vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

ناتوانی دولت ایران در تامین برق

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۳، ۰۲:۱۴ ب.ظ



به نام خدا 

ناتوانی دولت ایران در تامین برق 



به دلایل زیر ؛  جمهوری اسلامی ایران قادر نیست برق مورد نیاز مردم ایران  را تامین کند و مجبور است هر روز و هر شب  برق مردم را قطع کند : 


1. خشکسالی و کاهش شدید آب پشت سدهای نیروگاه های برق آبی که موجب شده توربین  نچرخد و ژنراتور نتواند برق مورد نیاز را تامین کند . 





2. ماینینگ و معدن کاوی با  کمک سوپرکامپیوترها در مزرعه های ماینینگ و به منظور استخراج رمز ارز برای تامین هزینه های جاری کشور . 


بر اثر فروپاشی اقتصاد جهانی و ورشکستگی تمام کشورهای جهان از جمله ایران ؛  جمهوری اسلامی ایران مجبور است برای تامین هزینه های خود و پرداخت حقوق ماهیانه  کارکنان شاغل و بازنشسته اعم از  کارمندان و کارگران  و نظامیان  و معلمان و اساتید حوزه و دانشگاه و اعضای وزارتخانه ها و سایر کارکنان دولت ؛ دست به استخراج رمز ارز و ماینینگ بزند که ناگفته پیداست که عملیات استخراج رمز ارز که توسط سوپرکامپیوترها و ماینرها  انجام می شود تا چه حد برق مورد نیاز  مردم را مصرف می کند و موجب قطع مکرر برق و خاموشی می شود . 


درواقع این بار خود دولت ایران وارد ماینینگ و استخراج رمز ارز شده است تا بتواند  ارز دیجیتال استخراج کند تا با کمک این ارز دیجیتال بتواند کالای مورد نیاز مردم را تامین کند . 


بیت المال مسلمین و خزانه ی دولت ایران و خزانه ی بانک مرکزی کاملا خالی است و دولت ایران کاملا ورشکسته شده و چاره ای بجز استخراج  رمز ارز ندارد .‌


زیرا نفت خام ایران با کمترین قیمت توسط کشورهای خبیث و بد ذات و با هزار منت و باد و فیس و افاده  خریداری می شود و کشور ترکمنستان  سالهای سال؛  شیر گاز مورد نیاز مردم ایران را در سرمای زمستان بسته بود و نیروگاه های گازی برق ایران بلا استفاده شده بودند و بعید است که رهبر ملی ترکمنستان به دکتر پزشکیان و دولت و ملت ایران اهمیت بدهد زیرا ترکمنستان یک مافیای گاز  و همدست و شریک آمریکا می باشد . 


در سرمای زمستان مجبوریم پتو بدور خودمان بپیچیم تا یخ نزنیم زیرا احتمال دارد کشور ترکمنستان باز هم بدعهدی و نامردی کند و گاز مورد نیاز کشور ایران را قطع کند . 



اگر گاز قطع شود برق نیز قطع می شود زیرا برخی از نیروگاه های برق ایران ؛ از گاز برای تامین برق استفاده می کنند . 




3. بمباران و تخریب  نیروگاه های برق هسته ای ایران توسط  پهپادهای رژیم صهیونیستی در چند سال اخیر که البته صدای انفجار این حملات مرتبا به گوش مردم ایران می رسید ولی این خبر توسط دولت ایران سانسور شد . 

با نابودی کامل صنعت هسته ای ایران توسط صهیونیست ها ؛ امکان تامین برق از طریق انرژی هسته ای  وجود ندارد و درنتیجه  با کمبود شدید برق  و قطع مکرر برق مواجه هستیم . 




4. ناتوانی جمهوری اسلامی ایران در تامین صفحات و سلول های برق خورشیدی و باطری و  استقرار نیروگاه برق خورشیدی در کویر لوت  و کویر نمک    و ناتوانی دولت ایران در فروش سلول برق خورشیدی به مردم ایران 


پروژه ی تامین برق خورشیدی ،  عقیم شده است و بعید است دولت ایران بتواند بر پشت بام تک تک خانه های مردم ایران ؛ سلول برق خورشیدی و باطری نصب کند . 




5. ناتوانی دولت ایران در تامین و نصب  دیزل ژنراتور  برای مجتمع ها و شهرک های مسکونی و صنعتی و تجاری  و  عدم تولید برق اضطراری توسط دیزل ژنراتور در شهرک ها 




6. ناتوانی دولت ایران  در  خرید دستگاه های UPS خانگی و تجاری از کشورهای خارجی به منظور تامین برق تک فاز خانگی و صنعتی اضطراری و جلوگیری از سوختن لوازم برقی مردم ایران . 


هر دستگاه UPS که به شکل و در ابعاد  یک کیس کامپیوتر خانگی می باشد و از باطری خشک داخلی برای تامین برق اضطراری استفاده می کند و همیشه و شبانه روز به ده ها دستگاه کامپیوتر وصل می شود و می تواند برق تمام لوازم الکتریکی درون خانه را تامین کند و جلوی تلورانس برق و سوختگی وسایل را می گیرد و محافظ برق و ضربه گیر  نیز محسوب می شود  اگر دست دوم باشد حدود هشت میلیون تومان قیمت دارد . البته فعلا !!  زیرا به زودی قیمت هر دستگاه UPS به ده ها میلیون تومان خواهد رسید . 


 دستگاه UPS آخرین برگ برنده دولت ایران در ذخیره ی برق اضطراری خانگی و صنعتی  است . 


خب در چنین شرایطی کاملا  طبیعی است که دولت ایران از تولید برق عاجز شود و مجبور باشد مرتبا و هر شب و هر روز برق  مردم را  قطع کند و لوازم برقی مردم را بسوزاند و میلیونها تومان هزینه تعمیر یا خرید لوازم برقی را روی دست مردم ایران بگذارد و مردم ایران را فقیر و بیچاره و متضرر کند . 

+
+
+

ایده برای پرداخت سریع و ایمن قبض برق: 


برای پرداخت  سریع و ایمن قبض برق فقط از طریق لینک درون پیامک شرکت برق استفاده کنید .
 

از هیچ اپلیکیشنی برای  پرداخت قبوض برق و گاز و آب و تلفن استفاده نکنید . 

زیرا بسیاری از این اپلیکیشن ها ؛ مخرب افزار و جاسوس افزار هستند و امنیت حساب بانکی و گوشی تلفن  را به خطر می اندازند . 



برای پرداخت کلیه قبوض اعم از برق و گاز و آب و تلفن ؛ فقط از طریق وبسایت رسمی شرکتهای دولتی مربوطه اقدام کنید . 


اگر این شرکتها در پیامک رسمی بدون سرشماره ، لینک سالم و بی خطر برای پرداخت قبض را  معرفی کردند با کلیک روی این لینک سالم می توانید سریعا و بطور ایمن قبض را پرداخت نمایید . 


توجه داشته باشید که  پیامک هرگز نباید شماره شخصی داشته باشد زیرا شماره شخصی یعنی هکر و کلاهبردار و مجرم سایبری . 



هشدار امنیتی: 

پیامکهای با سرشماره شخصی را مسدود کنید .