vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

کلمات کلیدی جنجالی بخش دوم

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۰۰ ب.ظ



به نام خدا



عنوان پست :


کلمات کلیدی جنجالی بخش دوم



آدرس پست :


https://vahidmy.blog.ir/post/790


کلمات زیر که با رنگ قرمز مشخص شده اند ، کلمات کلیدی جنجالی می باشند که من آنها را از زیر پستهای قبلی وبلاگ بیرون کشیدم و به اینجا منتقل کردم تا بگویم که این کلمات کلیدی ، دیگه اعتبار و ارزش ندارند زیرا وجهه ی وبلاگ را خراب کرده اند و در شان من و وبلاگم نیست که این کلمات در زیر پست ها قرار گیرند . لذا این کلمات کلیدی جنجالی و حاشیه ساز را به رنگ قرمز می نویسم و اعلام می کنم که شما باید نسبت به آنها بی اعتنا باشید و هرگز به آنها توجه نکنید . من در هر پست ، تعدادی از این کلمات کلیدی بی ارزش و جنجالی را لیست می کنم و رسما اعلام می کنم که این کلمات هیچگونه ارزش و اعتبار ندارند و من آنها را در لیست سیاه وبلاگ قرار داده ام .

البته متن اصلی پستهای قدیمی وبلاگ که به این کلمات مربوط می شوند نیز به مرور زمان ، پاکسازی و اصلاح خواهند شد تا از شر آن متون جنجالی نیز خلاص شوم و وبلاگ را از خطر فیلتر شدن یا حذف شدن نجات دهم و خودم نیز به دردسر نیفتم . ضمن اینکه من فقط روی یک چیز تمرکز کرده ام : فناوری اطلاعات . بنابراین بجز فناوری اطلاعات در هیچ زمینه ی دیگری نباید فعالیت کنم و باید فقط روی کار اصلی ام تمرکز نمایم . بنابراین ، مطالب جنجالی را نیز به مرور زمان حذف خواهم کرد . انشاا... 

البته این تصمیم ، بنا به تشخیص خودم بود و من هرگز تحت فشار نبودم و البته من هرگز به خودسانسوری و خودزنی دچار نشده ام و با میل شخصی خودم و بنا به صلاحدید خودم ، این اقدام را انجام می دهم . من از هیچکس نمی ترسم اما در عین حال ، دوست ندارم که سایر مردم بواسطه ی من ، صدمه ببینند . لذا بیشتر از اینکه به فکر خودم باشم به فکر مردم هستم


لیست سیاه وبلاگ شامل کلمات کلیدی جنجالی و بی ارزش:


این کلمات فاقد هرگونه ارزش و اعتبار می باشند و شما نباید به آنها توجه کنید :

1- احمق

2- دیکتاتور اعظم

3- دجال اعظم

4 - سید علی خامنه ای

5 - هاشمی رفسنجانی

6- حکومت جنایتکار ایران

7- آخوند

8- آخوندها

9- حکومت جنایتکار ایران

10- حکومت فاسد ایران

11- حکومت جنایتکار

12- حکومت احمق

13- رهبر دیکتاتور ایران

14- شرور ملعون حجت الاسلام صادق خلخالی

15- حجت الاسلام خلخالی لعنت ا... علیه 

16- علی اکبر رائفی پور همان دجال اعظم است

17- علی اکبر رائفی پور استاد توهم توطئه است

18- علی اکبر رائفی پور یک روباه مکار است

19- علی اکبر رائفی پور یک عرب پرست ضد ایرانی است

20- خامنه ای شفا یافت

21- خامنه ای از واقعیت تا بدل

22- خامنه ای با هر دو دست خود بصورت ضربدری با بدل پوتین دست داده است 

23- دیکتاتوری مذهبی

24- دشمنی علامه مجلسی با عقل و تفکر آزاد

25- علامه مجلسی عامل حمله افاغنه به ایران بود

26- ترویج شبه علم توسط علامه مجلسی

27 - ابراهیم رئیسی آخرین رئیس جمهور ایران است

28- خیانت آیت ا.. مجتهد تهرانی به مردم

29- احتمال بمب گذاری در ساختمان شرکت بیان

30- چگونه خداوند جمهوری اسلامی ایران را بی آبرو کرد

31- همجنس بازی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران

32- پشت پرده ی طرح حجاب اجباری

33- پشت پرده ی حجاب اجباری در ایران

34 - از اسطوره سازی قاسم سلیمانی تا حجاب اجباری

35 - قاسم سلیمانی از مهره سوخته تا اسطوره

36- از اعیاد مذهبی بیزارم

37 - تقویمهای مذهبی چرند هستند

38- امام زمان در اسپانیا زندگی می کند

39- سیاستهای جدید جمهوری اسلامی ایران علیه مردم

40 - جمهوری اسلامی ایران سال 1405 خورشیدی را نخواهد دید

41 - جمهوری اسلامی ایران سال 1409 خورشیدی را نخواهد دید

42 - جمهوری اسلامی ایران از 1358 تا 1408 خورشیدی

43 - مرگ بر جمهوری اسلامی ایران

44 - مرگ بر مجلس فاسد و همجنس باز ایران

45 - مرگ بر حجاب اجباری

46 - مرگ بر انقلاب اسلامی ایران

47 - مرگ بر تقویم قمری

48 - حجت الاسلام شهاب مرادی

49- حجت الاسلام شیخ مهدی تهرانی

50 - حجت الاسلام پناهیان

51 - بی سوادی مهندسین ایرانی 

52 - جنایات مسئولین ایران در حق مردم استان کرمان

53 - مشکلات کار با هگز ادیتور

54 - مشکلات هگز ادیتورها

55 - دستکاری در ارقام و آمار توسط دولت ایران

56- پدر بزرگ خمینی یک شرور هندی بود



نکته ی بسیار مهم:


کلمات کلیدی فوق که به رنگ قرمز نوشته شده اند تنها در همین پست قرار می گیرند و اگر در پستهای قبلی نیز نوشته شده باشند حذف می شوند و البته مطالب جنجالی درون پستهای قبلی نیز به مرور زمان توسط خودم حذف می شوند . انشاا... 


هر کلمه ی کلیدی که در این پست و سایر پستهای آموزشی قرار گیرد از درجه ی اعتبار ساقط است و در لیست سیاه وبلاگ قرار می گیرد . 

از کاربران گرامی درخواست می شود که اصلا و ابدا به این کلمات کلیدی نگاه نکنند و نسبت به آنها بی توجه باشند و بی جهت حساس نشوند زیرا این کلمات در لیست سیاه قرار گرفته و قرنطینه شده اند و البته مطالب مربوط به این کلمات نیز به مرور زمان حذف خواهند شد . بنابراین جایی برای نگرانی  نیست  و لازم نیست نگران باشید. 

زیرا این کلمات کلیدی هیچ ارزشی ندارند و سوخته شده و بی اعتبار هستند و تاریخ مصرفشان به پایان رسیده است  . 


هدف از این تصمیم این بود که جان مردم ایران به خطر نیفتد و البته هیچکس نتواند وبلاگ وحیدمی را در تصمیمات غیرقانونی اش دخیل نماید و تقصیر را بر گردن وبلاگ بیندازد


هرکسی مسئول اعمال خویش است و وبلاگ وحیدمی رسما از تمام فتنه گرها و اغتشاشگرها و برهم زنندگان نظم عمومی اعلام برائت و بیزاری می نماید و رفتارهای وحشیانه ی این افراد را شدیدا محکوم می کند . 


سلب مسئولیت :


وبلاگ وحیدمی هرگز مسئول رفتارهای غیرشرعی و غیرقانونی اشخاص حقیقی یا حقوقی نیست و از خودش سلب مسئولیت می نماید و تمام گفته ها و نوشته ها و رفتارهای این اشخاص را شدیدا محکوم می نماید . 

+

+

هیچکس بار گناه شخص دیگری را بر دوش نمی کشد .  قرآن عظیم 


+

+

آپدیت :


همانطور که قبلا گفتم ، من نمی توانم تمام کلمات کلیدی جنجالی را از زیر پستهای قدیمی بیرون بکشم و در اینجا قرار دهم زیرا اگر اینکار را انجام دهم کل مطالب آن پستها و ای بسا کل مطالب وبلاگ دچار از هم گسیختگی و اغتشاش می شوند و وبلاگ بکلی  گنگ و نامفهوم می شود . 


لذا من فقط تعداد اندکی از کلمات کلیدی خطرناک و جنجالی را قرنطینه می کنم و مابقی را که وجودشان حقیقتا ضروری می باشد هرگز حذف نمی کنم و در سرجایشان ابقا می نمایم تا محتویات پستهای قبلی دچار اغتشاش و بی نظمی نشود . 


ضمنا  تمام پستهای وبلاگ وحیدمی حرف حق را می زنند و حرف حق نیز تلخ است و من نیز از هیچکس نمی ترسم و به هیچکس باج نمی دهم . من فقط از خدا می ترسم و از هیچکس حتی رهبر ایران ذره ای ترس به دلم راه نمی دهم .


 پست و مقام و درجه و جایگاه اشخاص سیاسی و نظامی و اقتصادی و فرهنگی و هنری و اجتماعی ، ذره ای برایم ارزش ندارد زیرا من از دنیا و زخارف دنیا بیزارم . 

بنابراین هیچکس حتی رهبر ایران نمی تواند مرا از خدا دور کند و بترساند و به دنیا و زخارف دنیا متمایل نماید یا مرا تهدید کند. من از تهدید هیچکس نمی ترسم و اعتنا نمی کنم . من بچه نیستم که گول پست ومقام بی ارزش دنیا را بخورم . گور پدر دنیا و پست و مقام و درجه و جایگاه دنیا پرستان قلدر و دیکتاتور و فاسد


مرده شوی هرچی پست و مقام و درجه و جایگاه دنیوی را ببرد . 


من فقط برای احقاق حقوق مردم ایران و برای درهم کوبیدن سلطنت پوشالی و توخالی مسئولین فاسد ایران ، به وبلاگنویسی روی آوردم و لذا هرگز به هیچکس حتی رهبر ایران ، باج نمی دهم و هرگز نمی ترسم . 


این حذف کلمات کلیدی نیز بنا به دلخواه و صلاحدید خودم بود و گرنه هیچکس جرات نکرد حتی یک تذکر خشک و خالی به من بدهد . زیرا همه می دانند که من هر قدرتی دارم از خدا دارم و لاغیر .


 لذا همه مسئولین عالی رتبه ی کشوری و لشکری و قضایی  و  حتی رهبر ایران ، از من می ترسند و هراس دارند . زیرا می دانند که من تمام قدرتم را از جانب خدا دریافت کرده ام و بجز خداوند متعال احدی حریف من نمی شود لذا احتیاط می کنند و جرات نمی کنند به من چیزی بگویند . 


من بجز خداوند متعال ، هیچ شخص دیگری را قبول ندارم .  رهبر و رئیس جمهور که جای خود دارند . در مقابل خداوند متعال ، همه حتی رهبر و رئیس جمهور و رئیس مجلس و حتی چهارده معصوم ، هیچ قدرتی ندارند و تمام ما انسانها در مشت خدا قرار داریم و باید فقط از خدا بترسیم و اگر کسی جرات کند به من چیزی بگوید درواقع به خدا شرک ورزیده است زیرا من فقط از خدا دستور می گیرم و هرگز بت پرست و مشرک نبوده ام  و هرگز از شخص اول مملکت یعنی سید علی خامنه ای ، بت نساخته ام و نترسیده ام و جلوی شخص اول مملکت نیز می ایستم و او را هرگز قبول ندارم . من فقط خداوند متعال را بعنوان رهبر قبول دارم


شخص اول مملکت یعنی خداوند قادر متعال


مابقی حتی خامنه ای و خمینی در حکم بت هستند و متاسفانه یا خوشبختانه من بت پرست و مشرک و ترسو نیستم . 


در پاسخ به این سوال که می گوید : شما کی باشید که  شخص اول مملکت را قبول نداشته باشید ، می گویم من هرکسی که باشم بنده ی خدا هستم و بجز خدا هیچکس را بعنوان شخص اول مملکت و رهبر قبول ندارم . من برخلاف شما بت پرست و مشرک نیستم . شما رهبر ایران را به بت تبدیل کرده و از او یک بت ساخته اید و او را می پرستید ولی من او را  هرگز قبول ندارم و من بعنوان بنده ی خدا ، هرگز شخص اول مملکت را قبول ندارم تا از گروه مشرکین جدا شوم . شماها مشرک هستید زیرا برای خدا ، شریک ( رهبر یا شخص اول مملکت )  قائل شده اید


حالا فهمیدید من کی هستم که شخص اول مملکت یا بهتر است بگویم بت اول مملکت را قبول ندارم ؟؟؟ 


بگذریم . این حذف کلمات کلیدی جنجالی نیز برای خودش داستانها و ماجراهایی دارد . شاید بعدا در پستی جداگانه ، پرده از بسیاری حقایق مربوط به وبلاگ را بردارم و به شما بگویم که برای نوشتن حقایق  و واقعیتهای دردناک جامعه ی ایران ، چه دشواریها و رنجهایی را تحمل کرده ام . 




بنابراین من فقط خطرناکترین کلمات را به این پست و پستهای مشابه منتقل می کنم و در لیست سیاه قرار می دهم و سایر کلمات را دست نمی زنم . 


ضمنا حذف کردن و حتی ویرایش کردن پستهای جنجالی قدیمی ، یک کار بسیار دشوار و خسته کننده و  وقتگیر است و دستکم هشت سال طول می کشد و صد البته من بابت حرف حق و بیان واقعیت که در پستهای قبلی انجام داده ام پشیمان نیستم که حالا بخواهم حذف کنم . 


من فقط مطالبی را حذف یا ویرایش می کنم که وجودشان برای خودم و وبلاگ و مردم ایران ، خطرناک و دردسرساز باشند وگرنه سایر مطالب که همسوی با افکار مردم ایران است و حقیقت دارند را هرگز حذف نمی کنم . 


این را گفتم که بدانید هرگز دچار خودسانسوری و ترس نشده ام و این جداسازی کلمات کلیدی هرگز به معنای خودسانسوری نیست بلکه فقط برای اینست که وبلاگ به مشکل قانونی برخورد نکند و مردم ایران بواسطه ی من شکنجه نشوند


لذا فقط خطرناکترین کلمات را به این پست منتقل می کنم و مابقی را به حال خود رها می نمایم . 


تاریخ آپدیت :


دوشنبه مورخ 29 آبان سال 1402 خورشیدی 












  • ۰۲/۰۸/۲۸
  • vahidmy

آیت ا... خمینی

ابراهیم رئیسی آخرین رئیس جمهور ایران است

بی اعتنایی خامنه ای به استان کرمان

بی سوادی مهندسین ایرانی

ترور استاد سید جواد ذبیحی به دستور خلخالی

ترور بیش از شصت هزار نفر ایرانی به دستور خلخالی

ترور ناخدا افضلی به دستور محمدی ری شهری

جعل حدیث توسط حجت الاسلام شهاب مرادی

جنایات مسئولین ایران در حق مردم استان کرمان

جنگ داخلی در ایران بر سر آب شرب

حجت الاسلام خلخالی لعنت ا... علیه

حجت الاسلام شهاب مرادی

حجت الاسلام شیخ مهدی تهرانی

حجت الاسلام پناهیان

حذف شرط مرجعیت رهبر توسط خامنه ای و رفسنجانی

حضور بدل خامنه ای در زلزله بم استان کرمان

خامنه ای با هر دو دست خود بصورت ضربدری با بدل پوتین دست داده است

خامنه ای شفا یافت

خامنه ای یازده بدل دارد

خمینی اصالتا یک هندی بود

خیانت آیت ا... مجتهد تهرانی به مردم

خیانت خمینی به آیت ا... شریعتمداری

خیانت خمینی به آیت ا... منتظری

خیانت سردار باقری به قاسم سلیمانی

خیانت سردار عزیز جعفری به قاسم سلیمانی

دجال اعظم

دستکاری در ارقام و آمار توسط دولت ایران

دشمنی علامه مجلسی با عقل و تفکر آزاد

دفاع از ظالم توسط شهاب مرادی و حسینی بوشهری

دکتر لاریجانی اصالتا عراقی است

دیکتاتور اعظم

دیکتاتوری مذهبی

رهبر ایران می تواند دورگه و غیر ایرانی باشد

رهبر دیکتاتور ایران

سردار دلارها

سرقت سه رساله توسط خمینی

سرکوب وحشیانه ی قیام کشاورزان توسط پلیس ایران

سوزاندن چادرهای کشاورزان توسط پلیس ایران

سیاستهای جدید جمهوری اسلامی ایران علیه مردم

سید علی خامنه ای

سید علی خامنه ای آخرین رهبر ایران است

شرور ملعون حجت الاسلام صادق خلخالی

علامه مجلسی عامل حمله افاغنه به ایران بود

علی اکبر رائفی پور استاد توهم توطئه است

علی اکبر رائفی پور همان دجال آخرالزمان است

علی اکبر رائفی پور یک روباه مکار است

علی اکبر رائفی پور یک عرب پرست ضد ایرانی است

فوت خامنه ای در سال هزار و سیصد و نود و شش

قاسم سلیمانی از مهره سوخته تا اسطوره

قاسم سلیمانی مرزهای شرقی را به امان خدا رها کرد

مرگ بر انقلاب اسلامی ایران

مرگ بر تقویم قمری

مرگ بر جمهوری اسلامی ایران

مرگ بر حجاب اجباری

مرگ بر عراق جنایتکار و شهوتران

مرگ بر مجلس فاسد و همجنس باز ایران

مشکلات هگز ادیتورها

مشکلات کار با هگز ادیتور

هاشمی رفسنجانی

همجنس بازی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران

وبلاگ وحیدمی

وحیدمی

پدر بزرگ خمینی یک شرور مشرک هندی بود

پدر بزرگ خمینی یک شرور هندی بود

پشت پرده ی حجاب اجباری در ایران

پشت پرده ی طرح حجاب اجباری

چگونه خداوند جمهوی اسلامی ایران را بی آبرو کرد

کشتار مردم اصفهان توسط پلیس ایران

کشتار مردم ایران در پاییز 1398 شمسی

کشتار چهار هزار زندانی به دستور خمینی

کشتار کشاورزان اصفهانی توسط پلیس ایران

کشته شدن قاسم سلیمانی در اعتراض به قطع آب کرمان

کشته شدن هاشمی رفسنجانی در اعتراض به قطع آب کرمان

کلمات کلیدی جنجالی