به نام خدا


کامپیوتر در خدمت جنگ و جنایت



1- کامپیوتر زد یک -Z1- محصول سال 1936 میلادی . مخترع: دکتر کنراد زوس -KONRAD ZUSE- دانشمند آلمانی . آلمان نازی . برلین . در آستانه ی شروع جنگ جهانی دوم 


اختراع زبان برنامه نویسی ماشین توسط دکتر کنراد زوس  . اختراع زبان برنامه نویسی اینستراکشن ( اسمبلی ) -Instruction- در سال 1936 میلادی توسط دکتر کنراد زوس . یعنی همزمان با زبان ماشین و در مبنای بایت .  هر بایت در آن زمان برابر با هشت بیت بود . الان هم هر بایت برابر با هشت بیت است !!


من حدود پانزده گیگابایت اسناد مربوط به معماری و زبان ماشین و اسمبلی کامپیوتر زد یک و دکتر کنراد زوس  را در اختیار دارم . آدرس وبسایت رسمی دکتر کنراد زوس را در پست های قبلی نوشتم . باید از یک قند شکن استفاده کنید . 


من برخی از فیلم های سخنرانی های آدولف هیتلر - رهبر مقتدر و قدرتمند آلمان نازی - و فیلم های  رژه  ارتش آلمان نازی  را در اختیار دارم . تاریخ این فیلم ها از سال 1935 میلادی تا سال 1945 میلادی است . 


فیلم رفتار بشر دوستانه هیتلر با دختر بچه ها و خانم ها را در اختیار دارم . 


آدولف هیتلر خیلی روی کامپیوتر زد یک و زبان ماشین و دکتر کنراد زوس ، حساب باز کرده بود و البته پیش بینی کرده بود که این کامپیوتر بر اثر بمباران نابود می شود و این پیشگویی کاملا درست بود . گویا هیتلر از یک شهود و حس ششم قوی برخوردار بود و می دانست که در جنگ کامپیوترها گرفتار خواهد شد . 


کامپیوتر کلوسوروس توسط انگلستان اختراع شد تا بتواند رمز ماشین انیگما آلمان نازی را در هم بشکند . 


آلن تورینگ پدر هوش مصنوعی که از شهود و حس ششم خوبی برخوردار بود با کمک این کامپیوتر و البته با استفاده از شهود و حس ششم توانست رمز ماشین انیگما آلمان نازی را در هم بشکند . 


نتیجه :


شکست آلمان نازی 


البته کامپیوتر زد یک بطور کامل نابود نشد زیرا فرزندانش یعنی زد دو و زد سه و زد چهار  در همان دهه 1940 میلادی توسط کنراد زوس اختراع شدند و توانستند زمینه ی اختراع کامپیوتر انیاک را فراهم نمایند . 


زبان ماشین و البته زبان اینستراکشن ( که از سال 1951 میلادی به آن،  زبان اسمبلی گفته شد ) در خدمت بشر بود و البته  علیه بشر !!!


کامپیوتر در خدمت جنگ و جنایت 


هوش مصنوعی و ماشین تورینگ زمینه ساز اختراع فناوری های مفید و غیر مفید از دهه 1940 میلادی تا به امروز 


کامپیوتر کوانتومی دشمن رمزگذاری و امنیت و دشمن حریم خصوصی است . 



به تاریخ  برمی گردیم 



2- اختراع کامپیوتر انیاک توسط آمریکا و براساس کامپیوتر زد یک آلمان نازی و کامپیوتر A.R.C انگلستان  ( که البته کامپیوتر A.R.C توسط خانم کاتلین بوث در سال 1947 میلادی و به توصیه آلن تورینگ و نویمن ، اختراع شد . بحث پردازش زبان ماشین نیز در سال 1947 میلادی توسط این خانم مطرح شد که تا به امروز وجود دارد . امروزه شاهد پردازش زبان فارسی و سایر زبانهای انسانی نیز هستیم ) . 


کامپیوتر انیاک ، شهرت و قدرتش را مدیون کامپیوترهای آلمان نازی و کامپیوترهای انگلستان است  . 


یعنی آمریکا با زرنگی هر چه تمام تر ،  فناوری آلمان نازی و بریتانیا را در قالب کامپیوتر انیاک و سپس ادواک و ادساک و البته شرکت آی بی ام و کامپیوترهای دیجیتال شرکت آی بی ام و شرکت  بل وابسته به شرکت تلفن و تلگراف آمریکا و شرکتهای  اپل و مایکروسافت و گوگل و اوراکل و....، پیاده سازی کرد . 


آمریکا از نظر کامپیوتر و فناوری اطلاعات  ، ابتدا به آلمان نازی و سپس به انگلستان مدیون و بدهکار است!!


کامپیوتر انیاک در سال 1945 میلادی پروژه ی منهتن و بمب اتم را کلید زد . 


کامپیوتر انیاک مستقیما درگیر جنگ جهانی دوم شد و قصد داشت که کامپیوتر زد یک آلمان نازی و ماشین انیگما را از تاریخ حذف کند اما شکست خورد زیرا تمام اسناد و نقشه های مربوط به معماری و عملکرد و زبان ماشین کامپیوتر زد یک آلمان نازی هم اکنون در اختیار من هستند . 


در ضمن ، کامپیوتر زد یک آلمان نازی  پدر بزرگ تمام کامپیوترهای دیجیتال امروزی محسوب می شوند . زیرا زبان ماشین و معماری یکسان دارند . 


منظورم از زبان ماشین همان 0 و 1 است .  زبان ماشین برخلاف زبان اسمبلی ، به هیچ نوع معماری وابسته نیست و یک زبان کاملا مستقل و قابل حمل است . 


هیچ تفاوتی بین زبان ماشین کامپیوتر زد یک سال 1936 میلادی آلمان نازی و زبان ماشین کامپیوترهای مدرن امروزی وجود ندارد . همان 0 و 1 معروف و همیشگی . همان بیت معروف و جنجالی که قرار است در عالم خیال ، جای خودش را به کیوبیت و کامپیوتر کوانتوم بدهد !!!


پروژه ی منهتن واقع در صحرای منهتن ایالات متحده ی آمریکا ،  با سو استفاده از اشتباه آلبرت اینشتین و ماجراجویی دکتر رابرت اوپن هایمر ( مخترع اولین بمب اتم در تاریخ )  ، شروع شد . به دروغ گفتند : این صدای انفجار که شنیدید به علت انفجار انبار مهمات بود !!!


اما درواقع آن صدای مهیب در بیابان منهتن آمریکا ، یک آزمایش بمب اتمی بود که موفقیت آمیز بود . 


این بمب اتمی صحرای منهتن آمریکا  و البته بمب های اتمی پسر کوچک و مرد بزرگ که به ترتیب در ششم اوت و نهم اوت سال 1945 میلادی  روی شهرهای هیروشیا و ناکازاکی ژاپن فرود آمدند و جنگ جهانی دوم را پایان دادند ، مدیون کامپیوتر انیاک بودند . 


کامپیوتر در خدمت جنگ و جنایت 



کامپیوتر انیاک را در سال 1948 میلادی سریعا قطعه قطعه کردند تا اسرار دولت آمریکا فاش نشود . 


اما دستکم یکی از کتابهای نوشته شده توسط ارتش آمریکا که در سال 1945 میلادی و در مورد روش نگهداری و تعمیر کامپیوتر انیاک بود را دانلود کردم و در همین وبلاگ ، آپلود کردم !!


بنابراین لااقل با بخشی از اسرار و رازهای کامپیوتر انیاک ، آشنا هستم . 





کامپیوتر کلوسوروس را نیز قطعه قطعه کردند تا اسرار دولت بریتانیا کشف نشود و آلمان نازی هیچوقت نتوانست بفهمد از کجا ضربه خورده است . 


هنوز نتوانستم به اسناد کامپیوتر کلوسوروس دست یابم !!



از روی ماشین انیگما آلمان نازی صدها نسخه ی جعلی توسط انگلستان ساخته شد و به کشورهای مستعمره فروخته شد و انگلستان با کمک این ماشین های انیگما که جعلی بودند ، مکالمات دولت های مستعمره را استراق سمع می کردند !!!



آمریکا و انگلستان ، کامپیوترهای خود را نابود کردند تا اسرارشان فاش نشود اما کامپیوتر آلمان نازی یعنی انیگما را مثل گوشت قربانی بین کشورها مصادره کردند تا با کمک این نسخه های جعلی انیگما بتوانند بزرگترین شبکه جاسوسی و استراق سمع و شنود و هک و حملات سایبری و  جنگ سرد و جنگ الکترونیک را در جهان  راه اندازی نمایند . 


کامپیوتر انیاک توانست رویای آلمان نازی را البته توسط آمریکا محقق نماید . 


یعنی بمباران اتمی و سلاح های کشتار جمعی 


مشکل در اینجا بود که آلمان نازی صادق  و روراست بود و از نفاق و دورویی متنفر بود . 


اما انگلیس و فرزند مشروع اش یعنی آمریکا  اهل نیرنگ و نفاق و دورویی بودند و هرگز تمام ارتش و قوای مسلح و فناوری خود را آشکار نکردند . 



یهودیان که در روسیه مورد تجاوز و شکنجه اقوام روسی و اروپایی قرار می گرفتند از قرن ها قبل به آمریکا سفر کردند  و " رویای آمریکایی " را ساختند . فیلم  "همشهری کین"  را ببینید تا متوجه شوید  و یا  فیلم " برباد رفته "  و یا انیمیشن معروف  سوپرمن  و صدها فیلم ضد آلمان نازی که توسط هالیوود و یهودیان مقیم آمریکا ساخته شدند . 



هالیوود توسط یهودیان مهاجر اروپایی و روسی  در آمریکا و البته در لوس آنجلس تشکیل شد . 



دنیا توسط اکثریت یهود اداره می شود . اکثریت یهود توسط اقلیت مافیا اداره می شود . 



بیل گیتس ، نماد و سمبل مافیای جهانی است . 




3- اختراع اینترنت توسط وزارت دفاع آمریکا در جهت جاسوسی از کل مردم جهان و شنود و تشکیل دارک وب و حملات سایبری و نابودسازی تمدن های مشرق زمین 

در دهه 1960 و 1970 میلادی 



4- اختراع زبانهای برنامه نویسی سطح بالا خصوصا زبان مازوخیستی سی  توسط افرادی همچون دکتر دنیس ریچی در جهت نابودسازی زبان ماشین و ایجاد نظام سلطه و استکبار جهانی و عوام فریبی و تحمیق مردم جهان . 



زبان برنامه نویسی سی توسط یک انسان مکار و حیله گر یعنی دکتر دنیس ریچی در سال 1972 اختراع شد و توانست به ظاهر ، زبان اسمبلی را خانه نشین کند !!!



رویای دنیس ریچی این بود که با نابودسازی زبان اسمبلی بتواند انحصار و دیکتاتوری و جنایت را تحت قالب عناوینی همچون حق مولف و مصنف یا قانون کپی رایت ، بر دنیا تحمیل کند و آزادی را از مردم بگیرد و چشم بصیرت مردم را کور کند . 



اما دنیس ریچی این آرزو را با خودش به گور برد و امروزه بیش از هر زمان دیگری  شاهد رشد سریع زبان اسمبلی هستیم و زبان سی  در حال مرگ تدریجی است . 



قابلیت حمل نیز که فقط یک جوک و شوخی خنده دار است زیرا بسیاری از معماری ها نابود شدند  و پردازنده ی اینتل عمری ابدی دارد و بیش از 99  درصد کامپیوترهای جهان ، فقط از پردازنده ی اینتل و زبان اسمبلی اینتل استفاده می کنند . 



لذا قابلیت حمل ، جای خود را به کارایی داده است و این دقیقا برخلاف فلسفه ی یونیکس و رویای دنیس ریچی می باشد . 



مرگ تدریجی یک رویا !!!



 زبان ماشین ذاتا قابل حمل است زیرا تمام معماری ها و سخت افزارهای گوناگون فقط دو چیز را می فهمند : 0 و 1 



صفر و یک ،  یعنی زبان ماشین و البته یعنی قابلیت حمل سخت افزاری . این یک شهود و تفکر خارج از چارچوب است . 



اگر خوب فکر کنید می فهمید که زبان ماشین هرگز به معماری خاصی وابسته نیست . 



شاید زبان اسمبلی به معماری خاصی وابسته باشد اما زبان ماشین که همان 0 و 1 است از سال 1936 میلادی تا به امروز و تا روز قیامت ، قابل حمل است و هرگز به هیچ معماری وابسته نیست . 



تمام معماری های مختلف و حتی متضاد ، فقط 0 و 1 را می فهمند و بکار می گیرند . بنابراین زبان ماشین ، قابل حمل ترین زبان برنامه نویسی دنیا می باشد . برای فهم این مطلب باید از شهود و تفکر خارج از چارچوب استفاده نمایید . 



البته زبان اسمبلی نیز در حال وفق دادن خودش با معماریهای مختلف است و به زودی شاهد خواهید بود که زبان اسمبلی نیز قابل حمل شود و از تمام مدل های برنامه نویسی پشتیبانی می کند و زبان سی و البته زبان سی پلاس پلاس را نابود خواهد کرد . 



تمام هکرهای کلاه سفید و کلاه قرمز و کلاه سیاه و اتکرها و مجرمان سایبری و کارشناسان امنیت فضای مجازی و البته تمام برنامه نویسان باهوش و با بصیرت ، منحصرا از زبان ماشین و اسمبلی برای برنامه نویسی استفاده می کنند زیرا دوست دارند همه چیز را مهندسی معکوس نمایند و این چیزی است که فقط در زبانهای ماشین و اسمبلی قابل انجام است زیرا زبانهای سی و سی پلاس پلاس هرگز به درد مهندسی معکوس نمی خورند . 



به تاریخ برمی گردم:


نقشه ی شوم یهودیان در حال شکست خوردن است مگر اینکه مکانیک کوانتوم به داد آنها برسد که رسیده است ! 



کامپیوتر کوانتوم 


هم اکنون ، نیز شرکتهای فناوری نقش همان هالیوود را بازی می کنند !  یعنی در خدمت یهودیان هستند . 


یهودیان خودشان را قوم برگزیده ی خداوند ، می دانند . 



کامپیوتر کوانتوم تنها ابزاری است که رویای هوش مصنوعی آلن تورینگ  و قوم یهود  را محقق می کند . 



اما من یک ایده در ذهنم دارم :


با کمک زبان ماشین ، می توانیم کامپیوترهای کوانتوم را متوقف کنیم . 


حالا چطوری اینکار را انجام دهیم ؟؟؟


پاسخ :


با حذف زبانهای برنامه نویسی سطح بالا و سیستم عامل های جاسوس و کثیف و فناوری های مدرن مایکروسافت و گوگل و اپل  ،  می توانیم جلوی رشد بی رویه هوش مصنوعی و کامپیوتر کوانتوم را بگیریم . 



اگرچه رفتار و عملکرد کامپیوتر کوانتومی،  قابل پیش بینی نیست و همچون ویروس ایدز رفتار می کند و در لحظه  تغییر می نماید و بیت ها در آن هیچ ارزشی ندارند  و  در انحصار یکی دو شرکت غول فناوری است و هرگز در اختیار ملت ها  و دولت ها و سازمان ها قرار نمی گیرد و فقط برای حملات سایبری و رمزشکنی و نابودسازی حریم خصوصی و آزادی  بکار گرفته می شود  اما لازم نیست بترسیم . 



برای متوقف کردن کامپیوترهای کوانتومی  که حقیقتا در خدمت جنگ و جنایت هستند ، کافی است از همین امروز فقط روی زبان ماشین تمرکز کنیم و سایر زبانهای برنامه نویسی را از روی هارد کامپیوترمان حذف کنیم . 



در مورد واکسن کرونا که یک میکروچیپ یا نانوچیپ جاسوسی است و توسط دکل های اینترنت نسل پنجم  و کامپیوترهای کوانتومی و هوش مصنوعی ،  ذهن انسان را تخریب و منحرف می کند نیز نباید نگران باشید زیرا دست خدا بالاتر از تمام دست هاست



خداوند متعال ، نقشه ی شوم و کثیف یهودیان و صهیونیسم جهانی و بیل گیتس و مخترعان ویروس و واکسن کرونا و مخترعان هوش مصنوعی و کامپیوتر کوانتومی را نقش بر آب می کند .


بیل گیتس باید بداند که نقشه ی کثیفی که در سر داشت از بین خواهد رفت . زیرا ما مردم چیزی داریم که بیل گیتس ندارد :


اعتماد به خدا 


بیل گیتس که خداناباور و کافر است خدا را فراموش کرده است و نمی داند که خداوند هرگز اجازه نمی دهد که واکسن کرونا  باعث مرگ دو سوم مردم جهان بشود .



بیل گیتس به سرنوشت دنیس ریچی مبتلا می شود یعنی بدنام و منفور می گردد و فناوری اش نیز به مرور زمان از بین می رود



همانطور که زبانهای سی و سی پلاس پلاس رو به نابودی هستند و رویای دنیس ریچی نابود شد ، اثرات مخرب واکسن کرونا و کامپیوتر کوانتومی و هوش مصنوعی نیز دیر یا زود توسط خداوند متعال ، از بین خواهد رفت . 


کافیست به خدا پناه ببریم و از انرژی کیهانی یعنی تلقین استفاده کنیم . 


بله !  تلقین و خود هیپنوتیزم و علوم ماورایی که توسط روانشناسان به تمسخر گرفته می شود به  کوری چشم تمام روانشناسان و روانکاوها  ،  جای خود را پیدا می کند . 


حق به حقدار می رسد . 



هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم و تلقین  نقش قدیمی اش یعنی بیهوش کردن بیمار را مجددا ایفا می کند و طب مدرن و داروی بیهوشی از بین خواهد رفت . 



ما به دوران انسان باستان و ماقبل تاریخ  برمی گردیم یعنی بجای داروی بیهوشی که عوارض خطرناک دارد ، از تلقین  و  خود هیپنوتیزم  و هپینوتیزم و هیپنوتراپی ( درمان بیماری توسط هیپنوتیزم ) ، برای بی حسی و بیهوشی در اتاق عمل استفاده خواهیم کرد . 



روانشناسان باید بدانند که خیلی ساده لوح هستند که اثرات معجزه آسای هیپنوتیزم و تلقین را نادیده گرفته اند و هنوز حتی معنای لغت هیپنوتراپی را نمی دانند !!!



برخلاف نظر ویکی پدیا  و روانشناسان ؛  علوم غریبه یعنی حس ششم و تلقین و خود هیپنوتیزم  و تله پاتی و تله کینزی ؛   نقشه ی شوم استکبار جهانی یعنی هوش مصنوعی و کامپیوتر کوانتومی و نابودسازی حریم خصوصی و امنیت و تحمیل طب مدرن بر مردم ، را نقش بر آب خواهد کرد . 



