به نام خدا 


هشدار امنیتی



پیروزی ترامپ و حمله طالبان یعنی جنگ جهانی سوم


نشانه های اولیه جنگ جهانی سوم :



1- پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری



2- حمله طالبان از سمت افغانستان به استان خراسان ایران که یکی از نشانه های ظهور محسوب می شود . البته تحت عنوان سید خراسانی . 



3- نقش صهیونیسم جهانی در ایجاد جنگ نیابتی بین کشورهای منطقه . اسرائیل قصد دارد بجای درگیری مستقیم ،  سعی کند بین ایران و آمریکا جنگ جهانی و خونین راه بیندازد و خودش با خیال راحت فلسطین را بطور کامل فتح کند و بر کل منطقه مسلط شود .



اسرائیل دیگه هیچ نیازی به آمریکا ندارد و کاملا مستقل است و حتی از آمریکا نیز قویتر و خطرناکتر شده است 







4- همکاری ترکیه با اسرائیل و آمریکا در کشتار مردم کشورهای ایران و عراق و مصر 



5- وجود افراد وطن فروش و خائن فارسی زبان و ایرانی در رسانه های بیگانه که تحت  هر شرایطی سعی دارند اسرائیل را پیروز این جنگ معرفی نمایند و ایران را مرتبا مسخره می نمایند . 


این افراد خائن و وطن فروش مقیم اسرائیل که ایرانی هستند  معتقدند که موساد عامل اصلی  ترور ابراهیم رئیسی بوده است و موساد آنقدر قدرتمند است که می تواند هر کاری دلش بخواهد در ایران انجام دهد و ایران هیچ کاری نمی تواند انجام دهد . 


متاسفانه حق با این افراد است و اینها راست می گویند و ما باید قبول کنیم که در یک بحران بزرگ بین المللی گیر کرده ایم و باید یک راه حل فوری و هوشمندانه اتخاذ نماییم تا شکست نخوریم و کشور نابود نشود . 


وجود تروریست ها و افراد خائن در بدنه ی سپاه پاسداران و بیت رهبری ایران ،  مشکل را دو چندان کرده است  . 


احتمال ترور سید علی خامنه ای دور از ذهن نیست . 



قاتل یا قاتلین ابراهیم رئیسی خیلی راحت می توانند سید علی خامنه ای را نیز ترور نمایند  . زیرا خامنه ای به آنها اعتماد کرده است  و از ذات آنها خبر ندارد . 




 با توجه به اعتراضات شدید مردم آمریکا علیه بایدن و طرفداری آنها از ترامپ و با توجه به اینکه دادگاه ترامپ ، یک دادگاه نمایشی است و ترامپ می تواند خیلی راحت از طریق دادگاه تجدید نظر ، حکم دادگاه عمومی را باطل نماید و کماکان حق ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری  را دارد و با توجه به عطش شدید دونالد ترامپ برای تسخیر خاورمیانه و شباهت عجیب چهره و اندام او به سفیانی ،  این احتمال وجود دارد که  جنگ جهانی سوم   ،  توسط دونالد ترامپ و طالبان و با  واسطه گری اسرائیل  ، در خاورمیانه رخ دهد .