به نام خدا


من پس از انتشار این پست ، حس کردم که  حریم خصوصی و خانوادگی ام را نقض کرده ام و عملا یک حس خیلی بدی نسبت به محتوای قبلی این پست داشتم . 


شخصا به عنوان یک انسان درونگرا  اصلا دوست ندارم  اتفاقات روزانه و احوالات شخصی ام را به کسی بگویم . 


مسائل شخصی و خانوادگی هر انسانی به خودش ربط دارد و نباید در فضای مجازی منتشر شود . 


بنابراین به منظور حفظ حرمت حریم شخصی و خانوادگی و جلوگیری از تضییع حقوق افراد خانواده و خودم و نزدیکان ، و با توجه به اینکه از روزانه نویسی و شرح احوال شخصی ، بیزارم و دوست ندارم هیچکس از مسائل شخصی و خانوادگی ام  آگاه شود ، محتوای قبلی این پست را کاملا پاکسازی کردم . 


کسی که به حریم شخصی خودش و خانواده اش اهمیت ندهد به حریم شخصی دیگران نیز بی اهمیت است و  عملا حریم خصوصی سایر مردم را نیز نقض می کند . 


من اصلا دوست ندارم چنین کسی باشم . 


من برای خودم خط قرمزهایی دارم . 


مسائل شخصی خودم و خانواده ام از جمله ی خطوط قرمز محسوب می شوند و به هیچکس مربوط نیست . حتی شما بازدید کننده ی گرامی ! 


شما نیز سعی کنید مسائل خصوصی و خانوادگی تان را همچون یک راز در سینه ی خود نگه بدارید و هرگز فاش نکنید . 


در اینکه  در بیمارستانها و سایر مکانهای طب مدرن جنایت رخ می دهد هیچ شکی نیست  . اما دیگه لازم نیست بیشتر از این ، صحبت کنم . 


صلاح در این است که سکوت کنم . 


قبلا بطور مفصل ، طب مدرن را با خاک یکسان کرده ام و جنایات اطبای طب مدرن را با تمام جزئیات شرح داده ام  . اما هرگز اوضاع بهتر نشد که هیچ بدتر نیز شد . 


من تمام اطبای طب مدرن را به خدا واگذار می کنم .  


خداوند خودش بهتر می داند با اطبای طب مدرن چه رفتاری داشته باشد و چگونه در مورد آنها داوری نماید . 


امیدوارم که این قشر از جامعه ، از مرگ و میر انسانها درس عبرت بگیرند و سنگدلی و قساوت قلب را کنار بگذارند و رحم و انصاف داشته باشند . 


به امید آن روز  که شاهد توبه ی اطبای طب مدرن و رقیق القلب شدن آنها ،  باشیم . انشاا...