انسان ، موجودی پیچیده و مرموز و غیر قابل پیش بینی است . 



کسی چه می داند ؟؟؟


شاید با یک تلقین ساده بتوانیم اثرات مخرب کامپیوترهای کوانتومی را خنثی کنیم . 



البته زبان ماشین نیز بعنوان زبان بین المللی و زبان مشترک بین خدا و انسان و کامپیوتر ،  می تواند ایده ی خوبی برای نابودی کامپیوتر کوانتومی و هوش مصنوعی باشد . 



باید در ذهن خودمان  یک رابطه بین شهود انسانی و علوم غریبه از یکطرف ، و زبان ماشین از طرف دیگر ، ایجاد کنیم . 



من یکی که اصلا از  اثرات مخرب واکسن کرونا و طب مدرن و داروی بیهوشی نمی ترسم


من به متافیزیک و خدا  و تلقین و زبان ماشین  اعتقاد کامل دارم . 



زبان ماشین این قابلیت را دارد که به زبان بین المللی و رمزی تبدیل شود . 



شاید بهتر باشد از این به بعد با زبان ماشین ،  مکالمه کنیم و بنویسیم . 



باید خودمان را بجای کامپیوتر تصور کنیم و سپس سعی کنیم اصالت خودمان را حفظ کنیم . 


به قول آلبرت اینشتین :


سعی کنید هرچیزی را تا حد ممکن ساده کنید اما ساده تر نکنید !!!



یعنی :   تعادل و تناسب را رعایت کنید و از افراط و تفریط خودداری نمایید . 



یقینا نمی  توانیم کامپیوترهای کوانتومی را نابود کنیم اما می توانیم بدن و ذهن و کامپیوترمان را در مقابل کامپیوتر کوانتومی ، واکسینه و ایمن کنیم !



من با کمک تلقین و خود هیپنوتیزم و البته زبان ماشین ، سعی می کنم شخصا با فناوری های مرگبار امروز و آینده و خصوصا هوش مصنوعی و کامپیوتر کوانتومی و حملات سایبری و هک انسان ،  مبارزه نمایم . 



شما نیز امتحان کنید . 



طب مدرن یک طب پوشالی و دروغین است . 



انسان غار نشین با قدمت چهارصد و پنجاه هزار سال ، در وسط ایران و در یک غار در بالای یک کوه و در عصر یخبندان ، توانست با  کمک هیپنوتیزم ، بیماران را بیهوش کرده و عمل جراحی مغز را با موفقیت انجام دهد  . 



بله درست فهمیدید :



قدمت مردم ایران به چهارصد و پنجاه هزار سال پیش برمی گردد و این چیزی است که  دانشمندان مغرب زمین نیز به صحت و درستی اش اعتراف کرده اند . 


بنابراین ما مردم ایران که بیش از چهارصد و پنجاه هزار سال قدمت داریم و تمدن رسمی و تقویم خورشیدی هشت هزار ساله آرتا جیرفت کرمان و تویسرکان همدان را در کارنامه ی خود  داریم باید بتوانیم از عهده ی طب مدرن  و داروی بیهوشی و واکسن کرونا و کامپیوتر کوانتومی و هوش مصنوعی و هک انسان ، برآییم . 


خواستن ، توانستن است البته به شرط دانستن !


سوال : چطوری بدانیم ؟؟؟!!!!


جواب :


کافی است زبان ماشین را بفهمید . 



سوال : چطوری زبان ماشین را بفهمیم ؟؟؟!!!



جواب : با کمک حس ششم و شهود و سایر علوم غریبه!!!



اگر توانستید با کمک شهود و غریزه ی انسانی ، باینری یعنی زبان ماشین را رمزگشایی کنید آنوقت می توانید هوش مصنوعی و کامپیوتر کوانتومی و حملات سایبری و جاسوسی و تروریسم جهانی و  مجازی را نابود کنید . 



آنوقت طب سنتی احیا می شود و طب مدرن نابود خواهد شد . 


کارانه ی پزشکان نیز قطع خواهد شد و رئیس جمهوری که خودش پزشک است اما در دفاع از مردم فقیر ایران ، به پزشکان پول پرست و مغرور و بد اخلاق و دروغگوی  طب مدرن حمله کرد و از طرف جامعه ی پزشکان طب مدرن مغضوب شد ولی محبوب بخشی بزرگ از قشر جامعه ی فقیر ایران است ، توسط مردم  فقیر ایران و دشمنان طب مدرن ، بعنوان رئیس جمهور آینده ی ایران انتخاب خواهد شد !!!


البته اگر و تنها اگر !! مافیای حاکم بر حکومت ایران یعنی  بیت رهبری این وسط ، خرابکاری نکند و لابی تشکیل ندهد ، این پیشگویی درست از آب در می آید وگرنه این پیشگویی نیز همانند پیشگویی های قبلی توسط بیت سید علی خامنه ای ، خراب می شود . 


البته برای من هیچ فرقی نمی کند که بیت رهبر ایران چه سیاستی در پیش می گیرد زیرا من خودم را در دنیای مجازی غرق کرده ام و کاری به دنیای واقعی و سیاست ندارم .


بنابراین رهبر آینده ی ایران و رئیس جمهور آینده ی ایران ، می تواند هرکسی باشد . فرقی برای من نخواهد داشت


خرابکاری بیت رهبر ایران در پیشگویی های من و امثال من ، اصلا تعجب آور نیست . این یک چیز کاملا عادی و طبیعی است . این رفتار طبیعی تمام دیکتاتورهای تاریخ است . 




استاد علی اکبر رائفی پور به دلیل اینکه همان حرفهایی را در مورد خلبان هلی کوپتر حامل رئیسی و نقش بیت رهبری در قتل ابراهیم رئیسی را زد که من نیز زده بودم ، به دادسرا و دادگاه احضار شد !!!!


اما من با استاد رائفی پور فرق دارم زیرا من از دیده شدن و سخنرانی بیزارم و برخلاف رائفی پور ، هیچ مرید و خواهان در نزد مردم ندارم و نمی توانم مردم ایران را علیه رهبر بشورانم و تحریک کنم 


اما رائفی پور میلیونها هوادار دارد که می توانند خطر بزرگی برای رهبر ایران محسوب شوند لذا  دادستان کل کشور  او را احضار کرد تا در دادگاه بابت تهمت به رهبر ایران ، پاسخگو باشد . 


اگر رائفی پور حذف شود میلیونها ایرانی ضد خامنه ای نیز حذف خواهند شد و این یعنی فاجعه ی ملی برای کشور ایران


اما اگر من حذف شوم ، حتی یک پشه هم کشته یا مجروح نمی شود . زیرا هیچکس از من خوشش نمی آید و این به نفع من  خواهد بود . 



بنابراین ، من برخلاف رائفی پور ،  هیچ خطری برای سید علی خامنه ای و بیت رهبری ندارم


زیرا بودن یا نبودن من ، هیچ فرقی به حال ایران ندارد . 



خب به بحث اصلی برمی گردم :




من از زبان ماشین یعنی نیمکره ی چپ مغز و شهود یعنی نیمکره ی راست مغز ، برای مبارزه با تمام فناوریهای جاسوسی و خطرناک دنیای غرب   ، استفاده می کنم . 


شهود یعنی تخیل 



زبان ماشین را نه با مهندسی معکوس بلکه با شهود و تخیل و حس ششم و ریاضت ،  درک کنید . 



با کمک تلقین ، تمام بیماریهای عجیب و غریب ناشی از تزریق واکسن کرونا را نابود کنید 


کامپیوتر تا روز قیامت در خدمت جنگ و جنایت خواهد بود . 



