به نام خدا


هشدار امنیتی 



طلوع سرخ در کرمان 



سه شنبه 15 خرداد 1403 هجری شمسی 



ابتدا باید بگویم که بنا به پست قبلی یعنی سو استفاده دشمنان از ساده لوحی پیشگوها ، اصلا قصد نداشتم پیشگویی کنم اما عذاب وجدان  مرا رها نکرد و حس مسئولیت پذیری مرا وادار کرد که به قیمت لو رفتن هویت ام و به خطر افتادن جان خودم ،  فداکاری کنم و مردم کرمان را از یک حادثه تروریستی نجات دهم . 


اصل ماجرا :


امروز صبح زود قبل از طلوع خورشید ، از منزل خارج شدم که ابتدا یک سگ سفید کوچک یعنی پاپی  به من حمله کرد . هرچقدر هم که صاحب سگ به او گفت : مجید !!!  آقا را رها کن . مجید ( سگ سفیدی که به من حمله کرد )  دست بردار نبود


تا اینکه صاحبش که یک جوان لاغر اندام با قیافه ی حزب الهی بود ،  مجید را بغل کرد ولی مجید ( یعنی توله سگ سفید از نژاد پاپی )  دست بردار نبود و باز هم پارس می کرد . یعنی واق واق می کرد . 


سگ نژاد پاپی :


101+ عکس سگ پاپی در رنگ ها و نژادهای مختلف 🐶 (nojavanha.com)



من تمام مدت ایستاده بودم و حتی با لبخند خطاب به سگ گفتم : آرام باش بچه جان !!!!


ولی تا این را گفتم سگ عصبانی شد و بیشتر پارس کرد . 



بهرحال ختم به خیر شد و سپس به خیابان آمدم و صدای پارس دسته ای از سگ ها را شنیدم که به طرز وحشتناکی پارس می کردند . 


بعد دیدم خورشید از سمت مشرق به شدت و با سرعت برق و در حالیکه به شدت قرمز و سرخ بود اما نور نداشت طلوع کرد !!!


من وحشت کردم زیرا ابتدا خیال کردم یک ستاره ی نوترونی غول پیکر است که طلوع کرده است . هوا کاملا صاف و تمیز بود . حتی یک لکه ی ابر یا حتی ریزگرد و یا غبار در  هوا نبود


هوای کرمان کاملا صاف و تمیز بود.  اما خورشید به شکل یک دایره ی بزرگ سرخ خونین و با سرعت برق آسا و بدون نور ، طلوع کرد . 


بعد دیدم پرندگان  در آسمان مدام می چرخند و پرواز می کنند و به شکلی که در فیلم مربوط به زلزله ی ترکیه دیدیم به صورت دایره وار و دیوانه وار پرواز می کردند . باز هم ترسیدم 


خورشید اصلا آن خورشید همیشگی نبود . به شدت قرمز و خونین بود .  سگ ها مدام پارس می کردند . پرنده ها وحشی شده بودند و بصورت دسته جمعی و هراسان پرواز می کردند . 


من منتظر بودم که امروز صبح در شهر کرمان ، یک زلزله رخ بدهد اما وقتیکه در وب جستجو کردم با این مطلب مواجه شدم :


ترور و خونریزی - ریخته شدن خون مردم در منطقه ای که طلوع سرخ رخ دهد . طلوع سرخ یک پدیده ی نادر است . یعنی به ندرت رخ می دهد و طبیعی نیست . 


احتمال وقوع عملیات تروریستی در شهر کرمان


من این پیشگویی را از روی نشانه های واقعی ، انجام دادم . 




طلوع سرخ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد (wikipedia.org)