به نام خدا



هشدار امنیتی



قاتل ابراهیم رئیسی شناسایی شد


شبکه های اجتماعی و رسانه های بیگانه ، عکس قاتل ابراهیم رئیسی ، را منتشر نمودند . این شخص ، یک پاسدار و از اعضای فعال بیت رهبر ایران می باشد و حتی در مراسم نماز میت و تشییع جنازه ابراهیم رئیسی نیز شرکت داشته است . 


او را در حالی که در مشهد ، در حرم امام رضا روی زمین نشسته و گریه می کرده است شناسایی کرده اند و از او عکس گرفته اند . 


او یک فرد لاغر و با قد متوسط است . یک جوان با  قیافه ی کاملا حزب الهی و یک نفوذی و تروریست که عامل صهیونیسم جهانی بود . 


او همان نفر نهم  و فیلمبردار فیلم درون هلی کوپتر ابراهیم رئیسی  بود که باعث شد هلی کوپتر حامل ابراهیم رئیسی ، در هوا منفجر شود و ملخ هلی کوپتر جدا شده و سپس هلی کوپتر همچون یک سنگ ، بصورت عمودی بر روی دامنه ی کوه سقوط نماید . 


او با یکی دیگر از هلی کوپترها خیلی سریع خودش را به تبریز رسانده بود اما بعدا توسط رسانه های بیگانه و شبکه های اجتماعی ، لو رفت . 



به گفته ی یکی از کارشناسان و خلبانان قدیمی ، به احتمال زیاد ، یک نفر دیگه نیز از طریق اسلحه تک تیر انداز مجهز به دوربین و از راه دور ، پیچ پایه ی ملخ هلی کوپتر را زده است و در نتیجه ، ملخ از هلی کوپتر جدا شده و سپس انفجار در کابین رخ داده است . 


به هرحال قاتل ابراهیم رئیسی شناسایی شده و هم اکنون در بیت رهبری حضور دارد و یک نفوذی و خائن و مهره ی صهیونیستی است و از طریق موساد ، تغذیه می شود . 


سید علی خامنه ای باید خیلی مراقب خودش باشد زیرا احتمال دارد که این نفوذی و تروریست که در بیت او فعالیت می کند و یک پاسدار است ، از طریق موساد وسایر ارگانهای امنیتی اطلاعاتی اسرائیل ، این بار خود سید علی خامنه ای را ترور نماید .