به نام خدا


عنوان پست :


حقایقی در مورد سید علی خامنه ای


آدرس پست:


https://vahidmy.blog.ir/post/791


برای دیدن کلمات کلیدی ، روی آدرس پست کلیک نمایید 



حقایقی در مورد سید علی خامنه ای رهبر ایران:


این چیزهایی که در اینجا می نویسم عین واقعیت است و حقیقت دارند . حالا میل خودتان است که باور بکنید یا منکر شوید . 


هم اکنون امام زمان (عج)  بر کل جهان مسلط شده اند و هر لحظه امکان دارد که توسط امام زمان  غافلگیر شویم . بنابراین  خامنه ای و خمینی و جمهوری اسلامی ایران را فراموش کنید و توبه کنید زیرا به محض ظهور امام زمان ، باب توبه بسته می شود و توبه ی هیچکس از او پذیرفته نمی شود


لطفا  بجای دفاع از خمینی و خامنه ای و حکومت جمهوری اسلامی ایران ، هرچه سریعتر توبه کنید که ظهور امام زمان ، بسیار نزدیک شده است و هر لحظه ممکن است غافلگیر شویم و فرصت توبه را از دست بدهیم . 


قضیه کاملا جدی است و هرگز یک شعار یا شوی تبلیغاتی یا فرا فکنی و اینطور مسائل نیست . 


سال 1402 خورشیدی ، سال ظهور امام زمان است . قضیه کاملا جدی و حیاتی است و خامنه ای هرگز نمی تواند در مقابل خشم خداوند و امام زمان ، از شما دفاع کند و شما را شفاعت نماید . 


زیرا خامنه ای سالهاست که به دیار حق شتافته و دیگر در میان ما نیست که از ما دفاع کند بلکه چند بدل بجای او نقش رهبر ایران را بازی می کنند . 


این بدلهای یازده گانه ی خامنه ای که از سال 1396 شمسی و بعد از فوت خامنه ای ، مردم ایران را فریب داده اند و استاد عوام فریبی هستند هیچ کاری بجز پرحرفی و فریب و تبلیغات و سرگرم کردن مردم بلد نیستند و حتی کارهای خامنه ای را نیز نمی توانند به خوبی تقلید کنند زیرا خامنه ای خیلی سریع و ناگهانی درگذشت و اینها فرصت نکردند تا تمام ریزه کاریهای او را یاد بگیرند . 


بله درست متوجه شدید :


سید علی خامنه ای رهبر ایران ، در اواخر سال 1396 شمسی بر اثر ابتلا به سرطان پروستات و ایست قلبی در بیمارستان درگذشت ولی خیلی سریع از بدل استفاده کردند و مردم ایران را فریب دادند و حتی ویکی پدیا را شدیدا تحت نظر قرار دادند تا ویکی پدیا خبر فوت خامنه ای را منتشر نکند . 


تمام سایتهای خبری که واقعیت را گفتند خیلی سریع فیلتر و مسدود شدند . 


اگر خوب دقت کرده باشید لابد متوجه شده اید که در دعای قنوت  نماز عید فطر سال 1397 شمسی ، خامنه ای هردو دست خود را بخوبی بالا برد و هیچ اثری از مصدومیت در دست راستش دیده نشد . 


می توان گفت که : خامنه ای شفا یافت . 


اما این شخص خامنه ای نیست بلکه بدل است . 


برای پیامهای نوروزی از یک بدل و برای سخنرانی همزمان در همان روز در مشهد ، از بدل دومی و برای ملاقات با سران کشورهای خارجی دقیقا در همان روز از بدل سومی و برای مراسمات در حضور مردم ایران در تهران از بدل چهارمی استفاده می نمایند !!!!


یعنی هر سال در روز اول فروردین شاهد حضور همزمان خامنه ای در چهار  مکان مختلف (1-  بیت رهبری در تهران برای ضبط پیام نوروزی و تعیین شعار سال   - 2- لانه ی جاسوسی در تهران و سخنرانی در حضور مردم و مسئولین  و 3-  حرم امام رضا در مشهد مقدس و سخنرانی در حضور مردم مشهد  و 4- در محل دیدار رسمی  با روسا و سفیران کشورهای خارجی در تهران )  هستیم  که اصلا با عقل جور در نمی آید و اتفاقا از نظر ظاهری و میزان پیری و جوانی و چین و چروک صورت و حتی میزان اخم یا شادی چهره و  شکل و قیافه و رنگ لباس  و بزرگی و کوچکی چشم و گوش و میزان اندازه ی مردمک چشم  و  در اجزای گوش و  در شکل بینی  و حتی در فریم عینک و  در خط پیشانی و چروک دور چشم و شکل خط خنده دور لب ها و چشم ها ، و  در رفتار و گفتار و بیحالی یا شادابی  ،  بین این بدل ها تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد . 


خب طبیعی است زیرا سید علی خامنه ای در سال 1396 شمسی به ملکوت اعلی پیوست و این یازده بدل دقیقا از زمان فوت خامنه ای تا به امروز سعی کرده اند به مردم بقبولانند که ما خامنه ای هستیم و شک به دلتان راه ندهید !!!


غافل از اینکه در میان مردم ایران ، چند نفری هستند که متوجه ی این همه تفاوت در ظاهر و رفتار این بدلها می شوند و بخوبی می دانند که خامنه ای اصیل و اوریجینال فوت کرده است و اینها فقط بدل هستند . 


فیلتر شدن یوتیوب به جرم انتشار فیلم مسافرت بدل خامنه ای به کرمانشاه زلزله زده نیز ثابت می کند که خامنه ای اصلا به کرمانشاه نرفت بلکه بدل او به کرمانشاه رفت و حتی با دست راست با مردم دست داد !!!


در زلزله ی بم نیز بدل خامنه ای گاهی اوقات در بازار شهر کرمان قدم می زد و گاهی اوقات در شهر بم حضور داشت !!


در دعوت رسمی از خامنه ای توسط لشکر 41 ثارا... کرمان نیز بدل خامنه ای حاضر نشد به شهرستانهای جنوبی استان کرمان برود و نماینده  اش را اعزام کرد زیرا اگر به شهرستانهای جنوبی می رفت مردم آن مناطق او را می شناختند و عملا هویت بدل برملا می شد . 


خامنه ای از مردم استان کرمان کینه ی شتری داشت و این شخص که بعد از 35 سال با هزار منت به کرمان آمد هرگز خامنه ای نبود بلکه بدل بود . 



خامنه ای هیچوقت به استان کرمان اهمیت نداد و هیچگونه سفر استانی به کرمان نداشت . 


آن یکی دو سفر نیز توسط بدل ها انجام شدند . 




نکته ی مهم :


وبلاگ وحیدمی دقیقا دو سال بعد از وفات خامنه ای  یعنی از سال 1398 شمسی  شروع به کار کرد زیرا من می دانستم که با فوت خامنه ای ، دیگه از آن حجم انبوه  فیلترینگ وحشیانه ی وبسایتها و وبلاگها  کاسته می شود هرچند که همین حالا نیز خطر فیلترینگ وجود دارد و هر لحظه امکان دارد که وبلاگ وحیدمی نیز فیلتر و حتی حذف شود!!


اما نظر به اینکه وبلاگ وحیدمی تنها یکی از هزاران وبلاگ است که ساخته ام و نظر به اینکه به ظهور ناگهانی امام زمان اعتقاد کامل دارم و می دانم که جمهوری اسلامی ایران نیز متوجه ی ظهور امام زمان شده است و قصد دارد خودش را آماده کند و در این راه حتی حاضر است تمام بدل های خامنه ای را سربه نیست و نابود کند ، لذا با خیال راحت حرفهایم را می زنم و اگر این وبلاگ فیلتر یا مسدود شد می توانید به سایر وبلاگهایم که آدرسشان را قبلا به شما اعلام کردم مراجعه کنید . 


در آخرین روزهای آبان ماه سال 1402 خورشیدی یعنی در پایان اولتیماتوم وبلاگ وحیدمی به کاربرها و در شروع مرحله ی حذف وبلاگ توسط خود مدیر وبلاگ و نه توسط دولت ایران ،  می خواهم یکسری حقایق را در مورد سید علی خامنه ای به شما بگویم 


بعد ، وبلاگ را حذف می کنم و اگر حذف نکنم ، دولت ایران آنرا حذف خواهد کرد . بهرحال فرقی نمی کند. زیرا بعد از انتشار این پست ، دیگه این وبلاگ را نخواهید دید


پس خوب نگاه کنید ببینید چه می گویم و چه می نویسم:



ابتدا یک نگاه به کلمات کلیدی زیر این پست بیندازید . 


خب حالا می خواهم بگویم که :


سید علی خامنه ای دقیقا در اواخر بهمن ماه سال 1396 خورشیدی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان درگذشت . 


حالا کدام بیمارستان بود خدا می داند . 


همینقدر بدانید که اگر سید علی خامنه ای زنده بود من هرگز این چهار پنج سال اخیر علیه او مطلب نمی نوشتم و اگر می نوشتم وبلاگم حتما فیلتر یا حذف می شد . 


اگر بعد از انتشار این پست ، وبلاگ وحیدمی را حذف یا فیلتر نکردند یعنی اینکه سید علی خامنه ای سالهاست که به رحمت خدا پیوسته است و دیگر در میان ما نیست . 


نشان به این نشان که در طول این چهار سال نیز وبلاگ وحیدمی را فیلتر یا حذف نکردند . زیرا اصلا خامنه ای زنده نبود که سیستم فیلترینگ بابت نوشته های یک بلاگر، نگران و مضطرب و دستپاچه شود . 


خامنه ای سالهاست که فوت کرده و این بدلهای کودن نیز کاملا خرابکاری کرده اند و نمی توانند نقش خامنه ای را به درستی ایفا کنند . 


از سال 1400 خورشیدی تمام علمای اسلام و ایران رسما و البته بصورت مخفیانه به دولتهای ایران و قوه ی قضانیه و کارگروه  اعلام کرده اند که امام زمان ظهور کرده اما ظهورش کاملا مخفیانه و بی سرو صدا و در سکوت کامل خبری انجام شده است. 


لذا دیگه آن سختگیری های شدید و فیلترینگ وحشیانه را شاهد نبودیم . 


هرچند که برخی سایتهای زرد و سخیف و مستهجن را کماکان فیلتر و مسدود می کنند اما برای آنها مقرون به صرفه نیست که یک وبلاگ فکستنی و درب و داغون مثل وبلاگ وحیدمی را فیلتر کنند زیرا برایشان کلی هزینه و خرج به همراه دارد  لذا تمرکز سیستم فیلترینگ بر روی سایتهای بزرگ خبری و سیاسی می باشد و اگر انها را فیلتر کنند دیگه نیازی به فیلترینگ وبلاگ ها نمی باشد . 


این اولین حقیقت درباب خامنه ای بود که ثابت می کند که خامنه ای سالهاست فوت کرده است و اگر زنده بود الان شما این وبلاگ را مشاهده نمی کردید  زیرا به محض انتشار اولین پست سیاسی و جنجالی  فیلتر و حذف می شد . 



حقیقت دوم اینکه :


ظاهرا پسرهای خامنه ای قصد داشتند رهبر ایران شوند و مخصوصا سید مجتبی پسر کوچک خامنه ای نیز سالهای سال در حال اعمال فشار به مراجع عظام تقلید بود تا از آنها برای مرجعیت جعلی و ساختگی اش دستخط و تاییدیه دریافت کند . 


به دروغ اعلام کردند که سید مجتبی خامنه ای درس خارج فقه می خواند و استاد حوزه ی علمیه است و مرجع تقلید و صاحب رساله است و ... 



ابتدا تعدادی از اساتید حوزه ی علمیه مقاومت کردند و حاضر نشدند پای این دروغها امضا کنند اما فشار وحشیانه ی سپاه پاسداران و بسیج و نیروی انتظامی و لشکر دویست هزار نفری سپاه ولایت که همگی بادیگارد و محافظ سید مجتبی هستند ، این افراد را وادار کرد که پای دروغهای سید مجتبی خامنه ای را امضا و تایید نمایند . 


بعد هم یکی یکی آنها را بطور مشکوک و  تحت عنوان کهولت سن و بیماری ، به قتل رساندند زیرا :


سر بریده سخن ندارد . 


سیاست به صغیر  و کبیر رحم نمی کند . 


حقیقت سوم :


پسر ارشد خامنه ای یعنی سید مصطفی ظاهرا سالها پیش گفته است که هیچ علاقه ای به پست و مقام ندارد و ترجیح می دهد درس بخواند و به سیاست کاری ندارد . 


اما آیا شما این حرف را باور می کنید ؟؟؟


مخالفتهای ظاهری او با برادر کوچکش نیز یک سیاست زیرکانه است . 


اگر سید مجتبی رهبر ایران بشود حقیقتا یک تسویه حساب خونین را ابتدا در بیت خودش راه می اندازد و یکی از اولین قربانیان این ترور و کودتا ، شخص سید مصطفی خواهد بود و او نیز خطر برادرش سید مجتبی را حس کرده است . پس بیکار نمی نشیند و سعی می کند برادر کوچکتر را محدود کند و خودش را در مقابل او بیمه کند . 


این یعنی شروع یک جنگ خونین در بیت خامنه ای 



اگر تمام این نوشته ها را نوعی عقده ترکانی و دلخوشی یک ضد انقلاب و سلطنت طلب در نظر بگیرید ، آیا ظهور ناگهانی امام زمان که باعث شد تمام این معادلات به هم بخورد نیز از نظر شما عقده ترکانی و دلخوشی و خیالبافی است ؟؟؟


آیا در ظهور امام زمان نیز این جمله را برایم می نویسید ؟؟


شتر در خواب بیند پنبه دانه !!!


بله من همان شتر هستم که در خواب ، پنبه دانه می بینم ولی با لگد پشه ها را از خودم دور می کنم پس لطفا شتر را از لگد پشه نترسانید . 


هرچیزی را که حدس و گمان بدانم اما ظهور امام زمان را نمی توانم حدس و گمان بدانم . 



هرچند که نمی توان برای ظهور و قیام امام زمان  وقت تعیین کرد و تمام تاریخها نیز براساس حدس  گمان هستند و امکان بدا و ابطال این تاریخها از طرف خداوند بسیار زیاد است اما ...


اما نباید فراموش کرد که من وقت تعیین نمی کنم و فقط می گویم عجله کنید زیرا هر لحظه امکان دارد امام زمان بطور ناگهانی ظهور کند و ما را غافلگیر کند آنوقت نه روح خمینی و نه روح خامنه ای و نه فرزندان خامنه ای و نه سید مرحومان و نه هیچ انسان دیگری نمی تواند ما را نجات دهد


پس بی جهت به سیاست و انسانهای سیاستمدار که ظاهرا شخص اول مملکت و در اوج قدرت هستند  دلخوش نباشید . 


اگر من به امام زمان و یا به خداوند دلخوش هستم این دلخوشی کاملا بجا و درست است اما اگر شما به خامنه ای دلخوش باشید دلخوشی تان پوچ و نابجا است . 

زیرا خداوند بر امام زمان و امام زمان بر خمینی و خامنه ای ارجحیت دارد . 


به فرموده ی حجت الاسلام پناهیان ، یکی از علایم کافر این است که ارجحیت ها را نادیده بگیرد و به دنبال چیزهای کم اهمیت برود . 


با این حساب ، شما طرفداران خمینی و خامنه ای که خدا و امام زمان را که در اولویت  و ارجحیت هستند رها کرده اید و خمینی و خامنه ی را که در مقام و رتبه ی پایینی قرار دارند در حد خدا می پرستید و از این دو نفر بت ساخته اید ، کافر هستید . 


و البته شما طرفداران ولایت فقیه که جمود فکری دارید و اهل تحقیق و جستجو نیستید و کنجکاو نمی شوید و به دنبال نور و رحمت و هدایت نیستید و هرکاری که دلتان می خواهد انجام می دهید ، عملا کافر هستید . زیرا دچار اختلال شخصیتی می باشید . اینها حرفهای من نیست بلکه حرفهای حجت الاسلام پناهیان است . 


شما با خداوند متعال و امام زمان بیعت نکردید و حالا مجبورید با خامنه ای بیعت کنید !!


شما سربازان خمینی و خامنه ای ، مصداق این ضرب المثل هستید که می گوید:


( هرکس که با دست علی بن ابی طالب بیعت نکند با پای حجاج بن یوسف بیعت خواهد کرد .) 


این ضرب المثل به عبدا... بن عمر بن خطاب فرزند خلیفه ی دوم مسلمین  برمی گردد . هنگامیکه عثمان خلیفه ی سوم به هلاکت رسید و به جهنم واصل شد ، مردم با حضرت علی بیعت کردند اما عبدا... بن عمر بن خطاب ، مردد بود و حاضر نشد با امام علی بیعت کند  . 


اما همین عبدا... بن عمر بن خطاب در دوران پیری و نصف شب به محضر  حجاج بن یوسف ثقفی حاکم خونخوار و بی رحم کوفه وارد شد و هرچقدر حجاج به او گفت من خسته هستم و نصف شب است و برو فردا بیا و با من بیعت کن ، عبدا... بن عمر بن خطاب توجه نکرد و گفت اگر شب بر من بگذرد و امام زمانم را نشناسم به رسم جاهلیت مرده ام !!!


حجاج گفت حالا که خیلی اصرار داری بدان که من حال ندارم دستم را دراز کنم پایم را دراز می کنم و تو با پای من بیعت کن !!!


این احمق یعنی عبدا... بن عمربن خطاب  نیز به این خفت و خواری تن داد و در کمال حماقت ، دستش را روی پای حجاج بن یوسف ثقفی گذاشت و با پای این جنایتکار  بیعت کرد . 


بله این حال و روز سربازان خمینی و سربازان خامنه ای است که با پای سید علی خامنه ای ( حجاج زمان )  بیعت کردند زیرا حاضر نشدند با دست امام زمان بیعت کنند . 


این مطالب ، مضمون حرفهای حجت الاسلام پناهیان بود . 


شما سربازان خمینی و خامنه ای هیچوقت حرفهای انسانهای دلسوز را گوش ندادید و چشم خود را به روی حقیقت بستید و غریزه ی کنجکاوی تان را سرکوب کردید و به جمود فکری مبتلا شدید  و البته کافر شدید . 




می دانم که حرفهای مرا باور نمی کنید . 


خب حقیقت بعدی را می گویم شاید باور کنید


چرا در یک روز واحد ، ما چندین چهره ی متفاوت از سید علی خامنه ای را در چندین مکان از تلویزیون مشاهده می کنیم و اصلا به تفاوتهای فراوان این بدل ها اهمیت نمی دهیم و فقط به حرفهای قشنگ و مکارانه اش گوش می دهیم و در خیابانها شعار می دهیم ؟؟؟


واقعا چرا ؟؟؟


چون مسخ شده ایم . یعنی خامنه ای و خمینی ما را مسخ کردند و از خدا  دور کردند . 


