بنام خدا


فرهنگ


می تونم با جرات بگم که دیگه هیچی تو این زندگی حالم رو خوب نمی کنه حتی سریال پایتخت ! 


امسال جسته گریخته برخی بخشهای سریال پایتخت رو  دیدم ولی دیگه شاد نیستم . این ویروس  کرونا  و  البته مشکلات سال 98 و امسال  ( سال 99 ) دیگه رمقی برام نگذاشته . تورم وحشتناک بعد از تحویل سال و .... 


به نظر من و به عقیده ی من  سال 99  سالی نحس است . ببینید کی گفتم. 


(بروزرسانی: سقوط بورس ایران و پودر شدن سرمایه های مردم ایران توسط شیخ حسن روحانی  لعنت ا... علیه  در سال 1399 شمسی ،  همان نحس ای بود که در این پست پیش بینی کرده بودم !! - تاریخ بروزرسانی : 29 آوریل  2021 مصادف با 8 اردیبهشت سال 1400 شمسی . اگر ترشی نخورم  یه چیزی می شم !!   )

 


دهه ی 60 شمسی  بهترین  سالهای عمرم بود ولی هرچه به دهه ی 70 نزدیک می شدم حس می کردم عید نوروز دیگه برام جذابیت نداره و یک دلشوره ی عجیب داشتم .  نوروز سال 1370 شمسی  دیگه لذت تعطیلات عید برایم تمام شده بود. 

به انزوا رفتن موسیقی سنتی اصیل ایرانی و گرد و خاک موسیقی وارداتی  غربی تحت عنوان موسیقی پاپ (مردمی)  بدجوری  حالم  رو  بهم زد . 


هنوز که هنوزه  خیانت دکتر لاریجانی رئیس سابق صدا و سیما  به  فرهنگ و موسیقی سنتی ایران رو  فراموش نکرده ام . توهین های دکتر لاریجانی به دختران عفیف ایرانی و برچسب عقب مانده  به آنها زدن  به بهانه ی اینکه اهل تیارت و هوچی گری نیستند و بسیاری از رفتارهای سخیف دکتر لاریجانی  واقعا مرا از صدا و سیما بیزار کرد . 


ورود جماعتی جوان لوده و لوس و پرحرف و  بی مزه و بی هنر و بی خاصیت و هوچی و دلقک  و  بیسواد  و نابازیگر  تحت عنوان بازیگر که کاملا تلویزیون ایران را به لجن کشاندند و تحت حمایت دکتر لاریجانی تا توانستند به ذائقه ی  مردم  گند زدند که هنوز هم گند می زنند . 

دهه ی 70  شروع یک کابوس بود و ما الان در میانه ی این کابوس هستیم . 


از 1370 تا الان یعنی 1399  من اصلا هیچ لذتی از عید نوروز نمی برم . 


حالا می فهمم چرا در دهه ی 60 هنگام تحویل سال دلشوره و نگرانی از وقایع آینده مدام بیشتر می شد . 


بله . دکتر لاریجانی رئیس سابق  مجلس شورای اسلامی ، بزرگترین جنایت را  در حق فرهنگ ملت ایران مرتکب شدند. شبیخون فرهنگی توسط همین آقای دکتر لاریجانی به مملکت وارد شد ولی مردم ساده اندیش  و احساساتی تحت دروغپراکنی ها و عوامفریبی های دیکتاتور اعظم ،   خیال کردند کار سید محمد خاتمی است !! 


چقدر بدبخت و ساده لوح بودیم که متوجه نشدیم مافیای فرهنگ ایران چه کسی بوده و تمام انتقادات به سمت سید محمد خاتمی نشانه رفت درحالیکه  دکتر لاریجانی فرهنگ بومی و سنتی ایران را نابود کرد نه محمد  خاتمی . 


ایکاش اینقدر ساده لوح و دهن بین و احساساتی نبودیم و قدری فکر می کردیم. 


سید محمد خاتمی به ما آزادی بیان داد و ما را از شر دیکتاتوری و قلدری و عوامفریبی هاشمی رفسنجانی  نجات داد  ولی ما از آن به فساد و فحشا یاد کردیم. چون ساده لوح و احساساتی و دهن بین بودیم و از مغزمان استفاده نمی کردیم . 


اجازه دادیم اصولگراهای منافق  و ریاکار و دروغگو و دیکتاتور و خشن و در راس شان  دیکتاتور اعظم ، تهاجم فرهنگی و  شبیخون فرهنگی را برایمان ترجمه کنند . 


از ماست که بر ماست . 


برادران لاریجانی آنقدر جنایت  و فساد و خیانت کردند تا بالاخره یکی شان توسط  دیکتاتور اعظم  برکنار شد تا در سنگری دیگر جنایت کند و فساد برپا کند. 


اما چرا اینقدر دیر ؟؟؟  


چرا ماسک گیر  نمی آید ؟؟؟    آهای صدا و سیمای بی شرف چرا حقیقت را به مردم نمی گویی ؟؟؟    اینهمه ماسک که در ایران ساخته می شود سر از کجا در می آورد ؟؟    

ماسکها به نام ایران و به کام سایر کشورها تولید می شوند . 


لعنت خدا بر شما دروغگویان ریاکار جنایتکار .  


یعنی باید اینقدر احمق باشیم که باور کنیم کادر پزشکی آمریکا از کیسه زباله بجای لباس محافظ استفاده می کند ؟؟؟؟؟  


یعنی خااااک بر سر صدا و سیمای دروغگو  و بی شرف ایران . خاک بر سرتون بی وجودهای کاسه لیس ماله کش .  خر خودتون هستید نه ما مردم . مردم ایران به این  نمایش های مسخره ی صدا و سیما و خصوصا  اخبار  سرتاسر دروغ  اخبار  بیست و سی  می خندند البته خنده ای که از گریه غم انگیزتر است . 


اگر شعور داشتید و همان اول  شهر قم را قرنطینه می کردید الان وسط یک فاجعه ی مرگبار گیر نمی کردیم.  خاک بر سرتان که با بی کفایتی آبروی ایران را نزد همه دنیا  بردید و ما را در تمام جهان  بی آبرو کردید.  خدا  مرگتان بدهد



راست گفته اند :  در  آخرالزمان ،  احمق ها ( آخوندها و سگهای دور و برشان از جمله صدا و سیما  )  بر  مردم حکومت می کنند. 


شما دارید مردم را مقصر نشان می دهید در حالیکه مقصر این حکومت بی کفایت است که شهر قم را قرنطینه نکرد . 


ما داریم چوب بی کفایتی  حکومت فاسد ایران را می خوریم .



فرهنگ مردم ایران توسط دکتر لاریجانی و امثالهم نابود شد نه خاتمی . 


الان نه فرهنگی باقی مانده نه اقتصاد نه آبرو و نه هیچ چیز دیگری . 


دریغا ایران که ویران شود   کنام  شغالان و گرگان  شود 


الان ایران کنام  شغالان و گرگان و کفتارصفتان شده است . 



جمهوری اسلامی  با جنایت و دروغ و دیکتاتوری کارش را شروع کرد و فرهنگ اصیل ایرانی را نابود کرد تا فرهنگ مبتذل اعراب بادیه نشین دوران جاهلیت را بر مردم  ایران تحمیل کند. 


مردم ایران  دیگه به شما اعتماد ندارند . شما فرهنگ این مردم را نابود کردید . اقتصاد را نابود کردید . امنیت را  نابود کردید و تمام دنیا را با ایران دشمن کردید . 

چهل سال پیش گفتید ما می توانیم . بله ما می توانیم البته با کمک مستشاران چینی و افغانی و  روسی و لبنانی و هندی و کره ای و  فرانسوی و  انگلیسی و ......


معنای استقلال را  فهمیدیم . معنای فرهنگ را فهمیدیم .  کارمان شده شعار دادن .  شعار امسال   فلان می باشد !!!   فقط  شعار .  فقط حرف . فقط  لب و دهن. 

فقط عوامفریبی و سرکوب و دروغ و نفاق و خوش خدمتی برای اربابان جدید (چین - روسیه - کره - عراق - افغانستان - سوریه - لبنان - فلسطین  و سایر کشورهای باجگیر و ضد ایرانی و گستاخ ) !! 


وقتی فرهنگ یک ملت توسط افراد بظاهر موجه و متدین و عاقل  نابود شود نتیجه ای بهتر از این در پی نخواهد داشت. 


شما فرهنگ مردم ایران را نابود کردید تا بقیه ی سرمایه هایشان نیز نابود شود . 


( که نابود شد . سرمایه ی مادی مردم در بورس نابود شد ) .



خدا  لعنت تان کند .   شما ایران را به خاک سیاه نشاندید .   شما  ایران را بی آبرو  و ذلیل  کردید .   شما در حال خوشرقصی برای اعراب و چینی ها و ...  هستید . 


چرا ماسک و سایر کمکهای سازمان جهانی بهداشت که حق مردم ایران است را به گروه حشد الشعبی عراق دادید ؟؟؟؟  



لعنت خدا  و نفرین ملایکه بر این حکومت فاسد و دروغگو و ذلیل و جنایتکار و منافق .   مردم ایران از شما بیزارند و فقط از ترس جانشان به نفع شما در خیابان شعار می دهند . البته نه همه ی مردم بلکه گروهی کم عقل و بی غیرت و بیسواد و ترسو . کسانیکه حتی بلد نیستند به انگلیسی شعار مرگ بر آمریکا  سر  بدهند !!!  

بجای  دان ویت آمریکا  می گویند دیوید آمریکا  !!!!  


یک مشت بدبخت بیسواد را سالها پیش  کشاندید خیابان  تا بیسوادی ملت ایران بیش از پیش بر جهانیان اثبات شود و تمام دنیا به ریش مان بخندند . 


بزرگترین ضربه که به یک ملت می توان زد تا او را نابود کرد  ضربه ی فرهنگی است . شما نیز چهل سال کارتان تخریب فرهنگ اصیل ایران بود . 


 تورم و گرانی و دروغ در این مملکت بیداد می کند.  فساد اقتصادی و سیاسی  بیداد می کند. زوال فرهنگی بیداد می کند. 


حتی این شهامت را ندارید که یک عذرخواهی خشک و خالی از مردم بکنید بس که غرور دارید و اعتماد به نفس کاذب چشم بصیرت تان را  کور  کرده است. 



آیا نمی خواهید بابت چهل سال جنایت و خیانت و دروغ و عوامفریبی و فساد و دیکتاتوری  و ناامنی  از مردم ایران عذرخواهی کنید ؟؟؟  


آیا نمی خواهید بابت نابودسازی فرهنگ این مردم  از آنها عذرخواهی کنید ؟؟؟ 


مردم به شما  اعتماد ندارند و کرونا را شوخی گرفته اند . این نتیجه ی چهل سال دروغگویی و عهدشکنی و خلف وعده است ِ  


ویروس کرونا  تنها  ما مردم را نمی کشد شما مسوولین دروغگو و بی کفایت را نیز می کشد.  شما با نابود کردن فرهنگ غنی 7000 ساله ی ایران  عملا  بزرگترین جنایت را مرتکب شده اید . 


دوران سیاه و تاریک قرون وسطی  این بار در ایران  حضوری علنی و عینی دارد . فقط یک طاعون کم دارد که آن هم به لطف بی کفایتی شما وارد ایران خواهد شد . 

ایران امروز  یعنی  اروپای وحشی قرون وسطی . 


این دفعه حتما  شهرهای ایران را قرنطینه کنید . طاعون  با کرونا قابل قیاس نیست . بیماری طاعون  تمام جمعیت  83 میلیون نفری ایران را  راهی قبرستان می کند. 


اگر ذره ای عقل داشته باشید این دفعه تمام شهرها و روستاهای ایران را سریعا  قرنطینه می کنید وگرنه همگی از جهنم سر در می آوریم . 


آهای مسوولین بی کفایت ایران  با شما هستم : طاعون در راه است . یک فکری بکنید .   شوخی نمی کنم . کاملا جدی هستم ِ طاعون در راه است . هرچه سریعتر  در کشور  حکومت نظامی برقرار کنید و شهرها و روستاها را قرنطینه کنید .  کشتاری وسیع و میلیونی در انتظار  مردم و دولت ایران است . 


طاعون در اروپا بواسطه ی فرهنگ مبتذل اروپایی ها شیوع پیدا کرد . الان فرهنگ مردم ایران  خیلی به فرهنگ مردم اروپا در قرون وسطی  شباهت  دارد . 


پس شیوع طاعون در ایران حتمی است . شک نکنید .  از همین حالا جبران کنید تا ملت ایران شما  را  عفو  کنند  و خدا نیز شما را عذاب نکند. 


طاعون نتیجه ی زوال فرهنگی است . این بیماری مصداق کامل عذاب خداست . شوخی نگیرید . نخندید لطفا  .  قضیه کاملا جدی است . 


شاید بتوانید کرونا را  موقتا شکست بدهید ولی هرگز موفق نمی شوید طاعون را زمینگیر کنید مگر با قرنطینه ی کامل و سریع تمام شهرها و روستاها و اصلاح فرهنگ مردم.  وقتیکه  طاعون وارد ایران شود رابطه اش با فرهنگ را خواهید فهمید .  الان حرفهای مرا به جوک تشبیه می کنید و می خندید ولی بعدا پشیمان می شوید . الان حرفهای مرا  نمی فهمید و مسخره می کنید ولی بزودی خواهید فهمید . 


(بروزرسانی: گویا این بیماریهای جدید با نامهای کرونا انگلیسی یا کرونا هندی یا کرونا آفریقا جنوبی یا ویروس هانتا  شکل جدید طاعون باشند . کسی چه می داند ؟؟؟

بهرحال خدا خودش رحم کند . از دست هیچکس کاری برنمی آید .

تاریخ بروزرسانی :  اوایل اردیبهشت سال 1400 شمسی )


+

بروزرسانی جدید :

تاریخ بروزرسانی : سه شنبه 23 شهریور سال 1400 شمسی)


نمی دانم اما شاید ویروس کرونا دلتا را بتوانیم شکلی از طاعون بدانیم  . شاید هم من بیش از حد منفی باف هستم . 


بهرحال کرونا دلتا  و بیماری قارچ سیاه شاید اشکالی جدید از بیماری طاعون باشند . خدا بهتر می داند . 


آینده ، همه چیز را روشن و معلوم خواهد کرد  . 



+

+

+

+

موضوعات وبلاگ وحیدمی :

من  در تمامی پستهای وبلاگ وحیدمی ، سعی می کنم لااقل یک اشاره ای به موضوعات این وبلاگ داشته باشم . به همین دلیل برای تمامی پستهای این وبلاگ ،  تمام جعبه های موضوعات  وبلاگ  شامل  Idea ،  Assembly  ،  vahidmy  ، Music  ، Binary ، OS ، Weblog ، IT   ؛  را تیک می زنم که البته در دنیای وبلاگنویسی،  این رفتار ؛   کاری مضحک  و بی معنا و غیرحرفه ای محسوب می شود  ولی من به این قواعد و استانداردهای وبلاگنویسی اهمیت نمی دهم و دوست دارم هرطور که دلم می خواهد وبلاگنویسی نمایم و آزاد باشم . لذا  همینقدر که یک اشاره ی کوچک به این موضوعات در همین پاراگراف شد ،  از نظر خودم ، کافی است !!

من تافته ی جدابافته هستم و به سبک خودم وبلاگنویسی می نمایم  و به استانداردهای دنیای وبلاگنویسی اهمیت نمی دهم و برایم مهم نیست که مخاطبان پشت سرم چه می گویند . من به اشتهای مردم غذا نمی خورم و نگران حرف و حدیثهایی که مردم پشت سرم در می آورند نیستم و بی خیال و خونسرد هستم .

من رسومات  کهنه ی دنیای  وبلاگنویسی و مرزهای علم را جابجا می کنم !!

از نظر من ضرورتی ندارد که محتویات یک پست با موضوع مربوطه همخوانی داشته باشد لذا مجبور نیستم در تمام پستها در رابطه با  موضوعات وبلاگ ام  ، مطلب بنویسم . همینقدر که در همین پاراگراف که در تمام پستها انرا کپی  و الصاق می نمایم ، به این موضوع اشاره کردم از نظر خودم کفایت می کند !!


از نظر شما اینکار نوعی ترول گری و اسپم سازی است ولی من اهمیت نمی دهم که اینکار اسپم می باشد یا نه . می توانید پشت سرم هرچه قدر خواستید حرف بزنید و مرا مسخره کنید و به من بخندید ولی من اصلا اهمیت نمی دهم  .


این پاراگراف در تمامی پستهای وبلاگ وحیدمی  توسط خودم ، عینا الصاق و تکرار می شود .


+


وحید  محمدی .  وبلاگ وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir 





بروزرسانی

براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها  ؛ حذف شدند 


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری . 


تاریخ بروزرسانی 


یکشنبه مورخ 29 مرداد 1402 خورشیدی 


نکته : 

آدرسهای  آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید . 




در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید 

ِ

الهم  عجل  لولیک الفرج . 



امضای همیشگی اینجانب  در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم   : 


وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir





https://vahidmy.blog.ir/archive


https://vahidmy.blog.ir/post/764