بنام خدا 


خداحافظی از بلاگ بیان و مهاجرت به بلاگ اسکای و فارسی بلاگ:





دوستان سلام :

به دلایل زیر تصمیم گرفتم برای همیشه از سرویس وبلاگدهی بلاگ بیان خداحافظی کرده و به  بلاگ اسکای و فارسی بلاگ مهاجرت نمایم و تا آخر عمر فقط در همین دو سرویس به وبلاگنویسی ادامه دهم :


1- عدم توجه مدیران شرکت بیان به خواسته های کاربران مبنی بر رایگان کردن برخی امکانات و افزودن امکانات جدید برای وبلاگنویسی حرفه ای 


2- بی مسئولیتی و عدم تعهد شرکت بیان نسبت به بلاگرها در طول این چندسال اخیر .  خودتان ملاحظه  کنید ببینید چه زمانی قرار بوده سرویس پست الکترونیک هد یا  ابر جستجوگر سلام افتتاح شود  ؟؟؟  سال 91 کجا  سال  99 کجا ؟؟


دقیقا  8 سال است که شرکت بیان تمامی کاربران خود را سرکار گذاشته و مچل کرده است .  بله این شرکت این سرویسها را بطور کاملا انحصاری برای خودش ساخته نه برای من و شما .  


3- کاهش امکانات و درعوض، افزایش هزینه ها به بهانه های واهی !


4- عدم امکان  وبلاگنویسی  بیش از 100 پست . یعنی شما اگر 100 پست نوشتی چنانچه  تعداد کلمات کلیدی ات از 500  کلمه بیشتر شود باید پول بدهی !!!


واقعا مسخره است . کجای دنیا چنین قانون مسخره ای را بر کاربران تحمیل می کنند ؟؟؟

ضمن اینکه بیان موظف است طبق قانون  بابت پولی که از شما می گیرد  نشان اعتماد الکترونیک از اینماد  را به شما نشان دهد . یعنی از وزارت  صمت باید مجوز داشته باشد تا بتواند از کاربر پول بگیرد و همچنین از وزارت ارشاد نیز باید مجوزهای مربوطه را داشته باشد که شرکت بیان هیچکدام از این مجوزها را ندارد و شما را به سمت درگاههای بانکی روانه می کند  که خطر هک شدن حساب بانکی شما را تهدید می کند  . 


من تا حالا بابت هیچکدام از امکانات به اصطلاح اختیاری بلاگ بیان به  این شرکت باج نداده ام  . اینکه شما باج دادید مشکل شماست نه مشکل من یا شرکت بیان .  می خواستید باج ندید . کسی مجبورتان نکرده بود . 



در این شرایط بسیار سخت اقتصادی و تورم کمرشکن و هزینه های سنگین زندگی  و خصوصا سقوط بورس و نابود شدن سرمایه های مردم در این قمارخانه ی دستوری دولت ایران که  اسم اش بورس می باشد دیگه هیچ دلیلی ندارد که در یک سرویس کاملا پولی و دیکتاتور و لجباز و راکد  باقی بمانم .  هرچی پول  داشتم توی بورس دود شد  رفت هوا .  اگر هم دود نمی شد و حتی بیشتر می شد یک ریال اش را به شرکت بیان نمی دادم  زیرا این شرکت عهد شکن است و سالهاست که ملت را سرکار گذاشته  و به بهانه ی عدم پخش تبلیغات و واحد حقوقی و آزادی بیان   میلیونها تومان پول از بلاگرها گرفته است . 


شرکت بیان فقط بلد بود علیه سرویسهای ایمیل ایرانی  هوچی گری در بیاورد و مثل دلقک ها  اون نمایش مسخره  را راه انداخت و با آبروی اون شرکتها بازی کرد . خدا هم زد توی سرش  و الان سالهاست که سرویس ایمیل خودش هنوز راه نیفتاده است . چوب خدا صدا ندارد  .  نوش جان  شرکت بیان . 


شاید بگویید چرا دم به ساعت تغییر موضع می دهم و مدام یا از شرکت بیان بدگویی می کنم یا از او تعریف و تمجید می نمایم ؟؟؟


خب الان جواب می دم : دلیل اینهمه تناقض گویی در نوشتار اینست که شرایط سرویسهای وبلاگدهی دم به دقیقه تغییر می کند و  من دچار تردید شده ام . اما از طرفی وقتی با خودم دودوتا چهارتا می کنم می بینم نمی توانم با شرایط سخت شرکت بیان کنار بیایم .  

اصلا  من این آزادی بیان را نخواستم .  مثل بچه ی آدم سعی می کنم  متون علمی بنویسم و علیه هیچ  شخص حقیقی  یا حقوقی حرفی نزنم . اینطوری دیگه  به دفاع واحد حقوقی شرکت بیان نیز نیازی ندارم . هرچند سایر سرویسهای وبلاگدهی نیز بیکار نیستند که بخواهند دم به دقیقه وبلاگهای ملت را مسدود یا فیلتر یا حذف کنند . اگر حذف می کردند الان حتی یک وبلاگ هم نداشتند. این سرویسها فقط می خواهند ما را بترسانند که یک وقت  حرف ناجور نزنیم  و یا کار احمقانه ای انجام ندهیم و مایه ی دردسر نشویم .  خب من قول می دهم دهنم را ببندم و خفه شوم و فقط کارم را انجام دهم تا اون سرویس وبلاگدهی با من به مشکل برنخورد . 


بهرحال من دیگه به حد کافی علیه افراد حقیقی و حقوقی مطلب نوشتم و دیگه  سعی می کنم به حالت عادی برگردم . می دانم که باور نمی کنید ولی خدا شاهد است که دیگه هیچ حرفی علیه هیچکس نمی زنم و این پست آخرین پستی است که علیه یک شخص حقیقی یا حقوقی می زنم . چون دیگه نیازی نیست حرفی بزنم . 


من همه ی حرفهایم را زدم و دلم خنک شد . به همین راحتی !



بله من الان آرامش دارم و نیازی نیست دیگه علیه کسی حرفی بزنم .  


این پست هم به منزله ی  خداحافظی دائمی و همیشگی من می باشد  زیرا  قصد دارم رسما   از این به بعد در سرویسهای کاملا رایگان  وبلاگدهی  مطلب بنویسم . 


الان مدتهاست که در بلاگ اسکای هستم .  بعد از نوشتن اون پست در مورد ادیتور بلاگ اسکای فهمیدم مشکل از  بلاگ اسکای نیست بلکه مشکل از این اندروید مسخره است زیرا در ویندوز هرگز کلمات به هم نمی چسبیدند و این اندروید مزخرف چنین  مشکلی داشت . 

این را صادقانه در بلاگ اسکای  نوشتم و اینجا هم می نویسم . بله اشتباه از من بود که   مدام از توی گوشی اندرویدی   وبلاگنویسی می کردم . درواقع مشکل از سیستم عامل غیراستاندارد و جفنگ اندروید بود  .  


در سیستم عامل قرص و محکم و استاندارد ویندوز هرگز هیچ  مشکلی نداشته ام و ندارم و نخواهم داشت .  


همین الان چند وبلاگ در بلاگ اسکای ساختم و  کلی مطلب را از طریق ویندوز نوشتم و به هیچ مشکلی برخورد نکردم . 


بله من زود  قضاوت کردم و الان پشیمان هستم .  ولی مدیریت بلاگ اسکای  به روی خودش نیاورد و واکنش نشان نداد . 



مسئله ی بعدی اینست که در هردوی  بلاگ اسکای و   فارسی بلاگ من می توانم با یک نام کاربری  چندین وبلاگ داشته باشم . در بلاگ اسکای با یک نام کاربری می توانید بی نهایت وبلاگ بسازید . شوخی نیست . بی نهایت وبلاگ تنها با یک نام کاربری . 


در فارسی بلاگ نیز می توانید با یک نام کاربری تا  5 وبلاگ بسازید .


ضمنا  در فارسی بلاگ تمامی امکانات بلاگ بیان را بطور کاملا رایگان و بدون محدودیت دارم .  بی نهایت کلمه ی کلیدی برای وبلاگ - بی نهایت  مطلب در طول یک شبانه روز و صد  البته بی نهایت مطلب در طول عمر- به اضافه ی صدها امکان و ابزار قدرتمند و مفید مثل دکمه ی پرش به بالا و  اسکرول و  قفل ضد کپی . 


بله شرکت بیان مدعی است که نمی توان جلوی  کپی برداری غیرمجاز از مطالب وبلاگها  را گرفت و چنین فناوری هنوز اختراع نشده است !!!!


اما  این حرف  کاملا   دروغ است زیرا   فارسی بلاگ از همان روز اول قفل ضد کپی ساخت که من بارها امتحان کردم و  دیدم تحت هیچ شرایطی  از روی مطالب پستهای وبلاگم  نمی توانم  کپی بگیرم و به معنای واقعی قفل شده بود . 


تنها  با یک کلیک این قفل فعال و مجددا با کلیک  دیگری  غیرفعال می شود . 


بله به سادگی یک کلیک می توانید کل وبلاگتان را قفل کنید تا هیچکس  نتواند از روی مطالب وبلاگتان  کپی برداری کند . 


ضمنا تمام ابزارهای مبارزه با سرقت قالب و قاب وبلاگ از قبیل ifram  در فارسی بلاگ نیز مثل بلاگ بیان از قبل فعال است . 


بگذارید خیالتان را راحت کنم  فارسی بلاگ همان بلاگ بیان است که مدرن تر و بروزتر است و امکانات بیشتری دارد ولی کاملا رایگان و نامحدود است و مدیرش نیز به درخواستهای کاربران گوش می دهد و انعطاف پذیر است . 


دیگه می توانم با اطمینان بگویم که  مدیر فارسی بلاگ  یکی از کارکنان شرکت بیان می باشد وگرنه چطوری می توانست بدون مجوز از روی بلاگ بیان کپی برداری کند و بقول معروف اسکی برود ؟؟؟


خب !  حالا که می توانم حدس بزنم که فارسی بلاگ   همان بلاگ بیان است که رایگان و نامحدود است برای چی باید وقتم و انرژی ام را در بلاگ هدر بدهم و دست و پایم بسته باشد و باج بدهم ؟؟؟؟!!!!


اگر می خواهید  مرا   فالو کنید بیایید  در فارسی بلاگ  فالو کنید . چون من دیگه اینجا نیستم چون نیازی ندارم که اینجا باشم .  

 

من در فارسی بلاگ  می توانم بی نهایت وبلاگ را  فالو کنم  در حالیکه در بلاگ بیان نهایتا  500 وبلاگ را می توانم فالو کنم !!!


این عدد  500  در بلاگ بیان دقیقا چه معنایی دارد ؟؟؟


500  فالو 


500  کلمه ی کلیدی 


500 گیگ هاست پولی  


خیلی جالبه تا  حالا به این موضوع فکر کردید که این عدد 500 تا چه حد درنظر شرکت بیان تقدس دارد ؟؟؟


آیا عدد  500  یک رمز است که فقط  بچه های بالا از آن  خبر دارند  یا من زیادی بدبین و منفی باف هستم ؟؟؟؟



این بار دلیل خداحافظی ام با گذشته فرق دارد 


در گذشته با شما بلاگرها مشکل داشتم که مدام قهر و آشتی می کردم . 


اما الان با  سیاستهای  عجیب و مضحک شرکت بیان  مشکل دارم که مجبورم برای همیشه  خداحافظی کنم . 



بهرحال  من دیگه در هیچکدام از  وبلاگهایی که در بلاگ بیان  ساخته ام مطلب نمی نویسم .  چون به تعداد ریگهای بیابان در  بلاگ اسکای  وبلاگ ساختم . 


واقعا وقتی می توانم با یک نام  کاربری و یک ایمیل و بدون نیاز به شماره تلفن ،  در بلاگ اسکای  بی نهایت وبلاگ بسازم مگه دیوانه ام که بیشتر از این خودم را در بلاگ  بیان   مچل کنم ؟؟؟


وقتیکه  فارسی بلاگ نسخه ی کامل شده و رایگان و مدرن  بلاگ بیان است و بسیاری از فاکتورهایش بی نهایت می باشند و تبلیغات هم ندارد و به روز است و مدیرش نیز مستقیما با کاربران در ارتباط است و پاسخگو می باشد  مگه دیوانه ام  که وقتم را  در بلاگ بیان هدر دهم ؟؟؟


چیه بلاگ  بیان  3 تا ادیتور مدرن دارد ؟؟؟


خب داشته باشد وقتیکه همه چیزش پولی و محدود است 100 تا  ادیتور هم داشته باشد عملا دست من بسته است و هیچ کاری نمی توانم بکنم . 


بلاگ اسکای  و  فارسی بلاگ هرکدام فقط یک ادیتور دارند  اما  هیچ محدودیتی ندارند و رایگان هستند . 


اصلا کی  گفته  وبلاگ باید پولی باشد ؟؟؟   اگر قرار باشد پول بدهیم خب می رویم یک سایت مستقل و کامل  می زنیم و کیف می کنیم . چرا منت شرکت بیان را بکشیم ؟؟


تبلیغات نشان نمی دهد ؟؟؟


خب فارسی بلاگ نیز هیچگونه تبلیغات نشان نمی دهد ولی باز هم رایگان است. باور کنید شرکت بیان فقط بلد است رانت خواری ها و مفاسد اقتصادی اش را توجیه کند . همین و بس . توجیه کردن کار همیشگی شرکت بیان است .  ذره ای هم انعطاف پذیر نیست . 


 چرا دیروز  گفتم که تنها سیستم  وبلاگدهی که قبولش دارم بلاگ است  و حالا دارم بلاک را کاملا می کوبم ؟؟؟


چون دیروز دیروز بود و امروز امروز !!!!


بله به همین سادگی .   


وقتیکه شرکت بیان  توجیه می کند من هم می توانم توجیه کنم ! 


خب تکلیف ما چه می شود که وبلاگهایت را فالو کردیم ؟؟  مگه ما بیکاریم که دم به ساعت وبلاگهایت را فالو بکنیم و تو بزنی به چاک ؟؟؟


جواب: خب عزیزم کاری ندارد بیا توی فارسی بلاگ و تا ابد مرا اونجا فالو کن و حتی با من  چت کن . بله چت . تو می توانی در فارسی بلاگ با من  بصورت خصوصی چت بکنی و مرا بهتر بشناسی . چی از این بهتر ؟؟؟


قول می دهم از فارسی بلاگ به هیچ سرویس دیگه ای نروم .  هرچند همزمان در بلاگ اسکای هم هستم اما خب فارسی بلاگ  را بعنوان  جایگزین رایگان و نامحدود بلاگ بیان انتخاب کرده ام  . 


اگر هم نمی خواهی فالو کنی . ایرادی ندارد . چون  توی فارسی بلاگ هزاران وبلاگ هست که مرا فالو  خواهند کرد و من نیز می توانم بی نهایت وبلاگ فالو کنم . 

من از اینجا می روم .  شما فالوور محترم دوست داشتی اینجا بمان نداشتی می توانی انفالو کنی . اختیار با خودت هست . چون من دیگه مطلب جدیدی اینجا نمی نویسم که تو انرا دنبال کنی . پس وقتت را اینجا هدر نده .  


اصلا فالو  و انفالو را  بی خیال شوید .   مسئله  خیلی مهمتر از این حرفهاست . 


مگه  توی بلاگ اسکای  فالو داریم ؟؟؟  خیر نداریم اما من 99 درصد وبلاگهایم را منحصرا در بلاگ اسکای ساخته  ام .  


سوال: اگر مدیریت بیان عوض شود و همه چیز بیان رایگان و آزاد و نامحدود شود به اینجا برمی گردی ؟؟؟


جواب:  هروقت ما توانستیم کاخ سفید را به حسینیه تبدیل کنیم انوقت سیاستهای شرکت بیان هم تغییر می کند و بیان  کاملا رایگان و  نامحدود می شود !!!


بر فرض محال که  تمامی خدمات بلاگ بیان رایگان و نامحدود شود باز هم من نمی توانم همزمان ده جا باشم .  همین  حالا هم به سختی دارم  سه جا وبلاگنویسی می کنم . 


یک جایش اینجاست که امروز برای همیشه از دست اش خلاص می شوم . می ماند دو جای دیگه : فارسی بلاگ و بلاگ اسکای . 


اخلاق مرا که می شناسید : عاشق وبلاگ سازی هستم !!


خب طبیعی است که  به تعداد ستارگان اسمان و ریگهای بیابان و قطرات اقیانوس در بلاگ اسکای وبلاگ بسازم . همینطوری از روی تفریح و سرگرمی !!!


نتیجه اینکه  در 99 درصد موارد من در بلاگ اسکای و در 1 درصد باقیمانده در فارسی بلاگ حضور دارم . 


ضمنا مدیریت  فارسی بلاگ انعطاف پذیر و پاسخگوست و تعداد وبلاگها را از 2 وبلاگ به  5 وبلاگ رسانده است . احتمال دارد در اینده تعداد وبلاگها نیز  بی نهایت شود . انوقت  برای همیشه به فارسی بلاگ اسباب کشی می کنم . 


سوال:  نگران نیستی که اینهمه  آیتمهای خوب و ایده آل  مشکوک باشند و بعدا به دردسر دچار شوی ؟؟؟


جواب:  نگران هستم اما خب مگه ما در سایر سیستمها دچار دردسر نمی شویم ؟؟


مگه میهن بلاگ به ابدیت نپیوست ؟؟؟  مگه  بلاگفا در اینده منحل نمی شود ؟؟؟


این یک امر کاملا طبیعی است . 


الان  در همین بلاک بیان نیز  شما شاهد تعطیلی کامل صدها وبلاگ هستید . صدها وبلاگ بیان را می شناسم که سالهاست خداحافظی کرده و به سایر سرویسهای وبلاگدهی مراجعه کرده اند . 


پس دیگه لازم نیست نگران باشم . چون هیچ چیزی توی این دنیا قطعی نیست  و ما به این  ناپایداری ها  عادت کرده ایم .  

اصلا یک سوال می پرسم :  چرا هیچ بلاگر بیان نمی تواند تا آخر مسیر پیش برود و بعد از مدت کوتاهی وبلاگ اش را تعطیل می کند؟؟؟


چون: بلاگ بیان  مرده است  . بله شرکت بیان دو سال تمام ما را به امان خدا رها کرد و بعد هم که امد با احساسات ما بازی کرد و قضیه ی هواپیمای اوکراین  و کشته شدن دو نفر از پرسنل خودش  را پیش کشید تا ما  را احساساتی کند تا ما اصل قضیه را فراموش کنیم . سیاست مسئولین ایران همین است : بازی کردن با احساسات ملت ایران . 

این سیاست کثیف سالهاست که جواب داده است . امان از ساده لوحی ما  ایرانیها که چقدر راحت اسیر احساسات می شویم 


این دوسال اینها کدام گوری بودند که اصلا به درخواستهای کاربران هیچ جوابی نمی دادند و الان چرا  به درخواستهای کاربران جواب نمی دهند ؟؟


چرا نمی خواهید یک تکانی به خودتان بدهید و ساختمان شرکت بیان را با خاک یکسان کنید ؟؟؟

بروید شورش کنید و تک تک اعضای این شرکت را به درک واصل کنید .  


اینها یک  مشت دزد سرگردنه هستند . یک مشت شارلاطان و رانت خوار و مفسد اقتصادی و توجیه گر هستند .  


شما از یک  مشت دزد و رانت خوار انتظار دارید  به سوالات و درخواستهایتان جواب دهند ؟؟؟


خیلی ساده لوح هستید .  شرکت بیان یک شرکت  رانتخوار و دزد و شارلاطان است که سالهاست خون شما را مکیده و شما را فریب داده است . 


شرکت بیان به ایستگاه آخر  رسیده و به همین دلیل هیچ پیشرفتی در طول این چند  سال نکرده است .  سرورهایش داغون شده و مدام خطای سرویس دهنده ی داخلی را نمایش می دهد . 

در طول این چند  روزه چندین بار شاهد بودم که تمام  سایتهای ایرانی با سرعت باز می شدند ( حتی بلاگفا )   اما سایت شرکت بیان و البته بلاگ گیر می کرد و بالا نمی آمد . 

عملا سرورهای شرکت بیان یا داغون شده اند یا در حال تعمیر هستند و شک نکنید که هزینه اش را از شما به بهانه های مختلف می گیرند . 


دهها دلیل دیگه هم برای  خداحافظی همیشگی از شرکت بیان داشتم ولی با خودم گفتم : بسه دیگه  .  پرحرفی نکن .  


حرف آخر:  چه این  رفتارهای ضد و نقیض و تناقض گویی های مرا  بپذیرید و چه نپذیرید به حال من فرقی نمی کند چون من دیگه اینجا برنمی گردم . 

اگر می خواهید از من سوال بپرسید خب بپرسید من جواب می دهم اما دیگه  هیچ مطلب جدیدی نمی نویسم  . 


 کامنتها را باز کردم  تا سوالات و انتقادات و گلایه های خود را بکنید و دلتان را خنک کنید  

هرچی خواستید بگویید و یک نفس راحت بکشید .  

من  تا ابد بخش کامنتها را باز گذاشتم و شما تا ابد می توانید کامنت بفرستید . 


اگر وقت پیدا کردم به کامنتها  جواب می دهم .  


خب دیگه  اگه بدی از من دیدید به بزرگواری خودتان ببخشید . بابت اینهمه تناقض گویی و رفتارهای  عجیب و غریب هم   عذرخواهی می کنم  . 


گفته بودم که  چند پست می نویسم و بعد خداحافظی می کنم .  راست گفتم . این هم همان خداحافظی بود که    حرف اش را زدم . 

پس خداحافظ  برای همیشه .  نظر یادتون نره .   هرچقدر هم که دلتون خواست دیسلایک بدید .  دلتون رو خنک کنید .  


خداحافظ تا ابد ...... 


+

+

بروزرسانی:

بعد از انتشار این پست ، یکی از فالوورهای محترم که گویا با شرکت بیان سروسری داشت و دوست گرمابه و گلستان شان بود مرا به هذیان گویی متهم کرد و از خدا خواست که مرا شفا دهد !!!


بعد مدعی شد که هیچ رابطه ای با شرکت بیان ندارد و به من گفت اگر خواستی برو و از این طور حرفها که من خیلی محترمانه هم در کامنتها و هم در پست بعدی به او پاسخی مناسب دادم تا بفهمد که نباید کاسه لیس و پاچه  خوار باشد و اگر کسی دلسوز است باید محترمانه با او حرف بزند نه اینکه به او بگوید : خدا شفات بده !!!

دوست عزیز من بیمار روانی نیستم  . انکس که نیاز به شفا دارد تو و امثال تو هستی که  لابد یک چیزی از شرکت بیان به تو می ماسد که طرفدارش هستی . من نه از تو می ترسم نه از شرکت بیان .

من فقط از خدا می ترسم و با هیچکس تعارف ندارم . برو کاسه لیسی و چاپلوسی ات را جای دیگری انجام بده . اینجا محیط مناسبی برای خوش خدمتی و چاپلوسی نیست و این چاپلوسی که شما می کنید برای شرکت بیان اهمیت ندارد و او به ریش هردوی ما می خندد .


من دلسوز تو  و امثال تو هستم که در زندان بلاگ داری خفه می شوی ولی حاضر نیستی علیه این شرکت حرفی بزنی چون منافع ات به خطر می افتد .

خدا تو و مدیران بلاگ بیان را شفا  دهد انشاا...


من روزی هزار بار خداحافظی می کنم و باز دوباره برمی گردم . شما چرا باوری کردی ؟؟؟

در ضمن من دلسوز شما هستم . هرچند شما قدرنشناس هستید .


برای من فرقی نمی کند که در کدام خراب شده ای به وبلاگنویسی ادامه دهم . اما وقتی گفتم بروید شرکت بیان را روی سر مدیر و صاحبش خراب کنید منظورم شورش و اغتشاش نبود  منظورم این بود که فارسی بلاگ را بکوبید توی سر مهندس علی قدیری تا خجالت بکشد و بلاگ بیان را رایگان کند و دست از دروغگویی و رانتخواری و عوامفریبی بردارد .

من خودم شخصا با اغتشاش و شورش مخالف هستم . شما منظور مرا درک نکردی .  خدا شفایت دهد انشاا...

به قول معروف : گر گدا کاهل بود تقصیر صاحبخانه چیست ؟؟


وقتی شما بلاگرهای بیان تنبل و بی حال هستید و حاضر نیستید حق تان را از شرکت بیان بگیرید این شرکت هرگز تکانی به خودش نمی دهد و مشکل شما را حل نمی کند .


درضمن از چاپلوسی برای بیان دست بردارید و عزت نفس داشته  باشید .

من چیزهایی می دانم و می بینم که شما نمی دانید و نمی بینید .

شما از پشت پرده ی شرکتهای ایرانی خبر ندارید . من که در بورس اوراق بهادار فعال  هستم از پشت پرده ی این شرکتهای رانتخوار ایرانی کاملا باخبر هستم . بیان نیز یک شرکت رانتخوار و مکار و حقه باز و فاسد است  و  با رانت و آقازادگی توانست کوتاهترین دامنه را به خود اختصاص دهد و واحد حقوقی راه بیاندازد و سایر کارها که  هیچکدام از سرویسهای وبلاگدهی قادر به انجامش نبوده و نیستند .  بیان توسط یک مشت آقازاده ی رانتخوار اداره می شود . خلاص .


یک مدت بروید در بورس  تهران و فرابورس ایران  فعالیت کنید و در مورد شرکتهای بورسی و غیربورسی ایرانی از جمله شرکت بیان  تحقیق کنید تا به صحت گفته هایم دست یابید .


+

وحید محمدی - وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir













وحید محمدی . وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir






بروزرسانی

براثر حملات سایبری به وبلاگ وحیدمی ؛ تمام کامنت های کاربرها و پاسخ های من به کاربرها  ؛ حذف شدند 


لعنت خدا و نفرین ملائکه بر هکرها و اتکرها و مجرمان سایبری . 


تاریخ بروزرسانی 


یکشنبه مورخ 29 مرداد 1402 خورشیدی 


نکته : 

آدرسهای  آخرین پست وبلاگ وحیدمی را در زیر مشاهده می فرمایید . 




در پناه خداوند متعال عظیم الشان باشید 

ِ

الهم  عجل  لولیک الفرج . 



امضای همیشگی اینجانب  در جهت تایید صحت و درستی مطالب وبلاگهایم   : 


وحید محمدی . وبلاگ  وحیدمی 


https://vahidmy.blog.ir



https://vahidmy.blog.ir/archive


https://vahidmy.blog.ir/post/764