 هجری شمسی می باشد . اینترنت و فضای مجازی و واقعی و بورس و اقتصاد و سیاست و هنر و رسانه و ... خلاصه  همه چیز ایران  در اختیار سید مجتبی خامنه ای می باشد .  اینها واقعیت است . اتهام نیست . بروید خودتان تحقیق نمایید  تا حقیقت بر شما آشکار شود .


فیلم دیدار لشکر یکصد و پنجاه هزار نفره ی لباس شخصیها با جناب سید مجتبی خامنه ای در فضای مجازی موجود است . می توانید آنرا پیدا نمایید .


+

خب!  دیگه قرار شد حرفهای سیاسی و خطرناک ننویسم و جنجال به پا نکنم .  این چیزهایی که نوشتم واقعیت دارد ولی دیگه تکرار نمی کنم .  چون  به مسئولین نظام قول  داده ام که دیگه در وبلاگهایم حرفهای سیاسی و خطرناک و فتنه انگیز و ساختارشکن ننویسم .  من نیز براساس این قول و تعهد که به مسئولین ایران داده ام از این لحظه به بعد از نوشتن هرنوع مطلب سیاسی و خطرناک و فتنه انگیز خودداری می کنم .


بهرحال از اتاق فرمان به من اشاره می کنند که دیگه بس کن تا ما اینقدر به سرورهای بلاگ بیان حمله نکنیم . خودت ساکت شو و گرنه تو را ساکت می کنیم .  باشه چشم . خفه می شوم و سکوت می کنم . من دستهایم را به علامت تسلیم بالا می برم و سکوت می کنم و سالها بعد در کتاب خاطرات ام (!!!)  حقایق پشت پرده ی جمهوری اسلامی ایران را در هنگام تغییر رژیم یا در زمان فرار از کشور (!!!)  می نویسم و در فضای مجازی منتشر می کنم !!!! .


خب مثل اینکه خطای سرور برطرف شد و این مطالب ذخیره شدند !!!  . خدا را شکر که بچه های بالا هوای مرا دارند و نمی گذارند من زیاد اذیت شوم !!!


اگر نمی دانستید بدانید  : من (وحید محمدی )   و دکترمحمود  احمدی نژاد و برادران لاریجانی   از مصونیت آهنین برخوردار هستیم و هیچکس حتی رهبر نمی تواند هیچ آسیبی به ما چند نفر برساند !!


+


از این به بعد فقط مطالب علمی و بی طرف و بی غرض می نویسم . از سیاست و  حاشیه سازی بیزارم و سرم توی کار خودم می باشد . 



اگر حال و حوصله داشتید یک نیم نگاهی به وبلاگ هکسر بیاندازید و مرا  راستی آزمایی نمایید . 



به شرافت ام قسم می خورم که دیگه مطالب جنجالی و سیاسی و ساختارشکن  و فتنه انگیز ، ننویسم .  



خب دیگه وقت خداحافظی فرا رسیده است . دلم برای همه ی شما بلاگرهای عزیز بلاگ بیان ،  تنگ می شود ولی چاره ای ندارم و با چشمان پر از اشک با شما  خداحافظی می کنم . 



خداحافظ برای همیشه . 



وحید محمدی .  وبلاگ  وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir


 وبلاگ هکسر:



https://hexer.farsiblog.com