به نام خدا


دانلود کتابهای مهندسی کامپیوتر - زبان سی پلاس پلاس 


حجم فایلهای فشرده روی هم برابر با 2 گیگابایت می باشد که من انها را در چهار پارت با حجمهای مختلف در پیکوفایل آپلود کردم . کافیست به این ادرس مراجعه نمایید . 



در صورت عدم ورود به این ادرس  ، به وبلاگ وحیدمو  ( وبلاگ شخصی وحید محمدی - بلاگ اسکای )  مراجعه فرمایید تا بتوانید این فایلهای حجیم و مفید را دانلود نمایید .


اگر در مورد فایلهای مربوطه سوال یا مشکلی داشتید به وبلاگ وحیدمو مراجعه نموده و سوال خود را بصورت خصوصی مطرح فرمایید تا مشکلات مربوط به دانلود فایلها را برطرف نمایم یا در مورد فایلها توضیح بدهم .  


توجه داشته باشید که حجم آرشیو اصلی این فایلها بالغ بر 56 گیگابایت بوده است که فعلا  فقط 2 گیگابایت از این فایلها را که بصورت pdf ( کتاب الکترونیکی - ایبوک ) می باشند را توانستم  از سایت مربوطه دانلود و در وبلاگ وحیدمو  آپلود نمایم . 


cplusplus-books directory listing (archive.org)


مابقی این آرشیو عظیم را در پستهای بعدی هردو وبلاگ  به مرور زمان آپلود خواهم کرد . انشاا... 


در مورد سایر زبانهای برنامه نویسی و همچنین در مورد دروس رشته ی مهندسی کامپیوتر ، هزاران فایل ارزشمند و مفید را از سایتهای ایرانی و خارجی دانلود کرده ام که حجمی بالغ بر 100 گیگابایت را شامل می شود و البته تنها ، کتاب یا جزوه یا مقاله نیست بلکه شامل سورس کد و پروژه نیز می باشد


همچنین تعدادی از نرم افزارهای تخصصی رشته ی مهندسی کامپیوتر از جمله نرم افزارهای شبیه سازی و نرم افزارهای زبانهای توصیف سخت افزار و مهندسی نرم افزار و نرم افزارهای تخصصی طراحی مدارات الکترونیکی و مدار چاپی و طراحی و ساخت ریزپردازنده و طراحی  زبان اسمبلی جدید برای پردازنده ،   نیز جزو این آرشیو می باشد که اینها نیز یا بصورت جداگانه یا همراه با این آرشیو عظیم ، آپلود خواهند شد . 



علاوه بر اینها ، یک آرشیو بسیار حجیم مربوط به تمام علوم کامپیوتری شامل سیستم عامل ها نیز در اختیار دارم که حجم این آرشیو نیز بسیار زیاد است و شما را با اکثریت سیستم عاملهای تاریخ آشنا می کند و شامل هزاران کتاب مفید می باشد . 


اکثر این کتابها و همچنین کتابهای رشته ی مهندسی کامپیوتر ، جزو رفرنسهای معتبر خارجی ( از جمله کتاب بسیار معروف معماری کامپیوتر به قلم موریس مانو )  و به زبان انگلیسی و در ویرایشهای مختلف می باشند که من تقریبا تمام این رفرنسهای معتبر خارجی  که درحقیقت ، کتاب مرجع معتبر بین المللی  می باشند را دانلود کرده ام  که به امید خدا در آینده ،  آپلود خواهند شد و لینک دانلود را در هردو وبلاگ قرار می دهم . 


همچنین فیلمهای آموزش زبان سی پلاس پلاس دانشگاههای معتبر ایرانی و خارجی ( از جمله دانشگاههای : صنعتی شریف  و دانشگاه تهران  و دانشگاه فردوسی مشهد و ....  و دانشگاههای معتبر خارجی از قبیل کمبریج  و  هاروارد و آکسفورد و برکلی و .....  )   را نیز در اختیار دارم که این فیلمهای بسیار حجیم را نیز در آینده به مرور زمان  آپلود خواهم کرد . انشاا... 


البته برای سایر دروس تخصصی رشته ی مهندسی کامپیوتر  ( از جمله درس ریزپردازنده و زبان اسمبلی و درس  پایگاه داده و  درس معماری کامپیوتر و  سایر دروس تخصصی و اصلی  )   نیز صدها فیلم آموزشی و معتبر را  از دانشگاهها و موسسات مختلف دانلود کرده ام که به امید خدا در آینده آنها را نیز اپلود خواهم کرد . 



علی الحساب ، اولویت را به آرشیو دروس و جزوات رشته ی مهندسی کامپیوتر اختصاص داده ام و پس از پایان این کار ، به سمت سایر مباحث رشته ی مهندسی کامپیوتر می روم . 


این آرشیو بسیار حجیم مربوط به تمام دروس رشته ی مهندسی کامپیوتر را نیز اگر خدا بخواهد در پستهای بعدی به مرور زمان ، آپلود خواهم کرد . انشاا...  


نکته ی بسیار مهم :


وبلاگ وحیدمی و سایر وبلاگهای اینجانب ، آتش به اختیار و خودمختار هستند و هرگز تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران یا قوانین بین المللی از جمله قانون کپی رایت نمی باشند .  



بنابراین من هرگز  به بهانه ی عدم رعایت قانون  کپی رایت ، از انتشار و آپلود فایلهای مفید و کاربردی خودداری نمی کنم  و هرگز هیچ فایلی را حتی پس از دریافت شکایت صاحبان اثر ، حذف نخواهم کرد . من از هیچکس نمی ترسم و قانون کپی رایت را آتش می زنم و خاکسترش را به دریا می ریزم . 


زیرا کپی رایت دشمن زکات علم و نشر علم است و عامل اصلی انحصار و استبداد می باشد . 


من همچون ریچارد  استالمن ، طرفدار انتشار علم در سطح جامعه و شکستن انحصار و دیکتاتوری می باشم و بجای کپی رایت ، از کپی لفت استفاده می نمایم . 


من لایسنس جدیدی به نام  FREEDOM را ابداع کرده ام که هرنوع استبداد و دیکتاتوری و انحصار و کپی رایت را در هم می شکند و به مردم ،  آزادی و بصیرت و قدرت می دهد تا بتوانند از حقوق خودشان دفاع کنند و قانون احمقانه ی کپی رایت را آتش بزنند . 


برای مشاهده ی متن لایسنس FREEDOM  به  نقشه ی وبلاگ وحیدمی مراجعه نمایید 


مجوز آزادی :: vahidmy (blog.ir)




https://vahidmy.blog.ir/post/FREEDOM%20Licence




https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml


نقشه وب گاه (blog.ir)






من طرفدار آزادی بیان و آزادی کاربر و ترویج دانش و کپی لفت ، هستم . من فقط برای پرداخت زکات علم ، به وبلاگنویسی روی آورده ام و هیچ چیزی برای خودم نمی خواهم  و هرگز به دنبال منافع شخصی ام نیستم . 


بنابراین از من نخواهید که  تابع قانون کپی رایت باشم . من خودمختار و آزاد هستم و از هیچکس نمی ترسم و  دستور نمی گیرم . 



مقاله ی مرتبط :


دانلود فایلهای مفید از سایت اینترنت آرشیو 




آدرس مربوط به دانلود کتابهای مربوط به زبانهای برنامه نویسی سی و سی پلاس پلاس در قالب فایلهای PDF : 




https://vahidmo.blogsky.com/1401/06/08/post-100/