به نام خدایی که ستاره نوترونی طارق را آفرید



اعوذ با... من الشیطان الرجیم 


بسم ا... الرحمن الرحیم 



والسما و الطارق . و ما ادریک ماالطارق . النجم الثاقب .



قسم به آسمان پرستاره و قسم به کوبنده ی شب . و تو ای انسان چه می دانی که کوبنده ی شب چه چیزی می باشد ؟؟؟


کوبنده ی شب یک ستاره ی صدادار و سوراخ کننده و ضربه زننده است که به اتمسفر زمین و گسل های پوسته ی زمین ضربه می زند و باعث وقوع زلزله می گردد زیرا او یک ستاره ی نوترونی مغناطیسی و دارای امواج قدرتمند  فراصوت و فروصوت و الکترومغناطیسی و اشعه ی ایکس می باشد و عامل اصلی تمام حوادث طبیعی در طول تاریخ بوده و هست وخواهد بود و در آینده توسط تو ای انسان  تحت نام پروژه ی هارپ و توسط دولت آمریکا  و در آلاسکا  شبیه سازی می شود و زلزله های مرگبار را در کشورهای مختلف ایجاد می کند و اصلی ترین نشانه ی ظهور منجی عالم بشریت  می باشد  . ستاره طارق در  سحابی دست کیهانی معروف به سحابی اشعه ایکس  و در  صورت فلکی دو پرگار و در زیر پای صورت فلکی سنتورس -قنطورس-  قرار دارد . 



قرآن عظیم الشان . سوره طارق . آیات اول تا سوم .

 همراه با ترجمه و تفسیر علمی و دقیق  و بروز و همراه  با تعیین مکان دقیق ستاره طارق



تاریخ بروزرسانی ترجمه و تفسیر آیات اول تا سوم سوره طارق : 


دوشنبه مورخ 22 خرداد سال 1402 خورشیدی مصادف با 23 ذی القعده سال 1444 قمری و برابر با 12 ژوئن سال 2023 میلادی . 


مترجم و مفسر :  وحید محمدی . ملقب به وحیدمی . خطرناکترین انسان تاریخ . دجال آخرالزمان !!


نوع تفسیر :  مظنون به شبه علم و خرافات   و تطبیق علم  تجربی  و آکادمیک  نجوم  ، با  فلسفه  و شهود  و  فرا روانشناسی و متافیزیک و حس  ششم  و حدس و گمان . 


  

گونه تفسیر : تفسیر به رای . نظر شخصی  .  متهم به شبه علم  و ترویج خرافات


اعتبار تفسیر : نامشخص . نیازمند به بحث علمی و تاییدسازی و اعتباردهی  توسط دانشمندان و فلاسفه و منجمان و متکلمین و مفسرین قرآن و روانشناسان و فراروانشناسان و کیهان شناسان و جامعه شناسان و زبان شناسان و  ویکی نویسان و دانشنامه نویسان . 


این تفسیر  کاملا دقیق و درست است اما  به تاییدیه و تصدیق  دانشمندان و محققین و اساتید  حوزه علمیه و دانشگاه و محققین مستقل ؛  نیازمند می باشد . 


به احتمال خیلی زیاد ؛  این تفسیر  ، توسط ویکی پدیا به عنوان خرافات و شبه علم ؛  دسته بندی  و طرد و منسوخ می شود . 




مخاطبین گرامی توجه فرمایید : 


طارق باید حتما این مشخصات را داشته باشد وگرنه  نباید به هر جرم آسمانی  لقب طارق بدهیم : 


۱.  در هنگام شب یا سپیده دم مورخ پانزده یا شانزده  ماه رمضان  یک سال قبل از ظهور منجی عالم بشریت  و بطور ناگهانی و همراه با یک صدای بسیار بلند و غیرعادی   ، ظهور کند  طوریکه تمام مردم جهان از  شنیدن صدایش  وحشتزده شوند  و از خانه ها خارج شوند . دقیقا یکسال قبل از ظهور امام زمان  این اتفاق ترسناک ولی واقعی  در آسمان و قبل یا همزمان با طلوع خورشید در سمت مشرق  رخ خواهد داد و باعث خورشیدگرفتگی کامل حلقوی خواهد شد . 



۲.  به چیزی  از قبیل اتمسفر  یا گسل های پوسته ی زمین ضربه بزند و صدا و امواج فراصوت یا فروصوت و اشعه ایکس و امواج الکترومغناطیسی  تولید کند  و چیزی را بشکافد یا سوراخ کند و باعث بروز زلزله شود 

 .  طارق یعنی کسی یا چیزی که به چیز دیگری در آسمان یا زمین  ضربه می زند و صدا تولید می کند . چنین چیزی فقط و فقط یک ستاره نوترونی می باشد . چون فقط ستارگان نوترونی  به سایر  اجرام آسمانی ضربه می زنند و صدا تولید می کنند . طارق یک ستاره نوترونی می باشد که من در همین وبلاگ ، صدای ستاره طارق را آپلود کردم . کافیست به نقشه وبلاگ وحیدمی مراجعه کنید و فایلهای محتوی صدای ستاره طارق را دانلود نمایید . 


۳. طارق باید یک  ستاره واقعی یعنی یک کره ی مملو از گازهای بسیار داغ و نور شدید و امواج الکترومغناطیسی  باشد نه یک دنباله دار با  گیسوی سفید و پهن و کروی و دو دنباله  با رنگهای آبی و قرمز  .


طارق هرگز یک ستاره دنباله دار نیست . طارق یک ستاره نوترونی از جنس تپ اختر الکترومغناطیسی و پولسار و و یک کوتوله ی سرخ به نام ولا پولسار با قطر  بیست کیلومتر و با جرمی برابر با چهل برابر جرم خورشید  ؛  می باشد و به دلیل چرخش بسیار سریع به دور خودش ؛ گرمای بسیار زیاد و اشعه ی ایکس و امواج مخرب الکترومغناطیسی تولید می کند و سحابی دست کیهانی را که به شکل دست چپ انسان است در صورت فلکی دو پرگار و در زیر پای صورت فلکی قتطورس ؛ ایجاد می کند .‌


 ستاره دنباله دار   نئو وایز ۲۰۲۲  با نام comet neowise که توسط تلسکوپ  فضایی پروژه نئووایز سازمان ناسا  در سال  ۲۰۲۰ میلادی  یعنی در سال ۱۳۹۹ شمسی  کشف شد و هر ۶۸۰۰  سال  یکبار  ظهور می کند و از آن عکسها و حتی  فیلم گرفته شد و با چشم غیر مسلح بخوبی  رویت شد و گیسوی سفید کروی  و دو دنباله یکی قرمز و دیگری آبی داشت  ،  طارق  نیست !!




در ویکی پدیا فارسی  در مورد  ستاره دنباله دار     comet neowise 2020    مطالبی نوشته شده است . 


کلیک کنید :


دنباله‌دار نئووایز (سی/۲۰۲۰ اف۳) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد (wikipedia.org)



comet  = ستاره دنباله دار 


tail = دم - دنباله 



البته  دنباله دار  هرگز یک ستاره نیست بلکه توده ای از سنگ و فلز و یخ و خاک و گل و  برف  می باشد و بیشتر به یک سیارک برفی و یخی  شبیه است تا یک ستاره ی داغ و پرنور و گازی  . 



.

به زودی کلیپ مربوط به این دنباله دار زیبا و جذاب  همراه با عکسهای او  را برایتان  آپلود می کنم. انشاا...




۴.  طارق باید در جوار و همسایگی یک سیاه چاله باشد .  تقریبا  تمام ستارگان نوترونی  دیر یا زود   توسط  سیاهچاله  بلعیده و نابود می شوند .  فلا اقسم بالخنس الجوار الکنس . من به  ستاره نوترونی که در کنار سیاه چاله می باشد قسم نمی خورم . سوره تکویر . 



من نمی دانم چرا  تا سر و کله ی یک دنباله دار پیدا می شود ، دوستان آنرا طارق می نامند ؟؟!!!

..


دوست عزیز ؛ طارق یعنی ستاره ای که به یک   چیزی  مثل  جو  زمین  ضربه  می زند و صدا  تولید می کند . 



طارق یک ستاره نوترونی پیر و کهنسال و قرمز است که صدایی محکم و قوی با  یک ریتم منظم و آهسته  تولید می کند . 


طارق  به دور خودش می چرخد و امواج  مافوق صوت و الکترومغناطیسی و اشعه ی ایکس  تولید می کند که این امواج به جو زمین برخورد می کنند و دانشمندان ناسا این امواج مافوق صوت را به امواج صوتی تبدیل  کردند و صدای قابل شنیدن را در وب منتشر کردند تا من و تو این صدا را  بشنویم !

..

طارق یک کوتوله ی سرخ  فشرده و سنگین است که در نیمه  ماه مبارک رمضان و درسحرگاه جمعه بطور ناگهانی  ظهور خواهد کرد . 


طارق ،  چهل مرتبه  سنگین تر و فشرده تر از خورشید است و باعث  توقف حرکت وضعی زمین و طلوع خورشید منظومه شمسی از مغرب  و نه ظهور امام زمان  (!!!!)  از مکه  می شود . 


طلوع خورشید از  مغرب  هرگز به معنای  ظهور امام زمان از مکه نمی باشد . 



طلوع خورشید از مغرب یعنی گردش کره زمین  به دور خودش در خلاف جهت همیشگی .‌ این حالت  فقط براثر  عبور ستاره ی نوترونی طارق از نزدیکی  زمین و تاثیر جاذبه ی شدید این ستاره  بر روی حرکت وضعی زمین  ؛  رخ می دهد .  

در نتیجه باعث می شود که کره ی زمین اولا از حرکت بایستد و سپس در جهت خلاف ، به دور خودش بچرخد و باعث شود که ما شاهد طلوع خورشید منظومه ی شمسی ، از جهت مغرب باشیم که یک پدیده ی بسیار ترسناک است . 



قرار نیست جای قطب شمال و جنوب مغناطیسی  کره زمین  عوض شود !!!!!

.


قرار نیست جای شمال و جنوب مغناطیسی کره زمین عوض شود . خیر .  صرفا کافیست ستاره ی طارق ، جهت حرکت وضعی زمین به دور خودش ، را تغییر داده و معکوس کند . 


همین کافیست .  


جابجا شدن قطب مغناطیسی شمال و جنوب زمین هیچ تاثیری بر حرکت وضعی زمین ندارد . لذا این پدیده هرگز باعث طلوع خورشید از مغرب نمی شود . 


برای طلوع خورشید از مغرب لازمست یک جرم قدرتمند آسمانی با نیروی جاذبه ی بسیار شدید ، جهت چرخش زمین را تغییر داده  و معکوس نماید که این جرم قدرتمند همان ستاره ی طارق است که هنوز ظهور نکرده است و طبق پیش بینی اینجانب ، ستاره ی طارق در تاریخ جمعه  20 دی 1409 هجری شمسی ظهور خواهد کرد . 

یعنی هشت سال دیگه باید شاهد ظهور ستاره ی طارق باشیم . باز  هم باید صبر کرد . 


نباید امید واهی به خودمان و به مردم بدهیم . باید صبور باشیم . 


شاید ستاره ی طارق و امام زمان صدها سال دیگه ظهور کنند . هیچ چیز معلوم نیست . پس نباید به خودمان و مردم امید بیهوده بدهیم و نباید دشمنان را شاد کنیم . 


پیش بینی اینجانب نیز فقط جنبه ی حدس و گمان دارد و قطعی و دقیق نیست . 



بگذریم ....


بهرحال  هیچکدام  از  ستاره های دنباله  دار  ؛  طارق  نیستند .  لطفا  قبل از تولید  ویدیو و کلیپ   مربوط به نشانه های ظهور امام زمان   ؛  به این موضوع    فکر کنید . 



تاکید می کنم : طارق یک ستاره ی نوترونی می باشد که  صدا دارد و ضربه می زند ولی هنوز  ظهور نکرده است . 



هیچکدام از دنباله دارها  یا سیارک ها  یا شهابسنگ ها  ،  طارق  نیستند . 



التماس تفکر و تحقیق بیشتر !! 


+

+


وحید محمدی . وبلاگ وحیدمی 



https://vahidmy.blog.ir/rss



نقشه وبلاگ وحیدمی :


نقشه وب گاه (blog.ir)


https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml


+

+

+


عکسهای مربوط به دنباله دار نئووایز 2020 که برخی دوستان به اشتباه آنرا ستاره ی طارق نامیدند !!



عکس دنباله دار نئووایز 2020  در چین :


https://bayanbox.ir/download/893499623808484809/Neowise-china.jpg



+


عکس دنباله دار نئووایز 2020 همراه با توضیحات 



ترجمه ی برخی لغات مربوط به توضیحات این عکس :


comet  = ستاره دنباله دار 


tail = دم - دنباله 


dust = گرد و غبار . گرد و خاک . گردگیری . گرفتن غبار از روی اشیا . 





comet neowise 2020 with comments (bayanbox.ir)




https://bayanbox.ir/download/4847434182545066343/comet-neowise-2020-with-comments.jpeg




از این دنباله دار ، یک فیلم هم در فضای مجازی  دیدم که متاسفانه بدلیل مشکلات فنی ،  نتوانستم این فیلم را دانلود نمایم . 



و اما کلیپ مربوط به نشانه های حتمی ظهور امام زمان از جمله خروج سفیانی و  قحطی و خشکسالی و زلزله و سیل و سرمای بسیار شدید  و گرمای بسیار شدید    و  انفجار همزمان بیش از  بیست و پنج  آتشفشان در طول یک روز و  تجهیز شدن عشایر مسلح توسط سفیانی در بیابان یابس در اردن و ظهور  دنباله دار  نئووایز 2020  که در این کلیپ  به اشتباه  نام ستاره طارق را بر روی این دنباله دار  گذاشته اند  - در حالیکه ستاره طارق همانطور که بارها اعلام کردم یک ستاره نوترونی است و دارای صدا و ضربه می باشد-  ولی این چیزی که شما در این کلیپ مشاهده می فرمایید یک ستاره ی دنباله دار با گیسوی پهن  و کروی و سفید  و دو دنباله ی رنگی به رنگهای آبی و قرمز می باشد که تحت عنوان گیسوی سختی آور  یا گیسوی شیطان  در احادیث از آن یاده شده است . 


در این کلیپ سعی شده است که نشانه های حتمی ظهور امام زمان ، هم در منظر احادیث و هم در علم نجوم و سایر علوم ، تطبیق داده شود


از نظر من این کلیپ مشکل خاصی ندارد و مطالب این کلیپ کاملا  صحیح و درست است ( حتی تطبیق دادن بنی عباس به طالبان نیز از نظر من درست و صحیح است و من نیز معتقدم که منظور از اینکه گفته شده که هنگامیکه عباسی به خراسان رسد یعنی  هنگامیکه طالبان شورش کند و حکومت افغانستان را درسال 2022 میلادی  در دست بگیرد زیرا نشانه های بنی عباس را در چهره و لباس و پوشش و شکل ریش و سبیل و رنگ عمامه ی  دولتمردان طالبان در سال 2022 میلادی بسیار شبیه به چیزی است که در روایات آمده است و هم اکنون این نشانه های هشدار دهنده را از طریق تلویزیون ایران   مشاهده می نماییم. ) . 


 هرچند که برخی دوستان معتقدند که طالبان انقدر ضعیف ( !!!!!)  است که نمی تواند همان بنی عباس باشد در حالیکه تمام ما مردم از قدرت فراوان طالبان باخبر هستیم و نباید هرگز طالبان را دستکم بگیریم .  بنابراین منظور از بنی عباس در این روایات ، همان طالبان است که اکنون ( بین سالهای 2020 تا 2024 میلادی )  دولت خود را در افغانستان تاسیس  و مستحکم و تقویت  کرده و با دولت جمهوری اسلامی ایران  دوست و شریک جرم می باشد .   البته اخیرا  یعنی در سال  2023 میلادی  ؛ دولت طالبان مستقر در افغانستان با سدسازی روی رودخانه هیرمند موجب خشکسالی در استان سیستان و بلوچستان شده و اخطارهای  مکرر دولت ایران به دولت طالبان بی فایده بوده و شاید به زودی در بین سالهای 2023 تا  2033 میلادی  بین ایران و افغانستان بر سر مسئله ی آب ، جنگ خونین رخ دهد . 


حکومت طالبان  در سال 2023 میلادی ، به حکومت ایران؛  خیانت کرد .‌ باید منتظر شروع یک جنگ خانمان سوز  و  ویرانگر بین ایران و افغانستان بر سر آب  ؛   باشیم .  

همیشه در طول تاریخ  فقط بر سر یک چیز ، جنگ رخ می داده است : 


 آب 


آب مایه ی حیات است . 



سیاست ، پدر و مادر ندارد  .


سیاست به صغیر و کبیر رحم نمی کند . 


 +

 +


و اما در مورد کلیپ حجیم و طولانی  آن دوست پان عربیست : 

( همچنین ،  این دوست عزیز (!!!!)   و پان عربیست معتقد است که  منظور از زورا که یک شهر نفرین شده می باشد همان شهر تهران است و نه شهر بغداد و عملا در کار جعل حدیث می باشند که من در اولین فرصت ، کلیپهای بسیار حجیم و  طولانی این دوست ساکن خوزستان را فشرده و کم حجم  کرده و  برایتان اپلود می نمایم .  متاسفانه ایشان به نفع عرب های عراق و به ضرر ما ایرانیها   سعی کرده بگوید که زورا همان تهران است که قرار است ویران شود درحالیکه در هنگام بیان این حدیث یعنی در زمان حیات امام جعفر صادق علیه السلام ،  شهر تهران هنوز تاسیس نشده بود و منظور حضرت از زورا ، شهر بغداد بوده است . امان از پان عربیسم و جنبشهای ضد ایرانی عرب ها  . ایشان براساس کتابهای جعلی از جمله کتاب منتخب التواریخ سعی دارد احادیث مختلف را با هم جمع و ترکیب کند و راست و دروغ را با هم بیامیزد و  مردم را فریب دهد . در احادیث واقعی یا اصلا نام هیچ شهری برده نشده است یا از شهر بغداد نام برده شده است . زورا = بغداد . فریب نخورید . هوشیار باشید . مراقب حرکات دشمن خصوصا عرب های ناسیونالیست و متعصب و خشن  و ضد ایرانی ،  باشید .  عراق هنوز هم دشمن قسم خورده ی ایران است و در آینده به ایران حمله خواهد کرد . مراقب باشید . 


در آخرالزمان ، خیلی راحت می توانیم راست و دروغ را طوری با هم ترکیب کنیم که هیچکس شک نکند . جعل کردن احادیث از آب خوردن هم راحت تر است . شما نیز می توانید حدیث جعل کنید . کافیست آزمایش کنید .  ) 

+

+

+


 من تمام نکات درون این کلیپ کوتاه و کم حجم  مربوط به عصر آکواریوس و تطبیق نشانه های ظهور امام زمان  را تایید می کنم و قبول دارم  بجز اینکه من معتقدم براساس آیات اولیه سوره ی طارق ، هیچکدام از دنباله دارها و شهابسنگها و سیارکها نمی توانند طارق باشند  ولی این کلیپ متاسفانه در این مورد خاص ( طارق ) ، دچار اشتباه و خلط مبحث شده است . سایر موارد درون کلیپ را تایید می نمایم . 



خودتان این کلیپ کم حجم  را در آپارات ، مشاهده بفرمایید . من دیگه بیش از این وقتتان را نمی گیرم . 



کلیپ کم حجم تطبیق نشانه های ظهور امام زمان در علم نجوم و احادیث  (شروع عصر آکواریوس یا عصر دلو ) :



https://bayanbox.ir/download/6239530962923252027/comet-neowise2020.mp4


حجم فایل : حدود 7  مگابایت . 





نکته نهایی :

در مورد عصر آکواریوس (  ورود خورشید به صورت فلکی دلو از سال 2020 میلادی  ) در سایتها و وبلاگهای مختلف و آپارات مطالب مختلفی را مطالعه کرده ام و  تحقیقانی انجام داده ام  که به زودی در این مورد نیز ، یک مقاله خواهم نوشت و نظر شخصی ام را در مورد عصر دلو  (  طبق تقویم قوم مایا )  به شما خواهم گفت  . انشاا.... 


علی الحساب،  طبق نظر برخی منجمین ، ما از عصر حوت و صورت فلکی حوت ( دو ماهی در دو جهت مختلف )  ، خارج شده ایم و به عصر دلو ( سطل آب )  که مدت آن بیش از 2000 سال است وارد شده ایم . 


( دلو یعنی صورت فلکی به شکل انسانی که یک سطل آب در دست  دارد و این آب را روی زمین می ریزد تا همه از آب استفاده نمایند  . دلو = سطل آب . دلو ،  نشان متولدین بهمن ماه می باشد . حوت یا ماهی ، نشان متولدین اسفند ماه می باشد .  )


طبق نظر برخی  منجمین ، هر کدام از این عصرها و دورانها که منتسب به یکی از صورتهای فلکی می باشد حدود 2000 سال قدمت دارند .  یعنی عصر حوت نیز حدود 2000 سال طول کشید تا به پایان رسید . 


هرچند که یکی از منجمین در آپارات ، معتقد است که عصر دلو ( سطل آب ) هنوز شروع نشده و  از سال 1404 شمسی ( چشم انداز 1404 که از تلویزیون ایران مدام از زبان سیاستمداران جمهوری اسلامی ایران در موردش چیزهایی می شنیدیم  !!!! )  شروع می شود . ایشان معتقد است که نباید امید واهی به مردم بدهیم و بین سال 1404 شمسی تا مدت 300 سال در چهار نقطه ی زمانی احتمال ظهور امام زمان وجود دارد .  


من اگر بتوانم  فایل کلیپ این منجم را فشرده کنم و حجم آنرا به کمتر از 30 مگابایت برسانم  حتما آنرا برایتان  آپلود خواهم کرد . انشاا.... 



آخرین نکته :


دارم آزمایش می کنم ببینم آیا می توانم فایلهای حجیم را تا سرحد مرگ (!!!) فشرده و کم حجم  کنم یا خیر . اگر در این آزمایش فنی موفق شوم ، تمام فایلهای مفید و کاربردی که متاسفانه بسیار حجیم هستند را به حدی فشرده می کنم که حجم شان به کمتر از 30 مگابایت برسد تا بتوانم همینجا در وبلاگ وحیدمی ، این فایلها را که از نظر من واقعا مفید و ارزشمند هستند آپلود نمایم . انشاا.... 


من از پست بعدی ، تمامی فایلهای مختلف در باب مسائل و موضوعات مختلف و متنوع  را صرف نظر از فرمت و پسوندشان ، به صورت فایلهای فشرده و زیپ شده و در پسوند zip  و با کمترین حجم ، آپلود خواهم کرد . انشاا...  


آپلود کردن فایلها با پسوندی غیر از zip و در حالت عادی و غیرفشرده ، اصلا مقرون به صرفه نخواهد بود و متاسفانه کاربران چنین فایلهایی را دانلود نمی کنند . 

لذا باید تمام فایلها را فشرده و کم حجم نمایم تا کاربران  برای دانلود کردن این فایلها تمایل و رغبت داشته باشند . این ترفند هم به نفع من است و هم به نفع کاربران !! 

+

+



تاریخ بروزرسانی : 

دوشنبه مورخ  22 خرداد سال 1402 خورشیدی  مصادف با 23 ذی العقده سال 1444 قمری و برابر با  12 ژوئن سال 2023 میلادی .



نکته ی جالب :  حدس می زنم  ماه قمری روی ماه شمسی  تطبیق شده است . 


شاید در آینده شاهد تطبیق کامل تقویم های خورشیدی و قمری باشیم و مشکلات فنی  کره ی ماه و تقویم قمری با دستان  پرتوان  دولت و  ملت ایران ؛ برطرف شوند !!  


به امید چنین روزی . انشاا... 

+

+

بروزرسانی جدید 

شنبه مورخ 1 مهر 1402خورشیدی

23سپتامبر2023 



دانلود فایل ظهور و طارق با حجم کمتر از 200  مگابایت :


Size Of File 200MB



لینک کوتاه به آدرس دانلود فایل  برای دستگاههای کوچک که نمایشگر کوچکی دارند از قبیل گوشی هوشمند و ساعت مچی هوشمند :  

لطفا کلیک کنید: 



ZohoorAndTarek




https://vahidmy.blog.ir/archive/