به نام خدا 



استفاده از داک داک گو و بینگ بجای محصولات گوگل 



دیروز برای همیشه خودم را از شر محصولات شرکت  گوگل خلاص  کردم  و مرورگر و موتور جستجوی داک داک گو را  روی گوشی هوشمند  بکار گرفتم . 


 موتور جستجوی  گوگل و  همچنین   مرورگر  ناامن و آسیب پذیر و جاسوس  گوگل  کروم  را نیز حذف کردم .



گوگل پلی را نیز از روی گوشی هوشمند ؛  حذف کردم . 


گوگل یک شرکت در شرف ورشکستگی است .  محصولات گوگل همگی جاسوس و پر از باگ و حفره امنیتی هستند




برای وبگردی در گوشی هوشمند ؛   سعی کنید از داک داک گو استفاده کنید .



در کامپیوتر نیز بجای گوگل  از بینگ  استفاده کنید .


گوگل محکوم به نابودی است . 


مایکروسافت با حمایت از داک داک گو و بینگ   عملا   موجب ورشکستگی شرکت گوگل  خواهد شد . 



مایکروسافت هرگز اجازه نمی دهد که یک شرکت خبیث و کثیف و  نامرد و خائن و  حسود و جاسوس  مثل گوگل؛   دنیا  را ببلعد .


مایکروسافت ؛  گوگل را به مرور زمان  از هستی  ساقط می کند . 




اینترنت و وب جهانی  در آینده  از دستان امپراتوری گوگل  خارج خواهد شد .



شمارش معکوس برای نابودی شرکت گوگل  از همین حالا  شروع می شود . 


ببینید کی گفتم ؟