چرا مردم آخرالزمان همه چیز را برعکس می فهمند
بنام خدا
چرا مردم آخرالزمان همه چیز را برعکس می فهمند ؟؟؟؟
این سوال ذهن مرا درگیر کرده و هنوز پاسخی برایش نیافته ام
مثال :
همه می دانیم که مرحوم استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد دارای کاملترین و زیباترین و جذاب ترین و معنوی ترین صدا و لحن در میان تمامی قاریان طراز اول جهان است و درواقع جمله ی معروف (( آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری )) برازنده ی ایشان است .
از لحاظ وسعت صدا 3 اکتاو کامل یعنی 6 دانگ . بروید تلاوت مشهور مریم - تکویر سال 1958 میلادی سوریه که توسط ایشان اجرا شده را بشنوید یا صدها تلاوت دیگه . اکثرا وسعت صدا حول و حوش 3 اکتاو می باشد ولی می بینیم که همه حتی اساتید و کارشناسان مدعی هستند که وسعت صدای ایشان کمتر از 2 اکتاو است !!!!!
یا برخی معتقدند که مرحوم استاد محمدرضا شجریان کلمات اشعار را بسیار قوی و محکم ادا می کرده !!!
در حالیکه استاد شجریان استاد آواز است و عمدا کلمات را فدای آواز و تحریر کرده است و بسیاری از کلمات اشعار نامفهوم و گنگ ادا می شوند و هرچقدر گوش کنی چیزی نمی فهمی ( مثل تصنیف سپیده : ای ایران سرای امید که از بیت دوم به بعد کلمات نامفهوم شده اند ... ) . به همین دلیل لقب خسروی آواز ایران را به ایشان دادند چون استاد آواز و تحریر بود نه استاد خوانندگی و تصنیف . ایشان عمدا کلمات اشعار را جویده و سریع و مبهم و گنگ و همراه با تحریر و آوازخوانی ادا می کردند تا ثابت کند که استاد آواز است نه استاد تصنیف خوانی .
در حالیکه استاد عبدالباسط حتی در اوج و در گام های بالا تسلط کامل بر کلمات داشتند و کلمات آیات قرآن را بسیار محکم و قوی و با رعایت " تقوای تجویدی " ادا می کردند و تحریرها زیر سایه ی کلمات بودند و مانع فهم کلمات نمی شدند . یعنی تحریرهای استاد عبدالباسط بسیار دقیق و حساب شده و ریز و میلی متری بودند .
حالا در آپارات زیر قطعه ی معروف (( حدیث آرزومندی که در این نامه ثبت افتاد همانا بی غلط باشد که حافظ داد تلقینم )) اثر شگفت انگیز و ماندگار استاد شجریان که حدود 3 اکتاو می باشد کاربران ، دقیقا عکس این واقعیت را بیان می کنند و مدعی هستند که این دو استاد قابل مقایسه نیستند و شجریان کلمات را محکم تر از عبدالباسط بیان می کرده !!!!
برخی هم معتقدند که این قطعه 2 اکتاو است و هیچ انسانی نمی تواند 3 اکتاو گستره ی صوتی داشته باشد !!!
(( داخل گیومه : استاد شاه میوه از اساتید تلاوت قرآن که مدعی است موسیقیدان می باشد و صاحب سایت رسمی است نیز معتقد است که هیچ انسانی نمی تواند 3 اکتاو گستره ی صوتی داشته باشد و معتقد است که عبدالباسط از مدولاسیون استفاده می کرده و کاملترین صدای جهان نیست بلکه استاد محمد عمران کاملترین صدای جهان است . این درحالیست که استاد محمد عمران همانند سایر قاریان مصری فقط داد و بیداد می کند و فریاد و جیغ می زند و هرگز صدایش به 3 اکتاو نمی رسد مگر با داد و فریاد . بله با فریاد زدن می توان به 3 اکتاو یا بیشتر نیز رسید !!
درحالیکه استاد عبدالباسط اصلا اهل مدولاسیون نیست زیرا تمام یک تلاوت را در یک دستگاه ثابت می خواند و هرگز از دستگاهها ومقامات و گوشه ها به دستگاه یا گوشه ی دیگری سوئیچ نمی کند و این را همه می دانند که عبدالباسط اهل مدولاسیون و تعویض دستگاه یا مقام نیست . ضمنا استاد عبدالباسط کاملا آرام و بدون عجله و بصورت پله به پله صدای خود را به اوج می رساند و به 3 اکتاو کامل می رسد . بدون اینکه جیغ و داد بزند .
استاد عبدالباسط برخلاف اکثر قاریان مصری و ایرانی و .... اهل داد و فریاد و جیغ زدن و تعویض مقام و دستگاه و مدولاسیون و جلوه گری و ابراز وجود نیست بلکه همیشه یک خط سیر ثابت و بدون مدولاسیون و بدون داد و جیغ را در پیش گرفته است و همیشه این 3 اکتاو را با ارامش و خونسردی و بدون هرگونه داد و فریاد و جیغ در طول مدت تلاوت و به تدریج و بصورت پلکانی به نمایش می گذارد . مثل تلاوت مریم تکویر و صدها تلاوت مشهور دیگر .
برخلاف نظر اکثر به اصطلاح کارشناسان موسیقی و تلاوت قرآن، استاد عبدالباسط دارای کاملترین صدا و بیشترین ارتفاع صوتی می باشد و براحتی می تواند از پایین ترین تا بالاترین نت ها را تنها با یک نفس اجرا کند یعنی 3 اکتاو کامل را با یک نفس شبیه به استاد شجریان اجرا کرده است منتهی در اوایل دهه ی 50 میلادی و در اولین تلاوت مجلسی سوره ی مریم تکویر که متاسفانه در اینترنت موجود نیست و من در اوایل دهه ی 70 شمسی هر روز این تلاوت استثنایی و بی نظیر را از بلندگوی یکی از مساجد می شنیدم و منقلب می شدم .
هنوز در به در به دنبال این تلاوت متفاوت و بی نظیر مریم تکویر استاد عبدالباسط هستم که کاملترین و بهترین تلاوت مریم تکویر استاد عبدالباسط است و به اوایل دهه ی 50 میلادی و در اوج جوانی و اوج قدرت حنجره ایشان برمی گردد . این تلاوت بعدها با تغییر کامل لحن در سالهای بعد اجرا شد و خصوصا در سال 1958 به شیوه ای متفاوت توسط خود عبدالباسط بازخوانی شد .
استاد عبدالباسط دارای کاملترین صدا و بیشترین ارتفاع صدا و بالاترین فرکانس صدا می باشد و همه ی نغمه هایش را کامل و بی نقص اجرا می کند و هیچ نغمه ای را خراب نمی کند و هیچوقت داد و فریاد و جیغ نمی زده و همیشه به صورت پلکانی اوج می گرفته است و اهل تعویض دستگاه و مقام نبوده و اصلا بجز یکی دو دستگاه از هیچ دستگاه دیگری در تلاوت قرآن استفاده نمی کرده است . پس کاملترین صدای جهان به استاد عبدالباسط تعلق دارد .
در مورد جنس و رنگ صدای استاد عبدالباسط نیز در ویکی پدیا عنوان شده که جنس صدای ایشان باریتون است که اینهم کاملا غلط است . صدای استاد عبدالباسط بسیار شبیه به صدای استاد محمد رضا شجریان است یعنی تنور می باشد . من نمی فهمم با چه معیاری جنس صدای عبدالباسط در ویکی پدیا باریتون اعلام شده است ؟؟
اینهمه اطلاعات غلط را چه کسی در وب فارسی منتشر کرده خدا می داند . صدای عبدالباسط از نوع تنور می باشد یعنی بالاترین صدای مردانه . همین تلاوت مریم تکویر دهه ی 50 میلادی و صدها تلاوت دیگه ثابت می کند که جنس صدای استاد عبدالباسط باریتون نیست بلکه تنور است .
اما افراد کم سواد مثل همین استاد شاه میوه کار را خراب کرده اند . چون اهل تحقیق و مطالعه و مقایسه نیستند و بروز نیستند و فقط عنوان استاد و کارشناس را با خودشان یدک می کشند . همین افراد کم سواد پرمدعا کار را خراب کرده و مردم را فریب داده اند .
دقیقا از همین منطق و دلیل استاد شاه میوه ( مدولاسیون ) می توان برعلیه خود ایشان استفاده کرد و ایشان را به ارائه اطلاعات غلط در برنامه ی رادیویی متهم نمود .
پس این حرف استاد شاه میوه کاملا اشتباه و غلط می باشد و ایشان و تیمی که در رادیو با ایشان همکاری می کنند همگی در مورد عبدالباسط و محمد عمران مرتکب اشتباه شده اند و دارند به مردم اطلاعات غلط می دهند .
ضمنا اون مقطع بسیار زیبای تلاوت سوره ی قیامت که روی یک فیلم از استاد عبدالباسط قرار گرفته است اصلا به اون فیلم ربط ندارد و نوعی میکس صدا و تصویر است که متاسفانه استاد شاه میوه متوجه ی این مدولاسیون نشدند و در همان برنامه اشتباها این تصور غلط را به مخاطب دادند که این فیلم مربوط به تلاوت مشهور مدثر قیامت سال 1958 میلادی استاد عبدالباسط می باشد !!!
با یک نگاه به بینی استاد عبدالباسط در این مقطع تصویری کوتاه خیلی راحت می توان فهیمد که این تلاوت گرچه همان آیات سوره ی قیامت می باشد ولی مربوط به سال 1986 یعنی دو سال قبل از وفات استاد عبدالباسط و در مسجد امام حسین علیه السلام قاهره می باشد و هیچ ربطی به تلاوت اصلی که در سوریه و در سال 1958 انجام شده ندارد .
بینی استاد عبدالباسط در این فیلم تقریبا کج می باشد که به علت سانحه ی تصادف اتومبیل شخصی ایشان بوده است . البته بعدا گویا با عمل جراحی زیبایی بینی ایشان کاملا ترمیم شد زیرا در فیلمهای تلاوتهای بعدی در سالهای 1987 و 1988 شاهد سالم بودن بینی استاد عبدالباسط هستیم .
تنها تلاوت تصویری استاد عبدالباسط که به دهه ی 50 میلادی مربوط باشد فراز معروف سوره ی رعد می باشد که می توانید در آپارات انرا تماشا کنید که همان هم فقط چند ثانیه بیشتر نیست .
بجز این مقطع بسیار کوتاه سوره ی رعد و یک مقطع کوتاه از قدیمی ترین تلاوت تصویری استاد عبدالباسط در حضور مردم مالزی یا اندونزی در اوایل دهه ی 50 میلادی که شامل یک فراز بسیار طولانی و بیش از 1 دقیقه و با یک نفس می باشد و چهره ی استاد عبدالباسط بسیاربسیار جوان می باشد سایر تلاوتهای دهه ی 50 میلادی استاد عبدالباسط تا به این لحظه همگی صوتی هستند و هیچ فیلم یا مقطع تصویری از انها در دسترس نیست .
تلاوت مشهور و زیبای مدثر قیامت سال 1958 میلادی سوریه که توسط استاد عبدالباسط و با لحنی متفاوت و بسیار زیبا و متفکرانه انجام شده و انسان را به فکر وادار می کند هرگز تصویری نیست و هیچ مقطع تصویری از ان در دست نیست و کاملا صوتی می باشد .
لذا این صدای بسیار زیبای تلاوت سوره ی مدثر قیامت سال 1958 میلادی استاد عبدالباسط که در کشور سوریه انجام شده است اخیرا توسط برخی از اعراب باهوش روی این مقطع تصویری جدید سال 1986 میلادی همین سوره ی قیامت که عمدا سیاه و سفید شده است و عمدا با پارازیت همراه است و درواقع فیلم رنگی و کامل اش را می توانید با کیفیت عالی از آپارات دانلود کنید میکس شده است و این چیزی است که استاد شاه میوه هنوز نمی داند و عملا ایشان اطلاعات غلط به مردم می دهند .
بله جناب استاد شاه میوه ! شما که اطلاعات غلط و قدیمی و براساس حدس و گمان به مردم ارائه می دهید لطفا در مورد کامل بودن یا کامل نبودن صدای استاد عبدالباسط نظر کارشناسی ندهید و قدری تحقیق و مطالعه فرمایید تا اطلاعات تان کامل و تصحیح شود و مردم را ناخواسته گمراه نکنید .شما احتمالا می دانید که در سال 1958 میلادی استاد عبدالباسط علاوه بر صدای بسیار زیبا و معنوی و جذاب و قدرتمند ، چهره ی بسیار زیبایی نیز داشتند و زیباترین چهره را در میان تمامی قاریان جهان دارند و عملا بینی ایشان در عکسهای مربوط به دهه های 50 و 60 و 70 میلادی کاملا سالم بوده است . اگر قدری تیزبین بودید می فهمیدید که این یک میکس صدای دهه ی 50 روی یک فیلم دهه ی 80 است . التماس تحقیق . ))
ادامه ی بحث:
این ادعای استاد شاه میوه مبنی بر عدم امکان دسترسی به 3 اکتاو در حالی مطرح می شود که هم عبدالباسط و هم شجریان دارای گستره ی صوتی 3 اکتاو یعنی 6 دانگ کامل صدا می باشند و البته این بنده ی حقیر هم در هر دو زمینه (آواز و تلاوت قرآن ) دارای 4 اکتاو (8 دانگ ) گستره ی صوتی می باشم . امیدوارم حمل بر خودستایی و خودشیفتگی نشود و مرا به توهم و خودشیفتگی و خودپرستی متهم نکنید چون حقیقتا و واقعا در عمل هر روز و هر شب در حال تمرین آواز و تلاوت قران و سلفژ و صداسازی هستم تا گستره ی صدایم را به 5 اکتاو یعنی 10 دانگ برسانم که البته کار بسیار بسیار دشواری است اما غیرممکن نیست . فقط تمرین مداوم روزانه لازم دارد .
در دنیای آواز ، هم اکنون ، دیماش خواننده ی معروف قزاقستان ، دارای 5 اکتاو گستره صوتی می باشد .
بنابراین ادعای استاد شاه میوه مبنی بر عدم امکان دستیابی به 3 اکتاو گستره ی صوتی ، ناشی از کمبود اطلاعات و البته بسنده کردن به اطلاعات غلط قدیمی می باشد و ایشان باید اطلاعات خود را بروز کند . متاسفانه ایشان سالها پیش در یک برنامه ی رادیویی اطلاعات غلط و نادرست به خورد شنونده داد .
متاسفانه اکثر اساتید ایرانی ( در همه ی حوزه ها و همه ی علوم و فنون ) اصلا بروز نیستند و اطلاعات غلط قدیمی را به خورد دانشجویان و مردم می دهند که مایه ی تاسف است .
من براحتی با یک نفس از نت C2 ( دو 2 ) تا نت C6 ( دو 6 ) را با یک نفس آواز یا قرآن می خوانم یعنی 4 اکتاو کامل معادل با 8 دانگ .
جنس صدای من براساس نتایج حاصل از آزمایشات مکرر در برخی نرم افزارهای دقیق و تخصصی موسیقی که از گوگل پلی دانلود کردم از نوع کنترتنور یا کنترآلتو می باشد .
البته بین کنترتنور و کنترآلتو تفاوت زیادی هست ولی خب من بی تقصیرم . این نرم افزارها جنس صدای مرا اکثرا کنترآلتو عنوان کرده اند .
خودم حدس می زنم جنس صدایم کنترتنور باشد یعنی کمی از تنور بالاتر آواز و قران می خوانم چون 4 اکتاو گستره ی صوتی دارم بنابراین طبیعی است که من تنور نیستم بلکه کنترتنور باشم . چیزی شبیه به دیماش خواننده ی معروف قزاقستانی !
بازهم تاکید می کنم قصد خودنمایی و شهرت و اسم و رسم و خودستایی ندارم فقط دارم تجربیات و تحقیقات و نتایج آزمایشات مکرر را به عرض شما می رسانم . همین .
من هرگز تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم صدای خودم را ضبط کنم تا ادعایم را ثابت کنم . زیرا من فقط یک تایپیست ساده هستم و بجز تایپ هیچ کار دیگری بلد نیستم و اصلا از شهرت و اسم و رسم و شرکت در مسابقات و نمایشها و شوهای تلویزیونی خوشم نمی آید و شخصا هیچ علاقه ای به شهرت و اجرای شو و نمایش ندارم . فقط برای دل خودم و برای کسب آرامش آواز و قرآن می خوانم و هرگز قصد ندارم وارد وادی موسیقی و آواز و تلاوت قران شوم چون ماموریت من چیز دیگری است : وبلاگنویسی و افشای حقایق .
تکرار می کنم من فقط برای کسب آرامش آواز یا قران می خوانم . همین و بس .
ضمنا من آدمی منزوی و گوشه گیر هستم و از شناخته شدن و شهرت بیزارم و اصلا دوست ندارم انگشت نمای مردم باشم و سوژه ی رسانه ها شوم . لذا هیچوقت نمی توانید مرا ببینید . مگر 100 سال دیگه . البته اگر تا اون موقع زنده باشم .
بگذریم ....
سوال این است : چرا مردم آخرالزمان همه چیز را برعکس می فهمند ؟؟
و یا در بحث سیستم عامل اکثرا مدعی هستند که ویندوز سست و ناپایدار و لینوکس خصوصا دبیان بشدت پایدار و مستحکم است در حالیکه کاملا برعکس است و این گفتار رایج در وب یا دروغ است یا نفاق و عوامفریبی .
تجربه ی کار شبانه روزی 20 ساله با تمامی نسخه های ویندوز و چندین توزیع لینوکس خصوصا دبیان خلاف این ادعاها را برایم ثابت کرده است
تجربه دروغ نمی گوید . ویندوز سرسخت ترین و مستحکمترین و مقاوم ترین و پایدارترین سیستم عامل دنیا می باشد . این را از روی تجربه ی 20 ساله ام دریافتم و فهمیدم .
اما همین لینوکس خصوصا دبیان آنقدر سست و ناپایدار است که بعد از نصب درایور کارت گرافیک انویدیا کامپیوترم در محیط سیناپتیک سیستم عامل به اصطلاح پایدار دبیان بکلی بهم ریخت یعنی اولا خود برنامه ی سیناپتیک دبیان کاملا خراب شد و بعد که سیستم را ریستارت کردم دیدم بوت لودر لینوکس یعنی گراب کاملا خراب شده و لینوکس کاملا از کار افتاد و تعمیر نشد و بالا نیامد و من هارد را فرمت کردم و مجددا ویندوز 10 و البته کارت گرافیک انویدیا را نصب کردم و یک نفس راحت کشیدم . الان ویندوز 10 قرص و محکم در حال سرویسدهی می باشد و ذره ای ناپایداری در آن ندیدم .
یا دروغ هایی که علیه اینترنت اکسپلورر و به نفع فایرفاکس گفته می شود از جمله اینکه اینترنت اکسپلورر نمی تواند فایلهای با پسوند MHT را باز کند ولی فایرفاکس می تواند باز کند که این حرف هم کاملا دروغ است زیرا اولا این نوع فایل منحصرا توسط خود اینترنت اکسپلورر ساخته و ویرایش و باز می شود و ثانیا فایرفاکس هنگام باز کردن فایلهای MHT بطور کامل هنگ می کند چون این فایلها هرکدام یک آرشیو کامل هستند که فقط خود اینترنت اکسپلورر می تواند آنها را باز کند و فایرفاکس که یک مرورگر مبتنی بر تب می باشد می خواهد همزمان 100 تا تب باز کند که طبعا هنگ می کند .
یا در بحث امنیت اینقدر علیه اینترنت اکسپلورر دروغ گفتند که خود مایکروسافت هم باور کرد و یک مرورگر بی مصرف و مزخرف و کند یعنی اج را جایگزین اش کرد .
یا در مورد زبان اسمبلی همه جای وب فارسی شاهد این دروغ هستیم که می گوید زبان برنامه نویسی C در بحث درایور و کار با سخت افزار از همه ی زبانها حتی اسمبلی بهتر است و ضعف های اسمبلی را پوشش می دهد !!!!!!!!
این حرف یک شایعه و عوامفریبی می باشد . گول نخورید . اسمبلی زبان پردازنده و سخت افزار است و مستقیما با سخت افزار و درایور سروکار دارد لذا برخلاف این دروغ کثیف رایج در وب فارسی ، بدون ترس و قاطعانه و با مدارک و دلایل علمی و با معرفی نرم افزارهای ساخته شده توسط اسمبلی به شما ثابت می کنم که زبان برنامه نویسی اسمبلی از تمامی زبانهای سطح بالا برای کار با سخت افزار و درایور نویسی بهتر و مناسبتر و هوشمندتر و دقیقتر است و این زبان سی یا سی پلاس پلاس لعنتی و ملعون فقط اسم در کرده و هیچ پخی نیست .
درواقع این زبان اسمبلی است که ضعفها و نواقص فراوان زبانهای سی و سی پلاس پلاس را پوشش می دهد .
زبانهای سطح بالا بجز ایجاد باگ و حفره ی امنیتی هیچ غلط دیگری نمی توانند بکنند .
علت تمام باگها و حفره های امنیتی اینست که همه ی سیستم عاملها و زبانها و نرم افزارها و درایورها و بازیهای را منحصرا با زبانهای کثیف و منحوس سطح بالا نوشته و می نویسند .
