vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

vahidmy

وبلاگ شخصی وحید محمدی

وحیدمی

وبلاگ شخصی وحید محمدی . یک تایپیست که عاشق علم و تجربه است.


آدرس وبلاگ وحیدمی :

Home Page


https://vahidmy.blog.ir

+


Archive

آرشیو و بایگانی وبلاگ وحیدمی

https://vahidmy.blog.ir/archive

+


نقشه وبلاگ وحیدمی:

Sitemap

https://vahidmy.blog.ir/sitemap.xml

+

خوراکخوان وبلاگ وحیدمی

Feed

RSS

https://vahidmy.blog.ir/rss

+

آدرس مورد استفاده خزنده ها روباتها و موتورهای جستجوگر

Robot

https://vahidmy.blog.ir/robots.txt


+

مشخصات وبلاگ وحیدمی:


ساعات انتشار پست جدید وبلاگ :

بیست و چهار ساعته

وضعیت انتشار پست : نامنظم . در طول شبانه روز و در صورت صلاحدید ؛ پست جدید منتشر می کنم.


نام مدیر : وحید محمدی

گونه : وبلاگ شخصی با آدرس اختصاصی و محتوای عمومی

ژانر : تمام ژانرها

کاربرد : همه منظوره

هدف وبلاگ : به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با مردم و پرداخت زکات علم

مقصد مدیر وبلاگ : کسب رضای خداوند .

جنس وبلاگ : وبلاگ شخصی

تاریخ تاسیس : تیر 1398 خورشیدی



موضوعات وبلاگ : تمام علوم و فنون و مسائل مختلف در تمام زمینه


کپی برداری از مطالب وبلاگ وحیدمی به شرط لینک دادن به آدرس اصلی وبلاگ با دامنه vahidmy.blog.ir ، بلامانع و آزاد است . با خیال راحت ، کپی برداری نمایید . هیچگونه کپی رایت و انحصار برای وبلاگ وحیدمی ، وجود ندارد .

بروزرسانی:

وبلاگ وحیدمی منحصرا توسط سایت بلاگ دات آی آر به آدرس blog.ir میزبانی می شود . بنابراین بجز دامنه vahidmy.blog.ir سایر دامنه ها جعلی و فیک و خطرناک هستند .
برای مشاهده نکات جدید و ترفندهای امنیتی لطفا به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

https://vahidmy.blog.ir/post/1



آدرس وبلاگهای تخصصی :

https://spasm.blog.ir

https://fasmy.blog.ir

https://binasm.blog.ir

طبقه بندی موضوعی
مطالب پربحث‌تر
  • ۰۱/۰۴/۱۱
    adc
نویسندگان
پیوندها

مظلومیت نیروهای نظامی در ایران

دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲ ب.ظ




به نام خدا 


مظلومیت نیروهای نظامی در ایران


به منظور حفظ شئونات!!!! و حرمت!!!! نیروهای مسلح نظامی و انتظامی ایران  و حفظ اسرار نظامی!!!!! و مسائل طبقه بندی شده و محرمانه!!!! و جلوگیری از سو استفاده دشمنان ایران!!!!!  ؛  خیلی خلاصه و تیتر وار ، بخش کوچکی از مظلومیت و مشکلات فراوان  نیروهای شاغل و بازنشسته نظامی و انتظامی ایران را اینجا قید می کنم شاید که شخص فرماندهی کل قوا ؛ با مطالعه ی این مطالب ؛ به وضعیت فاجعه بار نیروهای مسلح تحت امر خود رسیدگی کند زیرا اگر همین نیروهای مسلح نباشند یا پشت ایشان را خالی کنند یا دلسرد و ناامید و افسرده  شوند که شده اند  کشور ایران به سادگی آب خوردن نابود می شود زیرا به قول بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران ؛  "  اگر سپاه نبود کشور هم نبود " . 


واژه ی "سپاه " در این جمله ی معروف بالا  ؛  هرگز به معنای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  نبود بلکه به معنای کل  قوای مسلح سرتاسر ایران بود یعنی کل نیروهای مسلح نظامی و انتظامی شامل ارتش و سپاه و شهربانی و ژاندارمری و وزارت اطلاعات و نیروهای بسیجی و عشایر مسلح . 


سپاه در جمله ی معروف  بالا  ؛ یک واژه ی عمومی و به معنای ارتش و قوای مسلح کل کشور بود .


  البته در علوم نظامی ؛ از ترکیب دو یا چند سپاه ؛ یک ارتش تشکیل می شود که این یک بحث تخصصی است و به این پست مربوط نمی شود . 



من به نمایندگی از طرف  تمام نیروهای مسلح نظامی و انتظامی ایران ؛ بخشی از مشکلات فراوان این قشر مظلوم را بازگو می کنم شاید فرماندهی کل قوا با مطالعه ی این مطالب ؛ فکری به حال ما نظامی ها بکند تا یاس و ناامیدی و سرخوردگی و افسردگی که در جان و روح و قلب ما نیروهای مسلح ایران ؛  وجود دارد از بین برود و ما نیروهای مسلح  همانند سایر کارکنان دولت ؛ از حقوق شرعی و قانونی یکسان  برخوردار شویم و تبعیض بین نیروهای مسلح و سایر کارکنان دولت برداشته شود : 



1. بی ارزش بودن جان تک تک نیروهای مسلح چه در هنگام صلح و  چه در هنگام جنگ . 



متاسفانه نیروهای مسلح  تحت عنوان فریبنده ی "سرباز"   همیشه  گوشت دم توپ بوده اند و هیچوقت هیچ اختیاری از خودشان نداشته اند و مثل یک حیوان با آنها برخورد شده و می شود . 


جمله ی توهین آمیز و بی شرمانه و احمقانه ی "  ارتش چرا ندارد "  از زمان قدیم تا الان،  پاسخی توهین آمیز به سوالات برحق نیروهای مسلح بود که از طرف فرماندهان گستاخ و قلدر و بی سواد و خشن و بی عقل و دیکتاتور  و لومپن و مفتخور  داده می شد و یک توجیه ابلهانه برای تمام دستورات احمقانه و خلاف شرع و خلاف قانون بود که از طرف همین فرماندهان مفتخور و قلدر به نیروهای تحت امر داده می شد . 



من از سن 11  سالگی  تا  34  سالگی  در نیروهای مسلح  رسما خدمت کرده ام و همیشه همین جمله ی احمقانه و بی منطق و خلاف شرع را از زبان فرماندهان بی سواد و دیکتاتور می شنیدم و همیشه  نیز با این فرماندهان قلدر و خشن و بی سواد و بدبین و منفی باف ؛   درگیری شدید لفظی داشتم  تا اینکه خودم را بازنشسته کردم تا از شر این جهنم خلاص بشوم  . 



2. برخلاف معلم ها که هفته ها اعتصاب می کردند و به سر کارشان نمی رفتند و تجمع می کردند و دانش آموزان را از تحصیل محروم می کردند  و دولت  از گل نازکتر به آنها نمی گفت و به آنها باج می داد  ؛ ما نیروهای مسلح هیچ وقت در زمینه تامین مخارج سنگین زندگی و امنیت و ثبات شغلی و آرامش محیط کار و حقوق و مزایا و بیمه و خدمات درمانی و مظلوم واقع شدن از طرف فرماندهان عالی رتبه و مفتخور و قلدر و دیکتاتور و خشن و تامین رفاه زندگی و درمان بیماری و بازنشستگی و هزینه های کمرشکن و سنگین زندگی و خدمات درمانی و رفاهی و تحصیلی و ادامه تحصیل در رشته دانشگاهی مورد علاقه مان و شغل مورد علاقه مان و  سایر مسائل ؛   اجازه نداشتیم اعتراض یا تجمع کنیم وگرنه سریعا ما را بازداشت کرده  و به اتهام واهی و دروغین  محارب و مفسد فی الارض  و به حکم دادسرای نظام ؛   محبوس یا اخراج یا اعدام می کردند . 


حتی نداشتن روحیه نظامی گری و پرهیز از  خشونت و آدمکشی و ترور و  کم حرف و گوشه گیر  و متفکر بودن  و عدم علاقه به دستور دادن به سرباز وظیفه ؛ نیز  جرم محسوب می شود که واقعا احمقانه و مضحک است و باید خون گریه کرد . 




بسیاری از پرسنل قدیمی لشکر ثارا...  کرمان  که همگی رزمنده و جانباز دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ؛ و متاهل  و صاحب همسر و فرزند بودند  و بعضا اجاره نشین و مستضعف و فقیر بودند و حتی بچه ی کوچک خردسال و بعضا حتی بچه ی نوزاد شیرخواره  داشتند  به اتهامات واهی و دروغین  مطرح شده توسط سردار قاسم سلیمانی و به گناه ناکرده و به ناحق ؛ به  دادسرای نظام  استان کرمان  معرفی شده و سپس  به حکم ظالمانه ی قاضی بی وجدان و بی شرف دادسرای نظام ؛  اخراج شدند و زندگی شان نابود شد .  بدون ذره ای ترحم و انسانیت از طرف دادگاه و سردار قاسم سلیمانی . 


لعنت خداوند و نفرین ملائکه بر سردار قاسم سلیمانی و سایر فرماندهان بی وجدان و خشن و قلدر و دیکتاتور لشکر  ثارا... و البته  دادسرای نظام و قضات فاسد دادگستری . 


این یعنی عدم امنیت شغلی در نیروهای مسلح و رفتار حیوانی با انسانها . 


من خودم سه بار  به ناحق  ؛ به دادسرای نظام استان کرمان  احضار و اعزام شدم و  به لطف خدای مهربان  و به کوری چشم فرماندهان و مسوولین فاسد و جنایتکار  لشکر ثارا... ؛  هر سه بار سربلند و  پیروز  از دادگاه  بیرون آمدم و  با لبی خندان به محل کارم بازگشتم زیرا در دادگاه با دلایل و اسناد و مدارک قوی و محکم و با شجاعت بی نظیر ؛  قاضی دادسرای نظام را در جریان بی گناهی ام قرار دادم و قاضی مجبور شد طبق قانون ؛  حکم بی گناهی مرا صادر کند که این حکم  همچون خاری در  چشم  فرماندهان بود . 


اما بقیه نیروها که به اندازه ی من مدرک و سند محکمه پسند علیه فرماندهان نداشتند ؛  محبوس و سپس اخراج شدند و زندگی شان متلاشی شد . 




3. بی ارزش بودن بیمه نیروهای مسلح در بیمارستان ها و مطب پزشکان و سایر مراکز خدمات درمانی . 



چندین سال است که هیچکدام از پزشکان طب مدرن و مراکز درمانی ؛ بیمه ی نیروهای مسلح را قبول ندارند و مثلا برای جراحی  ریشه  یک دندان که فک جوش است و باید توسط جراح فک و صورت و در اتاق عمل و تحت بیهوشی کامل در  بیمارستان خصوصی  از درون استخوان فک خارج شود ؛ مجبوریم ابتدا  چند میلیون تومان پول  نقد را به جراح مغرور و بد اخلاق و بی ادب  فک و صورت و  البته به بیمارستان خصوصی  بابت فقط یک ریشه ی دندان باج بدهیم تا بلکه جراح مغرور و بد اخلاق و پول پرست و بی ادب  راضی شود ریشه ی دندان را دربیاورد !! 


بدبختانه  بیمارستانهای دولتی؛  عمل جراحی  فک و صورت و ریشه ی دندان را انجام نمی دهند و بیمه ی ما نیروهای مسلح  کاملا بی ارزش شده است و باید میلیونها تومان پول  را برای فقط یک دندان خرج کنیم . 



4. بی ارزش بودن جان و جسم و روح و احساسات و عواطف انسانی و آرزوها و رویاها و خلاقیت ها و ابتکار عمل ها و سلایق و روحیات شخصی و استعدادهای شخصی و ژنتیکی و  عقاید و افکار و ایده های نیروهای مسلح  در زمان خدمت و در دوران بازنشستگی 



5. بی توجهی کامل به مشکلات و نیازهای  بازنشستگان  لشکری  در چند دولت اخیر 


گویا بازنشستگان لشکری  از زن پدر و نامحرم هستند یا وجود خارجی  ندارند !!



6. کشتار نیروها و حتی فرماندهان نیروهای مسلح تحت عنوان فریبنده ی شهادت و  شهادت طلبی !!! 


نیروی نظامی بدبخت و از همه جا بی خبر  را به قتل می رسانند بعد به دروغ در تلویزیون ایران می گویند:  او  آرزوی شهادت داشت و دشمن صهیونیستی  او را در خاک کشورمان  شهید کرد !!!! 


خود قاسم سلیمانی نیز به همین روش کشته شد . چون از  دست او و تندروی هایش خصوصا در کشتار هزاران نفر از رزمندگان ایرانی  عملیات کربلای چهار ؛ که  در جرم و جنایت ، دست محسن رضایی؛  قاتل و آدمکش و ساواکی و اطلاعاتی و خائن  را از پشت بسته بود  و او را در جنایات جنگی  رو سفید کرده بود ؛  خسته شده بودند و می ترسیدند مبادا قاسم سلیمانی کودتا کند و رهبر ایران را ترور کند و  رژیم را عوض نماید !!


لذا خودشان  موقعیت مکانی و لوکیشن و گرای قاسم سلیمانی را به آمریکا و اسرائیل دادند تا کشته شود و نتواند کودتا کرده و  ما نظامی ها را بر سر قدرت بیاورد و حکومتی متشکل از فرماندهان نظامی تاسیس کند . 


بیت رهبری و ستاد فرماندهی کل قوا از قاسم سلیمانی می ترسید لذا او را ترور کرد . 


فرماندهی کل قوا و بیت رهبری از ابراهیم رییسی نیز می ترسید زیرا ابراهیم رییسی قصد داشت رهبر ایران و فرمانده کل قوا شود لذا او را در خاک ایران ترور کردند

 

همانگونه که از سعید جلیلی نیز  ترسیدند که مبادا کودتا کند و رژیم کمونیستی را در ایران تاسیس کند لذا با دستکاری آرای مردم ؛ سعید جلیلی را از رسیدن به پست ریاست جمهوری محروم کردند. 




7. بی اعتمادی فرماندهی کل قوا و دولت ایران به نیروها و فرماندهان مسلح . 


مصداق و نمونه : 

 بی اعتمادی رهبر ایران  به سردار وحید،  معاون خامنه ای ،  در انتخابات ریاست جمهوری سال 1403 هجری شمسی  و  رد صلاحیت او و سایر فرماندهان نظامی و انتظامی   به دستور بیت رهبری در جهت جلوگیری از تشکیل کابینه و  دولت نظامی و حکومت کاملا نظامی  و حذف روحانیت و مرجعیت از راس حکومت . 



آخوندها از ما نظامی ها و نیروهای مسلح می ترسند و به ما اعتماد ندارند . لذا هیچوقت یک نظامی را به ریاست جمهوری منصوب نمی کنند . 






8.  فراموش شدن یادگاران واقعی و حقیقی و فقیر و جانباز  دفاع مقدس در گرد و غبار گذشت زمان 


اکثر اینها  افسر جز بودند و عملا در بطن جنگ حضور داشتند و جنگیدند  و همیشه در خط مقدم بودند  و مجروح و جانباز  شدند  اما  به مرور زمان فراموش شدند و هم اکنون یک زندگی پر درد و رنج و فقیرانه را تحمل می کنند . 




9. صدور ابلاغیه هایی ظالمانه  از طرف فرماندهان عالی رتبه سپاه پاسداران خصوصا سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه   که اجازه ی ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد یا دانشگاه پیام نور  را  به نیروهای مسلح  نمی داد . 


سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه حتی اجازه نمی داد بالاتر از مقطع کارشناسی یعنی لیسانس   ادامه تحصیل دهیم و حتی اجازه نداد در رشته ای مغایر با رسته ی نظامی و مطابق با علایق و استعدادهایمان ادامه تحصیل بدهیم . 


سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه؛  جنایات بی شماری در حق نیروهای مسلح مرتکب شد و  حتی به سردار قاسم سلیمانی هم خیانت کرد و او را در یک  پرونده ی فساد مالی و پولشویی و اختلاس  درگیر کرد و سپس گرای او را به آمریکا داد و در ترور او دخیل بود البته با همکاری سردار باقری رییس ستاد فرماندهی کل قوا .  لعنت خداوند بر تمام اینها . 


لعنت خداوند و نفرین ملائکه بر سردار عزیز جعفری فرمانده ی اسبق نیروی زمینی سپاه و فرمانده ی سابق کل سپاه پاسداران . سردار عزیز جعفری فرمانده ی  سابق کل سپاه ؛ یک جنایتکار جنگی و حسود و دیکتاتور و قلدر و خائن و تروریست و انحصارطلب و مفسد فی الارض  بود . خداوند او را لعنت کند . آمین یا رب العالمین. 





10  انحلال  دبیرستان های سپاه توسط مجلس شورای اسلامی و در نتیجه مفقود شدن پرونده ی دانش آموز و عدم امکان ادامه تحصیل در دانشگاه 


من خودم فارغ التحصیل دبیرستان سپاه هستم اما به دلیل این تصمیم بی شرمانه ی مجلس و انحلال دبیرستان سپاه در دهه 1370 هجری شمسی  ؛ پرونده ی دیپلم ام  مفقود شد و برای همیشه از ادامه تحصیل در دانشگاه  محروم شدم 






11.کسر مبلغ صدها هزار تومان پول از حقوق  نیروی مسلح تحت عناوینی همچون بیمه خانواده و   بیمه ی عمر . بدون اینکه بیمه ی خانواده و بیمه ی عمر  در کار باشد . صدها فرم بیمه عمر را تکمیل کردم اما دریغ از بیمه عمر . 



12. ادغام بانک های نیروهای  مسلح در بانک سپه و نابود شدن حسابهای بانکی قبلی و البته ترکیدن بانک سپه بعد از این ادغام احمقانه !! 




13. حذف ناگهانی و بی دلیل و مشکوک  سهام بانکهای نظامی از پورتفوی  کارگزاری مفید !!!!




14. سرنوشت مبهم  بانک های نظامی و سهامداران آنها




15. عدم ارائه  رمز اول پویا  برای بانک سپه . به خطر افتادن امنیت  حساب های بانکی و حقوق ماهیانه  نیروهای مسلح در بانک سپه به دلیل عدم وجود رمز اول پویا 




16. وضعیت  مبهم  فروشگاه های زنجیره ای اتکا  




17. عدم واگذاری خانه سازمانی به نیروی نظامی بدبخت و فلک زده . 




18. عدم  افزایش حقوق نیروی نظامی علی رغم تورم  چند صد درصدی  و بحران و فروپاشی اقتصاد ایران 




19. عدم رسیدگی به زندگی  فلاکت بار و فقیرانه  بازنشستگان  نیروهای مسلح  . 




20. عدم خانه سازی و انبوه سازی برای اسکان  نیروهای مسلح 



21. عدم  فروش اقساطی  کالاهای ضروری  در  فروشگاهها  و عدم اختصاص  یک فروشگاه  درست و حسابی  برای رفع  نیازهای  نیروهای مسلح   خصوصا  بازنشستگان  



22.  عدم توجه به بیماری های صعب العلاج جسمی و روحی  نیروهای  مسلح  در مقرهای نظامی و در کمیسیون پزشکی  




23. بی اعتباری کمیسیون عالی پزشکی نیروهای مسلح مستقر در تهران  و عدم توجه این کمیسیون پوشالی و توخالی  به مشکلات و بیماری های صعب العلاج جسمی و روحی  نیروهای مسلح 




24. افزایش موج افسردگی و سرخوردگی  و  کاهش امید به زندگی در نیروهای مسلح و افزایش احتمال خطر خودکشی در نیروی مسلح شاغل و بازنشسته  بواسطه ی فشارهای روحی و  روانی و افسردگی و استرس و افزایش حملات پانیک و فوبیا و تشنج  ناشی از این استرس ها و نگرانی ها و مشکلات زندگی خفت بار  که بر او تحمیل شده است . 




مخلص کلام : 


نیروی مسلح که به او سرباز وطن نیز گفته می شود حالا دیگه از گوشت دم توپ  هم  بی ارزش تر شده است . 



همان بهتر که خودکشی کنیم و از شر این زندگی نکبت  خلاص شویم . 



مرگ با عزت بهتر است از زندگی با ذلت 


البته اگر اجازه دهند خودمان  نوع مرگ را انتخاب کنیم و به زور  سرنیزه  ما  را شهید نکنند و از مرده ی ما؛    شهید و قهرمان و اسطوره و عاشق ولایت  نسازند !!!  



زنده ی ما نیروهای مسلح که هیچ ارزشی ندارد لااقل  برای مرده ی ما حرمت قائل شوید و از ما قهرمان و شهید و اسطوره   نسازید . 


من یکی که  اصلا دوست ندارم شهید و قهرمان و اسطوره  بشوم زیرا می خواهم تا روز قیامت زنده باشم و اگر تا آن موقع زنده نماندم دوست دارم در رختخواب و در عالم خواب و بر اثر ایست قلبی و کهولت سن از دنیا بروم . 



لطفا از من ؛ شهید و اسطوره و قهرمان و عاشق ولایت  نسازید  . زیرا من ولایت هیچ شخص حقیقی یا حقوقی  را قبول ندارم و  از هفت کشور آزاد و تافته ی جدا بافته و مستقل  هستم و به هیچکس  نیاز  ندارم  . متشکرم . 



خطاب به فرماندهی کل قوا : 


ما را به خیر تو امید نیست  شر مرسان !  


عزت زیاد .