به نام خدا



وقوع جنگ اتمی بین آلمان و روسیه


طبق آنچه که اخبار تلویزیون ، امشب اعلام کرد روسیه قصد دارد در واکنش به تحریکات ناتو  ( آمریکا و اروپا خصوصا آلمان )  اقدام به شروع یک جنگ اتمی نماید .


طبق نوشته ی برخی سایتها نیز گروهک تروریستی طالبان به مرزهای شرقی ایران حمله کرده و چند پاسگاه ارتش را تصرف کرده اند که البته این خبر دومی را تلویزیون ایران هرگز پوشش نداد و سانسور کرد . دقیقا مثلا خبر درگیریهای استان اصفهان بر سر مسئله ی آب .


در اینکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یا بهتر است بگویم صدای و سیمای میلی ایران ، در نقش سانسورچی اعظم ، 99 درصد اخبار را  سانسور کرده یا اصلا بیان نمی کند و سکوت می کند و حتی در مورد سویه های جدید ویروس کرونا  سهل انگاری می کند و  امار دروغ در مورد فوتی های کرونا منتشر می کند و بنیاد دروغپراکنی می باشد  هیچ شکی نیست .



اما آیا ما بلاگرها نیز باید سرمان را توی برف کرده و سکوت کنیم ؟؟؟


انتشار اخبار واقعی مگه چه خطری برایمان دارد که اکثر بلاگرها سکوت کرده و خودشان را با مطالب کم ارزش سرگرم کرده اند ؟؟؟


وقوع جنگ جهانی سوم در قالب جنگ اتمی بین روسیه و آلمان  نزدیک است و به احتمال زیاد ما شاهد وقوع جنگ جهانی سوم خواهیم بود .


دیر یا زود صدا و سیمای میلی ایران مجبور است تمام اخبار واقعی را به زبان بیاورد و اینجاست که حکومت این رسانه ی زرد و سخیف و بنیاد دروغپراکنی به پایان می رسد و  عملا این یک تف سربالا برای صدا و سیمای ایران خواهد بود



جنگ جهانی سوم  چه در قالب جنگ اتمی بین روسیه و آلمان و چه در قالب جنگ سنتی بین ایران و طالبان می تواند تبعات منفی در سیاست و اقتصاد و فرهنگ ایجاد کند .


باید منتظر یک قحطی و گرسنگی شدید باشیم . 


خودتان را برای یک جنگ وحشتناک و خانمان سوز آماده کنید .


به صدا و سیمای میلی ایران  اعتباری نیست . اخبار واقعی را از فضای مجازی ( اینترنت و شبکه های معتبر اجتماعی )  دریافت نمایید .


به وبلاگهای واقعی  و راستگو و دلسوز  در بلاگ اسکای و بلاگفا مراجعه کنید و اخبار واقعی را در این وبلاگها پیدا نمایید .


تنشهای وحشتناک و خونبار در اصفهان را یک بلاگر تبلاگی توجیه کرد و آب را مسئله ای ملی اعلام کرد بدون اینکه به رفتار وحشیانه ی پلیس ایران در قبال کشاورزان اصفهانی بپردازد .


اما در بلاگ اسکای  بلاگرهای واقعی لحظه به لحظه اخبار وقایع خونین اصفهان و یزد بر سر مسئله ی زاینده رود را  منعکس می نمایند .


اینکه چهارتا  خشکه مقدس و آقا زاده  که از فیلترهای تبیان رد شده اند  ساز رژیم را می زنند و حقایق را وارونه جلوه می دهند  نباید شما را گول بزند . تبیان فقط توسط خشکه مقدسهای بی سواد و مزدور اداره می شود . بلاگرهای تبیان نیز یک مشت دروغگو و خشکه مقدس و عوامفریب و تندرو هستند


اخبار واقعی را از بلاگ اسکای دریافت نمایید . بلاگرهای واقعی و راستگو را در بلاگ اسکای و بلاگفا می توانید پیدا کنید . 


در هر حال وقوع جنگ جهانی سوم نزدیک است و نباید خودمان را به خواب غفلت بزنیم . 


گول سانسورهای صدا و سیمای میلی ایران را نخورید و خودتان به دنبال اخبار واقعی باشید و اخبار واقعی را بازنشر نمایید . 


فقط از خدا بترسید .  ترس از غیر خدا یعنی شرک و کفر .



حکومت ایران با دروغگویی و عوامفریبی به حیات خود ادامه می دهد تا زمانیکه پیمانه ی عمرش پر شود و به جهنم واصل شود . انشاء ا...


وحید محمدی . بلاگر سیار