به نام خدا


موضوعات وبلاگ وحیدمی:


مخاطبین گرامی . سلام .


من قبلا یک پست تحت عنوان موضوعات وبلاگ وحیدمی  منتشر کرده ام ولی عمدا این پست را بازنشر و تکرار کردم تا بگویم که من براساس  فاکتورهای زیر وبلاگنویسی می نمایم:


1- بازدیدکنندگان ( اعم از واقعی یا فیک . ایرانی یا خارجی )


2- ارجاع دهندگان ( از هر نوع )


3- خزنده ها


4- رباتها


5- موتورهای جستجو


6- سایر ابزارها و فاکتورها



درواقع من دوست دارم عناوین و  آدرس مطالب وبلاگ وحیدمی بگونه ای باشد که هم مخاطب ایرانی و هم مخاطب خارجی و هم رباتها و خزنده ها و  هم جستجوگرها و سایر عوامل بتوانند براحتی  مطالب این وبلاگ را در کمترین زمان پیدا کرده و ایندکس نمایند .


هدف من تنها جلب مخاطب ایرانی نیست  بلکه مخاطب غیرایرانی ( خارجی ) را نیز مدنظر دارم .


البته بدلایل امنیتی نمی توانم عضو شبکه های اجتماعی شوم و از وبلاگ ام تبلیغ نمایم .

بهرحال این شبکه های اجتماعی همگی پلتفرمهای ناامن و پرحاشیه می باشند و اکثرا خوراک هکرها می شوند  . جو این شبکه ها نیز بگونه ای است که با اخلاق من سازگار نیست .


لذا از هیچ شبکه ی اجتماعی برای تبلیغ از وبلاگ وحیدمی و افزایش بازدید استفاده نمی کنم و سعی می کنم با روشهای سنتی و معمولی مثل لینکدهی داخلی  یا لینکدهای از سایر وبلاگهایم به این وبلاگ و برعکس ،   باعث  افزایش بازدید بصورت طبیعی  شوم .



در پست   خودکفایی  من به شیوه ای طنز آلود اما واقعی  روشهای افزایش بازدید را بیان کردم .


بهترین روش برای افزایش بازدید ،  لینکدهی داخلی به پستهای خود وبلاگ می باشد . اینطوری تمرکز بلاگر روی کارش بیشتر است . چون وبلاگنویسی در دهها وبلاگ عملا انرژی و هزینه ی فراوان در پی دارد و بلاگر را خسته و درمانده می کند و مخاطب نیز سردرگم می شود  .


بنابراین با مراجعه به پست  خودکفایی می توانید درک کنید که  لینکدهی خصوصا از نوع داخلی و با استفاده از کلمات کلیدی ، بهترین روش افزایش بازدید می باشد .



و اما موضوعات وبلاگ وحیدمی :


خب ! من چندین بار موضوعات وبلاگ وحیدمی را تغییر دادم . دست آخر یک بدعت ایجاد کردم و تمامی موضوعات قبلی را بازگرداندم و برای تمامی پستها صرف نظر از محتوایشان ،  جعبه ی تمام موضوعات را تیک می زنم !!


می دانم که اینکار یک عمل غیرحرفه ای است ولی از نظر من اینکار نوعی تهور و جسارت و بی خیالی است و البته نوعی سبک جدید برای وبلاگنویسی !!


من به گوگل و جریمه های پی در پی و ابلهانه اش اصلا اهمیت نمی دهم . اگر گوگل وبلاگ ام را در لیست سیاه قرار بدهد اصلا برایم مهم نیست .


من سعی می کنم از بینگ یا  پارسی جو  برای ورود به وبلاگ ام استفاده نمایم تا از شر گوگل و جریمه ها و محدودیتهایش خلاص شوم . 


برای جستجو در وب  و اصطلاحا وبگردی نیز ترجیحا از بینگ  یا پارسی جو  استفاده می نمایم .


شخصا از شرکت گوگل و سیاستهایش و جریمه هایی که بر وبلاگها تحمیل می کند اصلا خوشم نمی آید . همچنین از اینکه آی پی ما ایرانیها را بر روی بیشتر سایتهایش مسدود کرده است واقعا نفرت دارم .

