vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها



به نام خدا


توهین سید حسن نصرا... به شعور و تمدن مردم ایران



آقای خامنه ای !  لطفا این متن را بخوان تا متوجه بشوی که داشتی سالهای سال به چه کسی خدمت می کردی و حق دل مردم ایران را به او می دادی و با خیانت به کشور و مردم ایران و خوش خدمتی برای اعراب دخترکش وحشی و بی تمدن که دختربچه های خود را فقط به جرم دختر بودن زنده به گور می کردند و مردم ایران را به ناحق  در طول هزار و چهارصد سال اخیر، قتل عام کردند و یهودیان شبه جزیره ی عربستان را نیز به ناحق در صدر اسلام ، قتل عام کردند ، مرتکب چه جنایت بزرگی شده ای .

 


آقای خامنه ای شما باید فردای قیامت بابت این عرب پرستی و خیانت به ایران و ظلم در حق مردم ایران و باج دادن به عرب های گردن کلفت و مفتخور و دخترکش و وحشی و بی تمدن و هوچی و دلقک یعنی افرادی  همچون سید حسن نصر ا... که بارها و بارها در سخنرانی ها و مصاحبه هایش ، مردم ایران و دولت ایران و حتی جنابعالی را که رهبر ایران هستی مسخره می کرد و حتی به سپاه پاسداران نیز توهین می کرد و هوچی گری می کرد و به باج های ایران به لبنان و فلسطین  اعتراف می کرد و هی می گفت و هی می خندید و مسخره بازی در می آورد و به تمدن هشت هزار ساله ی ایران باستان در استانهای کرمان و یزد و سیستان و بلوچستان توهین کرده بود و ایرانی ها را بی فرهنگ و بی تمدن می دانست ؛ پاسخگو باشی . 



جناب آقای خامنه ای  برو به یوتیوب یک سری بزن و ببین همین سید حسن نصرا... چند بار خودت و سپاه پاسداران را مسخره کرده بود و در سخنرانی هایش عملا به این باج هایی که تو و سپاه پاسداران به عرب ها می دادی اعتراف می کرد و به ساده لوحی شما و سپاه پاسداران می خندید



در فیلمی که دیشب در یوتیوب دیدم و زیرنویس به زبان فارسی نیز داشت با گوشهای خودم شنیدم که سید حسن نصرا... در مورد تمدن هشت هزار ساله ی ایران باستان چنین توهین و دروغ بی شرمانه ای را به زبان آورد :


" ایران هیچ تمدنی نداشت!!! . خمینی یک سید قریشی و از نسل پیامبر بود . پس عرب بود !!  خامنه ای نیز یک سید قریشی و از نسل پیامبر است پس عرب است . ما چیزی به نام تمدن ایران نداریم!!!  . هرچه هست تمدن اسلام است  . تمدن اسلامی !!!  "



اینها خلاصه ای از حرفهای ساختارشکن و توهین آمیز سید حسن نصر ا... علیه تمدن هشت هزار ساله ی ایران باستان می باشد . 



اینکه جنابعالی و خمینی ، از نژاد عرب های عربستان صدر اسلام هستی و اصالتا عرب هستی و ایرانی نیستی و تابعیت ایران را نداری  چه ربطی به تمدن های چند هزار ساله ی ایران داشت ؟؟؟!!!!



بله  تمام مردم دنیا می دانند که خمینی یک هندو زاده بود و جنابعالی نیز یک عرب زاده هستی و نه خمینی و نه تو  هیچکدام ایرانی نیستید



اما این چه ربطی به تمدن های باشکوه و متمدن هشت تا بیست هزار ساله ی ایران باستان داشت که سید حسن نصرا... در این سخنان وقیحانه و توهین آمیز ، تمدن های ایران را در ذهن پوسیده اش ، محو می کند و از تمدن توهمی اسلام حرف می زند ؟؟؟



چی را با چی مقایسه می کرد این سید گردن کلفت و مفتخور و شیاد و نمک به حرام و گستاخ و بی شرم و  چاق و چله ی عرب ضد ایرانی و پان عربیست ؟؟؟؟



پان عربیسم در گوشت و خون و رگ تک تک عرب ها وجود دارد و بخشی از ذات آنها می باشد . 



عرب ها از هزاران سال قبل یعنی از قبل از دین اسلام ، بارها به ایران چشم طمع داشتند و به ایران حمله می کردند ولی با هوشمندی پادشاهان تمدن های قدیمی ایران باستان ، مجبور به عقب نشینی می شدند . 



