FREEDOM  Licence



Copyleft   2022  .  Vahid Mohammady  . (vahidmy).


My site:  https://vahidmy.blog.ir



This product is free . You can disassemble , reassemble , debug , decompile , recompile , and reverse  engine  binary files of this product . 


You can use , recopy , modify and resell it both source and binary files  . Free of charge . This Licence is Anti copyright   . You can modify , change and translate this Licence . Enjoy your FREEDOM





مجوز آزادی


کاربر گرامی !   متن بالا  یک لایسنس برای نرم افزارهای آزاد می باشد . من با مطالعه ی لایسنس های مختلف نرم افزار آزاد از جمله  لایسنس های  GPL  و  MIT  و  BSD  و MPL و   Public domain  به این نتیجه رسیدم که هیچکدام از لایسنس های فوق  ,   آزادی کامل و صد در صدی  به  کاربران  ارائه نمی دهند . 


لذا  یک  لایسنس  جدید به نام FREEDOM  به معنای آزادی   را  به شکلی که در بالا می بینید  ساختم و به شما  کاربران محترم ,  آزادی کامل و واقعی  اعطا  کردم .  شما  آزاد هستید که حتی محتویات و متن این  لایسنس  را به  صلاحدید خودتان  تغییر دهید و اصلاح کنید . این یعنی آزادی کامل و واقعی به زبان ساده و مختصر و مفید برای ایجاد هرنوع تغییر و اصلاح در سورس کد و باینری نرم افزارها و سیستم عاملها و بازیهای کامپیوتری و ....



طبق این مجوز  شما می توانید هرنوع  تغییر و دستکاری و اصلاح را در سورس  و باینری نرم افزار  ایجاد کنید و  حتی نرم افزار  را به اسم خودتان  بازنشر و تکثیر کرده  و  بفروشید . 


شما می توانید  اسم  مرا  حذف کرده  و اسم  خودتان  را بعنوان  مبدع و مبتکر  این  لایسنس   در متن لایسنس   بنویسید . 



هیچگونه کپی رایت برای این مجوز  در نظر نگرفتم  تا  عملا  آزادی واقعی و کامل را به شما کاربران  هدیه داده باشم . 



شما  می توانید نرم افزارهای خودتان را  تحت این لایسنس  یا  هر لایسنس  دیگری  که تمایل داشتید ,  بسازید و بفروشید . 


هیچ محدودیتی  وجود ندارد .  


هر نوع عملیات هک و کرک و مهندسی معکوس  تحت این لایسنس ,  کاملا  مجاز  و قانونی  می باشد . 



وحید محمدی . لایسنس آزادی .