vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها





به نام خدا 



تعمیر حافظه کامپیوتر با کمک ویندوز لایو و زبان ماشین 




من هنوز  منتظرم که نرم افزار  DRevitalize ؛ بد سکتور سخت افزاری یا نرم افزاری فلش مموری ام را به من نشان دهد اما  با گذشت دو شبانه روز یعنی 48 ساعت کامل ، هنوز حتی یک بد سکتور نرم افزاری یا سخت افزاری  را نشان نداده است !!  گویا زبان ماشین یعنی هگز ادیتور توانسته است پیش از این ؛  از طریق رونویسی سکتورها ؛ تمام بد سکتورهای نرم افزاری و سخت افزاری را ترمیم کند !! 


من برای این ادعا یک دلیل و مدرک قوی دارم : 


من قبلا صدای تق تق و کلیک را بارها و بارها  از هارد دیسک اینترنال کامپیوترم می شنیدم که این به معنای بد سکتور سخت افزاری و نشانه ی مرگ تدریجی هارد دیسک و سوختن هارد است !! 


اما از وقتیکه هارد دیسک کامپیوترم را با کمک زبان ماشین یعنی هگز ادیتور ؛ بطور کامل حذف و Wipe کردم و سکتورهایش را با کمک کدهای هگزادسیمال زبان ماشین  ؛ رونویسی و پر کردم ؛ دیگه اصلا صدای تق تق و کلیک نمی دهد !!! 


از این ماجرا چند سال است که می گذرد و هیچ صدایی از هارد کامپیوترم نمی شنوم !! 


هارد کاملا سالم است و دارم از آن استفاده می کنم 


این ثابت می کند که زبان ماشین می تواند بد سکتور سخت افزاری را نیز تعمیر کند و هارد دیسک را از مرگ حتمی نجات دهد 


از وقتیکه با ویندوز لایو آشنا شدم و توانستم تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری هارد و فلش مموری را با کمک ویندوز لایو  و  زبان ماشین برطرف کنم  یک ایده به ذهنم رسیده است : 



ایده: 


تعمیر حافظه کامپیوتر با کمک ویندوز لایو و زبان ماشین 


شاید این ایده ؛ خنده دار و احمقانه بنظر  آید  اما من بر حسب تجربه ی شخصی ام توانستم به این ایده برسم 


وقتیکه من بر اساس تجربیات موفق ناشی از  آزمایشات فراوان  در محیط ویندوز  لایو و زبان ماشین  ؛ به این نتیجه ی کلی رسیده ام که سیستم عامل لایو اعم از ویندوز لایو یا لینوکس لایو و البته زبان ماشین یعنی هگز ادیتور  می تواند بهترین ابزار برای تعمیر انواع حافظه اصلی و جانبی کامپیوتر یعنی فلاپی دیسک و هارد دیسک و لوح فشرده قابل نوشتن و فلش مموری و دیسک جامد و کارت حافظه گوشی هوشمند و حتی حافظه ی داخلی خود گوشی هوشمند و تبلت  و سایر گجت های دیجیتالی ؛ باشد  بنابراین مطرح کردن این ایده چندان مضحک و دور از ذهن و تخیلی نیست و می تواند به یک علم تبدیل شود و بکار رود . 



بهرحال ؛ تجربه پدر علم است 


وقتیکه من توانسته ام  بدون اینکه خودم بفهمم ،  بد سکتور سخت افزاری هارد کامپیوترم را که مرتبا صدای تق تق و کلیک می داد با کمک زبان ماشین و رونویسی سکتورها  ترمیم کنم  پس لابد زبان ماشین حقیقتا و در عمل ، می تواند  مشکلات فراوان نرم افزاری و سخت افزاری دستگاههای دیجیتالی را برطرف نماید . 


البته این فعلا در حد یک فرضیه و تئوری است ولی این فرضیه یک تجربه ی عملی و عینی و واقعی را بعنوان  پشتوانه و سند و مدرک در اختیار دارد . 




من از خودم تبلیغ نمی کنم بلکه از زبان ماشین تبلیغ می کنم . 


تنها هدفی که از وبلاگ نویسی داشتم و دارم  و خواهم داشت فقط یک چیز بوده و  هست و خواهد بود : 


احیای زبان ماشین و تبلیغ از توانمندیها و قدرت ها و امتیازات  فراوان این زبان 



بهرحال من هنوز معتقدم که برای رفع بسیاری از مشکلات ابزارهای الکتریکی و الکترونیکی و دیجیتالی ؛  زبان ماشین بهترین ابزار  محسوب می شود 


البته سیستم عامل لایو از  قبیل لینوکس لایو یا ویندوز لایو نیز در کنار زبان ماشین ؛ می تواند بسیاری از مشکلات حافظه کامپیوتر از  قبیل خطای فرمت اجباری فلش مموری حاوی فایل،   را برطرف نماید . 


من حدس می زنم که  ترکیب سیستم عامل لایو با زبان ماشین یک  ترکیب جادویی و طلایی و یک جعبه ابزار قدرتمند برای رفع تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دنیای فناوری اطلاعات خواهد بود . 



من روی زبان ماشین تعصب ندارم بلکه غیرت دارم ! 


غیرت و عقل حکم می کنند که من اصالت ها را حفظ کنم و به سنت های خوب قدیمی پایبند و متعهد باشم . 


زبان ماشین یکی از این اصالت ها و سنت ها می باشد . 


+

+

تست فلش مموری در برنامه ی DRevitalize  هنوز به پایان نرسیده و من مجبورم  دستکم سه شبانه روز دیگر صبر کنم تا تست بد سکتور سخت افزاری به  پایان برسد ولی یک واقعیت محض و حرف آخر را همین حالا و همین  اول   می گویم : 


بهترین ابزار برای رفع مشکلات فراوان دنیای فناوری اطلاعات ؛  این دو چیز هستند : 


۱. زبان ماشین


۲. سیستم عامل لایو 



ابزار دیگری نمی شناسم ! 



نتیجه از همین حالا  معلوم است : 



زبان ماشین می تواند  در محیط سیستم عامل لایو از قبیل لینوکس یا ویندوز ؛ تمام مشکلات را برطرف نماید . 


پایان