به نام خدا 


عنوان پست : 


لذت پیشگویی 


آدرس پست: 


https://vahidmy.blog.ir/post/796



بعد از چند پست معنوی که منتشر کردم به این نتیجه رسیدم که پیشگویی برای من یک لذت است . 


جدا از دغدغه ها و ترس ها و نگرانی هایی که در رابطه با حوادث آخرالزمان وجود دارد و انسان  را دلواپس و مضطرب می کند ؛  باید اعتراف کنم  که  این پیشگویی ها که تا به این لحظه در این وبلاگ منتشر کردم  علاوه بر بیان نگرانی و دلواپسی ها ؛ نوعی لذت معنوی هم برایم ایجاد کرد . 


اگر قرار باشد پیشگویی آینده ی جهان،  فقط ترس و نگرانی و دلشوره در ما ایجاد کند همان بهتر که اصلا پیشگویی نکنیم و فقط به زمان حال فکر کنیم و از زندگی لذت ببریم . 


من به حد کافی خطرات و حوادث تلخ آخرالزمان را افشا کرده ام . به حد کافی هشدار داده ام و اتمام حجت کردم . 


فکر می کنم دیگه بهتر است آن روی خوش سکه را هم ببینیم تا بهتر بتوانیم زندگی کنیم و آینده و آخرت خود را با خونسردی و آرامش  بسازیم و آباد کنیم . 



اگر به کلمات کلیدی زیر این پست نکاه کنید متوجه می شوید که من با کمک چه علوم و ابزارهایی  ، پیشگویی می کردم . 


شاید بتوانم لقب پیشگوی اعظم را به خودم بدهم !  


از شوخی که بگذریم باید بگویم خیلی دوست دارم تمام روشها و علوم و ابزارهایی که به یک پیشگویی دقیق می انجامد را بکار گیرم تا پیشگویی هایم دقیق و درست باشند و قابل اعتماد و قابل اطمینان باشند . 



من فقط آخرالزمان را پیشگویی نکردم بلکه سایر پدیده ها و مخلوقات و خدمات و کالاها و محصولات را نیز پیشگویی کرده ام و از این به بعد نیز پیشگویی خواهم کرد. 


من هرگز آینده را نمی سازم بلکه به معنای واقعی کلمه ؛ آینده را  پیشگویی می کنم. 


اینکار نه فقط لذتبخش است بلکه برعلم و دانش و تجربیاتم نیز می افزاید و افق دیدم را گسترش می دهد . 

این پیشگویی ها باعث می شوند که من غفلت نکنم و خطرات احتمالی آینده را در نظر بگیرم و برای آینده ام برنامه ریزی داشته باشم و یک زندگی موفق را تجربه کنم. 


انسان عاقل فقط زمان حال را نمی بیند بلکه آینده و آخرت را نیز در نظر می گیرد و از حالا برای آینده و آخرت برنامه ریزی می کند و تصمیمات درست و سنجیده می گیرد تا بعدها  پشیمان نشود و به دردسر و گرفتاری دچار نشود . 


این آینده نگری به پیشگویی  نیاز دارد . یعنی پیشگویی صرفا از روی ترس یا لذت نیست بلکه از روی دور اندیشی و عقل است . 


با اینحال ؛ نمی توان لذت پیشگویی را منکر شد . 


چه بخواهیم و چه نخواهیم  از  پیشگویی و پیش بینی  لذت می بریم و این کاملا طبیعی است . این همان غریزه ی کنجکاوی است که در ذات بشر قرار دارد و باعث می شود انسان به کمال برسد . 


البته برخی چیزها از راههای معمول  قابل پیش بینی نیستند . مثل زلزله . 


بنابراین برای زلزله و سایر حوادث تلخ و شیرین آینده باید حتما به علوم و ابزارها و روش های مختلف  مجهز شد . 


باید از حس ششم یا از قدرت تخیل نیز کمک گرفت 


باید پدیده ها را با هم مقایسه کرد . 


باید به تاریخ و روانشناسی و جامعه شناسی مراجعه کرد . 


باید به  انواع و اقسام علوم و تجربه ها و متدها و روش ها و ترفندها متوسل  شد تا  پیشگویی  ، درست از آب در آید . 


پیشگویی آینده دشوارترین مهارت است که بشر به آن نیاز دارد . 



اگر صرفا با نیروی تخیل یا حدس و گمان یا ابزارهای پیش پا افتاده  ،  پیشگویی کنیم  فقط خودمان را ضایع کرده ایم . 


باید از علوم خفیه و ابزارهای خاص و ترفندهای  مخصوص  برای پیشگویی استفاده کنیم  تا لذت پیشگویی به ذلت و بدبختی و رسوایی کشیده نشود . 


شاید نظریه جهان های موازی بتواند کار ما را آسان کند . 



اینکه بدانیم خداوند متعال علاوه بر این دنیای مادی ؛ دوازده هزار  جهان دیگر نیز آفریده است که به موازات این دنیا هستند و ساکنانی دارند که ما انسانها را نمی شناسند و از وجود ابلیس و بهشت و جهنم بی خبر هستند و هیچگونه تکلیف و عبادت ندارند  ولی مجبورند شبانه روز ؛  ابوبکر و عمر بن خطاب را لعنت و نفرین کنند  ؛ می تواند ما را به یکسری سرنخ ها برساند و برخی معماهای دشوار را حل کند . 



یکی از ابزارهای پیشگویی ؛ قیاس و مقایسه است . 


با مقایسه ی پدیده ها و جهانها و مخلوقات  شاید بتوانیم  برخی حوادث آینده را پیشگویی کنیم و بر علم و دانش مان بیفزاییم . 


پیشگویی با کمک مقایسه؛   ایده ای است که همین الان به ذهنم رسید !  


بهتر است که این ایده را با ایده ی تخیل و سایر ایده ها و ابزارهای پیشگویی  در ذهنم ترکیب کنم تا بتوانم به یک پاسخ دقیق برسم و از تردید و شک  نجات پیدا کنم. 



به کلمات کلیدی زیر این پست نگاه کنید . شما نیز می توانید لذت پیشگویی را درخودتان حس کنید و زندگی جالبی را  برای خودتان  بسازید . 


برای مشاهده ی کلمات کلیدی ؛ روی  آدرس پست  کلیک کنید . 


طبق تقویم ؛ اعتبار پیشگویی نهایتا تا سال1602  شمسی  می باشد . یعنی فقط تا دویست سال دیگه . 



دویست سال دیگه ؛ تقویم به پایان می رسد . 


همه چیز نهایتا تا سال 1602  شمسی  مشخص می شود !! 


تقویم،  در تاریخ  شنبه مورخ 30 اسفند سال 1602 هجری شمسی  مصادف با 28 شوال سال 1651هجری قمری  به پایان می رسد !