به نام خدا


بلاگر سرگردان


می خواستم از فضای مجازی خداحافظی بکنم ولی یادم افتاد که کامنتها را باز گذاشته ام و زیر پست سایر بلاگرها کامنت گذاشته ام و منتظر جواب هستم و در اینستا نیز هنوز فعال هستم و دارم در اینستا از وبلاگ ام تبلیغ می کنم !!!!


لذا الان حیران و سرگردان و مردد هستم . 


من الان یک بلاگر سرگردان هستم .  به نظر شما چه باید بکنم ؟؟؟  بمانم یا بروم ؟؟؟



البته می دانم که دمدمی مزاج هستم  ولی مشکلات ام فراتر از مزاج است !!!


بهرحال دارم فکر می کنم که  چرا اینقدر  مشنگ شده ام و چرا ثبات رفتاری ندارم ؟؟؟



خب حالا دوباره تصمیم گرفتم که بمانم و سنگرم را رها نکنم . 


گرچه بیمار و خسته و درب و داغون و افسرده هستم ولی  تا اطلاع ثانوی از فضای مجازی ( وبلاگ . شبکه های اجتماعی و ......  )  بیرون نمی روم تا رسالت ام را به اتمام برسانم .




تصمیم نهایی :


تا آخرین لحظه ی عمرم در فضای مجازی می مانم و سعی می کنم به مردم خدمت نمایم .



شاید اینطوری بتوانم خدمتی هرچند ناچیز به این ملت کرده باشم و خدا از من راضی باشد .




الهی و ربی من لی غیرک


خدایا جز تو هیچکس را ندارم .


+



وحید محمدی . بلاگر سرگردان و دمدمی مزاج



نقشه وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml