به نام خدا



وبلاگ تنها راه ارتباطی من با شماست



با سلام خدمت تمام کاربرهای گرامی 


اگر دقت کرده باشید متوجه می شوید که من ارسال نظر را بر روی تمام وبلاگهایی که در بلاگ بیان به آدرس blog.ir  ساخته ام ، فعال کرده ام 


شما می توانید  بصورت عمومی   برای من کامنت ارسال کنید و هر سوال یا تقاضایی که دارید مطرح نمایید. 



درواقع ، وبلاگ تنها راه ارتباطی من با شماست .  متاسفانه به دلایل امنیتی و در جهت حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سو استفاده ی مجرمان سایبری و هکرها و اتکرها ،  و جلوگیری از ورود هرزنامه و اسپم به درون وبلاگ ،  و به منظور تامین امنیت وبلاگ و کاربرها ، از ارائه ی هرگونه اطلاعات شخصی از جمله شماره تلفن یا ایمیل یا آدرس منزل ، جدا معذورم . 


ضمنا من با هیچ شماره ای تماس نمی گیرم و به پیامکها نیز پاسخ نمی دهم و به تماسهای تلفنی نیز جواب نمی دهم . 


+


بطور خلاصه:


من هیچگونه فعالیتی در دنیای واقعی ندارم . 


من فقط در فضای مجازی فعالیت می کنم . 


من به تماس تلفنی یا پیامک یا ایمیل  پاسخ نمی دهم 


من با هیچکس تماس تلفنی برقرار نمی کنم 


من به هیچکس پیامک ارسال نمی کنم 


من هیچگونه ایمیل ندارم 


من به هیچ ایمیل پاسخ نمی دهم


من به هیچکس ایمیل نمی زنم 


من فقط از طریق وبلاگ ارتباط برقرار می کنم . 


+



من فقط از طریق وبلاگ ، به سوالات یا درخواستهای شما جواب می دهم . 



لطفا برای برقراری هرگونه تماس با من و ارسال درخواست یا پرسیدن سوال ، به روش زیر عمل نمایید :


1- ابتدا یک وبلاگ در سیستم وبلاگدهی بلاگ شرکت بیان به آدرس blog.ir  بسازید 


2- وبلاگ وحیدمی را دنبال کنید و با من تبادل لینک نمایید و سپس به من خبر دهید تا من نیز شما را دنبال و لینک نمایم . 


3- بصورت  عمومی ، برایم کامنت بفرستید و سوال یا تقاضای خود را مطرح کنید . 


4- شما می توانید یک وبلاگ کاملا توخالی و بدون محتوا بسازید ولی باید بدانید که سیستم به من اجازه نمی دهد که وبلاگ توخالی و بدون محتوا را دنبال کنم . بنابراین دستکم چند پست در هر زمینه ای که دوست داشتید نوشته و ارسال کنید تا وبلاگ تان قابلیت دنبال شدن را داشته باشد


5- حتی المقدور از مخفی کردن آدرس وبلاگ خودداری کنید تا من بتوانم به وبلاگ تان وارد شده و بصورت خصوصی یا عمومی به سوال یا درخواست تان پاسخ بدهم . 


اگر آدرس را مخفی کنید عملا از دست من هیچ کاری بر نمی آید و نمی توانم به درخواست شما جواب دهم یعنی از نظر فنی غیرممکن است . 


6- شما می توانید روی مطالب وبلاگ تان ، رمز بگذارید . اینطوری حریم خصوصی تان محفوظ می ماند . 


من هرگز از شما درخواست رمز نمی کنم  زیرا به حریم خصوصی کاربرها احترام می گذارم 


7- چنانچه هرنوع نقد یا اعتراض نسبت به مطالب وبلاگهای من دارید می توانید این نقد یا اعتراض را در وبلاگهای خودتان نوشته و روی آن رمز بگذارید . 


8- چنانچه در مورد هرکدام از موضوعات وبلاگ وحیدمی یا سایر وبلاگهایم سوال دارید ترجیحا سوال را بصورت کامنت عمومی ارسال کنید تا من بتوانم جواب دهم . 


از نظر فنی امکان پاسخ دهی به کامنت های خصوصی مقدور نیست .




 لذا اگر دوست دارید که به جواب سوالتان برسید لطفا کامنت را بصورت عمومی ارسال کنید تا بتوانم یک توضیح یا پاسخ مناسب برای شما ارسال نمایم . 



9- هرگونه تقاضا مبنی بر تبادل لینک یا فالوو پذیرفته می شود . البته بهتر است که ابتدا شما وبلاگ مرا فالوو یا لینک کنید بعد به من خبر بدهید تا من نیز شما را فالوو و لینک نمایم . 


دنبال = دنبال


لینک = لینک 


10- اگر نسبت به مطالب وبلاگهایم اعتراض دارید می توانید از من بخواهید که آن مطالب را حذف یا ویرایش کنم . من سعی می کنم به مرور زمان ، مطالب حاشیه ای و جنجالی را حذف یا بازنویسی و اصلاح نمایم . البته اینکار مدت طولانی وقت لازم دارد . زیرا این مطالب در مدت چهار سال نوشته شده اند لذا بازنویسی این مطالب دستکم دوبرابر این مقدار یعنی مدت هشت سال وقت لازم دارد . بنابراین شما باید به من مهلت دهید تا در طول هشت سال ، به تدریج مطالب حاشیه ای و جنجالی را حذف یا اصلاح نمایم . 


11- لازم به ذکر است که اکثر نوشته های من صرفا نظر شخصی هستند و من اصرار ندارم که این مطالب ، درست می باشند . این مطالب ممکن است پر از اشتباه  باشند . لذا هرکدام از مطالب که اشتباه یا غلط باشند حذف یا اصلاح خواهند شد . 


12- من بجای ارائه ی سند و مدرک برای نوشته هایم ، ترجیح می دهم آنها را حذف یا اصلاح کنم . اینکار برای من آسانتر از ارائه ی سند و مدرک است . 


13- شما می توانید از تمام مطالب وبلاگهای من کپی برداری کنید و نیازی به کسب مجوز نیست . ولی اگر به آدرس وبلاگهایم لینک کنید  و منبع اصلی را به مخاطبان خود معرفی کنید بهتر است . 


14- لازمست به اطلاع تمام اشخاص حقیقی یا حقوقی برسانم که من فقط یک تایپیست ساده و معمولی هستم و در هیچ زمینه ای تخصص و مهارت ندارم . لذا نمی توانم در هیچ پروژه ای با هیچکس همکاری کنم . 


شما می توانید برای پروژه های خود از کارشناسان و متخصصان مربوطه درخواست کنید  تا با شما همکاری نمایند . 



15- از ارسال مشخصات محرمانه ی خود از قبیل شماره حساب بانکی ، کد ملی ، شماره کارت اعتباری ، شماره تلفن ، در کامنتها خودداری نمایید .  


من در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارم و بنابراین مسئولیت هر نوع سو استفاده از اطلاعات خصوصی تان توسط هکرها و اتکرها  بطور کامل برعهده ی خودتان است . 


البته من نیز هرگز شماره تلفن یا ایمیل یا اطلاعات محرمانه ی خودم را در اختیار هیچکس قرار نمی دهم  و هرگز با هیچکس تماس تلفنی یا ایمیل برقرار نمی کنم 



تنها راه ارتباطی بین من و شما ، این است که شما یک وبلاگ بسازید و سپس از طریق وبلاگ تان برایم کامنت ارسال نمایید . 


کاربران ناشناس و میهمان نیز  برای ارسال هر نوع سوال و دریافت هرنوع پاسخ از طرف من ، چاره ای بجز ساخت یک وبلاگ در سایت blog.ir  ندارند . 


به تقاضاهایی که از سایر روشها  ، ارسال شود ترتیب اثر داده نمی شود. 




نکته ی آخر:


مجددا تاکید می کنم که  تنها راه ارتباطی با من این است که شما در سایت blog.ir  یک وبلاگ بسازید و سپس سوال یا  تقاضای خود را از طریق وبلاگ تان برای من و ترجیحا بصورت کامنت عمومی  ارسال نمایید . 


بجز وبلاگ ، هیچ راه ارتباطی دیگری بین من و شما وجود ندارد . 


ضمنا تبادل لینک و فالوو فراموش نشود . 


باید توجه داشته باشید که من نمی توانم بیش از 500 وبلاگ را فالوو کنم زیرا سایت بلاگ این اجازه را به من نمی دهد . 



بابت اینکه این مطلب طولانی و رسمی  را تحمل کردید از شما تشکر می نمایم . 


وحید محمدی .