به نام خدا




مشخصات فالور فیک در اینستاگرام: 


۱.  هیچ عکس واقعی از خودش  برای پروفایل قرار نمی دهد . یعنی از عکس  شخصیتهای معروف و سلبریتی ها و یا از عکس مناظر طبیعی یا اشیا یا گل و بلبل و  سایر چیزها  بعنوان  عکس پروفایل استفاده می کند تا  شناسایی نشود . زیرا احتمالا  جاسوس  یا عضو ارتش سایبری  یا  هکر یا خرابکار  یا فضول   می باشد . لذا هرگز عکس واقعی اش را در پروفایل قرار نمی دهد تا شناسایی نشود . 



۲. هرچقدر روی عکس پروفایل کلیک می کنی هیچ چیزی را نمایش نمی دهد و عملا  پشت این عکس تقلبی  هیچ چیزی نیست و فقط یک تصویر ثابت را می بینی که باز نمی شود .  .  این یعنی اینکه این  اکانت  ،  فیک و خطرناک است .  



۳. در بخش بیوگرافی یا همان bio  عملا  هیچ مطلبی نوشته نشده است . نه نام شخص و نه نام و آدرس سایت یا وبلاگ و نه  شغل یا تخصص یا  مهارت  و زمینه ی فعالیت و نه هیچ نوع اطلاعات دیگری  در  بیوگرافی  دیده نمی شود . 


این حالت  خیلی خطرناک است . چون این فالور  فیک   عملا  جاسوس  یا هکر  یا مزدور  یا  تبهکار  و مجرم  می باشد . 



۴.  حتی یک پست هم ارسال نمی کند  .  



۵. اگر پست ارسال کرده باشد عملا فاقد محتوا می باشد و برای جلب اعتماد است . لذا  چنین  پستی  هرگز  دیده  نمی شود . 



۶.  تعداد  فالورهایش سیار کم است یا اینکه اصلا  فالور  ندارد . اما  هزاران  پیج  را  فالو  کرده است !! 



۷. تازه کار است و سابقه چندانی ندارد . 



۸. نه از خودش تبلیغ می کند نه از وبلاگ یا وبسایت اش و فقط می خواهد شما را زیر نظر  بگیرد . 


۹.  هیچ نوع خدمات را ارائه نمی دهد . 


۱۰ . هیچ نوع سایت شخصی یا تجاری  یا وبلاگ ندارد و اصولا  هیچ نوع محتوایی تولید نمی کند و فقط شما را زیر نظر می گیرد و جاسوسی می کند . 


۱۱.  به محض اینکه  او را  دنبال کنید اتفاقات عجیب و  غریب رخ می دهد مثلا از تعداد فالورهای شما کاسته می شود  در حالیکه باید به تعداد فالورهای شما  اضافه شده باشد . 


این حالت نیز خیلی خطرناک است و عملا  امنیت پیج تان را  نابود می کند . 


شبیه به این حالت خطرناک را در بلاگ بیان نیز تجربه کرده ام !!!


لذا  تصمیم گرفتم  دیگه تحت هیچ شرایطی  هیچکس  را  دنبال  نکنم تا امنیت وبلاگ ام به خطر نیفتد . 


12- پای پستهای سایر پیجها با آیکون کاملا خالی و سفید ، کامنت می گذارد !


تا حالا دقت کردید که این افرادی که عکس پروفایل شان کامل خالی و سفید است و اسامی پیج شان یا همان آیدی شان  شبیه به پسورد و پر از عدد و ارقام و کلمات نامفهوم است  همیشه پای پستهای سایر پیج ها کامنت می گذارند و بعضا حتی توهین می کنند و بین کاربران جنگ و دعوا راه می اندازند ؟؟؟؟


دقت کردید یا خیر ؟؟؟


بله این نیز خصوصیت دیگری از  فالور فیک است که نام پیچ از عدد و حروف نامفهوم و بهم ریخته تشکیل شده و مدام پای پستهای سایر پیج ها کامنت گذاشته و بعضا بحث را به انحراف و حاشیه کشانده و به کاربران  توهین می کند  و بعضا به مقدسات و انسانهای بزرگ و معنوی نیز توهین می نمایند .



مثلا اگر هزار تا تلاوت بسیار زیبا و دلنشین و معنوی استاد عبدالباسط را هم که بگذاری بازهم این کوردلان متعصب و نادان،  این جملات احمقانه را به زبان می آورند :



چه فایده ، سنی بود !!!!!


حیف که سنی بود !!!!


خدا از سر تقصیراتش بگذرد !!!!!!!!!!!!




و البته این پیج ها و بلاگرها و کاربران فیک ، بازهم سعی می کنند ضمن توهین به معنوی ترین و پاک ترین و بی آزارترین ومخلص ترین و ملکوتی ترین و محبوب ترین انسان تاریخ ( یعنی استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد  که کاری به خیر و شر هیچکس نداشت و اهل جنگ و کشتار و فتنه انگیزی و خشونت  نبود و کاملا به آیات قرآن عمل می کرد و عامل به قرآن بود و زندگی اش و سلامتی اش  را فدای قرآن کرد  و بجز تلاوت قرآن و بذل و بخشش اموال اش بین مردم  و میهمان نوازی و کمک به فقرا و مستمندان و  دفاع از شیعه  در محافل سنی نشین  در طول عمر شریف و پر خیر و برکت اش کار دیگری  انجام نداد و بسیار مهربان و شوخ طبع و مردمی و خاکی و متواضع  بود   ؛  بین شیعه و سنی جنگ راه بیاندازند و  تفرقه افکنی نمایند .


لعنت خدا بر این دسته از  انسانهای احمق و بی وجدان و کوردل و متعصب و فتنه انگیز .


اینها همان فالورها و بلاگرها و کاربران فیک هستند که باید آنها را بلوکه کنید و فضای مجازی را از لوث وجودشان  پاک  نمایید .










راه حل برای خلاص شدن از شر فالور  فیک  در اینستاگرام : 



۱. هرگز  به درخواستهای  این فالورهای فیک  توجه  نکنید و هرگز آنها را دنبال نکنید . 


۲. اگر احیانا  چنین  افرادی را دنبال کرده اید  سریعا  انفالو  نمایید و به اینستاگرام  گزارش دهید تا امنیت شما و فالورهایتان  به خطر نیفتد . 



۳. بخش کامنت ها را  ببندید . بسیاری از کامنتهای اینستاگرام توسط همین فالورهای فیک  به سمت شما ارسال شده و حاوی توهین یا تهمت یا فحاشی یا  تهدید یا  اخاذی و فریب  می باشد 


۴.  هرگز به درخواستهای کمک مالی توجه نکنید و هرگز هیچ پولی به حساب بانکی  افراد  واریز  نکنید . 


اکثر افرادی که در  فضای مجازی خصوصا شبکه های اجتماعی  ، در کامنت ها  یا  در پیامها    اقدام به  تکدی گری و اظهار فقر و بیماری و نیاز به پول  جهت خرید دارو برای پدر یا مادر یا  فرزند بیمار  می نمایند  ؛  شیاد  و کلاهبردار  هستند و از  شما  اخاذی و کلاهبرداری می نمایند.  هرگز به این نوع درخواستها  توجه نکنید و هیچ پولی به حساب بانکی این افراد  واریز  نکنید .  بخصوص  اگر  بجای شماره حساب ؛   شماره کارت بدهند و تحت هیچ شرایطی شماره حساب  را به شما  نشان  ندهند !!  



هرگز برای هیچکس در فضای مجازی  خصوصا  اینستاگرام  ؛   شارژ سیمکارت  نخرید !!! 



اکثر این افراد ،  هکر یا جاسوس یا کلاهبردار  و  شیاد    هستند .  




۵.  هر روز یک بار رمز اکانت  خود را  تغییر دهید 



۶.  هرگز ایمیل اصلی تان  را در بخش پروفایل خودتان وارد نکنید . 



۷. هرگز شماره  تلفن  اصلی تان را  در  پروفایل تان  وارد نکنید 




۸.  هرگز  اجازه دسترسی اینستاگرام  به لیست مخاطبان و عکس ها و ویدیوها  و فایلهای شخصی  را  ندهید . یعنی نگذارید اینستاگرام به محتویات گوشی تان دسترسی داشته باشد مگر برای موارد بسیار بسیار ضروری .


مخاطبین و عکسها و فیلمها و سایر فایلهای شخصی هرگز جزو موارد ضروری محسوب نمی شوند و نباید به اینستاگرام اجازه ی دسترسی به اینها را بدهید .


اینستاگرام ، جاسوس است و اطلاعات شما را به شرکتهای جاسوس مثل مایکروسافت و  گوگل و اپل و آژانس امنیت ملی آمریکا  و ... تحویل می دهد .






۹.  هر روز رمز ایمیل تان را عوض کنید 



۱۰  . از کامنت گذاشتن پای پست های  سایر  کاربران  خودداری  کنید 



۱۱.  از اینستاگرام  فقط برای  تبلیغ از  وبلاگ یا وبسایت  استفاده  کنید . 



۱۲. هرگز با پیج های مبلغ و مروج  ارز دیجیتال (عامل اصلی شروع حملات سایبری و ارسال باج افزار به سمت ویندوز و اندروید و .... )   و سایر روشهای پر ریسک و ناامن  کسب درآمد و شرکتهای هرمی و غیرقانونی ،   رابطه دوستانه برقرار نکنید . 



۱۳. هرگز عضو هیچنوع  کمپین  نشوید . کمپین = مبارزات سیاسی و اعتقادی و ... که به دردسرهای فراوان ختم می شود و پیج تان توسط اینستاگرام،  بلوکه یا حذف می گردد .


14- هرگز در فضای مجازی خصوصا اینستاگرام ،  به فعالیتهای خیریه از قبیل جمع آوری اعانه نپردازید زیرا ممکن است بعدا دچار دردسر شوید .


هرگز در فضای مجازی و حقیقی به هیچکس و هیچ چیز اعتماد نکنید و سعی کنید محتاط باشید  و تحقیق نمایید .


بسیاری از حملات سایبری و مهندسی اجتماعی و تخلیه اطلاعاتی و کلاهبرداری و جعل و تقلب ، از طریق همین کارهای خیریه و دست گذاشتن روی احساسات مذهبی  شروع می شود .


مجرمین به هزاران ترفند از جمله تهییج احساسات مذهبی و فعالیتهای خیریه و کمک به نیازمندان و فقرا و بیماران و .... سعی می کنند شما را فریب داده و حساب بانکی تان  را هک  و خالی نمایند . مراقب باشید .






۱۴.  سعی  کنید ۹۹  درصد محتوای تان  در سایت یا وبلاگ  و فقط ۱ درصد در پیج اینستاگرام ؛  تولید و منتشر شود . 


۱۵.  هرگز درخواست دنبال شدن و لایک را در  پست های  پیج تان  ننویسید و مدام این درخواست  لایک و دنبال شدن را تکرار  نکنید !!


این درخواست دنبال شدن در کامنتهای پیج های اینستاگرامی سایر کاربران یا در پستهای پیج خودتان   ،   باعث جلب توجه کلاهبرداران و شیادان و هکرها و جاسوس ها می شوند و آنها شما را دنبال کرده و از شما جاسوسی و کلاهبرداری می نمایند .



۱۶ .  هرگز از پیج های معروف  که  میلیونها  فالور دارند اما  هیچکس حتی فالورهای خودشان  را فالو  نکرده اند و به شدت خسیس و خودخواه هستند   تبلیغ نکنید و هرگز این افراد خسیس که فقط به فکر خودشان هستند و حتی برای فالورها و هواداران خودشان نیز اهمیت قائل نمی شوند و حاضر به فالو کردن نیستند ، را دنبال نکنید . این اشتباه ، نوعی دوستی یکطرفه یا عشق یکطرفه و کورکورانه  محسوب می شود !




17- هرگز پیج هایی که اسامی شان از اعداد و حروف بهم ریخته و نامفهوم تشکیل شده و هیچ نوع عکس برای پروفایل انتخاب نکرده اند  را دنبال نکنید و اگر اینها شما را دنبال کردند  آنها را بلوکه کنید زیرا خطرناک و جاسوس هستند و امنیت پیج تان را نابود می کنند . اینها فتنه انگیز و عامل دشمن و نفوذی هستند .


مخالفین استاد عبدالباسط ، شیعه نیستند . فیک و نفوذی و کافر و جاسوس و فتنه انگیز هستند و قصد دارند بین شیعه و سنی درگیری و جنگ راه بیاندازند . اینها را بلوکه کنید تا شرشان کم شود و بین شیعه و سنی  جنگ درنگیرد . اینها شیعیان فیک و تقبلی هستند . اینها از صدتا وهابی نجس تر و منحوس تر می باشند .



زیرا حتی وهابیت هم با استاد عبدالباسط ، مشکل و دشمنی ندارد ولی اینها دشمنی دارند پس اینها حتی از وهابیت و صهیونیست نیز منحوس تر می باشند . اینها سگ های جهنم هستند .  این سگهای جهنم ( شیعیان تندرو و افراطی و کج فهم و بی بصیرت و خشن و خونریز و جنگ طلب و عقده ای و مغرض و فتنه انگیز و متعصب و نادان  که دشمن اسلام و امنیت و شیعه و سنی و  وحدت اسلامی  و قرآن و چهارده معصوم و مردم و تمامیت ارضی کشور و استقلال و آزادی و  امنیت جهانی  می باشند و اسلام و قرآن و شیعه را نزد مردم جهان ، بدنام می کنند )  را بلوکه کنید .




خب !!  با  انجام  این  تدابیر  امنیتی  از شر  هکرها و جاسوس ها و فتنه انگیزها و افراد خشن و بی منطق و خطرناک و کلاهبردار و شیاد  که همان  فالورهای  فیک می باشند در امان خواهید ماند و اکانت تان توسط  اینستاگرام  مسدود  نمی شود . 


اجازه ندهید این اشرار  ، اعتبار اکانت اینستاگرام  و وبلاگ یا وبسایت تان را زیر سوال ببرند . این افراد را  بلوکه نمایید و به اینستاگرام گزارش بدهید .



پایان مقاله .


+

+

+

+


عنوان پست بعدی :


نسخه اصلی و کامل و سالم شاهکار تلاوت مدثر قیامت استاد عبدالباسط





+

+

وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی