حذف وبلاگ در تاریخ 9 آذر 1402 شمسی



به منظور تعمیرات اساسی و رفع مشکلات فنی و انتشار مطالب بصورت مختصر و مفید  و پرهیز از حاشیه و جنجال و رفع مشکلات امنیتی ؛ وبلاگ وحیدمی در  تاریخ 9 آذر 1402شمسی مصادف با 30 نوامبر 2023 میلادی ؛ توسط خودم و بطور کامل حذف خواهد شد و بعد از رفع تمام  مشکلات فنی و امنیتی و اعمال تعمیرات اساسی ؛ مجددا محتوای مناسب و مفید و کاربردی و البته مختصر و بی طرف و بی حاشیه و سالم و اخلاقی را نوشته و منتشر خواهم کرد . انشاا... 


به محض حذف کامل وبلاگ ؛ محتوای جدید و سالم و مختصر و مفید را منتشر خواهم نمود . 


بنابراین از تمام اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست می کنم فرصت را غنیمت شمرده و از تمام مطالب و محتویات این وبلاگ کپی برداری نموده و تمام فایلها را نیز دانلود نمایند . 


در مورد کلمات کلیدی هیچ اجباری در کار نیست و صرفا اگر تمایل داشتید کلمات کلیدی را ثبت و ضبط نمایید . 


تمام فایلها دارای لینک مستقیم می باشند و دانلود تمام فایلها کاملا رایگان است . 


بنابراین از الان تا مدت 48 ساعت فرصت دارید که از تمام وبلاگ ؛ کپی برداری نمایید و فایلهای وبلاگ را دانلود کنید .‌


دقیقا  48 ساعت دیگر ؛ وبلاگ وحیدمی از دسترس خارج می شود . 


بنابراین لطفا عجله کنید . من دکمه ی حذف را فشار دادم و وبلاگ وحیدمی دقیقا در تاریخ 9 آذر سال1402 بطور کامل حذف خواهد شد . 


این تاریخ هرگز تمدید نمی شود . 


لطفا این هشدار را جدی بگیرید . 


به امید خدا ؛ محتوای جدید و سالم را پس از حذف کامل وبلاگ  منتشر خواهم کرد . انشاا... 



مدیر وبلاگ : وحید محمدی 


تاریخ فعالسازی فرایند حذف توسط مدیر وبلاگ  :  7 آذر 1409شمسی



تاریخ حذف کامل وبلاگ توسط سیستم : 9 آذر 1402 شمسی 



تاریخ احیای مجدد وبلاگ و انتشار اولین پست : 9 آذر 1402 شمسی



من به  عمر و سابقه ی وبلاگ اهمیت نمی دهم بلکه فقط به محتوا و کارایی اهمیت می دهم . 



لطفا این هشدار را جدی بگیرید و از تمام  وبلاگ،   کپی برداری نمایید و فایلهای وبلاگ را دانلود  کنید . 


با تشکر .  وحید محمدی 


+

+


آپدیت


پس از انتشار این پست و  مشاهده ی کلاهبرداری یک وبلاگ تازه تاسیس و ناشناس و بی هویت در فروش فایلهای ناقص و  کوچک و بی محتوا و بی کیفیت با قیمت بسیار بالا  و مقایسه اقدام او با اقدام مشابه خودم در آپلود کاملا رایگان فایلهای بزرگ و کامل و مرجع و معتبر همراه با لینک مستقیم و پس از اینکه احساس کردم که حذف سایت نوعی خیانت و توهین به خودم و کاربرها محسوب می شود و زحمات چند ساله ام به باد می رود و موجب سو استفاده ی برخی سایتها و وبلاگهای کلاهبردار می گردد تصمیم گرفتم دکمه ی انصراف از حذف را فشار دهم و جلوی عملیات حذف را بگیرم . 



اینجا حس کردم که با حذف وبلاگ ؛ دشمنان و بدخواهان و حسودان و کج فهم ها و خشکه مقدس های بیسواد و جاهل و  عقده ای و دانشمندان فاسد و بی وجدان و بد اخلاق و کینه توز و بی ادب و  بی دین و تبهکار و روانپریش و خطرناک   ؛ خوشحال می شوند و قدرت پیدا کرده و به ظلم و ستم و فساد و  جنایت و عوام فریبی ادامه می دهند . لذا باز هم هیچ دلیل منطقی برای حذف وبلاگ پیدا نکردم . 


بنابراین به کوری چشم دشمنان و بدخواهان ؛  برای همیشه از فکر احمقانه ی حذف وبلاگ بیرون آمدم . 


من هرگز نباید بخاطر کج فهمی و بی سوادی  عده ای کلاهبردار و سودجو و مغرض و حسود ؛ تیشه به ریشه ی خودم بزنم . 


بنابراین  دیگه هرگز به حذف وبلاگ فکر نخواهم کرد . 


اما شاید البته شاید  در مواقع بیکاری و به مرور زمان و به تدریج ؛ یکسری اصلاحات کوچک و ریز  در محتوای پستهای قبلی و جنجالی وبلاگ  انجام دهم . 


البته من هرچه نوشتم واقعیت داشت و سند و مدرک هم دارم و هرگز بر اساس شنیده ها  هیچکس را  نقد نکردم و غیبت نکردم و تهمت نزدم و هرچه نوشتم عین واقعیت بود و بر اساس سند و مدرک نوشتم . اما صلاح نیست که اسناد و مدارک را برملا کنم . 



هر نوع سند و مدرک که علیه برخی اشخاص حقیقی یا حقوقی در اختیار دارم تا بعد از قیام امام زمان ؛ مخفی می ماند و فقط بعد از پایان حکومت جمهوری اسلامی ایران و آغاز حکومت جهانی امام زمان و فقط اگر خود امام زمان به من دستور دهد و از من سند و مدرک بخواهد آنگاه تمام اسناد و مدارک را به شخص امام زمان تحویل خواهم داد . 


اما اگر امام زمان از من سند و مدرک درخواست نکند و مرا به حال خود رها کند  من نیز هرگز هیچ سند و  مدرک را آشکار نخواهم کرد . 


برای تمام نوشته هایم در تمام وبلاگهایم سند و مدرک در اختیار دارم اما فقط و فقط اگر امام زمان تقاضا بکند یا رسما به من دستور بدهد این اسناد را برملا می کنم . 



ضمنا من اصلا مجبور نیستم وقت و انرژی ام را بابت ویرایش و  اصلاح محتویات وبلاگهایم  هدر بدهم .

 هرچه نوشتم واقعیت بود و البته مستند و من نیز حال و حوصله برگشت به عقب و بازنویسی مطالب را ندارم . 

لذا آرشیو قدیمی این وبلاگ و سایر وبلاگهایم دست نخورده باقی خواهند ماند . 


من از انتقادات و اعتراضات و مخالفتها و قضاوتهای مردم و مسوولین نمی ترسم .


 هرکس که با من مخالف است یک وبلاگ بسازد و علیه من مطلب بنویسد . این یعنی آزادی بیان. 


هرنوع حذف یا اصلاح مطالب قدیمی،  تف سربالا می باشد و من هرگز چنین کاری انجام نمی دهم . 


نتیجه: 


هر نوع حذف و ویرایش و اصلاح مطالب قدیمی  ؛ منتفی و لغو گردید . 


هرکس با من و نوشته هایم  مخالف است وبلاگ بسازد و علیه من مطلب بنویسد  . 


وبلاگ یعنی آزادی بیان