vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

I am an ISTP

سه شنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۱، ۰۲:۴۳ ب.ظ




به نام خدا




I am an ISTP


من یک آی اس تی پی هستم 




آی اس تی پی 



ISTP


به کلمات کلیدی زیر این پست نگاه کنید . 



تصمیم گرفتم تا آخر عمر با تمام انسانها قطع رابطه کنم . 


ترجیح می دهم در خلوت خودم فکر کنم و ورزش کنم و با کامپیوتر ؛  بازی کنم !!



ماشین آلات را بر انسانها ترجیح می دهم . از انسانها خسته و کلافه شده ام 



من دیکتاتور نیستم و هیچ علاقه ای به برنامه ریزی و نظم و سرپرستی مردم ندارم .



از پست و مقام و شهرت و محبوبیت بیزارم 




اصلا دوست ندارم ریاست یک گروه را برعهده بگیرم . 



هرکس هرکار دلش خواست انجام دهد . به من ربطی ندارد .




بگذارید شخصیت واقعی ام را به شما بگویم : صنعتگر . ماهر . فنی کار . تجربه گرا . درونگرا . چیره دست . بی علاقه به پست و مقام . مردم گریز . آزادیخواه . دشمن قوانین ظالمانه .  دشمن دیکتاتوری . طرفدار آزادی  . متفکر . اهل مقایسه . 


از قضاوت کردن بیزارم .  


دیگه هیچوقت هیچکس یا هیچ چیز را قضاوت نمی کنم .


از تلویزیون و ماهواره و رسانه ها بیزارم . فقط به کامپیوتر  و ورزش  علاقه دارم . 


عاشق آزمون و خطا و کسب تجربه و تفکر منطقی هستم . 


دیگه با حس  ششم کاری ندارم . همین حواس پنجگانه برایم کافی هستند . 


اهل کار و عمل و تلاش هستم و دیگه هرگز ایده پردازی نمی کنم .. 


هرگز افکار و ایده ها و کارهای خود را به دوش دیگران نمی اندازم و خودم شخصا کارها را انجام می دهم . 


از متفکرین خوش فکر  اما تنبل که صرفا ایده می دهند و کار خودشان را بر دوش مردم تحمیل می کنند و اهل تلاش و تجربه و عمل نیستند خوشم نمی آید . 



به عمل ، کار برآید . به سخنرانی نیست . 



تخیلات ام را کنترل می کنم و سعی می کنم واقع بین و اهل عمل باشم 



حوصله همدردی با مردم را ندارم چون از انسانها خسته و کلافه شده ام 



ماشین آلات را بر انسانها ترجیح می دهم . 



سرم توی لاک خودم هست و از برنامه ریزی و نظم و قانون و کنترل کردن مردم و  دستور دادن  و ترسیم خط قرمز و قبول سرپرستی مردم و مشاغل و فضولی در زندگی مردم ؛  بیزارم . 



دیگه نمی خواهم قاضی یا پلیس یا قانونگذار باشم . 


من تافته جدا بافته هستم و به میل خودم زندگی می کنم و از جر و بحث و جدال با انسانها  بیزارم . 




بله من یک آی اس تی پی هستم . 

..




این اولین و درست ترین تیپ شخصیتی ام بود ولی من قدرش را ندانستم و دوست داشتم جای سایر تیپ ها باشم 




اما حالا حقیقت را پذیرفتم زیرا از کودکی تا الان یک آی اس تی پی و تجربه گرا و اهل مهندسی معکوس و آچار و ابزار بودم . 


.


این یک اعتراف بود . اعتراف به یک حقیقت شیرین و جذاب 


چه چیزی شیرین تر از مهندسی معکوس ؟؟؟ 




+ پانوشت : 

به دلیل مشکلات اقتصادی و تورم و بی پولی و افزایش سرسام آور هزینه ها  تا اطلاع ثانوی  ؛  وبلاگنویسی  را متوقف می کنم . چون زیر خط فقر هستم . 


لذا  تا مدتی  از اینترنت  و وبگردی و وبلاگنویسی  خودداری می کنم . 



قیمت ها  نجومی شده اند . حتی نمی توانم پول  ویزیت دکتر را بپردازم . 


افسوس بر این زندگی پرهزینه و بی عاقبت . 


اقتصاد نابود شد . نابودش کردند ... 


+

+

 وحید محمدی . تیپ شخصیتی ISTP 












  • ۰۱/۰۱/۰۹
  • vahidmy

ISTP

MBTI

esanj.ir

psychology

vahidmy

vahidmy.blog.ir

آزمون ام بی تی آی

آزمون و خطا

آچار

آی اس تی پی

ابزار آلات

ابزارها

از انسانها خسته ام

از کار افتاده

اعتراف

اعصاب ندارم

افزایش هزینه های زندگی

اقتصاد

ام بی تی آی

انعطاف پذیر

اهل عمل

اهل عمل و کار

ای سنج

ایده

ایده پرداز

به روابط انسانی علاقه ندارم

بی حوصله

بی پول

بی پولی

بیمار

بیماری

تافته جدا بافته

تافته جدا بافته یعنی انسان خودکفا

تجربه

تجربه گرا

ترجیح می دهم با ماشین آلات سروکار داشته باشم

تست شخصیت

تست شخصیت شناسی

تورم

تیپ شخصیتی

جعبه ابزار

حس ششم

حواس پنجگانه

حوصله برنامه ریزی و نظم را ندارم

حوصله درس خواندن ندارم

حوصله ندارم

حوصله ندارم با مردم همدردی کنم

حوصله گوش دادن به درد و رنج مردم را ندارم

حوصله ی هیچکس را ندارم

خسته

درونگرا

درونگرایی

دوست دارم راحت و آزاد باشم

دکتر

روانشناسی

زبردست

زیر خط فقر

صنعتگر

عملگرا

فقر شدید

فنی حرفه ای

قوانین

قوانین ظالمانه

قیمتهای نجومی

ماشین آلات

ماهر

متفکر

متنفر از دیکتاتوری

متنفر از قوانین ظالمانه

متولد اسفند

مشکلات اقتصادی

من دیکتاتور نیستم

منزوی

مهندسی معکوس

مهندسی معکوس نرم افزار

واقع بین

واقع گرا

وبلاگ

وبلاگ وحیدمی

وبلاگنویسی

ورزش

ویزیت

پزشک

پول

چیره دست

کارهای فنی

کامپیوتر

کم حرف

گوشه گیر