برخلاف تصور رایج ، برنامه نویسی بدون باگ ، غیرممکن نیست . اتفاقا ممکن است و امکان پذیر است ولی به شرط پرهیز از زبانهای سطح بالا و استفاده ی کامل و محض از زبان اسمبلی .
اگر منحصرا از زبان اسمبلی استفاده کنید هیچوقت شاهد باگ و حفره ی امنیتی نخواهید بود .
جمیع زبانهای سطح بالا حتی زبان سی و سی پلاس پلاس در مقابل زبان اسمبلی هیچ حرفی برای گفتن ندارند و همگی زبانهایی شیطانی و عوامفریب و جعلی و ساختگی می باشند .
آدم از تعجب و مشاهده ی اینهمه بیسوادی و جهل و دروغ و عوامفریبی یا استفاده از افعال معکوس در وب فارسی شاخ در می آورد .
به کجا چنین شتابان ای هکرهای لینوکسی که بجز دروغ و عوامفریبی و جرایم سایبری و هک سیاه کار دیگری بلد نیستید ؟؟؟؟؟
آیا شما کاربران متعصب لینوکس بابت سالها دروغ علیه ویندوز و زبان اسمبلی و ارتکاب جرایم سایبری و هک سیاه از خدا نمی ترسید ؟؟؟
آیا چیزی بنام وجدان در شما وجود ندارد ؟؟؟
از مردم آخرالزمان می پرسم : چرا همه چیز را برعکس می فهمید یا می بینید ؟؟؟
از خدا بترسید و کمتر دروغ بگویید .
+
+
بروزرسانی :
برخی از مواردی که ثابت می کند که مردم آخرالزمان ، همه چیز را برعکس می فهمند یا برعکس ، رفتار می کنند :
1- به مردم می گویم : از خانه خارج نشوید و با پلیس درگیر نشوید و اغتشاش نکنید ولی برعکس می فهمند و اتفاقا از خانه خارج می شوند و با پلیس درگیر می شوند و بازداشت می شوند و به دردسر می افتند .
2- به مردم می گویم فلان شخص حقیقی ( انسان ) یا حقوقی ( کشور یا دولت یا حکومت یا وزارتخانه یا شرکت یا سازمان یا موسسه یا...) دروغگو و ستمگر و ظالم است و گول حرفهای او را نخورید و اجازه ندهید شما را شستشوی مغزی بدهد ولی اتفاقا برعکس رفتار کرده و به سمت آن شخص حقیقی یا حقوقی می روند و حتی در تلویزیون به نفع او شعار می دهند !!!
3- به مردم می گویم بورس یعنی قمارخانه . ولی بازهم شاهد هستم که ملت باقیمانده ی پول زبان بسته را به درون حلقوم شرکتهای بورسی و کارگزاری های دزد از قبیل کارگزاری مفید ، می ریزند و باز هم متضرر می شوند .
4- به مردم می گویم لطفا از مطالب وبلاگهای من بازدید کنید و مطالب وبلاگهای مرا کپی برداری و بازنشر کنید ولی هر روز از تعداد بازدید کنندگان کاسته می شود و هیچکس از روی وبلاگهایم و مطالب درون این وبلاگها که اتفاقا به نفع شان می باشد کپی برداری نمی کند .
5- به مردم می گویم : لطفا فایلهای وبلاگهای مرا دانلود کنید ولی هیچکس این فایلهای مفید را دانلود نمی کند و اهمیتی به این فایلها نمی دهد . این فایلها کاملا به نفع مردم است ولی نمی دانم چرا آنها را دانلود نمی کنند ؟؟؟!!!
6- به مردم می گویم فایلهای مربوط به زبان اسمبلی را دانلود کنید تا بتوانید از تمام مزایای این زبان قدرتمند بهره مند شوید ولی باز هم به دنبال زبانهای سطح بالا هستند و هیچ اهمیتی به زبان اسمبلی نمی دهند
7- به مردم می گویم روی هر لینکی کلیک نکنید زیرا ممکن است هک شوید ولی شاهد هستم که مردم اتفاقا برعکس ، روی لینک های مشکوک کلیک می کنند و هک می شوند!!
8- به مردم می گویم تلویزیون ها را خاموش کنید تا تحت تاثیر بمباران تبلیغاتی حکومت ایران قرار نگیرید و فریب نخورید ولی بازهم شاهد هستم که مردم ایران اتفاقا برعکس فقط به تلویزیون ایران اعتماد دارند و حاضر نیستند تلویزیون های خود را لااقل به مدت یک هفته خاموش کنند . باور کنید فقط یک هفته کافیست . بعد از یک هفته می توانید تلویزیون را روشن کنید . زیرا خطر برطرف شده است .
9- به مردم می گویم وبلاگ بسازید و مطالب مفید و کاربردی تولید کنید یا به وضعیت موجود و از طریق وبلاگ نویسی ، اعتراض کنید اما شاهد هستم که هیچکس یا وبلاگ نمی سازد یا اگر بسازد برای اهداف دیگری می سازد و عملا محتوای بسیاری از وبلاگها منحصرا محتوایی عاشقانه و احساساتی و بی کیفیت است که به هیچ دردی نمی خورد
10- به مردم می گویم اگر از نوشته های فلان وبلاگ نویس عصبانی شده اید با او درگیر نشوید و بجای اینکار خودتان یک وبلاگ جدید بسازید و حرفهای خود را در وبلاگ شخصی تان بنویسید و منتشر کنید اما باز هم شاهد هستم که با وبلاگ نویس ها درگیر شده و حتی به بلاگرها توهین و اهانت می نمایند اما حاضر نیستند به خودشان زحمت بدهند و یک وبلاگ شخصی برای خودشان بسازند .
11- به مردم می گویم به سمت شبکه های مجازی نروید که دشمن وبسایت و وبلاگ محسوب می شوند و آزادی بیان را از شما می گیرند و شما را به دردسر می اندازند و از شما جاسوسی می نمایند ولی باز هم شاهد هستم که مردم به سمت شبکه های اجتماعی و یا نرم افزارهای جاسوس و خطرناک و فضول از قبیل شیر ایت می روند و اجازه می دهند که شیر ایت ، همه نوع دسترسی غیرمجاز و خطرناک به تنظیمات گوشی داشته باشد و مدام تبلیغات خطرناک نمایش دهد و اطلاعات آنها را به سرویسهای جاسوسی و امنیتی بفروشد
شیر ایت که مدعی است با بیشترین سرعت و بدون نیاز به اینترنت ، امکان انتقال فایل از یک گوشی به گوشی دیگه را فراهم می کند در اصل یک جاسوس افزار و بد افزار چینی می باشد و تمام حریم خصوصی گوشی هوشمند و زندگی تان را از طریق انواع و اقسام دسترسی های غیرمجاز و تبلیغات ویرانگر و جاسوسی ، نابود می کند .
ضمنا نسخه های جدید شیر ایت مدام پیغامهای آزار دهنده مبنی بر لزوم آپدیت منتشر می کنند و عملا تمام حجم نت کاربرها را از بین می برند .
شیر ایت یک جاسوس افزار و بد افزار بسیار خطرناک است و من خودم شخصا هرگز به این بد افزار چینی اعتماد ندارم .
هزاران مورد و مصداق می توانم بیان کنم که ثابت می کند مردم آخرالزمان همه چیز را برعکس می فهمند و دقیقا رفتارهای برعکس و معکوس را از خود نشان می دهند .
ایده :
برای اینکه از زندگی کردن با مردم آخرالزمان ، کلافه و دیوانه نشوم مجبورم از افعال معکوس استفاده کنم شاید دیگه شاهد این بدبختی ها نباشم !!
عقل مردم آخرالزمان ، زایل نشده است بلکه معکوس شده است .
با مردم آخرالزمان باید بصورت وارونه و معکوس صحبت کرد و رفتار نمود تا دچار مشکل نشویم !
پایان این بحث
+
+
تاریخ بروزرسانی :
پنجشنبه 23 شهریور سال 1402 خورشیدی ( سه سال قبل از زلزله ی ویرانگر هشت ریشتری تهران و انفجار آتشفشان قله ی دماوند و براندازی حکومت ایران توسط خداوند متعال ) .
سال 1405 خورشیدی یعنی دقیقا سه سال دیگه ، شهر تهران بر اثر زلزله ی ویرانگر هشت ریشتری و انفجار و فوران قله ی آتشفشانی دماوند ، بطور کامل تخریب و ویران می شود و حکومت جمهوری اسلامی ایران ، با دستان توانمند خداوند متعال ، سرنگون خواهد شد . انشاا...
جمهوری اسلامی ایران ، سه سال دیگه یعنی سال 1405 خورشیدی را نخواهد دید .
+
+
بروزرسانی شماره 2
اخیرا در یکی از سایتهای تخصصی موسیقی متوجه شدم که اگر صدای خواننده در حین اوج گیری ، دچار یکسری تغییرات شود ، به این حالت مدولاسیون گفته می شود که البته مبحث بسیار تخصصی و پیچیده ای بود و شاید منظور استاد شاه میوه از اینکه گفته بود استاد عبدالباسط از مدولاسیون استفاده می کرد همین باشد . یعنی ایجاد تغییرات در یکی از عناصر تشکیل دهنده ی صدا .
اما بهرحال ، من معتقدم که عبدالباسط کماکان کاملترین صدای جهان را در تلاوت قرآن داشته است زیرا این مبحث مدولاسیون که دو معنای کاملا متفاوت را در علم موسیقی ، بیان می کند یک مبحث بسیار دشوار و مبهم و گیج کننده است و بعید می دانم که بتوان به آن استناد کرد .
بنابراین با توجه به گنگ بودن و مبهم بودن معنای دوم لغت مدولاسیون ، من کماکان معتقدم که عبدالباسط صاحب کاملترین صدای جهان می باشد .
تاریخ بروزرسانی شماره 2:
پنجشنبه مورخ 23 شهریور سال 1402 خورشیدی .
به پایان آمد این دفتر
حکایت همچنان باقی است....
+
+
+
+
موضوعات وبلاگ وحیدمی :
من در تمامی پستهای وبلاگ وحیدمی ، سعی می کنم لااقل یک اشاره ای به موضوعات این وبلاگ داشته باشم . به همین دلیل برای تمامی پستهای این وبلاگ ، تمام جعبه های موضوعات وبلاگ شامل Idea ، Assembly ، vahidmy ، Music ، Binary ، OS ، Weblog ، IT ؛ را تیک می زنم که البته در دنیای وبلاگنویسی، این رفتار ؛ کاری مضحک و بی معنا و غیرحرفه ای محسوب می شود ولی من به این قواعد و استانداردهای وبلاگنویسی اهمیت نمی دهم و دوست دارم هرطور که دلم می خواهد وبلاگنویسی نمایم و آزاد باشم . لذا همینقدر که یک اشاره ی کوچک به این موضوعات در همین پاراگراف شد ، از نظر خودم ، کافی است !!
من تافته ی جدابافته هستم و به سبک خودم وبلاگنویسی می نمایم و به استانداردهای دنیای وبلاگنویسی اهمیت نمی دهم و برایم مهم نیست که مخاطبان پشت سرم چه می گویند . من به اشتهای مردم غذا نمی خورم و نگران حرف و حدیثهایی که مردم پشت سرم در می آورند نیستم و بی خیال و خونسرد هستم .
من رسومات کهنه ی دنیای وبلاگنویسی و مرزهای علم را جابجا می کنم !!
از نظر من ضرورتی ندارد که محتویات یک پست با موضوع مربوطه همخوانی داشته باشد لذا مجبور نیستم در تمام پستها در رابطه با موضوعات وبلاگ ام ، مطلب بنویسم . همینقدر که در همین پاراگراف که در تمام پستها انرا کپی و الصاق می نمایم ، به این موضوع اشاره کردم از نظر خودم کفایت می کند !!
از نظر شما اینکار نوعی ترول گری و اسپم سازی است ولی من اهمیت نمی دهم که اینکار اسپم می باشد یا نه . می توانید پشت سرم هرچه قدر خواستید حرف بزنید و مرا مسخره کنید و به من بخندید ولی من اصلا اهمیت نمی دهم .
این پاراگراف در تمامی پستهای وبلاگ وحیدمی توسط خودم ، عینا الصاق و تکرار می شود .
+
وحید محمدی . وبلاگ وحیدمی
بروزرسانی:
براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها ؛ حذف شدند .
لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری .
تاریخ بروزرسانی
یکشنبه مورخ 29 مرداد 1402 خورشیدی
نکته :
آدرسهای آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید .
در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید
ِ
الهم عجل لولیک الفرج .
امضای همیشگی اینجانب در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم :
وحید محمدی . وبلاگ وحیدمی
https://vahidmy.blog.ir/archive
https://vahidmy.blog.ir/post/764
- ۹۹/۱۰/۱۱