تنها دو ابزار قدرتمند داریم تا برنده ی این جنگ ها باشیم :



1- شهود و تخیل و متافیزیک و تلقین و خدا و دین و مذهب و ریاضت و انعطاف پذیری یعنی نیمکره ی راست مغز 



2- زبان ماشین و بصیرت و عقل و منطق و استراتژی و برنامه ریزی و نظم و علم برتر و محاسبات ذهنی  یعنی نیمکره ی چپ مغز 



یعنی باید از هردو نیمکره ی مغزمان استفاده کنیم . 



از نیمکره ی راست مغز برای  شهود و غریزه و متافیزیک و خلاقیت و ابتکار عمل و تفکر خارج از چارچوب  ، استفاده کنید 


از نیمکره ی چپ مغز برای محاسبات ساده و زبان ماشین و عقل و منطق و استراتژی و برنامه ریزی و نظم  و تفکر قاعده مند استفاده نمایید . 



انسان عاقل کسی است که علم دیگران را به علم خود اضافه کند یعنی :


بجای نابودسازی کامپیوتر کوانتومی ، سعی کنید از کامپیوتر کوانتومی علیه خودش و علیه مخترعین اش استفاده کنید . اما اینکار فقط با کمک شهود و زبان ماشین عملی خواهد شد . 


شهود یعنی تخیل .



من در حال  حاضر ، دارم تمام کتابخانه ها و کلمات کلیدی و تمام عناصر و فناوری درون زبانهای برنامه نویسی سطح بالا را به درون زبان ماشین تزریق می کنم !!!


یعنی دارم یک فایل می سازم که در خدمت زبان ماشین است اما از فناوری زبانهای سطح بالا علیه خودشان استفاده می کند !!



به ازای هر فناوری جدید که توسط مایکروسافت ، اختراع و عرضه  می شود ، یک  خلاقیت به خرج می دهم و با کمک شهود و تخیل و  انعطاف پذیری و البته با کمک زبان ماشین ، تمام نقشه های شرکت مایکروسافت را نقش بر آب خواهم کرد  و این شرکت را به زانو در می آورم . انشاا.... 


مجددا تاکید می کنم :


سعی کنید از هردو  نیمکره ی مغزتان استفاده کنید تا بر دنیا مسلط شوید و تمام دنیا در چنگ شما باشد و تمام دشمنان  و بدخواهان از شما بترسند و هرگز ناامید نشوید و به خدا توکل کنید . 


به امید خدا ، این آزمون دشوار و مرگبار را نیز پشت سر خواهیم گذاشت و مغرب زمین را به زمین سوخته تبدیل خواهیم کرد . انشاا...


کامپیوترها را اهلی و مطیع کنید و اجازه ندهید کامپیوتر بجای شما فکر کند . 


این شما هستید که باید به کامپیوتر دستور بدهید . 


کامپیوترهای کوانتومی نیز فعلا در حد رجزخوانی دنیای غرب هستند اما به زودی چهره ی واقعی شان برملا می شود و  ما مردم مشرق زمین با توکل به خدا و با استفاده از هر دو نیمکره ی مغزمان باید خودمان را برای یک جنگ تمام عیار آماده کنیم . 


اگر اراده کنید می توانید کامپیوترهای کوانتومی را نیز به غل و زنجیر بکشید و تحت فرمان و اراده ی خود قرار بدهید و بر آنها حکومت کنید . کافیست زبان ماشین را بفهمید و بکار گیرید . 


به خدا توکل کنید که خدا برای انسان ، کاملا کافی است . 


الیس ا... بکاف عبده ؟؟؟


آیا خداوند ، برای انسان ، کافی نیست ؟؟؟؟


آیا خداوند ، انسان را از مخلوقات بی نیاز نمی کند و او را خودکافی و مستقل  نمی نماید ؟؟؟؟



قرآن عظیم الشان . 


پایان