vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

چهارده معصوم فقط برای تاسیس حکومت خلق شدند

يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰۵:۴۶ ب.ظ



به نام خدا 


چهارده معصوم فقط برای تاسیس حکومت خلق شدند



اگر اهل تحقیق در تاریخ اسلام باشید متوجه می شوید که دعوای بین بنی امیه و بنی هاشم که پسرعموی همدیگه بودند فقط بر سر یک چیز بود : 


تاسیس حکومت 



جنگ بین  چهارده معصوم و خلفای اول تا سوم و البته بنی امیه و بنی عباس که همگی با یکدیگر قوم و خویش و همخون و همنژاد و هم قبیله  بودند فقط بر سر قدرت و تشکیل حکومت بود . 



جنگ بین پیامبر اسلام با ابوسفیان.قبیله قریش


جنگ بین امام علی با معاویه.قبیله قریش


جنگ بین امام حسن با معاویه.قبیله قریش


جنگ بین امام حسین و یزید .قبیله قریش


جنگ نرم سایر معصومین با خلفای بنی امیه و بنی عباس.قبیله قریش



جنگ بین امام زمان با  جنازه ی به دار آویخته شده ی ابوبکر و عمر و قاتلین امام حسین و بازمانده های ابوسفیان یعنی سفیانی و هجری و ... قبیله قریش


جنگ داخلی قبیله قریش بر سر حکومت 


تمام این جنگها به این دلیل بود که خداوند متعال ؛ چهارده معصوم را فقط به یک دلیل  آفرید : 


تاسیس حکومت الهی در قبیله قریش!!!



اگر  امامت به علم  رمل و علم جفر است که امروزه صدها کتاب رمل و جفر توسط اهل فن نوشته شده و این علم در اختیار هزاران انسان عادی و غیرمعصوم  قرار دارد 



اگر امامت به جفر سرخ یعنی شمشیر لیزری است که امروزه سلاح های مرگبار کشتار جمعی که کوه ها را  متلاشی می کنند  در دست  میلیونها انسان عادی است 



اگر امامت به علم غیب است که هر انسان عادی می تواند با کمک ریاضت و تهذیب نفس و یوگا ؛  علم غیب را بدست آورد و پیشگویی کند و باطن انسانها و اشیا را ببیند و  مردم را هیپنوتیزم و تخلیه اطلاعاتی نماید 



اگر امامت به طی الارض و طی السما و معراج است که این کارهای عجیب را می توان با کمک  متافیزیک و تصرف در ذهن مردم و اصل تبدیل ماده به انرژی و هیپنوتیزم  و البته با ریاضت و یوگا   به راحتی انجام داد . 



اگر امامت به علم اولین و آخرین است که خداوند از طریق کتاب و علم و  تجربه و اینترنت و وب جهانی و سایر رسانه ها و با کمک یوگا و ریاضت ؛  علم اولین و آخرین را به هر انسان عادی  می دهد . 


 


اگر  امامت به معجزه است که تاریخ بشر ؛  میلیونها  مرتاض و یوگی و جادوگر و ساحر و شعبده باز  را به خاطر می آورد 




اگر امامت به رهبری و هدایت مردم است که خداوند هزاران پادشاه و امپراتور  و ملکه  و خلیفه و حاکم  را از میان انسانهای عادی  انتخاب کرده بود و انتخاب کرده و انتخاب خواهد کرد . 



امامت به هیچکدام از اینها  نیست . 



چهارده معصوم فقط برای تاسیس حکومت  ؛ خلق شدند زیرا حتی یک کتاب هم ننوشتند !!! 


تمام دعوای بین بنی هاشم و بنی امیه  بر سر قدرت و حکومت و خلافت بود . 


اینها با هم قوم و خویش و پسرعمو  بودند و با یکدیگر وصلت و ازدواج کردند حتی بعد از روز عاشورا !!! 



بنی هاشم،  خودشان شخصا  بعد از  مدتی کوتاه ،  حوادث عاشورا و  تناقض های عجیب روایات جعلی عاشورا و روضه خوانی های مداحان را فراموش کردند و اصلا به دروغ های درون کتاب جعلی  "روضه الشهدا"  که منبع روضه خوانی مداحان و مرثیه خوانها می باشد   توجه نکردند  اما فرزندان  و نوادگان بنی هاشم  از دروغهای این کتاب جعلی  به نفع خود بهره برداری کردند و از یک  جنگ ساده در روز عاشورا ؛  یک ابر جنگ فوق حماسی و تخیلی و اسطوره ای  و پر از ضد و نقیض ساختند که روایتهای تخیلی و دروغین و غلوهایش  واقعا تهوع آور است و چهره ی اسلام را به شدت مخدوش کرده است زیرا از دروغ و فریب و غلو و تخیلات و اوهام و تناقضگویی و  مطالب خلاف عقل ؛ پر شده است .


من از همان کودکی ؛ هیچ حس خوبی نسبت به ماه محرم و روز عاشورا و تناقض های درون روایات روضه خوانهای  شیاد و پول پرست  و مکار ؛ نداشتم . 


کتاب روضه الشهدا  توسط یک آخوند سنی و در جهت تخریب چهره ی اسلام نوشته شد اما متاسفانه یک مشت مداح و روضه خوان بی سواد و یک مشت آخوند مکار و حیله گر  ؛   از روی چرندیات این کتاب ؛  روضه خوانی و تعزیه و مداحی را ترویج کردند و یک مذهب جعلی و ساختگی  به نام شیعه را در عصر صفویه و به درخواست  علامه مجلسی تاسیس کردند و دین اسلام را نابود کردند . 


خودزنی و گل مالی و قمه زنی و زنجیرزنی  و سایر مظاهر بیماری مازوخیسم و خودآزاری  به سرعت در بین عزاداران  رواج یافت و هنوز هم این رفتارهای احمقانه  در گوشه و کنار  ایران دیده می شود .



استاد مرتضی مطهری ؛ بر سر اعتراض به همین تحریف های عاشورا و کتاب جعلی روضه الشهدا ؛ توسط یک مشت خشکه مقدس جاهل و خشن یعنی گروه فرقان ؛ ترور شد . 


پرستش یک مشت زیارتگاه بی خاصیت که هیچ بیماری را شفا نمی دهد و شفاعت نمی کند و هیچ مشکلی را حل نمی کند چه فایده ای دارد ؟؟؟؟؟ 



من  ؛ هم  کتاب  "اسرار هزار ساله "  و  هم کتاب " کشف الاسرارخمینی که  پاسخی هیجانی و آتشین و ناقص و مبهم و غیرمنطقی و غیراصولی  به کتاب " اسرار هزار ساله "  و کتاب "شیعیگری"  حجت الاسلام احمد کسروی داده بود  و هم کتاب  "شیعیگری"  احمد کسروی را خواندم . 


من نیز همچون حجت الاسلام احمد کسروی  ؛ به مذهب شیعه و امام غایب که هیچ اثری از او  یافت نمی شود  بدبین شده ام . 


من نیز همچون احمد کسروی معتقدم که مذهب شیعه عامل نابودی دین اسلام است و نوعی خودآزاری و خرافات و جهل و  وادادگی و شرک به خدا و   انتظار بیهوده برای ظهور امام غایب و اتلاف عمر  محسوب می شود .

.


شیعه ؛ مشرک است . اما یک مشرک بی تقصیر و فریب خورده و بی گناه و در حال انتظار برای ظهور منجی !!!



من سنی نیستم . من وهابی نیستم . من ایرانی و  شیعه هستم اما بعید می دانم  امام زمان ظهور کند!!



احتمال ظهور امام زمان  خیلی کم است . شاید چهار تریلیون سال دیگه  که دنیا به پایان می رسد  ؛ خداوند متعال ،  امام زمان را از نو بیافریند تا ظهور کند !! 


اگر امام زمان وجود داشت می بایست دستکم یک نشانه در زمین و یک نشانه در آسمان دیده شود و یا  فرشتگان بر ما مردم عادی نازل شوند !!!!!


بعید است امام زمان اصلا آفریده شده باشد . 



اگر هم آفریده شده است ؛ نمی تواند خورشید پشت ابر باشد !!! 


چون حتی خورشید پشت ابر نیز  زمین را از نور خود روشن می کند .  من که هیچ نوری نمی بینم



بهرحال ؛ ما ایرانیان  مدت 1400 سال است که در دعوای خانوادگی  دو قبیله ی عرب  ؛   گیر کرده ایم و از دنیا  عقب مانده ایم و عقل نداریم


اگر ما ایرانیان ،  عقل داشتیم  بجای شرک به خدا و پرستش چهارده انسان مدعی خلافت و حکومت ؛   مثل سایر  ملت ها  به دنبال  پیشرفت و فناوری می رفتیم  و کشورمان را که توسط عرب های وحشی صدر اسلام  نابود شده بود،  آباد می کردیم و بجز خداوند  هیچ شخص دیگری را نمی پرستیدیم و خود آزاری نمی کردیم . 


کتاب کشف الاسرار هرگز نمی تواند پاسخ های اصولی و عقلانی به هزاران سوال درون ذهن مردم ، بدهد و هرگز  نتوانست مچ نویسندگان کتابهای اسرار هزار ساله و شیعیگری را بگیرد و عجز و ناتوانی و بی حوصلگی و صدور فتوای اعدام !!!!  در نوشتار  خمینی  کاملا مشهود است . خصوصا در بحث امامت در قرآن !!!


خمینی هرجا کم می آورد و عاجز می شد  فورا فتوای قتل و اعدام را در گفتار و نوشتار  صادر می کرد !!!!


لقب آیت ا... اعدام را می بایست به خمینی می دادند !!


بخشش لازم نیست ؛ اعدامش کنید !!!


بخشش؛  لازم نیست اعدامش کنید !!!