به نام خدا



مرحله دوم جنگ جهانی سوم



جنگ جهانی سوم ، یک جنگ کاملا جهانی و چند مرحله ای است . 


مرحله ی اول جنگ سوم جهانی ، از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا و حمله طالبان به استان خراسان ایران شروع شده و کل منطقه درگیر می شود . 


احتمال ترور سید علی خامنه ای توسط افراد درون بیت رهبری ، زیاد است . 


نفوذ اسرائیل به درون بیت رهبر ایران ، خطر را بیش از پیش کرده است . 



اما مرحله ی دوم جنگ جهانی :


1- ظهور نئونازیهای ایرانی و آلمانی طرفدار آدولف هیتلر که با نمایش دادن فیلم زندگانی و نیز فیلم های سخنرانی های مهیج هیتلر و رژه های بزرگ ارتش آلمان نازی و دفاع از هیتلر و اظهار نفرت از انگلستان و آمریکا و یهود و دروغ نامیدن هولوکاست ، از سالها پیش خودشان را نازی نامیده و جملاتی همچون زنده باد هیتلر و زنده باد ایران نازی و ... را سر داده اند .  



2-  انتشار فیلمهای واقعی و مستند از رفتارهای بشردوستانه ی آدولف هیتلر در دهه ی1940 میلادی و نفرت شدید طرفداران هیتلر  از انگلستان و یهود و آمریکا و صهیونیسم می تواند موجب تحریک نسل جدید متفقین  یعنی انگلیس و فرانسه و آمریکا شود و عملا بر التهاب و تنش منطقه و جهان می افزاید . 


من این فیلم های واقعی از رفتارهای انسانی آدولف هیتلر را دانلود کرده ام که اگر عمری باشد بعدا آپلود خواهم کرد تا سندی باشند بر اثبات حرفهایم . 




البته این فقط در حد یک تئوری و احتمال است و شاید واقعا تاثیر چندان زیادی نداشته باشد ولی بد نیست این روی سکه را نیز ببینیم و رفتارهای طرفداران هیتلر و دشمنان انگلیس و یهود و آمریکا را مطالعه نماییم . 


فیلم های مستند و واقعی از زندگی و رفتار آدولف هیتلر عملا خط بطلان بر ادعاهای صهیونیسم جهانی و آمریکا و فرانسه و انگلیس می کشد و ثابت می کند که این کشورهای پست فطرت و خشن و وحشی و جنایتکار چه دروغهای کثیفی علیه هیتلر و نژاد  آریایی ( ایران و آلمان )  گفته اند . 


فیلم های سینمایی هالیوودی نیز اکثرا دروغ های کثیف علیه هیتلر و آلمان نازی را روایت می کنند و ضمن تحریف تاریخ ، سعی در مظلوم نمایی دارند . 


اما نباید گول بخوریم . هیتلر فقط از کشورش دفاع کرد و اگر ما نیز جای هیتلر بودیم جنگ جهانی را علیه انگلیس و فرانسه و آمریکا و صهیونیسم راه می انداختیم . 


شاید لازم باشد که دولت ایران با الهام از آدولف هیتلر و  آلمان نازی ، یک جنگ جهانی را علیه  انگلیس و فرانسه و آمریکا و اسراییل راه  بیندازد و پیش دستی کند . 


باید دست پیش را بگیریم تا پس نیفتیم . 


ما مجبوریم همچون هیتلر ، از کشورمان و نژاد پاک آریایی  دفاع کنیم و مشت محکمی به دهان  نژاد کثیف و نجس انگلوساکسون بزنیم . 


اگر بخواهیم همچون رضاخان ، اعلام بی طرفی کنیم یا ساکت بنشینیم و هیچ حرکتی انجام ندهیم عملا به خودمان و نژاد و زبان و ملیت مان توهین کرده ایم و عملا بزرگترین دشمنان خودمان و دشمنان کل کره ی زمین یعنی انگلیس و صهیونیسم و آمریکا را قویتر و گستاختر کرده ایم . 



با مطالعه ی رفتار و آثار و مستندات واقعی طرفداران آدولف هیتلر و آلمان نازی و مشاهده ی فیلم های واقعی دهه ی 1940 میلادی آلمان نازی و سخنرانی های هیتلر و رژه ی با شکوه نیروهای مسلح آلمان نازی ، به این نتیجه رسیدم که ایران باید  آرمانهای نژاد آریایی ( ایرانی و آلمانی ) را زنده کند و دشمنان جهان  را نابود کند . 


تنها راه برای نجات از بن بست این است که ما به نیابت از آدولف هیتلر ،  مشت محکمی به دهان آمریکا و انگلیس و اسرائیل بزنیم و این موجودات خبیث را نابود کنیم . 


این تنها راه  نجات ایران در جریان جنگ جهانی سوم ،  می باشد . 


هیچ راه حل دیگری به ذهنم نرسید . زیرا واقعا تمام راهها را به روی ما بسته  اند . 



مرحله ی دوم جنگ جهانی باید توسط ایران و آلمان  بر علیه کل جهان  صورت گیرد . 



باید با تمام کشورهای دنیا که دشمن ایران و آلمان هستند بجنگیم تا در جنگ جهانی سوم ، پیروز شویم . 



اگر ساکت بنشینیم و سکوت کنیم نابود می شویم . 



ایران باید همچون آلمان نازی ، جنگ جهانی سوم را شروع کند و آغازگر جنگ باشد . 


بهترین دفاع ؛ حمله است .