vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

ویکی پدیا

دوشنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰ ب.ظ




به نام خدا 


ویکی پدیا 


موسس و اداره کننده : 


 ویکی مدیا



ویکی پدیا انگلیسی : 


Wikipedia








کاربران گرامی . سلام .  از امروز  دوشنبه  مورخ  28   فروردین 1402 خورشیدی ؛ تصمیم گرفتم  با کمک دانشنامه ویکی پدیا ؛ ضمن بیان و افشای واقعیت ها  و حقایق مستند و صحیح ؛   بطور غیرمستقیم  شما را با لغات پرکاربرد زبانهای فارسی ، انگلیسی ، اسپرانتو  و ایدو   آشنا  نمایم . 


من از دانشنامه ویکی پدیا  به  دو منظور استفاده می کنم : 


1.  افشای حقایق  و  واقعیت ها  


2 .  آموزش غیر مستقیم زبان 



زبانهای مورد نظر شامل فارسی ، انگلیسی ، اسپرانتو و  ایدو  می شوند . 


درواقع ؛ این ابتکار و ایده ، هرگز یک آموزش رایج و استاندارد نیست بلکه یک ایده و راهکار جدید برای تسلط همزمان بر چهار زبان ؛  می باشد . 



شاید اینطوری  بتوانیم  بعد از مدتی  بطور همزمان  بر   چهار  زبان  مسلط شویم . 


این ایده  فعلا  در مرحله آزمایش اولیه  و بصورت یک ایده و راهکار  خام و فی البداهه است . 


بنابراین هرگز  ادعا نمی کنم که این ایده و راه حل ؛ کامل و بی نقص می باشد .


بهرحال فعلا  درحال  کسب تجربه و آزمون و  خطا هستم و هیچ چیزی  را  تضمین نمی کنم. 



شاید بتوانم برای آموزش غیرمستقیم زبان های اسمبلی و ماشین  نیز  از ویکی پدیا  استفاده نمایم !!!



هشدار : 


وبلاگ وحیدمی  به احتمال زیاد ؛ توسط هکرها  یا  حکومت ایران ؛ حذف خواهد شد . 


به هرحال من خودم شخصا  هرگز وبلاگ وحیدمی را  حذف نمی کنم. 



از پست بعدی ، مطالب جدید وبلاگ وحیدمی را بر اساس لغات مهم زبانهای فارسی  انگلیسی اسپرانتو و ایدو  و با  لینکدهی مستقیم به ویکی پدیا  ؛ منتشر می نمایم . 


هدف از این ایده ؛ مقایسه و تطبیق این چهار زبان  می باشد . 


ویکی پدیا  زحمت مرا  کم می کند و کار مرا  آسان می نماید !! 


دیگه مجبور نیستم   مطالب  طولانی و خسته کننده  را با دست تایپ کنم . 


ضمنا  نیازی به  ارائه سند و مدرک  نخواهم داشت زیرا ویکی پدیا  خودش یک سند و  مدرک  محسوب می شود . 


مسوولیت محتواهای  بعدی وبلاگ وحیدمی  بر عهده ویکی پدیا  می باشد زیرا مطالب بعدی این وبلاگ ، منحصرا  به سایت ویکی پدیا مربوط می شوند  و من فقط  یک معرف  هستم و بجز لینکدهی به ویکی پدیا   هیچ کار دیگری انجام نمی دهم . 



من دوست دارم در آینده ؛ یک زبان شناس شوم !!


+


برای شروع ؛ ابتدا کلمات و آدرس های فارسی را در پست های بعدی وبلاگ ؛ می نویسم . سپس سعی می کنم  لغات و آدرس های معادل در زبان های انگلیسی  اسپرانتو و ایدو   را نیز  به درون متن اصلی  وارد نمایم . 


زبان اصلی وبلاگ وحیدمی ؛ فارسی می باشد . 


بنابراین در هنگام معرفی سایر زبان ها ابتدا به مقالات فارسی زبان ؛ لینک می دهم . 


اگر مقالات فارسی زبان ؛ ناقص یا ناموجود بودند سعی می کنم از مقالات انگلیسی زبان ویکی پدیا انگلیسی ، بعنوان مرجع  استفاده نمایم . 



این طرح هنوز در مرحله اولیه و کاملا آزمایشی است و احتمال شکست این طرح ؛   زیاد می باشد . 


بنابراین هیچگونه قول و تضمین  نمی دهم . هرچند که سعی می کنم  تلاش کنم که با کمک ویکی پدیا ؛ زبانهای اسپرانتو و ایدو  را  احیا  نمایم . انشاا...














  • ۰۲/۰۱/۲۸
  • vahidmy

Assembly

English

Esperanto

Farsi

Ido

Persian

en.wikipedia.org

encyclopedia

fa.wikipedia.org

idea

machine code

wiki

wikipedia

wikipedia.org

www.wikipedia.org

آشنایی با لغات فارسی انگلیسی اسپرانتو و ایدو

آموزش زبانهای بین المللی با کمک ویکی پدیا

آموزش غیر مستقیم زبان با کمک ویکی پدیا

آموزش غیرمستقیم زبانهای اسپرانتو و ایدو با کمک ویکی پدیا

ابتکار

احیای زبان اسپرانتو

احیای زبان ایدو

استفاده از ویکی پدیا برای آموزش زبانهای بین المللی

استفاده از ویکی پدیا به عنوان مدرک و سند

اسمبلی

اسپرانتو

افشای حقایق با کمک ویکی پدیا

افشای واقعیتها با کمک ویکی پدیا

انگلیسی

ایده

ایده استفاده از ویکی پدیا برای آموزش زبان

ایدو

بیان واقعیتها به روایت ویکی پدیا

دانشنامه

دانشنامه ویکی پدیا

دوست دارم در آینده یک زبان شناس شوم

راه حل

راهکار

زبان اسمبلی

زبان اسپرانتو

زبان انگلیسی

زبان ایدو

زبان بین المللی

زبان رمزی

زبان شناس

زبان شناسی

زبان فارسی

زبان ماشین

زبان موسیقی

زبانشناسی

شاید رشته زبان شناسی را انتخاب نمایم

فارسی

فی البداهه

ماشین

ماموریت جدید وبلاگ وحیدمی

مقایسه زبانهای فارسی انگلیسی اسپرانتو و ایدو

من فقط یک ایده پرداز هستم

من فقط یک تایپیست ساده هستم

من فقط یک معرف هستم

ویکی مدیا

ویکی پدیا

ویکی پدیا اسپرانتو

ویکی پدیا انگلیسی

ویکی پدیا ایدو

ویکی پدیا فارسی