حالا این عرب های وحشی که دخترهای نوزاد را تنها به جرم دختر بودن ، زنده به گور می کردند  و با  زن های خود در هر حالتی حتی حیض و نفاس ،  نزدیکی می کردند و با خواهر و مادر خود زنا می کردند و همدیگه را با شمشیر تیکه تیکه می کردند و یهودیان بنی قریظه را که  در مدینه به آنها بیل و کلنگ دادند تا بتوانند دور مدینه خندق بکنند و بعد همان یهودیان را گردن زدند و به ناحق به قتل رساندند و هزاران یهودی سرتاسر شبه جزیره عربستان را در همان صدر اسلام به بهانه های واهی قتل عام کردند ، برای ما از تمدن و فرهنگ حرف می زنند و ایرانیان را بی تمدن می خوانند !!!



عرب ها  هر مهارتی اعم از حفرخندق و یا ساخت منجنیق را از سلمان فارسی خائن و وطن فروش یاد گرفتند و با کمک همان سلمان فارسی ، توانستند به ایران نفوذ کرده و مردم ایران را از دم  تیغ گذراندند و ایران را با خاک یکسان کردند و تمام تمدن های چند هزار ساله ی ایران باستان را بکلی نابود کردند . 




طبیعی است که حالا همین عرب ها همچون یک گربه ی بی صفت و نمک به حرام ، نان و نمک مردم و دولت ایران را بخورند و ایران را مسخره کنند و مردم ایران را بی تمدن بخوانند و از تمدن اسلام حرف بزنند !



سید حسن نصرا.. بارها در سخنرانی هایش   ، رهبر ایران یعنی خامنه ای  و سپاه پاسداران را مسخره می کرد و با صدای بلند می گفت :


ما عرب ها هرچه داریم از دولتی سر حکومت ایران و سپاه پاسداران داریم و اگر سپاه پاسداران ایران  به ما کمک نمی کرد ما در مقابل اسراییل نابود می شدیم . 



بعد هم با لحنی تمسخرآمیز و با خنده ها ی شیطانی و وقیحانه مدام آرزو می کرد که حکومت عرب پرست ایران ، باز هم به او باج بدهد تا او باز هم وقیحانه به ریش دولت و مردم ایران بخندد 



از قدیم گفته اند :


" اگر می خواهی حکومت بکنی عرب را سیر کن و ایرانی را گرسنه نگهدار "



یعنی اگر می خواهی رهبر باشی باید به عرب ها باج بدهی و شکم عرب ها را سیر کنی تا ساکت شوند و علیه تو شورش نکنند و اگر می خواهی ایرانی ها در خیابان علیه تو شعار ندهند باید آنها را آنقدر گرسنه و تشنه کنی تا بی حال و بی رمق و ضعیف  شوند و نتوانند از خانه های خود بیرون آیند . 



خاصیت عرب همین است :


کافی است شکم بزرگ یک عرب را از غذاهای چرب و چیلی  و خوشمزه  پر بکنی ، آنوقت آن عرب هیچ خطری برای تو ندارد . 



اما ایرانی جماعت اگر شکمش پر ازغذا باشد در خیابان و در فضای مجازی علیه تو شعار می دهد و تو  را از تخت سلطنت به زیر می کشد . 



بگذریم ...



خدا را شکر می کنم که با  مرگ این سید شکم گنده ی گردن کلفت مفتخور وقیح بی شرم ضد ایرانی و گستاخ و پان عربیست و دلقک و هوچی  ،  بخشی از نگرانی های آقای خامنه ای برطرف شد  .زیرا خامنه ای مجبور بود مدام به این آقای نصرا... باج بدهد .



حالا آقای خامنه ای فقط کافیست مدتی به رهبر مجازی کشور فلسطین  یعنی رهبر حماس که او نیز یک عرب چاق و چله و گردن کلفت و مفتخور است و در دبی زندگی  و عشق بازی می کند  و بارها علیه ایران  بیانیه صادر کرده و از کمک های ایران به لبنان ، شکایت کرده و گفته چرا ایران فقط به لبنان و سوریه و عراق باج می دهد و چرا به ما فلسطینی ها باج نمی دهد ،  مدتی باج بدهد تا اسراییل  ، او را نیز به جهنم واصل کند . 



آنوقت آقای خامنه ای با خیال راحت می تواند به دیار باقی بشتابد و ایران را به اهل اش که ایرانی اصیل و با تمدن هستند بسپارد !!!



آقای خامنه ای آسوده بخواب که مملکت ایران با قدمت بیش از بیست هزار سال تمدن رسمی ( تمدن هشت هزار ساله ی جیرفت استان کرمان  و تمدن یازده هزار ساله ی  بافت  استان کرمان و تمدن یازده هزار ساله ی شهرهای کرمان و یزد و تمدن  چهارده هزار ساله ی شهر سوخته ی زابل استان سیستان و بلوچستان و تمدن بیست هزار ساله ی مکران جنوب استان سیستان و بلوچستان  )  و  بیش از چهارصد هزار سال تمدن غیر رسمی (غارنشینی ) در استان های  گیلان و مازندران و سمنان و همدان   ، در امن و امان است و مجبور نیست از این به بعد  ، به  عرب و عجم  باج بدهد !!!



اگر کسی این مطلب را باور نمی کند کافیست به یوتیوب سر بزند  و فیلم های این شخص یعنی سید حسن نصرا... را  با چشمان خود ببیند و حرفهای او را که زیر نویس فارسی دارد با گوشهای خود بشنود و بداند که این هرگز هوش مصنوعی نیست بلکه خود او می باشد . 


+

+



هشدار . هشدار . هشدار :




آمریکا و اسرائیل هرگز با جنگ  افزار متعارف به ایران حمله نمی کنند بلکه با حملات سایبری ، ایران را آماج حملات مرگبار می نمایند .



بنابراین ما با آمریکا و اسرائیل هیچ مشکلی نداریم و می توانیم با حملات سایبری مرگبار ، این دو کشور را نابود کنیم و از شرشان خلاص شویم .



اما نمی دانم عرب ها و پان عربیسم را با چه اسلحه ای باید نابود کرد ؟؟؟؟!!!



آیا حملات سایبری به وبسایتهای کشورهای عربی ضد ایرانی و حسود و بد ذات خصوصا عربستان سعودی که بزرگترین دشمن عربی ایران است ، کفایت می کند یا شاید مجبور شویم چند موشک بالستیک فرا صوت را به سمت مکه و مدینه و ریاض شلیک کنیم و به تمدن توهمی اسلام پایان دهیم ؟؟؟!!!



ما ایرانی ها از شر مغول های وحشی و خونخوار  راحت شدیم اما خدا می داند چه زمانی از شر عرب های وحشی و بی تمدن و دخترکش  که ما ایرانی ها را بی تمدن و بی فرهنگ می دانند و از ما  باج می گیرند  خلاص خواهیم شد . 



الهم العن کل عرب



قرآن مجید:


الاعراب اشد کفرا و نفاقا 



لعنت خداوند و نفرین ملائکه بر هر چه عرب ضد ایرانی و مفتخور و بی شرم  و گستاخ و نمک به حرام .   پیش باد . 


 

هر کس اعم از عرب یا  عجم  که دهان گشادش را باز کند و ما ایرانی ها را مسخره کند در همین وبلاگ ، هجو خواهد شد . 




اسرائیل دارد از پیامبر اسلام بابت کشتار بی دلیل و گسترده ی  یهودیان بی گناه صدر اسلام ،  انتقام می گیرد . 



منطقه ی کنعان یعنی فلسطین و لبنان ، بنا به شواهد باستان شناسی و آیات قرآن ،  به قوم یهود تعلق دارد . 



در دعوای بین یهودیان و عرب ها ، ما ایرانی ها باید رسما اعلام بی طرفی کنیم زیرا خودمان نیز به زودی به سرنوشت کودکان فلسطینی  دچار خواهیم شد . 



وقتی که  پیجر و گوشی هوشمند و تبلت  در دست تک تک ایرانی ها یعنی مردم و مسئولین ایران  و توسط اسرائیل  و آمریکا و با جنگ سایبری و فناوری اطلاعات ؛ و با  کمک کدهای مخرب و از راه دور ،   منفجر شد و تک تک ایرانی ها به خاک و خون غلطیدند  ، آنگاه دولت ایران مجبور است در این دعوای بین عرب و یهود ، اعلام بی طرفی کند . 



اگر حکومت عرب پرست ایران ، کماکان  کاسه ی داغتر از آش باشد ، باید منتظر جنگ سایبری اسراییل و آمریکا یعنی منفجر شدن گوشی های هوشمند و تبلت در دستان مردم و مسئولین ایران ؛   بماند و شاهد کشتار میلیونی ایرانی ها باشد . 


من اعلام خطر می کنم . حالا دیگه خود دانید . 



هشدار امنیتی :


جنگ سایبری :


حملات سایبری آمریکا و اسراییل به ایران در قالب انفجار گوشی هوشمند و تبلت در دستان مردم و مسئولین ایران و کشتار میلیونها ایرانی از راه دور و با کمک فناوری اطلاعات ، خواهد بود . 



همان بلایی را که پیجرها  بر سر مخالفین اسرائیل آوردند ، گوشی های هوشمند و تبلت ها بر سر ما ایرانی ها می آورند . 


ببینید کی گفتم ؟؟؟



حالا دیگه خود دانید . من وظیفه داشتم هشدار بدهم و بگویم که نباید بابت توهین های این عرب های مفتخور ضد ایرانی سکوت کنیم و نباید بیش از این با تمام دنیا در بیفتیم وگرنه خودمان نیز به سرنوشتی مشابه سرنوشت لبنان و فلسطین دچار خواهیم شد:


یعنی :


انفجار گجت های درون دست ؛ از راه دور و با کمک فناوری اطلاعات و کدهای مخرب



حالا شما هی موشک پرتاب کن . ببینیم آیا موشک قویتر است یا کدهای مخرب و حملات سایبری و انفجار گجت ها از راه دور ؟؟؟




نکته ی بسیار مهم :


جنگ سایبری بین ایران و سایر کشورهای جهان ، یعنی انفجار گجت های هوشمند  در دست مردم و مسئولین ؛  دیر یا زود رخ خواهد داد . 


+

+


اگر در مورد صحت این متن  و اظهارات وقیحانه و ضد ایرانی  سید حسن نصرا...  شک دارید کافیست با کمک فیلترشکن ،  به یوتیوب مراجعه نمایید و با گوشهای خودتان حرفهای او را بشنوید و با چشمهای خودتان ، زیرنویس فارسی را ببینید و  مطمئن شوید که این خود اوست و هرگز هوش مصنوعی نیست .



 هرچیزی را به هوش مصنوعی نسبت ندهید .  این هوش مصنوعی نیز بهانه ای شده است برای توجیه حرفهای ساختارشکن امثال رائفی پور و شهاب مرادی و سید حسن نصرا... و سید علی خامنه ای و سید روح ا... خمینی و  ....


+

+

+



الهم العن جمهوری اسلامی فی ایران !!!



خدایا جمهوری اسلامی درون ایران را لعنت کن !!



این فی دیگه از کجا آمد ؟؟؟؟!!!!



این عرب های بی سواد تا دیروز می گفتند :



جمهوریه الایران الاسلامیه  



حالا می گویند :


جمهوری اسلامی فی ایران !!!!



عرب های بی سواد هنوز بلد نیستند جای مضاف و مضاف الیه درجملات زبان فارسی را پیدا کنند و یک  فی  به جمله اضافه  می کنند !!!


آنوقت همین بی سوادهای بی تمدن ، می گویند که ایران هیچ تمدنی نداشت و باید بگوییم تمدن اسلامی !!!!



خدایا شکرت !!  با کیا شدیم هشت میلیارد تن انسان؟؟؟!!!!



نکته :


تن یعنی انسان


نفر یعنی شتر 


یکصد میلیون تن ایرانی در مقابل صدها میلیون نفر عرب بیابانگرد وحشی بی تمدن خشن و بی سواد ، بلد هستند پاسخ دندان شکنی به این نفرات دشمن بدهند و تمدن بیست هزار ساله ی خود را به این نفرها  یاد آوری کنند . 



زنده باد ایران و تمدن های ایران 


مرده باد دشمنان ایران اعم از عرب و عجم



استاد ابوالحسن اقبال آذر خواننده ی معروف آذری زبان :


زبانی که ایران نگوید لال باد . 


ایران یعنی فارسی 



+

+

+


یادآوری یک نکته ی مهم  :


من نه طرفدار یهود هستم و نه طرفدار آلمان نازی و نه طرفدار  آلمان ضد نازی و نه طرفدار آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه و نه طرفدار روسیه و چین و  نه طرفدار عرب ها و عجم ها و نه طرفدار هیچ کشور و هیچ قومیت و ملیتی و نه طرفدار  .... 


من طرفدار حق هستم و حق با ایران است . بدون هیچ تعصبی و تنها با غیرت ملی روی کشورم  و براساس واقعیت های حقیقی تمدن ایران . همین و بس .

 


من روی ایران ، تعصب ندارم بلکه غیرت دارم .