بنام  خدا


ایده  (Idea) 


همانطور  که در اولین پست های این وبلاگ  نوشتم  این وبلاگ یک وبلاگ شخصی است و جنبه ی  عمومی دارد یعنی  ایده و عقیده  و نظر شخصی  خودم را  درباره ی همه چیز و همه کس  می نویسم . 


تمام پستهای  قبلی و بعدی این وبلاگ  عمدتا  حاوی عقاید  و  نظرات شخصی ام می باشند  . یعنی 90 درصد  محتوای این وبلاگ شامل عقاید و نظرات شخصی و تنها 10 درصد در مورد زبان اسمبلی می باشد . 


لذا تمام کلمات کلیدی قبلی  را حذف کردم و در کنار سایر موضوعات ، یک موضوع جدید تحت عنوان  Idea  یعنی  ایده  و نظر شخصی  را قرار داده ام تا هم شما و  هم  بازدیدکنندگان  و موتورهای جستجوگر  و  خزنده ها  دقیقا  بدانید که در این وبلاگ  عمدتا  نظرات  و عقاید شخصی  نوشته می شود . 


یعنی گرچه موضوعات تخصصی را کماکان بکار می برم ولی همه ی این موضوعات زیرمجموعه ی موضوع ایده و نظر شخصی می باشند !!



این  یک وبلاگ شخصی است و طبعا  پر از نظرات و عقاید شخصی . 


این نظرات می تواند درست یا   غلط  باشند .  لطفا  سختگیری  نفرمایید . 


بی خیال شوید و بگذارید من هم  نظرم را درمورد افراد  و اشیا  و  موضوعات مختلف ابراز  کنم .


شما بلاگرهای محترم بلاگ بیان  می توانید  علیه نظرات اینجانب در وبلاگهایتان مطلب نوشته و مرا نقد کنید و از  کاربران تان نظرخواهی کنید .


بله درست فهمیدید می توانید مرا و وبلاگهایم و عقاید و نظرات و نوشته ها و افکارم را به  چالش بکشانید و یک بحث علمی در وبلاگهایتان  تشکیل دهید و در مورد من نظر بدهید .


شما بازدید کننده ی محترم ، شما فالوور محترم  و شما کاربر میهمان می توانید در وبلاگهایتان علیه من حرف بزنید و مرا به چالش بکشانید . هیچ ایرادی ندارد . قول می دهم هیچ واکنشی نشان ندهم و سرم توی لاک خودم باشد و هر روز یکی دو پست بگذارم و نظرات و عقاید  شخصی ام را منتشر کنم . شما نیز نظرات مرا نقد و بررسی کرده و به چالش بکشانید . هیچ مشکلی نیست  . اینجا شما آزادی بیان دارید و با خیال راحت می توانید مرا محکوم کنید .

من طرفدار آزادی بیان هستم . پس آزادانه و با خیال راحت در وبلاگها و سایتهایتان مرا به چالش بکشانید و محکوم کنید . من اصلا ناراحت نمی شوم . امروز به خودم قول داده ام که دیگه عصبانی نشوم و احساسات و هیجانات ام را کنترل کنم و رفتارم منطقی و عقلانی باشد .


پس نگران نباشید من علیه هیچکدام از شما بلاگرهای بیان  هیچ مطلبی نمی نویسم مگر اینکه هکر باشید و در حق من ظلم  و ستم کرده باشید مثل علیرضا آهنی که وبلاگهای مرا هک کرده و هک می نماید و هک خواهد کرد .  ایشان استثنائا همیشه مورد حمله ی اینجانب قرار خواهد گرفت مگر اینکه توبه کند و دست از هک سیاه و جرایم سایبری  بردارد . علیرضا آهنی همین حالا نیز درحال هک کردن وبلاگ وحیدمی  می باشد و اختیار ماوس مرا به دست گرفته است  !!  . من تصمیم گرفته ام سرم توی لاک  خودم باشد و کار خودم را بکنم و راه خودم را بروم و فقط عقاید و نظرات شخصی خودم را بیان کنم و کاری به خیر و شر هیچکس نداشته باشم البته به جز هکرها خصوصا علیرضا آهنی  . فقط نظر و عقیده ی شخصی خودم را بیان می کنم و می روم دنبال زندگی ام .

اگر علیه هرانسان یا شیئ یا موجود زنده یا  غیر زنده حرفی بزنم صرفا عقیده و نظر شخصی است و لزوما درست و صحیح نیست و می تواند غلط  و بی اعتبار باشد . پس زیاد حرص و جوش نخورید و بی خیال باشید .


فراموش نکنید که  نظر هر انسانی برای خودش محترم است حتی اگر برای هیچکس دیگری محترم نباشد .  این یک اصل است . نظر من برای خودم محترم است . نظر شما نیز برای خودتان محترم است . پس بیاییم  دوستانه در مورد چیزهای مختلف نظر بدهیم و بخاطر نظرات همدیگه را مورد حمله قرار ندهیم یعنی هرکسی درمورد هر موضوعی نظر شخصی خودش را بگوید و برود و هیچکس هم به او اعتراض نکند بلکه فقط نظر او را نقد کند  . بله نقد کنید و به چالش بکشانید  و صحت یا سقم نظر او را  ثابت کنید  اما درگیری لفظی و دعوا نکنید  تا فضایی دوستانه و همراه با آرامش  داشته باشیم و استرس و نگرانی در کار نباشد .


من با نقد و چالش کشاندن افراد مخالف نیستم و اتفاقا موافق می باشم  . من فقط با  قضاوت و  توهین و افترا مخالف هستم . 


بین نقد منصفانه و توهین  یا افترا یا قضاوت یا پیشداوری   تفاوت زیادی می باشد .  این دو را با هم قاطی نکنید .


هر مطلبی از من دیدید می توانید  آزادانه در وبلاگها  و سایتهای خود آن مطلب را نقد کرده و به  چالش بکشانید و خلاف نظرات مرا ثابت کنید . هیچ مشکلی  نیست و من  این را مصداق کامل آزادی بیان می دانم .


من از این به بعد سعی می کنم هر روز چندین پست کوتاه  منتشر کنم  تا هم  تمام چیزهایی را که می دانم  به اطلاع شما برسانم  و هم اینکه شما را خسته نکنم .


سعی می کنم تا حد ممکن کمتر حرف بزنم و پستهای کوتاه و مفید بگذارم .


خب پرحرفی دیگه بسه .  فعلا خداحافظ . موفق و موید باشید .


+

موضوعات وبلاگ وحیدمی :

من  در تمامی پستهای وبلاگ وحیدمی ، سعی می کنم لااقل یک اشاره ای به موضوعات این وبلاگ داشته باشم . به همین دلیل برای تمامی پستهای این وبلاگ ،  تمام جعبه های موضوعات  وبلاگ  شامل  Idea ،  Assembly  ،  vahidmy  ، Music  ، Binary ، OS ، Weblog ، IT   ؛  را تیک می زنم که البته در دنیای وبلاگنویسی،  این رفتار ؛   کاری مضحک  و بی معنا و غیرحرفه ای محسوب می شود  ولی من به این قواعد و استانداردهای وبلاگنویسی اهمیت نمی دهم و دوست دارم هرطور که دلم می خواهد وبلاگنویسی نمایم و آزاد باشم . لذا  همینقدر که یک اشاره ی کوچک به این موضوعات در همین پاراگراف شد ،  از نظر خودم ، کافی است !!

من تافته ی جدابافته هستم و به سبک خودم وبلاگنویسی می نمایم  و به استانداردهای دنیای وبلاگنویسی اهمیت نمی دهم و برایم مهم نیست که مخاطبان پشت سرم چه می گویند . من به اشتهای مردم غذا نمی خورم و نگران حرف و حدیثهایی که مردم پشت سرم در می آورند نیستم و بی خیال و خونسرد هستم .

من رسومات  کهنه ی دنیای  وبلاگنویسی و مرزهای علم را جابجا می کنم !!

از نظر من ضرورتی ندارد که محتویات یک پست با موضوع مربوطه همخوانی داشته باشد لذا مجبور نیستم در تمام پستها در رابطه با  موضوعات وبلاگ ام  ، مطلب بنویسم . همینقدر که در همین پاراگراف که در تمام پستها انرا کپی  و الصاق می نمایم ، به این موضوع اشاره کردم از نظر خودم کفایت می کند !!


از نظر شما اینکار نوعی ترول گری و اسپم سازی است ولی من اهمیت نمی دهم که اینکار اسپم می باشد یا نه . می توانید پشت سرم هرچه قدر خواستید حرف بزنید و مرا مسخره کنید و به من بخندید ولی من اصلا اهمیت نمی دهم  .


این پاراگراف در تمامی پستهای وبلاگ وحیدمی  توسط خودم ، عینا الصاق و تکرار می شود .


+

+




وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir




بروزرسانی

براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها  ؛ حذف شدند 


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری . 


تاریخ بروزرسانی 


یکشنبه مورخ 29 مرداد 1402 خورشیدی 


نکته : 

آدرسهای  آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید . 




در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید 

ِ

الهم  عجل  لولیک الفرج . 



امضای همیشگی اینجانب  در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم   : 


وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir





https://vahidmy.blog.ir/archive


https://vahidmy.blog.ir/post/764