آن زمان که بسیجی های دو آتشه و کم عقل در تکبیره الاحرام نمازشان بعد از ذکر مقدس ا... اکبر از یک عبارت شرک آلود یعنی خمینی رهبر استفاده می کردند و نمازشان را باطل می کردند می بایست همانجا این افراد را سرجایشان می نشاندیم تا کار به اینجاها نکشد و هیچکس جرات نکند نماز را به تمسخر گرفته و برای خدا شریک قائل شود .


اما سکوت کردیم و این افراد گستاختر شده و در ادامه این را در نمازشان گفتند و نمازشان را به شیطان رجیم فروختند و بی دین شدند:


مرگ بر ضد ولایت فقیه !!!



یعنی اگر کسی به این احمقها می گفت که شما مشرک هستید و نمازتان باطل است ، او را دشمن ولایت فقیه می خواندند و به او فحش می دادند . 


از این حماقت بیش از چهل سال است که می گذرد و هنوز هم انسانهای بی عقل را می بینیم که مدام از ولایت فقیه حرف می زنند بدون اینکه متوجه شوند که ولایت فقیه یعنی شرک به خدا


یک نکته در مورد نائب بر حق امام زمان یعنی خمینی و خامنه ای !!!



ما چیزی به نام نائب برحق امام زمان  نداریم . 


چند روز قبل از وفات آخرین نائب خاص امام زمان ،  آن حضرت به او دستور داد که خودت را برای مرگ آماده کن و حسابت را با مردم تسویه کن و به همه بگو که داری از دنیا می روی و هرگز هیچکس دیگری را بعنوان جایگزین و نائب امام زمان  انتخاب نکن و رسما به همه بگو که دوران غیبت کبری شروع شده است و امام هیچ نائبی ندارد 


اینکه می گویند که امام زمان فرموده در دوران غیبت به فقها مراجعه کنید فقط برای سوالات فقهی و بحث احکام و حلال و حرام،  بوده است نه برای نائب بودن و تشکیل حکومت اسلامی !!!


امام زمان رسما اعلام کرد که من هیچ نائبی ندارم و فقط برای سوالات فقهی و در همین حد و نه بیشتر ، می توانید به فقها مراجعه کنید . 


ولی فقهای فاسد  و ظالم و دیکتاتور و کافر از غیبت امام زمان سو استفاده کردند و خودشان را نائب امام زمان نامیدند و کتابهای شیطانی به نام  " ولایت فقیه "  و " ولایت مطلقه ی فقیه "  که اولی شرک و دومی شرک و دیکتاتوری بود را نوشتند و عوام و خواص را یکجا  فریب دادند و خلف وعده و خیانت کردند و خود را به مقام رهبری ایران رساندند . 


تکرار می کنم : 


ما چیزی به نام نائب امام زمان نداریم و جمیع آخوندها فقط فقیه و مجتهد هستند و حق تشکیل حکومت و ایجاد ولایت  را نداشتند و ندارند . 


ولی فقیه یعنی شیطان 

ولایت فقیه یعنی ولایت شیطان 


اولوالامر یعنی چهارده معصوم 


راسخون فی العلم یعنی چهارده معصوم 


امام یعنی دوازده امام


صدیقین یعنی چهارده معصوم 


اولیای خدا  یعنی چهارده معصوم 


مقربین خداوند  یعنی چهارده معصوم 


ائمه ی هدی  یعنی چهارده معصوم 


حکومت اسلامی یعنی حکومت پیامبر اسلام و امام علی در قرن اول هجری و صدر اسلام و حکومت چند هزار ساله ی تمام چهارده معصوم  بعد از شهادت امام زمان


بعد از شهادت امام زمان ؛ پیامبر اسلام صلوات ا... علیه و آله  زنده خواهد شد و مدت پنجاه هزار سال حکومت خواهد کرد . سپس امام علی علیه السلام مدت چهل و چهار هزار سال حکومت خواهد کرد و سپس امام حسین علیه السلام مدت چهارصد هزار سال حکومت خواهد کرد و این حقیقت  یعنی  تاسیس حکومت اسلامی  تا امام حسن عسکری علیه السلام  ادامه خواهد یافت تا اینکه  حضرت اسرافیل علیه السلام از عرش به زمین فرود می آید و در بیت المقدس در شیپور می دمد و تمام مخلوقات فورا  می میرند و فقط خدا باقی می ماند و دنیا به پایان می رسد . 



بله ! حکومت اسلامی فقط باید توسط پیامبر اسلام یا ائمه ی اطهار تاسیس شود و سایر انسانها حق ندارند حکومت اسلامی تشکیل دهند . 


فقها و آخوندها شرعا حق تشکیل حکومت را نداشتند ولی خمینی بدعت کرد و دستور امام زمان را زیر پا گذاشت و یک حکومت جعلی  و  نامشروع را تحت عنوان جمهوری اسلامی ایران تاسیس کرد و تمام دنیا را فریب داد . 

لذا جمهوری اسلامی ایران ، یک حکومت غیر شرعی و نامشروع و خلاف شرع و یک هنجارشکنی بزرگ و یک بدعت وحشتناک بود . 


دقیقا مثل قضیه ی غصب خلافت امام علی  توسط  ابوبکر و عمر  


ابوبکر زمان یعنی خمینی مدت ده سال حکومت کرد . 


الان نیز سالهاست که پس مانده های متعفن عمر زمان یعنی خامنه ای که بدل او هستند بر ما حکومت می کنند . 


بجز ولایت خداوند سایر انواع  ولایت،  پوچ  و بی ارزش و دروغین هستند . 


ولایت پیامبر یا امام نیز با کسب اجازه از طرف خداوند و فقط برای پیامبر و امام است و ما بعد از غیبت امام زمان ، هیچنوع ولایتی نداریم . 


ولایت فقیه  یک عبارت من درآوردی و خلاف شرع است. 


ما مسلمانها  تحت ولایت خداوند و امام زمان هستیم . ولایت فقیه چه صیغه ای است این وسط ؟؟؟؟


ولایت فقیه ولایت شیطان است  . البته شیطان انسی . یعنی شیطان رجیم در  لباس انسان 


عبارت جعلی و ساختگی ولایت فقیه توسط یک هندو زاده ی مشرک یعنی خمینی ابداع شد و توسط یک عراقی زاده ی خونریز و جنایتکار یعنی خامنه ای تعمیم و گسترش یافت . 


نگران نباشید خامنه ای سالهاست که به جهنم واصل شده است و فرقی نمی کند که این وبلاگ حذف شود یا حذف نشود . باور کنید فرقی نمی کند . 



اگر این وبلاگ را حذف بکنند  بازهم حقیقت همین است که من گفتم زیرا خامنه ای حقیقتا در سال 1396 خورشیدی فوت کرد و این وبلاگ توسط کارگروه که خودمختار است و هرگز از رهبر دستور نمی گیرد فیلتر یا حذف خواهد شد . به همین سادگی . 


سوال :


اگر کارگروه مستقل است و با خامنه ای یا بدون خامنه ای این وبلاگ را حذف می کند پس از کجا بدانیم که  خامنه ای واقعا فوت کرده است ؟؟؟



جواب :


از روی تفاوتهای فراوان در چهره  و رنگ صدا و رنگ لباس و میزان قد و هیکل و لاغری و چاقی صورت و مقدار چین و چروک صورت  بدل های خامنه ای در طول یک روز  می توانید به اینکه اینها همگی بدل هستند و خامنه ای فوت کرده است پی ببرید . 


بله همین بدلها به من و شما کمک می کنند که از مرگ خامنه ای مطمئن شویم و به دلمان شک راه ندهیم . 


سوال : مصدومیت دست را چه می کنی؟؟؟


جواب : این مصدومیت کاملا ساختگی است . آیا متوجه نشدید که انگشتان دست راست این بدلها کاملا سالم است و این ها فقط یک دستکش بسیار نازک روی دستشان کشیده  اند که مثلا بگویند این دست راست خامنه ای  است و بعد  انگشتان خود را هر بار به شکلی متفاوت کج و کوله می کنند تا ما خیال کنیم دست راست شان معیوب است ؟؟؟؟


بله با دستکش مخصوص و نازک عملا چشمهای ما را فریب می دهند . اما شکل انگشتان هر بدل با بقیه فرق دارد و لذا اگر خوب به فیلمهای اخیر نگاه کنید متوجه می شوید که در هر مراسمی بدلها چگونه انگشتان دست راست خود را خم می کنند تا مردم را گول بزنند . 


ضمنا آثار عمل جراحی که اخیرا روی بخشهای مختلف گوش بدل ها انجام شده است نیز ثابت می کند که این افراد مدام در حال انجام عمل جراحی پلاستیک هستند تا هرچه بیشتر به خامنه ای شبیه شوند . 


در مورد رنگ صدا نیز باید بدانید که از دستگاههای کوچک و مخفی درون لباس استفاده می کنند و گرنه رنگ صدای واقعی هیچکدام از بدلها شبیه به رنگ صدای خامنه ای نیست و اینکه شما صدای خامنه ای را می شنوید به دلیل وجود دستگاههای مخصوص و کوچک است که صدای این افراد را گرفته و صدای خامنه ای را به اطراف ارسال می کنند و شنوندگان و حتی حضار درون جلسه را فریب می دهند . 


اینها تمام سایتها خصوصا ویکی پدیا را شدیدا تحت نظر دارند و ویکی پدیا نیز هرگز خودش را بابت این مسئله ی بی ارزش و سخیف ،  گرفتار نمی کند و به هشدارهای مسئولین ایران گوش می کند و تاریخ فوت خامنه ای را درج نمی کند. 


پس به ویکی پدیا اعتنا و اعتماد نکنید . زیرا سر در آخور همین ها دارد . 


تمام وبسایتهای واقعی و راستین که اسناد قوی در مورد مرگ خامنه ای را منتشر کرده اند مسدود و فیلتر کرده اند . 


اما من هرگز این اسناد را برملا نمی کنم مگر زمانیکه این حکومت توسط امام زمان ساقط و نابود شود و خود امام زمان رئیس حکومت شود . 


آنگاه در حضور امام زمان ، تمام اسناد و مدارک را برملا خواهم کرد . 



سوال :


یک درصد احتمال بده که تمام اینها خواب و خیال هستند و خامنه ای واقعا زنده است . آنوقت چه ؟؟


جواب :


فرقی نمی کند که خامنه ای زنده است یا فوت کرده است. زیرا خامنه ای دیگه هیچ قدرتی ندارد و مافیای حاکم بر ایران کار خودش را بخوبی انجام می دهد و رهبر ایران این وسط هیچکاره است . 


خامنه ای چه زنده باشد و چه نباشد قدرتی ندارد . فیلترینگ سایتها نیز توسط کارگروه انجام می شود که یک سازمان کاملا مستقل و خودمختار است و هرگز به رهبر ایران پاسخگو نیست . 


اما شما نیز یک درصد احتمال بدهید که خامنه ای مرده است یا اینکه نه !


احتمال بدهید  که خامنه ای هنوز زنده است اما بطور ناگهانی توسط امام زمان غافلگیر می شویم و فرصتی برای توبه کردن نداریم 


آنوقت چه ؟؟


آیا آن زمان یک نگاهتان به سمت خامنه ای است و یک نگاهتان به امام زمان است و متحیر و سرگردان هستید یا اینکه  خامنه ای را رها می کنید و به سمت امام زمان می روید تا توبه ی شما را بپذیرد ؟؟؟


خوب فکر کنید و ببینید کدامیک ارجحیت دارند و مقدم هستند ؟؟؟


رهبر ایران  یا  امام زمان ؟؟؟


اگر عقل داشته باشید با فرض زنده بودن خامنه ای ، فقط به امام زمان فکر می کنید و خامنه ای از مغزتان دور می ریزید و فقط به  عبادت و توبه مشغول می شوید تا مبادا توسط امام زمان غافلگیر شوید . 


عملا هیچ فرقی نمی  کند که خامنه ای هنوز زنده باشد یا اینکه در سال 1396  فوت کرده باشد زیرا در هردو حالت شما باید از امام زمان اطاعت کنید . 


خامنه ای نیز چه زنده باشد و چه مرده باشد از امام زمان اطاعت می کند .


حالا چی ؟؟


بازهم دلتان را به ولایت فقیه و خامنه ای خوش کرده اید و خطر ظهور را فراموش کرده اید یا اینکه سرعقل آمدید و برای ظهور لحظه شماری می کنید و خامنه ای و خمینی و سایر بت ها را فراموش می کنید و از شرک به خدا پرهیز می کنید و توبه می کنید ؟؟؟


دقیقا بعد از خواندن این پست به چه چیزی فکر می کنید ؟؟؟


یعنی هنوز هم قبول ندارید که ظهور امام زمان از رگ گردن به شما نزدیکتر است ؟؟؟


دنبال سایر حقایق زندگی خامنه ای هستید ؟؟؟


خب بقیه ی اسرار زندگی خامنه ای را به بعد از ظهور امام زمان و انقراض جمهوری اسلامی ایران و شروع حکومت جهانی امام زمان ، موکول می کنم . 


پس تا اسراری دیگر از زندگی خامنه ای ، شما را به خدای بزرگ می سپارم . 


خدا نگهدار 


+


آپدیت:


در پاسخ به این سوال حجت الاسلام پناهیان که می گوید : چرا شعار مرگ بر اسرائیل را سر نمی دهید اما علیه جمهوری اسلامی ایران حرف می زنید و به مقامات بلند پایه ی جمهوری اسلامی بی احترامی می کنید و چشمتان را بر روی جنایات اسرائیل می بندید ؟؟


یک پاسخ ساده دارم که اینگونه است :


جناب حجت الاسلام پناهیان ، اگر نمی دانستید باید بدانید که  لغت  اسرائیل به معنای  " حمایت شده  توسط خداوند " است و لقب حضرت یعقوب می باشد. 


مرگ بر اسرائیل یعنی مرگ بر حضرت یعقوب !!!


آیا شما دوست دارید که ما به حضرت یعقوب پسر حضرت اسحاق و نوه ی حضرت ابراهیم و پدر حضرت یوسف و رئیس قوم بنی اسرائیل  ، بی احترامی و هتک حرمت کنیم ؟؟؟


معاذا... پناه بر خدا 


ما هرگز به حضرت یعقوب علیه السلام  که لقبش اسرائیل است توهین نمی کنیم و شعار مرگ بر اسرائیل را هرگز به زبان نمی آوریم . 


ضمنا ما منکر جنایات و نسل کشی دولت صهیونیسم نیستیم و نام این دولت نیز اسرائیل نیست بلکه صهیونیسم است . 


ما ترجیح می دهیم که شعار مرگ بر صهیونیسم را بر زبان بیاوریم 



ضمنا این سرزمین از زمان حضرت ابراهیم ، به قوم بنی اسرائیل که  عجم بودند تعلق داشت و حضرت یعقوب و دوازده پسرش در همین فلسطین زندگی می کردند و فقط به دعوت حضرت یوسف که  عزیز مصر بود موقتا به مصر رفتند و زاد و ولد کردند و در زمان حضرت موسی به وطن اصلی شان یعنی فلسطین وارد شدند . 


تحقیقات باستان شناسی و نیز مدارک معتبر تاریخی و آیات قرآن کریم و نیز آیات تورات و انجیل نیز این حقیقت را ثابت می نمایند . 


ضمنا مردم فلسطین  در غیاب بنی اسراییل سرزمین کنعان را اشغال کردند و به دستور خدا  اسرائیل در معیت حضرت موسی موظف بود که با پهلوانان و ستمگران فلسطینی بجنگند . 


در این مورد به آیات 20 تا 26 سوره ی مائده مراجعه فرمایید . 


طبق این آیات ، فلسطین و لبنان و اردن و بخشی از سوریه که روی هم سرزمین کنعان نامیده می شوند به قوم یهود و بنی اسرائیل و فرزندان حضرت اسحاق و یعقوب تعلق دارد . 


ضمنا فلسطینی ها خودشان عقل نداشتند و زمینهای خود را به کمترین قیمت به صاحبان اصلی این زمین ها یعنی یهودی ها فروختند و قرار بود به عربستان سعودی برگردند ولی برنگشتند و معامله ی قانونی را بر هم زدند . 


بنابراین مردم فلسطین اگر عقل داشته باشند به عربستان که وطن اصلی شان است برمی گردند . 


جای عرب در کشور عربستان است و سایر کشورها باید از وجود عرب ها خالی شود . 


عرب ها باید همگی به وطن و سرزمین مادری شان یعنی عربستان برگردند  . 


+

+

+



دلایل نفرت مردم از جمهوری اسلامی ایران 


چرا جمهوری اسلامی ایران یک حکومت نامشروع است ؟؟ 


و اما دولت جمهوری اسلامی ایران به این دلیل فحش می خورد که :


1- برخلاف دستور امام زمان رفتار کرد و خودش را نائب امام زمان معرفی کرد لذا  نامشروع است 


2- براساس کتابهای شیطانی و کفر آمیز  " ولایت فقیه "  و " ولایت مطلقه ی فقیه " تاسیس شده و باز هم نامشروع است 


3- تمام آثار باستانی و فرهنگ و هنر ایران باستان را با خاک یکسان کرد و هویت ایرانی و تقویم ایرانی را از ما گرفت و ایران را به تلی از خاکستر تبدیل کرد 


4- از همان روز 23 بهمن سال 1357 خورشیدی  گربه را دم حجله کشت و بیش از هفتاد هزار نفر ایرانی بی گناه را به ناحق اعدام و ترور کرد . 


5- حکومت دیکتاتوری و مستبد دینی را بر مردم ایران تحمیل کرد و حتی از کشتار انسانهای پاک و نفس زکیه یعنی استاد سید جواد ذبیحی ( قاری قرآن ) نیز ابایی نداشت و مرتکب جنایات بسیار شد 


6- همیشه منافع ایران را به نفع سایر کشورها پایمال کرد و کم مانده بود نوامیس مردم ایران را نیز صادر کند زیرا معتقد بود که دارد انقلاب را صادر می کند!!!


7- کاری کرد که ایران قدرتمند که ژاندارم منطقه بود به پست ترین  و بی ارزشترین کشور جهان تبدیل شود و تمام کشورها تف به صورت ایران  انداختند و ایران را از همه جهت تحریم نمایند و در لیست سیاه قرار دهند . 


8- تشنه ی جنگ افروزی است و خودش شخصا مردم فلسطین را گول زد و به آنها گفت به بیمارستان پناه ببرید بعد با کمک سپاه قدس  ، بیمارستان را با خاک یکسان کرد و بیش از 500 فلسطینی را قتل عام کرد و به دروغ اعلام کرد که این کار اسرائیل بوده است 


9- با این دروغ عملا زمینه ی ثبت نام بیش از 11 میلیون ایرانی طالب جنگ علیه اسراییل را فراهم کرد و همه را فریب داد و الان نیز آماده ی جنگ و آتش و خون و خونریزی است زیرا مازوخیست و خودآزار است و دیگران را نیز آزار می دهد 


10- قرار بود مفسدین اقتصادی و نابود کنندگان بورس و سرمایه های مردم ایران از جمله شیخ حسن روحانی را اعدام کند اما دقیقا برعکس رفتار کرد و شیخ حسن روحانی که قاتل بورس و سرمایه های مردم ایران بود را در صف اول مقربین خامنه ای و دقیقا جلوی لنز دوربین صدا و سیما قرار داد تا مردم ایران را شکنجه ی روحی نماید . 


کافیست یا بازهم بگویم جناب حجت الاسلام پناهیان ؟؟؟


+

+



و اما در مورد حکومت غاصب صهیونیستی


نام این کشور و این حکومت جنایتکار ، اسرائیل نیست بلکه صهیونیسم است . 


اسرائیل = اسرا + ایل


اسرا = حمایت شده 


ایل = خداوند 


اسرائیل = حمایت شده توسط خداوند = حضرت یعقوب علیه السلام 




حالا  فهمیدی که  چرا ما مردم ایران ، بجای مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر خمینی  و مرگ بر خامنه ای  و مرگ بر صهیونیسم را بعنوان شعار انتخاب کرده ایم ؟؟؟؟


ما چشمهایمان را بر روی جنایات رژیم کودک کش و خبیث صهیونیسم نبسته ایم و این جنایات را محکوم می کنیم اما شما را نیز همسنگ با امریکا و صهیونیسم و انگلیس می دانیم  . 


از قدیم گفته اند :


سگ زرد برادر شغال است 


سگ زرد = جمهوری اسلامی ایران 


شغال = آمریکا و صهیونیسم و انگلیس و فرانسه و روسیه و چین 


بجای مرگ بر اسراییل که نوعی توهین به حضرت یعقوب محسوب می شود از شعار زیر استفاده می کنیم :


مرگ بر صهیونیسم


نام این دولت خونریز و جنایتکار ، اسرائیل نیست بلکه صهیونیسم است 


ضمنا حساب صهیونیسم خونریز و جنایتکار از حساب اسرائیل و بنی اسرائیل و قوم یهود کاملا جدا می باشد و ما این دو را هرگز با هم قاطی نمی کنیم . 




+


تاریخ  آپدیت :


دوشنبه مورخ 29 آبان سال 1402 خورشیدی . ساعت پنج عصر 


سال ظهور امام زمان و نابودی تمام حکومتها در سرتاسر جهان 



باز هم می گویم و از گفتنش نمی ترسم :


سید علی خامنه ای در تاریخ 28 بهمن سال 1396 شمسی به جهنم واصل شد و از شر او خلاص شدیم . 


دقیقا همان زمان ، خداوند به امام زمان دستور داد که به دنیا مسلط شود . 


پیشگویی دکتر احمدی نژاد مبنی بر ظهور امام زمان در سال 1396   کاملا صحیح است . 


بنابراین از همین امروز ، دست از دنیا پرستی و بت پرستی بردارید و توبه کنید که ظهور بسیار نزدیک شده است . 


خمینی و خامنه ای را از ذهن تان پاک کنید و فقط به خداوند و امام زمان فکر کنید . 


وقت تنگ است . از همین الان شروع کنید به رسیدگی به حق ا... و حق الناس و حق النفس و از همین الان رسما توبه کنید


به مجرد اینکه امام زمان ظهور نماید درب توبه بسته می شود و توبه ی هیچ انسانی پذیرفته نمی شود


ظهور امام زمان یعنی بسته شدن درب توبه


خطر نزدیک است . مراقب باشید و تا می توانید به تزکیه ی نفس بپردازید . 


در تردیدهای آخرالزمان ، به قرآن پناه ببرید . 


+


الهم عجل لولیک الفرج . آمین یا رب العالمین


+

+

+


آپدیت ۲


سوال : 

طبق قانون اساسی در دوران غیبت امام زمان باید از ولی فقیه اطاعت نماییم زیرا نه به خدا دسترسی داریم و نه به امام . 


جواب : 

این قانون اساسی براساس حکومت نامشروع جمهوری اسلامی ایران و هوای نفس خمینی و خامنه ای بارها دستکاری و تحریف  شد و حتی شرط مرجعیت نیز حذف شد . بنابراین قانون اساسی ایران فاقد وجهه شرعی است و اعتبار ندارد


در دوران غیبت امام زمان ؛ باید به قرآن مراجعه کنید و دقیقا طبق آیات قرآن رفتار کنید زیرا حتی چهارده معصوم نیز کاملا مطیع قرآن بودند و حتی امام زمان نیز به محض ظهور براساس آیات قرآن رفتار می کند و تابع قرآن است . 


قرآن ثقل اکبر است و بر چهارده معصوم؛  تقدم و اولویت و ارجحیت دارد . 


بنابراین در دوران کنونی که از وجود پیامبر و امام محروم هستیم باید ولایت قرآن که همان ولایت خداوند است را قبول کنیم و بدان عمل کنیم یعنی قرآن را تلاوت کنیم و به تمام آیات قرآن عمل کنیم . 



ضمنا پاسخ تمام سوالات و شبهات را در قرآن می توان پیدا کرد . 


حتی سوالات احکام و مشکلات فقهی و مسایل روز را نیز می توان در قرآن پیدا کرد و به جواب رسید



ضمنا خداوند متعال در روز قیامت فقط براساس آیات قرآن  حکم صادر می کند . 


بنابراین قرآن تنها جایگزین بجای امام زمان است و در دوران غیبت بجز قرآن سایر کتابهای مذهبی باطل و بی اثر هستند . 

ما مسلمانها باید مستقیما  از قرآن تقلید کنیم . 



مرجع تقلید ما  قرآن است .‌


ولایت فقیه یعنی شرک و دیکتاتوری مذهبی و مهجور کردن و خانه نشین کردن قرآن و توهین به ساحت مقدس خداوند متعال و قرآن عظیم الشان 


بجای ولایت فقیه ؛ قرآن را ملاک و معیار قرار دهید تا زمانیکه امام زمان شرفیاب شوند . 


سوال : 

اما در قرآن بسیاری از احکام نیامده است . مثلا قرآن روش غسل و وضو و تیمم و تعداد رکعت های نماز و وضعیت شکیات در نماز و سجده ی سهو و نماز احتیاط را ذکر نکرده است . 

به بسیاری از سوالات و استفتائات جواب نمی دهد . 


اینجا نمی توان گفت که کلام خدا ما را بس است وگرنه به سرنوشت خوارج نهروان دچار می شویم 



پاسخ: 


در باب جزئیات مسائل فقهی و احکام و حلال و حرام و احکام نماز و روزه و خمس و زکات و سایر جزییات  می توانید به فقها و مراجع تقلید مراجعه کنید و از آنها استفتا بگیرید . البته این کار کاملا اختیاری است . 


این هیچ منافات و تضادی با قرآن ندارد .‌هیچ تناقضی ایجاد نمی کند . 


زیرا فقها و مفسران قرآن در باب احکام با یکدیگر تبادل علم می کنند و همدیگه را تکمیل می کنند . 


اما بحث من بر سر ولایت است که یک خط قرمز  محسوب می شود  . من گفتم در غیاب امام زمان و در امر ولایت ؛ به قرآن رجوع کنید . 


اما غیر از  ولایت و تاسیس حکومت اسلامی  که بزرگترین خط قرمز است  در سایر مسایل که به ولایت و تاسیس حکومت اسلامی ربطی ندارند می توانید به فقها و مراجع تقلید رجوع کنید . 


ولایت را با فقه و اجتهاد  قاطی نکنید و بین این دو تفاوت قایل شوید . 


در امر ولایت و حکومت اسلامی و در  غیاب امام زمان باید فقط از قرآن اطاعت کنید . یعنی قرآن را تلاوت کنید و به آیات قرآن عمل کنید .‌به همین سادگی . 


در سایر امور می توانید به فقها و علمای اسلام رجوع کنید . البته این اصلا اجباری نیست بلکه اختیاری است . 

+

پایان رفع بزرگترین شبهه و فتنه  در دین اسلام 

+

+

+

+

دیشب در ویکی پدیا بودم . دیدم محمد معتمدی خواننده ی جوان آواز سنتی ادعا کرده که : قاتلان شهید استاد سید جواد ذبیحی هیچ ربطی به دادگاه انقلاب و حجت الاسلام صادق خلخالی نداشتند و هیچ حکم قضایی نیز نداشتند و خودسرانه  اقدام به این جنایت هولناک نمودند !! 


این در حالی است که حجت الاسلام خلخالی صراحتا اقرار کرده که خودش شخصا حکم اعدام استاد سید جواد ذبیحی را صادر کرده است . 


به نظر می رسد وزارت اطلاعات و قوه قضاییه  هنرمندان را تحت فشار قرار می دهند تا در روز روشن و علی رغم اعترافات شرور ملعون صادق خلخالی ؛ به نفع این جنایتکار و قاتل خونریز و دیکتاتور  حرف بزنند و حتی اعترافات آن ملعون را نادیده بگیرند



واقعا برای وزارت اطلاعات و قوه قضاییه که مردم را وادار می کنند  شهادت دروغ بدهند و حقیقت را جعل کننند و خون خدا را بجوش آورند  متاسفم . 


برای محمد معتمدی نیز بابت این دروغ و شهادت ناحق و تحریف اذهان عمومی و تبرئه کردن جلاد انقلاب  متاسفم . 



جناب آقای محمد معتمدی شما در برنامه ی خندوانه خطاب به رامبد جوان  به دروغ ادعا کردی که در تلاوت قرآن نمی توان تحریر زد و تحریر را بر کلام ارجحیت دادی و تلاوتهای پر تحریر استاد عبدالباسط را فراموش کردی و نام یک قاری معمولی بی تحریر مصری را به زبان آوردی و به مردم دروغ گفتی و سعی کردی از ارزش تلاوت قرآن بکاهی و مدام از تحریرهای بیهوده و اضافی آواز سنتی تبلیغ کردی و مردم را از قرآن و تلاوت قرآن و استاد عبدالباسط و تحریرهای فراوان و دقیق و استاندارد استاد عبدالباسط  دور کردی و فریب دادی و نقش تحریر را در تلاوت قرآن   کمرنگ کردی و یک انحراف فکری و بدعت ایجاد کردی و عملا به قرآن و تلاوت قرآن دهن کجی و توهین کردی . 


اینجا نیز دومین دروغ را به نفع خلخالی و دادگاه انقلاب بر زبان آوردی و اعترافات خلخالی را نادیده گرفتی . 


بابت این دو دروغ و بهتان  و نشر  اکاذیب  از شما بیزار و متنفر شدم و رسما  اعلام برائت می کنم . از چشمم افتادی . 


آقای محمد معتمدی شما یک دروغگو و دجال و رسانه ی مزدور حکومت جمهوری اسلامی  هستید . تاکید می کنم : از چششم افتادی .  


هیچوقت نظرم راجع به تو عوض نمی شود حتی اگر فوت بکنی نیز این جوابیه را  پاک نمی کنم .  زیرا شما استاد نشر اکاذیب و جعل واقعیت و تحریف دین و دشمن قرآن  هستید و تلاوت قرآن  را کنار گذاشته و به تحریرهای بیهوده آواز سنتی پناه بردید و به نفع یک قاتل سادیست جنایتکار یعنی خلخالی  حرف زدی . شما یک مرتد و کافر و بی دین هستید .  حتی مرگ شما نیز نمی تواند نظرم را عوض کند . حساب شما از حساب ایرج و گلپا  جداست . زیرا ایرج و گلپا  هرگز علیه قرآن حرف نزدند و دشمن سرسخت خلخالی بودند و هرگز نقش خلخالی در شهادت ذبیحی را کمرنگ نکردند . بنابراین فقط درصورتی این جوابیه را حذف یا اصلاح  می کنم که بابت هر دو دروغ  از مردم عذرخواهی بکنی و به اشتباه خود اقرار کنی . آنوقت شاید در تصمیم ام تجدید نظر بکنم . امیدوارم این حرفهایی که زدی را پس بگیری وگرنه ممکن است مردم ایران تو را به قتل برسانند و من نمی توانم جلوی این اتفاق را بگیرم . پس فقط خودت می توانی خودت را نجات بدهی . کافیست اقرار کنی که اشتباه کرده ای و حرفهای قبلی ات را باطل کنی . شاید اینطوری در امان بمانی . 

مردم ایران  از خلخالی متنفر و بیزار هستند و اعترافات خلخالی مبنی بر صدور حکم اعدام سید جواد ذبیحی در دست مردم می باشد .‌  حالا دیگه انتخاب با خودت هست که حقیقت را بگویی و نجات پیدا کنی  یا اینکه با خفت و خواری به جهنم واصل شوی .‌ ببینم چه کار می کنی . منتظرم  اعتراف کنی و خودت را نجات بدهی . مردم ایران دنبال بهانه هستند تا مزدوران رژیم خمینی را به درک واصل کنند . خیلی مراقب خودت باش . 

+

+


تاریخ آپدیت 


چهارشنبه 1 آذر سال 1402 خورشیدی