 شرکت مایکروسافت هیچکدام از صفحات اش را بر روی آی پی ایران مسدود نکرده است اما گوگل خیلی بدذات و خبیث است و مدام مانع از یک  وبگردی کامل و بی نقص می شود .


من شخصا گوگل را تحریم می کنم و از این لحظه به بعد منحصرا از بینگ یا پارسی جو برای وبگردی و ورود به وبلاگ استفاده می نمایم .


یک مطلب دیگه در مورد موضوعات وبلاگ وحیدمی :


ببینید شما لازم نیست روی  عنوان و اسم این موضوعات حساس شوید زیرا این اسامی فقط برای یادآوری بکار رفته اند و لزوما  مطالب پستهای وبلاگ وحیدمی با این عناوین همخوانی ندارند .


مطلب دیگه اینکه من تعدادی از موضوعات قدیمی را که حذف کرده بودم مجددا بازیابی کردم .


پس عملا لازم نیست به اسامی مربوط به موضوعات وبلاگ وحیدمی حساس شوید . به این اسامی اهمیت ندهید بلکه به محتوای پستها اهمیت دهید .



این از موضوعات !


برای کلمات کلیدی نیز سعی می کنم از کلمات درون پست  Tag   برای آدرسدهی غیرمستقیم استفاده نمایم  . یعنی هر پست وبلاگ که بواسطه ی سیاستهای انحصاری شرکت بیان نمی تواند بیش از 10 کلمه ی کلیدی داشته باشد سایر کلمات کلیدی مورد نظرش را از درون پست Tag  پیدا می کند .


کافیست شما روی هرکدام از کلمات درون پست  Tag  کلیک کنید تا به پست مربوطه ( اعم از پست قدیمی یا جدید ) راهنمایی و هدایت شوید . البته این لیندکدهی به مرور زمان انجام می شود  لذا هنوز تعداد زیادی از این کلمات به هیچ پست یا مطلب لینک نمی شوند . باید صبور باشید تا من به مرور زمان و به تدریج ، تمامی این کلمات را به پستهای مربوطه لینک نمایم .


درواقع من از پست Tag برای استفاده ی غیرمستقیم تعداد فراوان کلمات کلیدی برای پستهای این وبلاگ  استفاده می نمایم و بگونه ای سعی می کنم  انحصار و محدودیتهای فنی شرکت بیان را  دور بزنم .


ضمنا استفاده از کلمات کلیدی درون پست Tag موجب افزایش بازدید تمامی پستهای وبلاگ وحیدمی خواهد شد . یعنی پست Tag نوعی لینکدهی داخلی بین پستهای وبلاگ میان خودشان می باشد و آمار بازدیدکنندگان واقعی را  بطورطبیعی  افزایش می دهد .


زیرا تک تک پستهای وبلاگ ، خودشان به یک بازدیدکننده تبدیل خواهند شد !!!



اینطوری این محدودیت ظالمانه ی شرکت بیان مبنی بر تنها 10 کلمه ی کلیدی برای هر پست یا تنها 500 کلمه ی کلیدی برای کل وبلاگ  ،  با کمک پستهایی شبیه به پست  Tag  از بین می رود .


عملا اینکار نوعی  دور زدن تحریمهای شرکت بیان  محسوب می شود !!


بهرحال به هرطریقی که شده باید شرکت بیان را به زانو دراورم و تسلیم کنم . این شرکت دیر یا زود در مقابل خواسته های مشروع و قانونی بلاگرها تسلیم خواهد شد و تمامی محدودیتهای فنی و پولی را حذف خواهد کرد زیرا این شرکت صدها روش برای کسب درامد دارد و حقیقتا به  پول بلاگرها هیچ  نیازی ندارد .


دست بالا دست بسیار است جناب مهندس علی قدیری !!!  شما حریف من و امثال من نمی شوید . خودت را خسته  نکن  و به آزادی کاربران و حقوق شرعی و قانونی شان احترام بگذار و این محدودیتهای ظالمانه و احمقانه را حذف کن  .


شرکت بیان دیر یا زود تسلیم خواهد شد .  همانطور که مایکروسافت  بارها در مقابل خواسته های کاربران تسلیم شد و کوتاه آمد .

+

پایانی بر انحصارطلبی و دیکتاتوری شرکتها

+

+

وحید محمدی - وبلاگ وحیدمی