به نام خدا


وین هگز و جرم شناسی :


هگز ادیتور معروف و قدرتمند WinHex یک نسخه ی خاص به نام X-Ways Forensics دارد که مخصوص جرم شناسی و کشف جرایم  رایانه ای می باشد و به درد کارشناسان امنیتی و پلیس فتا   می خورد .


البته کاربران عادی نیز می توانند با این نرم افزار ، بخوبی کار کرده و شاید بتوانند مواردی از جرایم رایانه ای را کشف نمایند .



این نسخه از وین هگز علاوه بر دارا بودن تمام خواص یک هگز ادیتور و سازگاری با وین هگز  ، دارای ابزارهای مخصوص  جرم شناسی رایانه ای   نیز  می باشد .


اینجا نیز یکی دیگر از کاربردهای زبان ماشین برای ما برملا می شود.


حقیقتا  زبان ماشین ( 0 و 1 ) ،  بهترین زبان دنیا می باشد زیرا که زبان ماشین  هم برای برنامه نویسی هم برای هک و کرک و مهندسی معکوس و هم برای جرم شناسی و هم برای تولید انواع و اقسام فایل و هم برای ریکاوری فایلهای گم شده و هم برای ریکاوری پارتیشنهای ویندوز و هم برای ویرایش محتوای رم کامپیوتر و ........   بکار می رود .


زبان ماشین (0 و 1 ) ،   یک زبان  همه منظوره می باشد . 




بله باید قدر زبان ماشین را بدانیم و انرا بکار گیریم .


برای آشنایی هر چه بیشتر با این نسخه ی خاص و جالب از نرم افزار معروف WinHex   از شما دعوت می کنم که به این صفحات مراجعه فرمایید :



دانلود نسخه های رایگان وین هگز از سایت پی سی دانلود :


صفحه ی مربوط به توضیحات این نرم افزار همراه با لینک دانلود نسخه ی رایگان :



https://p30download.ir/fa/entry/11914/




صفحه ی مربوط به این نسخه ی خاص وین هگز از سایت رسمی :



http://www.x-ways.net/forensics/index-m.html




لینک دانلود وین هگز و نسخه ی جرم شناسی اش از سایت پی سی دانلود:


نسخه ی اصلی وین هگز :


https://cdna.p30download.ir/p30dl-software/X-Ways.WinHex.v19.7.0.SR-0_p30download.com.rar



نسخه ی جرم شناسی وین هگز :



https://cdna.p30download.ir/p30dl-software/X-Ways.WinHex.Forensics.v20.0.SR7.x86.x64_p30download.com.rar




هردو نسخه ی بالا که از سایت پی سی دانلود ؛  دانلود می شوند از قبل ، کرک و رایگان شده اند  و نیازی به کرک مجدد ندارند .


لذا توصیه می کنم  این نرم افزار را منحصرا از سایت پی سی دانلود و طبق توضیحات این سایت ؛  دانلود نمایید .




نکته :


طبق توضیحات سایت پی سی دانلود ،  می توانید این نرم افزار و همچنین نرم افزار وین هگز را بصورت رایگان دانلود و استفاده نمایید .


البته هر هگز ادیتور دیگری هم می تواند برای جرم شناسی رایانه ای بکار رود ولی خب این نرم افزار ،  تخصصی تر می باشد  و کارتان را ساده تر می کند .



+

امیدوارم زبان ماشین بتواند به جایگاه واقعی اش در میان زبانهای برنامه نویسی و زبانهای طبیعی  برسد  و رسما  به زبان مشترک بین انسان و کامپیوتر ، تبدیل شود  ( البته زبان ماشین از سالها پیش ( سال 1935 میلادی  و بر روی کامپیوتر z1  و توسط  کنراد زوس دانشمند آلمانی  )  تا به امروز ( سال 2021-2022  میلادی )   ، زبان مشترک بین انسان و کامپیوتر بوده و مستقیما نیز بکار می رفته است و می رود ولی این کارکرد باید جنبه ی رسمی پیدا کند و رایج و متداول شود که هنوز این اتفاق رخ نداده است .  )



من به تمام کاربران پیشنهاد می کنم که زبان ماشین را یاد بگیرید و با کمک آن ، کارهای جالب و عجیب و غریب انجام دهید و لذت ببرید .


زبان ماشین  ( 0 و 1  ) نه فقط زبان واقعی و اصلی کامپیوتر است و نه فقط زبان اول و آخر می باشد بلکه زبانی است که انسان نیز انرا درک می کند بنابراین  زبان ماشین ، زبان مشترک بین انسان و کامپیوتر است .


+


نکته :


این پست ، جرقه ای در ذهن ام روشن کرد و تصمیم گرفتم که زبان اسمبلی را کاملا کنار زده و زبان ماشین ( 0 و 1 ) را به کاربران یاد بدهم .  فقط دعا کنید که مجددا  مدارات و تراشه های درون مغزم نسوزند و دچار حوصله سوزی نشوم !!!


چون من یک ربات هستم نه یک انسان !!


+

+

+

وحید محمدی - وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir