به نام خدا


ویکی پدیا فارسی از دانشنامه تا چرندنامه 



من مدتی است که دارم مقالات ویکی پدیا فارسی را در باب مسائل مختلف ، مطالعه می کنم و عملا به این نتیجه رسیدم که ویکی پدیا فارسی  ، دانشنامه نیست بلکه  چرند نامه است و با چرند و پرند و مزخرفات پر شده است .


گذشته از اینکه اکثر مقالات ویکی پدیا فارسی  صرفا یک ترجمه ی ناقص از ویکی پدیا انگیسی می باشند و گنگ و مبهم هستند ،  دشمنی ویکی پدیا فارسی با بسیاری از مفاهیم معنوی و غیرمادی از جمله حس ششم و تله پاتی و شهود و ریاضت و ... و  همچنین توهین آشکار ویکی پدیا فارسی به قرآن و دین اسلام و توهین و تمسخر این رسانه ی زرد و سخیف به علوم معنوی و برچسب  شبه علم  زدن به علوم معنوی و غیرمادی ، عملا  از ویکی پدیا یک رسانه ی زرد و سخیف و چرک آلود ساخته است .


ویکی پدیا فارسی  نوشتاری کاملا مغرضانه دارد و اکثرا  مقالات یک مشت خداناباور و ماده پرست غربی را بصورت ناقص ترجمه می کند و از عبارت شبه علم برای علوم معنوی و قوای ذهنی  از جمله حس ششم یا تله پاتی استفاده می کند و مدعی است که تله پاتی یا حس ششم اصلا وجود ندارد !!!


این  درحالیست که این بنده ی حقیر سالها پیش بعد از انجام تمرینات یوگا و ریاضت و تهذیب و تزکیه ی نفس ، توانستم به بسیاری از مهارتهای معنوی و ذهنی از جمله  تله پاتی و تله کینزی و  حس ششم  دست یابم .


در مجموع من پیشنهاد می کنم که ویکی پدیا فارسی را به سطل زباله بیاندازید و یک دانشنامه ی واقعی و کامل و بی عیب و نقص بسازید که افکار ماتریالیستها و دشمنان دین و مذهب و عرفان را به خورد مخاطب فارسی زبان ، ندهد .


من شخصا ویکی پدیا فارسی را تحریم کرده و آنرا یک چرند نامه می دانم . 


ویکی پدیا فارسی  با ترجمه ی ناقص مقالات چرت و مزخرف یک مشت غربی بی دین و لامذهب که  دیدگاهشان کاملا مادی و دنیوی است و به عالم معنویت و امور معنوی و قدرتهای معنوی اعتقاد ندارند و آنرا شبه علم می دانند  در عمل ، به اعتبار خودش بعنوان دانشنامه ی فارسی ، لطمه وارد کرده است .


اینکه آمریکاییها بعد از 131 سال بنا به ادعای ویکی پدیا فارسی نتوانسته اند وجود تله پاتی را ثابت کنند دلیل نمی شود که تله پاتی وجود نداشته باشد !!


لینک مربوط به این ادعای ابلهانه ی دانشمندان غربی علیه تله پاتی و سایر علوم غریبه که قصد داشتند این علوم معنوی را با قوانین علم فیزیک که یک علم کاملا مادی است مقایسه نمایند (واقعا انسان تا چه حد کوته بین و جاهل است که حتی معنویات را نیز می خواهد با قوانین مادی  خصوصا علم ناقص و الکن فیزیک ، اندازه گیری نماید !!!! )  :


https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A2%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C



فهرست موضوعات مشخص شده به عنوان شبه علم !!!!


این فهرست احمقانه  را چه کسی تدوین کرده ؟؟  خدا می داند . این فهرست در بیش از 90 درصد موارد کاملا بی اعتبار و احمقانه است . فقط یک احمق می تواند با تمام موارد و موضوعات این فهرست موافقت نماید . تنها یکی دو مورد از این موضوعات ( مثل  تحلیل تکنیکال و نظریه ی زمین تخت ) را می توانیم به عنوان شبه علم بنامیم . سایر موضوعات این فهرست ، حقیقتا علم و دانش هستند :



https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%81%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%AA_%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9%D8%A7%D8%AA_%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%E2%80%8C%D8%B4%D8%AF%D9%87_%D8%A8%D9%87_%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86_%D8%B4%D8%A8%D9%87%E2%80%8C%D8%B9%D9%84%D9%85




خیلی از چیزها را نمی توان با ابزارهای مادی اندازه گیری کرد پس آیا علم نیستند ؟؟؟؟؟!!!


هیپنوتیزم علم نیست ؟؟؟؟!!!


تاثیر ماه بر روی بیماران مبتلا به صرع ، علم نیست ؟؟؟؟!!!!




بله وجود خدا را نیز نمی توان با آزمایش و تجربه  و ابزارهای مادی و علم فیزیک یا ریاضی ثابت کرد . پس آیا خدا نیز وجود ندارد ؟؟؟؟!!!!


اینها حتی طب سنتی را نیز شبه علم نامیده اند !!!


حماقت و جهالت تا به کجا ؟؟؟؟


جالب این است که دانشمندان بی سواد و ابله و ماتریالیست و خداناباور ،  خودشان را جامعه ی علمی می نامند !!!


کدام جامعه ی علمی ؟؟؟


اینها یک مشت بیسواد و کودن هستند که فقط نوک دماغ شان را دیده اند و هیچ درک و فهم از عالم معنا و ملکوت ندارند .


اینها انتظار دارند همه چیز را بتوانند با حواس پنجگانه  اندازه گیری کنند حتی خدا را !!


اینها در کمال گستاخی ، معجزات علمی قرآن را نیز منکر شده اند زیرا نگاهشان یک نگاه تکنوکراتی است .


اینها فقط فناوری ها و تکنولوژیهای به اصطلاح مدرن امروزی را بعنوان علم ، قبول دارند .


جمود فکری یعنی این .


اینها به معنویات ، خرافات و شبه علم می گویند و علم  فرا روانشناسی را نیز جزو شبه علم و خرافات طبقه بندی کرده اند که خود ثابت می کند که تا چه حد احمق و نادان هستند . 



افکار غربی ها واقعا خنده دار و مضحک است و فقط نوک بینی شان را می بینند  .

این افراد علوم معنوی را شبه علم نامیده و خودشان را خلاص می کنند . اینها همان کسانی هستند که حتی وجود خدا را نیز انکار کرده و انکار می کنند .


پس نباید توقع داشت که این غربیها وجود قدرتهای ماورایی مثل تله پاتی یا حس ششم یا هیپنوتیزم را قبول کنند و به ان برچسب شبه علم نزنند .


البته در میان غربی ها انسانهای خداپرست و معنوی و موحد نیز وجود دارد که البته تعدادشان اندک است . مثل آلبرت اینشتین یا نیوتون یا گالیله  .


متاسفانه دانشمندان غربی روز به روز از معنویات و علوم معنوی دورتر و دورتر می شوند و راه را گم کرده اند  و نیاز به هدایت دارند


باید دانشمندان غربی را به راه راست هدایت کرد


باید به دانشمندان و متفکران غربی ثابت کرد که علوم غریبه مثل حس ششم یا تله پاتی حقیقتا وجود دارند و خرافات یا شبه علم نیستند .


اثبات  وجود این علوم اصلا دشوار نیست . کافیست خودتان این قدرتهای ماورایی را داشته باشید و بعد ، در عمل ،  این قدرتهای معنوی ( مثل هیپنوتیزم و تله پاتی )  را روی دانشمندان و متفکران غربی آزمایش نمایید تا گفته های خود را پس بگیرند .


البته هنوز هم تعدادی از دانشمندان غربی خصوصا امریکاییها را می شناسیم که علوم غریبه از جمله یوگا و هیپنوتیزم و تله پاتی را قبول دارند و عملا خودشان صاحب این قدرتهای معنوی هستند ولی خب  متاسفانه جو آمریکا و کشورهای غربی طوری است که این افراد احتیاط می کنند و غالبا خودشان را به خطر نمی اندازند .


دلیل اش نیز رواج شیطان پرستی است .


امروزه با رواج شیطان پرستی از سوی جامعه ی غرب ، جو مسموم بر دنیا سایه انداخته است . اما با وجود این حقیقت تلخ ، باید به حال  نوکران بی مغز شیطان پرستان  یعنی ویکی نویسان فارسی  ، خندید . 



صد البته من خودم شخصا با چیزهای مبهم ، مخالف هستم و مو را از ماست بیرون می کشم و دنبال مقادیر و مفاهیم و اعداد دقیق هستم  ولی چیزهای معنوی را که خودم شخصا تجربه کردم و می دانم که قابل اندازه گیری نیستند  ( تله پاتی - حس ششم و تله کینزی و روشن بینی وآینده بینی و پیشگویی  و  ... )  را هرگز مبهم و شبه علم نمی دانم و از نظر من این چیزها اصلا مبهم نیستند و هرگز نباید برچسب شبه علم را به اینها بزنیم زیرا هیچ ابهامی در اینها نیست .


بله در بحث زلزله روی یک دهم ریشتر نیز به شدت حساس هستم اما اینجا با یک مبحث معنوی و عرفانی سرو کار داریم که هیچ عدد و رقمی را نمی پذیرد و لذا اینجا دیگه نباید خط کش بگذارم و وسواس به خرج دهم .


حساب زلزله از حساب علوم معنوی جداست و نباید این دو را با هم قاطی کرد .


+


من کماکان اصرار دارم که بگویم ویکی پدیا فارسی یک ترجمه ی ناقص از چرندیات یک مشت شیطان پرست است .


بنابراین ویکی پدیا فارسی را تحریم می نمایم .


در تمام علوم حتی علوم فنی و مهندسی مثلا زبانهای برنامه نویسی یا سیستم عاملها نیز شاهد چرندیات و  دروغهای ویکی پدیا هستیم .


هنوز هم همان نوشته های قدیمی و خام علیه زبان اسمبلی را در ویکی پدیا فارسی می بینیم . هنوز هم همان افکار پوچ علیه ویندوز و زبان اسمبلی و باینری و زبان ماشین  را در ویکی پدیا فارسی می بینیم . 


در باب موسیقی و سایر علوم نیز کماکان افکار پوسیده ی نویسندگان ویکی پدیا فارسی را می بینیم . 


لذا ویکی پدیا فارسی تنها علوم معنوی و ماورایی را به تمسخر نمی گیرد بلکه علوم  مادی و منطقی را نیز نادیده می گیرد .


لذا ویکی پدیا فارسی از درجه ی اعتبار ساقط است و باید یک دانشنامه ی کامل و جامع و بی غرض و مرض و سالم را به جای ویکی پدیا فارسی ، تدوین نماییم .


ویکی پدیا فارسی را تحریم کنید و به جای آن از یک دانشنامه ی بی طرف که خودش تولید کننده ی علوم مادی و معنوی باشد استفاده نمایید .


+

ایده : تحریم کامل ویکی پدیا و تشکیل یک دانشنامه ی کامل و بی طرف


+

وحید محمدی . وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir




نقشه وبلاگ وحیدمی


https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml