به نام  خدا 


احتمال حمله افغانستان به ایران 


هشدار امنیتی


در یوتیوب که بودم  دیدم اکثر کارشناسان و تحلیلگران افغانستان و مقامات دولت طالبان ؛ معتقدند که ایران ؛ مهره ی دست نشانده ی ابرقدرت های جهانی خصوصا آمریکا و انگلیس و فرانسه و روسیه و چین  ؛ می باشد . 


مقامات کشور افغانستان معتقدند که  ایران ؛  عامل اصلی بحران اقتصادی کشورها   و محور شرارت و جنگ و فتنه است و ابرقدرت ها از حکومت ایران برای نابودی کل جهان  استفاده می کنند . 



رسانه های افغانستان ؛ اعتقاد دارند که حکومت ایران باعث بی ثباتی و جنگ در منطقه خاورمیانه  شده است و باید به ایران حمله شود و حکومت ایران را سرنگون کرد تا صلح و امنیت به منطقه بازگردد . 



شخصی با نام  مستعار سید خراسانی که اصالتا  یک تاجیک است و از مردم افغانستان و سران طالبان  عصبانی و خشمگین شده است و تا بن دندان مسلح است؛   احتمالا به ایران حمله خواهد کرد .



باید دانست که یکی از نشانه های حتمی ظهور امام زمان ؛  ظهور سید خراسانی  می باشد . 



احتمال  کشته شدن وزرای کابینه رییس جمهور جدید ایران توسط سید خراسانی ؛  یا دولت طالبان  وجود دارد . 


من احساس خطر می کنم . 


اگر وسط آسمان  ، سرخ و قرمز شد و این سرخی به سرتاسر آسمان گسترش یافت ؛  به معنای کشته شدن وزرای کابینه رییس جمهور جدید ایران ؛  خواهد بود 


در این مورد به پست قبلی مراجعه فرمایید . پست شماره 892  . 



لازم است تدابیر امنیتی  برقرار شود  و گرنه احتمال سقوط جمهوری اسلامی ایران توسط سید خراسانی  و دولت افغانستان یا حکومت طالبان    وجود دارد و مقدار و صحت  این احتمال  ؛ بالا و زیاد است  . 


خطر در بیخ گوش ایران  قرار دارد . 


من شخصا ؛  وضعیت قرمز را اعلام می کنم .